Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O kas tau aišku? A? Žinom visi kaip "tyrimai" vyksta. Sėkmės įrodinėjant, kad nesi kaltininkas ir negalėjai išvengti vietoje, kuri niekaip nepažymėta. Pėstysis juk silpnoji pusė, automobilis padidinto pavojaus šaltinis... ane?
    Galimos švelninančios aplinkybės:
    1) buvo tamsus paros metas ir gatvė neapšviesta;
    2) apakino abiejose pusėse esančiose VT stotelėse stovėjusių autobusų žibintai;
    3) kelio ženklą, įspėjantį apie kalniuką užstojo medis, tad netikėtas šuolis neleido ore stabdyti;
    4) akligatvio ženklas nebuvo "užtvirtintas" papildomais gyvenamosios zonos ir/arba greičio ribojimo ženklais todėl nebuvo galutinai aišku kad nereiktų gazuot;
    5) autoservisas išleido su neveikiančiais stabdžiais;
    6) pėstieji lopai, traiškyt juos!

    Comment


      Šiuolaikiniai vairuotojai itin atsargiai važinėja, todėl kėgliai ir įsidrąsino. Eina bele kur bele kaip, net nežiūrėdami ir nereaguodami į aplinką. Trūksta normalių pacanų už vairo.
      -

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Jei turi omenyje ir pėsčiųjų atsakomybę.. tada taip, tai civilizuotų šalių perėja.
        O tai ką tu darytum privažiavęs va tokią vietą (kažkur Stokholmo pakraštyje)?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          O tai ką tu darytum privažiavęs va tokią vietą (kažkur Stokholmo pakraštyje)?
          1. O ką aš turėčiau daryti? Jei matysiu, kad stovi ir laukia - praleisiu, man ne problema šiaip, bet jei nestabdydami šoks ir lys po ratais bus loterija.
          2. Na kaip matau Panevėžio nemažo srauto standartinė gatvė nelabai "tempia" iki paties pateiktos Stokholmo, kuri būtų arčiau kokio nors lietuviško senamiesčio lygio.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Visada autostradose priešingas kryptis atskirdavo kuoliukais. Nežinau kas LAKD atsitiko, kad nustojo tai daryti. Atkreipiau dėmesį 2021 m. remontuose Klaipėdos kryptimi. Niekur neteko matyti tokios praktikos. Realiai, įdomu būtų formaliai ar neformaliai išgauti atsakymą tiesiai iš LAKD atstovų, kas atsitiko.
            Vakar pradėjo remontą A1 ties nusukimu į A8. Eismas suvestas į vieną pusę (link Kauno). Geltonom linijom suformuotos po 2 juostas abiem kryptimis. Kairiosios juostos abiem kryptim - 2,5m. Geltona dviguba juosta, atskirianti priešpriešius srautus - be jokio atspindžio,. Vakar vakare važiuojant tamsoje tos dvigubos juostos visiškai nesimatė.
            Šįryt važiuojant ta atkarpa 2 didelės avarijos: vienoj vietoj susikalę kelios lengvosios, šalia fūra sudraskius kažkokį Citroeną.

            Aišku, kalti vairuotojai, nes nemoka važiuoti....
            Mano blogas

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

              Vakar pradėjo remontą A1 ties nusukimu į A8. Eismas suvestas į vieną pusę (link Kauno). Geltonom linijom suformuotos po 2 juostas abiem kryptimis. Kairiosios juostos abiem kryptim - 2,5m. Geltona dviguba juosta, atskirianti priešpriešius srautus - be jokio atspindžio,. Vakar vakare važiuojant tamsoje tos dvigubos juostos visiškai nesimatė.
              Šįryt važiuojant ta atkarpa 2 didelės avarijos: vienoj vietoj susikalę kelios lengvosios, šalia fūra sudraskius kažkokį Citroeną.

              Aišku, kalti vairuotojai, nes nemoka važiuoti....
              Viskas pagal T DVAER 12. Tvirtino LAKD direktorius SKIRMANTAS SKRINDKAS

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Viskas pagal T DVAER 12. Tvirtino LAKD direktorius SKIRMANTAS SKRINDKAS
                12 galūnė lyg nurodo 2012 m., bet tik 2021 m. atkreipiau dėmesį į tokią praktiką.
                Matyt nusprendė atšvaitus dump'inti per visus karus ir karantinus ("reikia sutaupyti" )

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Bet pas mus tokių mažai, todėl tikrai dauguma pėsčiųjų galvoja, kad jų pirmenybė. Tkrai tokios perėjos pas mus yra nesaugios.
                  Jei gerai suprantu iš nutraukų tai čia yra kelių gatvių susikirtimas. Tokiu atveju pėsčiojo pirmenybė, net ir nežymėtoje perėjoje.

