Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

    matot, as nesidedu zinantis geriau nei zmones, kurie zino faktus ir konteksta kodel tam tikrose vietose yra apribojimai ir ne. O jus esate visai kaip tie suverenai, kurie sau leidzia savo asmenine nuomone laikyti svaresne nei ekspertu. Siandien daug tokiu visu galu zinovu.

    Galbut 4 reisai per diena yra daugiau nei sociai pagrindo riboti eismo greiti. Kas gali buti tikras, kad ta viena karta per diena tarkim 14:00, kai sustos autobusas ir islips penkios bobutes ju nenudaus koks kvailys su senu bmw. better safe than sorry
    Žinovu nereik dėtis, bet į kiekvieną žemišką klausimą turi būti ir atsakymas. Bet kai viešai keliami klausimai nesulaukia rimtų, pagrįstų atsakymų, atsiranda ir dvejonių. Paties požiūris labai primena nedraugiškos kaimynės individų mąstymą. "Aš ne politikoj, ten aukščiau geriau už mus žino ir mato. Ten profesionalai". Klausimus reik kelt visur...
    Galiu pateikti ne vieną eismo saugumo sprendinį, kuris netelpa į jokius logikos rėmus. Ir atsakymo nebus. Nes tai numatė kažkos "profesionalas" sėdintis Vilniaus kabinete pagal kažkokias metodikas, nebuvęs net tame kelyje.
    Na jei bobutės neišlįs iš už autobuso, tikimybė, kad jas ten nutrenks artima nulinei.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Žinovu nereik dėtis, bet į kiekvieną žemišką klausimą turi būti ir atsakymas. Bet kai viešai keliami klausimai nesulaukia rimtų, pagrįstų atsakymų, atsiranda ir dvejonių. Paties požiūris labai primena nedraugiškos kaimynės individų mąstymą. "Aš ne politikoj, ten aukščiau geriau už mus žino ir mato. Ten profesionalai". Klausimus reik kelt visur...
      Galiu pateikti ne vieną eismo saugumo sprendinį, kuris netelpa į jokius logikos rėmus. Ir atsakymo nebus. Nes tai numatė kažkos "profesionalas" sėdintis Vilniaus kabinete pagal kažkokias metodikas, nebuvęs net tame kelyje.
      Na jei bobutės neišlįs iš už autobuso, tikimybė, kad jas ten nutrenks artima nulinei.
      Tai jūs sakote, kad keliuose ribojančiais ženklais vadovautis apskritai neverta, nebent jie atitinka jūsų ekspertinę nuomonę? Tai nesivadovaukite ir radarais

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Žinovu nereik dėtis, bet į kiekvieną žemišką klausimą turi būti ir atsakymas. Bet kai viešai keliami klausimai nesulaukia rimtų, pagrįstų atsakymų, atsiranda ir dvejonių. Paties požiūris labai primena nedraugiškos kaimynės individų mąstymą. "Aš ne politikoj, ten aukščiau geriau už mus žino ir mato. Ten profesionalai". Klausimus reik kelt visur...
        Galiu pateikti ne vieną eismo saugumo sprendinį, kuris netelpa į jokius logikos rėmus. Ir atsakymo nebus. Nes tai numatė kažkos "profesionalas" sėdintis Vilniaus kabinete pagal kažkokias metodikas, nebuvęs net tame kelyje.
        Na jei bobutės neišlįs iš už autobuso, tikimybė, kad jas ten nutrenks artima nulinei.
        susidariau toki vaizda, kad tas atsakymas tenkins pona tik tada, kai sutaps su klausianciojo ekspertine nuomone. Kitaip tai bus eiline 'nesamone' numesta is valdzios, kuri nieko nedaro ir viska blogai daro nes nieko nedaro pagal mano norus. Zinau situos dalykus is asmenines profesijos

        dazniausiai tik va tokia suprimityvinta linija girdziu, tai tokiu atveju nesinori ir paciam argumentuotai kazka destyti, jei zmogui viskas vistiek i makaule atsimusa kaip i kibira

