Parašė Ginthus
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Emocijos. Jos tokios... konstruktyvios...Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tai gal visai išardom tą antrą juostą - nėra čia didelio reikalo dviem juostom važiuoti, užteks vienos?
1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nėra reikalo kažką apvažinėti.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Vokietijoje, ar bent kai kuriose jos dalyse, gerokai lengviau apvažiuoti kelio darbus alternatyviais maršrutais.
Man teko nemažai ir 1 juostos počio remontuose važiuoti. Vat priešingo eismo atskyrimas tikrai buvo, ir to lietuvoje tikrai reikėtu. bent jau dažnais stulpeliais.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
kiek teko važiuoti remontuojamais ruožais - visada būdavo dvi juostos viena kryptim. Pirmoji platesnė, antroji siauresnė ir priešingo eismo juostas skyrė betoninis atitvaras.
Ir tas "išsitenka" tai labai ciniškas - piko laiku kamščiai ties remontuojamais ruožais būna belekokio ilgumo.
Autobanuose ir virš 10 km ilgis būna, su ženklais informuojančiais kiek KM dar bus remontas su vis didėjančia šypsenėle link pabaigos.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Emocijos. Jos tokios... konstruktyvios...
1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Juk problema ne to kilometro eismo juostų skaičiuje, susiaurėjime - kuomet iš dviejų juostų reikia visiems susirikiuoti į vieną. Dėl šios vietos atsiranda kamštis, kurio ilgis priklauso nuo eismo intensyvumo.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Emocijos. Jos tokios... konstruktyvios...
1km darbų zonoje kur visai ne be reikalo ribojamas greitis, nu galima turbūt ištvert neaplenkus, juo labiau, kad ir taip visi be išimties viršyja.
Tiesa čia yra vienas momentas, kurį reiktų pakeisti, tai apriboti tokių darbo zonų ilgį. Jis galėtų neviršyti 1km. Išimtys nebent jei į darbų zoną papuola stambios sankryžos. Po to turėtų sekti bent 2km be jokių darbų. Motyvas labai paprastas - kad vairuotojams pakaktų kantrybės pravažiuoti visą ruožą neužsimušus
Jei eismo juostų kiekis nesiskiria (ir žmonės moka į tas juostas įvažiuoti), kamštis kardinaliai mažėja, nes čia susiaurėjime srauto greitis išlieks didesnis.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vyriausybė pritaria grupės parlamentarų siūlymui geriau reglamentuoti stacionarių greičio matuoklių įrengimą, tačiau nepritaria pasiūlymams sumažinti jų skaičių keliuose.
Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis, todėl jie gerokai sumažins matuoklių skaičių keliuose, nebus galima kovoti su greičio pažeidėjais.
Tai kaip čia išeina? Kai naujai statyti bet kur, tai nereikėjo nei reglamentų, nei tyrimų. O siūlomiems ribojimams reik mokslininkų konferencijos?
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ribojimai gal ir kvaili, bet viešai pripažįstama, kad dabartinis reglamentavimas irgi šakėmis ant vandens rašytas arba gal jo nelabai ir yra.Parašė digital Rodyti pranešimą
Apie tai jau kalbėta, kad siūlyti ribojimai labai kvaili (yra šioje temoje).
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kadParašė PredatorGTR Rodyti pranešimąRibojimai gal ir kvaili, bet viešai pripažįstama, kad dabartinis reglamentavimas irgi šakėmis ant vandens rašytas arba gal jo nelabai ir yra.
Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis,
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai dėkim ant stalo tuos "kažkokius tyrimus ir rekomendacijas". Ar čia su grafa "slaptai"? Gal kas pasidalintų, kaip knygnešiai perneštų Susisiekimo ministerijos sienas?Parašė digital Rodyti pranešimąNa abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
 Gal tada visiems supratimas ateis kodėl vienur statom, o kitur net nepriprašysi.
