Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pagrindinė problema ne važiavimas tiesiame ruože (nes nu antra juosta būtina, kad APLENKTI pavojingame ruože?), o kad žmogiškasis faktorius neleidžia išmokti tvarkingai susirikiuoti vienon juoston užtrauktuko principu ir nuvilnija banga į kilometrinį stand still
    Tai gal visai išardom tą antrą juostą - nėra čia didelio reikalo dviem juostom važiuoti, užteks vienos?

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

      Tai gal visai išardom tą antrą juostą - nėra čia didelio reikalo dviem juostom važiuoti, užteks vienos?
      Emocijos. Jos tokios... konstruktyvios...
      1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
      Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus

      Comment


        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

        Vokietijoje, ar bent kai kuriose jos dalyse, gerokai lengviau apvažiuoti kelio darbus alternatyviais maršrutais.
        Nėra reikalo kažką apvažinėti.
        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

        kiek teko važiuoti remontuojamais ruožais - visada būdavo dvi juostos viena kryptim. Pirmoji platesnė, antroji siauresnė ir priešingo eismo juostas skyrė betoninis atitvaras.

        Ir tas "išsitenka" tai labai ciniškas - piko laiku kamščiai ties remontuojamais ruožais būna belekokio ilgumo.
        Man teko nemažai ir 1 juostos počio remontuose važiuoti. Vat priešingo eismo atskyrimas tikrai buvo, ir to lietuvoje tikrai reikėtu. bent jau dažnais stulpeliais.


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Emocijos. Jos tokios... konstruktyvios...
        1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
        Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus
        Autobanuose ir virš 10 km ilgis būna, su ženklais informuojančiais kiek KM dar bus remontas su vis didėjančia šypsenėle link pabaigos.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Emocijos. Jos tokios... konstruktyvios...
          1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
          Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus
          Juk problema ne to kilometro eismo juostų skaičiuje, susiaurėjime - kuomet iš dviejų juostų reikia visiems susirikiuoti į vieną. Dėl šios vietos atsiranda kamštis, kurio ilgis priklauso nuo eismo intensyvumo.

          Jei eismo juostų kiekis nesiskiria (ir žmonės moka į tas juostas įvažiuoti), kamštis kardinaliai mažėja, nes čia susiaurėjime srauto greitis išlieks didesnis.

          Comment


            Vyriausybė pritaria grupės parlamentarų siūlymui geriau reglamentuoti stacionarių greičio matuoklių įrengimą, tačiau nepritaria pasiūlymams sumažinti jų skaičių keliuose.

            Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis, todėl jie gerokai sumažins matuoklių skaičių keliuose, nebus galima kovoti su greičio pažeidėjais.

            Tai kaip čia išeina? Kai naujai statyti bet kur, tai nereikėjo nei reglamentų, nei tyrimų. O siūlomiems ribojimams reik mokslininkų konferencijos?

            Comment


              Apie tai jau kalbėta, kad siūlyti ribojimai labai kvaili (yra šioje temoje).

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Apie tai jau kalbėta, kad siūlyti ribojimai labai kvaili (yra šioje temoje).
                Ribojimai gal ir kvaili, bet viešai pripažįstama, kad dabartinis reglamentavimas irgi šakėmis ant vandens rašytas arba gal jo nelabai ir yra.

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                  Ribojimai gal ir kvaili, bet viešai pripažįstama, kad dabartinis reglamentavimas irgi šakėmis ant vandens rašytas arba gal jo nelabai ir yra.
                  Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
                  Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis,

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
                    Tai dėkim ant stalo tuos "kažkokius tyrimus ir rekomendacijas". Ar čia su grafa "slaptai"? Gal kas pasidalintų, kaip knygnešiai perneštų Susisiekimo ministerijos sienas? Gal tada visiems supratimas ateis kodėl vienur statom, o kitur net nepriprašysi.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
                      Žiūrint kur pastatyta - nepanašu.

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Tai dėkim ant stalo tuos "kažkokius tyrimus ir rekomendacijas". Ar čia su grafa "slaptai"? Gal kas pasidalintų, kaip knygnešiai perneštų Susisiekimo ministerijos sienas? Gal tada visiems supratimas ateis kodėl vienur statom, o kitur net nepriprašysi.
                        Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima
                          Čia turbūt ta pati metodika, kuria ir trikojų vietas parenka

                          Comment


                            Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
                            O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?

                            Comment


                              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                              Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
                              O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
                              Pasiteiravus, kodėl papildomas greičio ribojimo ženklas nebuvo įrengtas ir ar LAKD galėtų jį įrengti, kad vairuotojai galėtų aiškiai suprasti, koks leistinas greitis yra skirtinguose ruožuose, įmonės atstovė nurodė, kad kelio ženklinimo keisti neplanuojama, mat atitinka reglamentą, o klaidų vairuotojai išvengtų prisiminę Kelių eismo taisykles.

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...itima-95226265

                              Gražus visų pasiuntimas ant trijų raidžių Viskas pagal reglamentą. Ar ženklai statomi dėl reglamento ar dėl vairuotojų?

                              Comment


                                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
                                O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
                                1. kas galėtų paneigti kad konsultantai neblogi žmonės?
                                2. kam prisiimti atsakomybę ant savo užpakalio?
                                -

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Viskas pagal reglamentą. Ar ženklai statomi dėl reglamento ar dėl vairuotojų?
                                  Ateis auditas ir nusuks galvą už reglamento nesilaikymą. Dar lėšų švaistymą statant perteklinius ženklus pripaišys.

                                  -

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                    Ateis auditas ir nusuks galvą už reglamento nesilaikymą. Dar lėšų švaistymą statant perteklinius ženklus pripaišys.
                                    O aš nusukčiau galvą kas naujai sutvarkytuose keliuose, minimalaus kampo posūkyje atvirame lauke įsmeigia "pagal reglamentą" 80km/h ženklą, o už 100 m jo galiojimo pabaigą.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                      įmonės atstovė nurodė, kad kelio ženklinimo keisti neplanuojama, mat atitinka reglamentą,
                                      Bet kažkodėl išvažiuojant iš Viniaus Savanorių pr. link Gariūnų jau 100 km/h ženklas stovi
                                      https://maps.app.goo.gl/BauWL55rgdu5iqjy5

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima
                                        Metodikos kažkuo matyt yra pagrįstos? Kuo tiksliai, tai tikrai negaliu pasakyti, gal kas labiau domėjosi ir žino.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Metodikos kažkuo matyt yra pagrįstos? Kuo tiksliai, tai tikrai negaliu pasakyti, gal kas labiau domėjosi ir žino.
                                          Vakar LRT nei susisiekimo ministrija, nei VRM net nesiteikė pasirodyti, LAKD tik patarėją išstūmė į priekį. Transporto kompetencijų agentūros atstovas pusbalsiu pripažino, kad dalis radarų nesutampa su avaringais ruožais

                                          Bandom pasikapstyti dokumentuose: VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ
                                          VGMS 2021 skelbimui.xlsx (lakd.lt)
                                          Iš 3900 numatytų, vertintų ruožų, tik 6 nurodoma, kad eismo įvykių priežastis nesaugus greitis.... wow ar aš dokumentą ne taip skaitau?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X