        Comment


          Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
          Kazkaip keistai jus cia diskutuojate. Keistas isvis lietuviu poziuris i greiti ir bendrai taisykles. Kai pasivazineju po Europa tai is rytu bloko blogiau vazineja turbut tik serbai. Nuolat lekia, nepraleidineja nei pesciuju, nei kitu masinu, bet save laiko didziais europieciais su auksta kultura. O cia forume dar ziuriu ir i snuki siulo duoti, atseit uz "stukacinima". Visai kaip gudziais tarybiniais laikais, kai budavo isstukacinami kaziolai ir krysos. Gal tikrai nedaug patobulejome, o civilizacija vis dar liko uz borto.
          Oj, ir vėl užvirė katilas...
          Taip, tai visiškai atsilikusi mąstysena. 100 proc. esu įsitikinęs, kad visi greičio viršytojų (tariamų) voliojimaisi, kaip neva greičio matuokliai didina avaringumą ir pan., po kokių 10 metų akivaizdžiai atrodys kaip atsilikusių kaimiečių sapalionės.

          Comment


            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

            Tai jūs sakote, kad keliuose ribojančiais ženklais vadovautis apskritai neverta, nebent jie atitinka jūsų ekspertinę nuomonę? Tai nesivadovaukite ir radarais
            Kur aš teigiu, kad nereikia apskritai vadovautis, kur mano nuomonė ekspertinė? Nepriskirk nuopelnų kurių nenusipelniau Aš keliu klausimą kodėl ten yra apribojimas, jei net su maksimaliais atsargumo kriterijais netempia iki to ribojimo. Kolkas iš visų oponuojančių ekspertų tvirtų paaiškinimų dar vis neišgirdau. Ir tai ne tik radarų klausimu, bet ir kitų saugumo priemonių.

            Tiesus rajoninis kelias, nei krūmelio, matomumas virš 300m į šoną, juk laukai... sankryžėlė su žvyrkeliuku, apribojimas 70km/h. Link sankryžos nejuda nei pėstieji, nei automobiliai. Kam važiuojant lėtinti greitį šiuo atveju? Nes tiesiog stovi ribojimo ženklas? Taip, ant kryžiaus mane, aš nusidėjėlis




            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              O jei yra pavojinga vieta kokiame miestelyje, ten niekas neprieštaraus dėl radaro pastatymo.
              Visur, kur važiuoja automobilis, yra pavojinga vieta. Kuo greičiau važiuoja - tuo pavojingesnis yra automobilis.

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                Kam važiuojant lėtinti greitį šiuo atveju? Nes tiesiog stovi ribojimo ženklas? Taip, ant kryžiaus mane, aš nusidėjėlis
                Tai kaip ir diskudiją galim baigti, nes aiškiai jau davėt suprasti, kad nepaklūstat niekam, kas kertasi su asmenine nuomone

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Tai kaip ir diskudiją galim baigti, nes aiškiai jau davėt suprasti, kad nepaklūstat niekam, kas kertasi su asmenine nuomone
                  Jeigu mano komentare įskaitai "nepaklūstam niekam" galim diskusiją baigti ir džiaugtis "gerėjančia" situacija keliuose. Sėkmės

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Jeigu mano komentare įskaitai "nepaklūstam niekam" galim diskusiją baigti ir džiaugtis "gerėjančia" situacija keliuose. Sėkmės
                    Bet prie ko čia greičio kontrolės priemonės ir kelių ženklų įrengimo ypatybės? Paklausėte, kodėl iš dviejų panašių vietų vienoje leidžiamas 90 greitis, kitoje sumažintas iki 70. Jums paaiškino. Bet šis išaiškinimas jums netinka, nes jūsų ekspertinė nuomonė sako, kad stotelė yra mirusi ir niekas čia niekada nevaikšto. Tai kaip ir nėra apie ką daugiau kalbėti.
                    Šiaip teisinga būtų, jei patikrinote ir tikrai toje stotelėje niekas nestoja - informuoti apie tai atitinkamas institucijas su siūlymu panaikinti ženklą. O prie ko čia greičio matuokliai, kurie niekaip nesusiję su kelio ženklų įrengimu ir buvimu - visiškai neaišku.