                  Comment


                    Visiems kas moka skaityti ir dalyvauja eisme turi vadovautis KET, kur aiškiai apibrėžta kas yra pėsčiųjų perėja -
                    Pėsčiųjų perėja – perėjimo per važiuojamąją kelio dalį vieta, pažymėta kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“ ir ženklinimo linijomis arba tik kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“.
                    visa kita, kas nepažymėta ženklais, nėra pėsčiųjų perėja ir jeigu tai yra ne Gyvenamoji teritorija, visais atvejais pėsčiasis turi praleisti a/m. Nors dabar teismuose, kiek teko skaityti, kartais teisėjai vadovaujasi labiau empatija, o ne kodeksu
                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                    Comment


                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                      Visiems kas moka skaityti ir dalyvauja eisme turi vadovautis KET, kur aiškiai apibrėžta kas yra pėsčiųjų perėja - visa kita, kas nepažymėta ženklais, nėra pėsčiųjų perėja ir jeigu tai yra ne Gyvenamoji teritorija, visais atvejais pėsčiasis turi praleisti a/m. Nors dabar teismuose, kiek teko skaityti, kartais teisėjai vadovaujasi labiau empatija, o ne kodeksu
                      Vadovaujasi konvencija, kad reik saugot silpnesnius, o ne traiškyt nes pirmenybė

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Vadovaujasi konvencija, kad reik saugot silpnesnius, o ne traiškyt nes pirmenybė
                        Kvailystės konvencija kelyje dažniausiai baigiasi traumomis arba mirtimis.O tokių situacijų toleravimas tiesiogiai prieštarauja protingumo konvencijai, nes nesaugo silpnesnių, o sudaro avarines situacijas kelyje, vietoj to, kad įrengus normalią pėsčiųjų perėją arba reikalui esant, šviesoforais reguliuojamą.
                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                        Comment


                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                          Kvailystės konvencija kelyje dažniausiai baigiasi traumomis arba mirtimis.O tokių situacijų toleravimas tiesiogiai prieštarauja protingumo konvencijai, nes nesaugo silpnesnių, o sudaro avarines situacijas kelyje, vietoj to, kad įrengus normalią pėsčiųjų perėją arba reikalui esant, šviesoforais reguliuojamą.
                          Vizija 0 paremta prielaida, kad žmonės klysta, todėl jos tikslas, kad tos klaidos nebūtinai baigtusi mirtimi. Tuo tarpu statistinio postsovietiko vadyteliaus prielaida, kad jis visada teisus ir tikslas pervažiuoti kojas visiems neteisiems. Šviesoforas mle akligatvyje...

                          Comment


                            Normalaus vairuotojo noras yra saugiai pasiekti tikslą, o nedalyvauti kažkokiose vizijose ar eksperimentuose. Pėsčiųjų perėjos ženklas akivaizdžiai tam pagelbėtų.
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                              Normalaus vairuotojo noras yra saugiai pasiekti tikslą, o nedalyvauti kažkokiose vizijose ar eksperimentuose. Pėsčiųjų perėjos ženklas akivaizdžiai tam pagelbėtų.
                              Pamiršot dar ženklą su geltonu skydu ir šalia stovintį bendruomenės narį, kuris patartų pėstiesiems eiti tada kai nieko nėra, kad netrukdyti benzingalviams.

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                Pamiršot dar ženklą su geltonu skydu ir šalia stovintį bendruomenės narį, kuris patartų pėstiesiems eiti tada kai nieko nėra, kad netrukdyti benzingalviams.
                                Toks jausmas, kad forume likę paskutinieji "pėstieji" pikti ir išgyvenę po totalaus "benzingalvių" genocido. "Dyzelgalviai" vis dar tyliai rūko kamputyje
                                Ir važinėti tenka, ir pėsčiomis vaikščioti, nu keistai vis dar pilnos gatvės tų išgyvenusiųjų "begalvių", drasiai šokančių po ratais. Tai matyt nereikia eiti į kraštutinumus. Kažkodėl kertant geležinkelį proto atsiranda žymiai daugiau saugotis, nei kelią.