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žiūrint kur pastatyta - nepanašu.Parašė digital Rodyti pranešimąNa abejočiau, kad dabartiniai iš vienos vietos ištraukti. Manau, kad buvo grindžiami kažkokiais tyrimais ir rekomendacijomis. O dabartiniai Seimo narių siūlymai, pvz., riboti radarų skaičių kelyje neatsižvelgiant į kelio ilgį, tikrai yra neeilinio kvailumo. Todėl teisingai ir sako, kad
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminimaParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai dėkim ant stalo tuos "kažkokius tyrimus ir rekomendacijas". Ar čia su grafa "slaptai"? Gal kas pasidalintų, kaip knygnešiai perneštų Susisiekimo ministerijos sienas?
 Gal tada visiems supratimas ateis kodėl vienur statom, o kitur net nepriprašysi.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia turbūt ta pati metodika, kuria ir trikojų vietas parenkaParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasiteiravus, kodėl papildomas greičio ribojimo ženklas nebuvo įrengtas ir ar LAKD galėtų jį įrengti, kad vairuotojai galėtų aiškiai suprasti, koks leistinas greitis yra skirtinguose ruožuose, įmonės atstovė nurodė, kad kelio ženklinimo keisti neplanuojama, mat atitinka reglamentą, o klaidų vairuotojai išvengtų prisiminę Kelių eismo taisykles.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąMan tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...itima-95226265
Gražus visų pasiuntimas ant trijų raidžių
 Viskas pagal reglamentą. Ar ženklai statomi dėl reglamento ar dėl vairuotojų?
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1. kas galėtų paneigti kad konsultantai neblogi žmonės?Parašė Riedutis Rodyti pranešimąMan tai keistas lūkestis kiekvienam viešam sprendimui atlikinėti "tyrimus" - tai tipo konsultantus samdyti už 50k Eur / ataskaitą?
O "tyrimas" negali būti, kad Jonas Jonaitis iš kokio Planavimų ir Analizės poskyrio kažkur biudžetinės įstaigos rūsyje gauna užduotį peržiūrėti eismo įvykių žemėlapį, ir pateikti siūlymus avaringiausiose vietose reguliariai statyti greičio kontrolės prietaisus --- čia daugmaž supaprastintai, bbd tikrai nesigilinsiu, kokios ten metodikos. Ar kiekvienam biudžetininkų sprendimui turi būti Strategy& ar Accenture konsultantai samdomi?
2. kam prisiimti atsakomybę ant savo užpakalio?-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ateis auditas ir nusuks galvą už reglamento nesilaikymą. Dar lėšų švaistymą statant perteklinius ženklus pripaišys.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Viskas pagal reglamentą. Ar ženklai statomi dėl reglamento ar dėl vairuotojų?
-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O aš nusukčiau galvą kas naujai sutvarkytuose keliuose, minimalaus kampo posūkyje atvirame lauke įsmeigia "pagal reglamentą" 80km/h ženklą, o už 100 m jo galiojimo pabaigą.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Ateis auditas ir nusuks galvą už reglamento nesilaikymą. Dar lėšų švaistymą statant perteklinius ženklus pripaišys.
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet kažkodėl išvažiuojant iš Viniaus Savanorių pr. link Gariūnų jau 100 km/h ženklas stoviParašė PredatorGTR Rodyti pranešimąįmonės atstovė nurodė, kad kelio ženklinimo keisti neplanuojama, mat atitinka reglamentą,
https://maps.app.goo.gl/BauWL55rgdu5iqjy5
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Metodikos kažkuo matyt yra pagrįstos? Kuo tiksliai, tai tikrai negaliu pasakyti, gal kas labiau domėjosi ir žino.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vakar LRT nei susisiekimo ministrija, nei VRM net nesiteikė pasirodyti, LAKD tik patarėją išstūmė į priekį. Transporto kompetencijų agentūros atstovas pusbalsiu pripažino, kad dalis radarų nesutampa su avaringais ruožaisParašė digital Rodyti pranešimąMetodikos kažkuo matyt yra pagrįstos? Kuo tiksliai, tai tikrai negaliu pasakyti, gal kas labiau domėjosi ir žino.
Bandom pasikapstyti dokumentuose: VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ
VGMS 2021 skelbimui.xlsx (lakd.lt)
Iš 3900 numatytų, vertintų ruožų, tik 6 nurodoma, kad eismo įvykių priežastis nesaugus greitis.... wow ar aš dokumentą ne taip skaitau?
- 6 patinka
 
Comment
 
Comment