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                  Pamiršot dar ženklą su geltonu skydu ir šalia stovintį bendruomenės narį, kuris patartų pėstiesiems eiti tada kai nieko nėra, kad netrukdyti benzingalviams.
                                  O jeigu elektromobilis važiuos ir partrenks vizionistą, tai čia jau pateisinama? Kažkaip sunkiai sekasi suvokti aplinką nekuriems forumiečiams. Su privačiais pilotuojamais automobiliais mes dar gyvensim ilgai. Technologijos eina ne taip sparčiai kaip norėtųsi, o ir jos brangios. O ką čia norima prigąsdinti ar pažeminti? Tuos žmonės, kurie kas rytą važiuoja į darbus, dirba visą dieną ir vakare grįžta namo, kurie nenori nieko daugiau kaip tik saugiai be streso parsirasti į namus ir viskas? Tai čia tokių žmonių reikia nekęsti? Vadinti benzingalviais ir kitokiais žeminančiais žodžiais? Apie ką mes čia?
                                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                                  Comment


                                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                    Visiems kas moka skaityti ir dalyvauja eisme turi vadovautis KET, kur aiškiai apibrėžta kas yra pėsčiųjų perėja - visa kita, kas nepažymėta ženklais, nėra pėsčiųjų perėja ir jeigu tai yra ne Gyvenamoji teritorija, visais atvejais pėsčiasis turi praleisti a/m. Nors dabar teismuose, kiek teko skaityti, kartais teisėjai vadovaujasi labiau empatija, o ne kodeksu
                                    Perėja ar ne, bet kur, kur vairuotojas daro posukį, privalo praleisti ta pačia kryptimi judnačius tiesiai, įskaitant pėsčiuosius einančius per kelią į kurį suki. Taigi pėstieji ten turi pirmenybę.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Perėja ar ne, bet kur, kur vairuotojas daro posukį, privalo praleisti ta pačia kryptimi judnačius tiesiai, įskaitant pėsčiuosius einančius per kelią į kurį suki. Taigi pėstieji ten turi pirmenybę.
                                      Tai tą ir bando pasakyti. Kuo mažiau dviprasmybių arba pilkų zonų, tuo visiems geriau. KET irgi parašyta, kad nepaisant pirmenybės, pėstysis turi į kelią įžengti įsitikinęs, kad tai daryti saugu. Taip nesielgdamas pėstysis bus teisus, bet biški nebesveikas. Kam nuo to geriau?

                                      Ir nereikia lialia, kad vairuotojai turi mokėti KET. Turi, nieks nesiginčija. O pėstieji turi turėti sveiką galvą ant pečių. Nes skauda dažniausiai jiems.
                                      Paskutinis taisė goolfietis; 2023.11.08, 10:28.
                                      Mano blogas

                                      Comment


                                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                        O jeigu elektromobilis važiuos ir partrenks vizionistą, tai čia jau pateisinama? Kažkaip sunkiai sekasi suvokti aplinką nekuriems forumiečiams. Su privačiais pilotuojamais automobiliais mes dar gyvensim ilgai. Technologijos eina ne taip sparčiai kaip norėtųsi, o ir jos brangios. O ką čia norima prigąsdinti ar pažeminti? Tuos žmonės, kurie kas rytą važiuoja į darbus, dirba visą dieną ir vakare grįžta namo, kurie nenori nieko daugiau kaip tik saugiai be streso parsirasti į namus ir viskas? Tai čia tokių žmonių reikia nekęsti? Vadinti benzingalviais ir kitokiais žeminančiais žodžiais? Apie ką mes čia?
                                        Nusiraminkite. Sako "nesiginčykite su durniumi, nes tuoj nusirisite iki jo lygio, o ten jis užspaus savo patirtimi".
                                        -

                                        Comment


                                          Reikia rimtai peržiūrėti kaip įrengtos pėsčiųjų perėjos visoje Lietuvoje ir nesisackinti.

                                          Nereguliuojamos perėjos tik iki 30 km/h gatvėse. Salelės vidury gatvės. Jei netelpa salelė, tada kalnelis.
                                          Didesnio greičio gatvėse - kalnelis su ribojimu iki 30, arba šviesoforas. Su iškvietimu, be mirksinčios žalios vairuotojams, kad greičiau užsidegtų. Nebūtina derinti su žalia banga.

                                          Yra vietų, kur neįmanomi šviesoforai perėjose, pvz. prieš žiedines sankryžas. Tada kalnelis per perėjas prieš žiedus, kur eina bent 2 juostom.


                                          Nežiūrėti atskirai saugi ar nesaugi perėja, tiesiog tikslingai perdaryt perėjas.
                                          Turėtų sumažėti grubus vairuotojų elgesys per perėjas.

                                          Dabar, ypač mažesniuose miestuose, pilna labai skirtingai padarytų perėjų, viena lyg saugi ir "normali", kitos iš sovietyno bardako laikų.

                                          Šiaip galiu pagirti, kad Vilnius iš tikrųjų priekyje. Nėra =Centrinė Europa, bet geriau nei likusi Lietuva. Labiausiai gelbėja daug šviesoforinių perėjų ir bendrai nemažas pėsčiųjų srautas.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.08, 23:16.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X