                    Comment


                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                      Bet prie ko čia greičio kontrolės priemonės ir kelių ženklų įrengimo ypatybės? Paklausėte, kodėl iš dviejų panašių vietų vienoje leidžiamas 90 greitis, kitoje sumažintas iki 70. Jums paaiškino. Bet šis išaiškinimas jums netinka, nes jūsų ekspertinė nuomonė sako, kad stotelė yra mirusi ir niekas čia niekada nevaikšto. Tai kaip ir nėra apie ką daugiau kalbėti.
                      Šiaip teisinga būtų, jei patikrinote ir tikrai toje stotelėje niekas nestoja - informuoti apie tai atitinkamas institucijas su siūlymu panaikinti ženklą. O prie ko čia greičio matuokliai, kurie niekaip nesusiję su kelio ženklų įrengimu ir buvimu - visiškai neaišku.
                      Šiaip tai temos pavadinimas apima viską... eismo saugumo priemonės... radarai tik dalis jų... Ką man paaiškino? Kad ši stotelė kažkuo unikalesnė iš kitų ir prie jos reikalingas ribojimas? Prie kitų kažkodėl nėra. Ir čia taip pat keletą metų atgal nieko nebuvo. Kas pasikeitė? Ar Lietuvoje masiškai prie stotelių ribojimus jau stato? Nepastebėjau. Čia mano argumentai, ne ekspertinė nuomonė. Jei gali oponuoti prašau išdėstyk plačiau.
                      p.s. O anoje vietoje kaip tik šalia buvo įrengtas įsūkimas į lankytiną objektą. Kalvos viršuje su ribotu matomumu. Ten ženklas tikrai reikalingas ir net dvejonių nekyla. Čia tiems, kam atrodo, kad aš prieš ribojimus...

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Šiaip tai temos pavadinimas apima viską... eismo saugumo priemonės... radarai tik dalis jų... Ką man paaiškino? Kad ši stotelė kažkuo unikalesnė iš kitų ir prie jos reikalingas ribojimas? Prie kitų kažkodėl nėra. Ir čia taip pat keletą metų atgal nieko nebuvo. Kas pasikeitė? Ar Lietuvoje masiškai prie stotelių ribojimus jau stato? Nepastebėjau. Čia mano argumentai, ne ekspertinė nuomonė. Jei gali oponuoti prašau išdėstyk plačiau.
                        p.s. O anoje vietoje kaip tik šalia buvo įrengtas įsūkimas į lankytiną objektą. Kalvos viršuje su ribotu matomumu. Ten ženklas tikrai reikalingas ir net dvejonių nekyla. Čia tiems, kam atrodo, kad aš prieš ribojimus...
                        Tai pradėti tikriausiai reikėtų nuo kelių eismo ženklų įrengimo taisyklių ar rekomendacijų, ar ne? Ir tada jau galima būtų matyti, kas atitinka, o kas neatitinka realybėje. Ir ar kažką reikia jūsų nuomone keisti, ar ne.
                        Tada būtų galima ir padiskutuoti.

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Šiaip tai ir kalbėjau apie A2, kuri visa nusmaigstyta briedžių ženklais. Keistas jausmas matyti magistralės ir briedžio ženklą šalia. Migracijos kelias per magistralę? Ar ne prabanga tokį kelią eksploatuoti, jei reik saugotis gyvūnų?

                          pas baltus žmones įrengiami tiltai arba tuneliai gyvūnams
                          -

                          Comment


                            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                            Tai pradėti tikriausiai reikėtų nuo kelių eismo ženklų įrengimo taisyklių ar rekomendacijų, ar ne? Ir tada jau galima būtų matyti, kas atitinka, o kas neatitinka realybėje. Ir ar kažką reikia jūsų nuomone keisti, ar ne.
                            Tada būtų galima ir padiskutuoti.
                            Na tai apie tai ir norisi padiskutuoti. Nes dabar stovi ribojantis ženklas, 90 proc. jo nesilaiko tuščiuose laukuose, eismo įvykių nėra. Ką tokiu atveju ženklas saugo? Oponuojantys ekspertai teigia čia viskas ok, ženklas reikalingas.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Na tai apie tai ir norisi padiskutuoti. Nes dabar stovi ribojantis ženklas, 90 proc. jo nesilaiko tuščiuose laukuose, eismo įvykių nėra. Ką tokiu atveju ženklas saugo? Oponuojantys ekspertai teigia čia viskas ok, ženklas reikalingas.
                              Ir vėl šita diskusija?
                              Kreipkis į vietos savivaldybę/ seniuniją/ bbd ką, ir agituok, kad pakeistų tavo kaimo ženklą. Eik prie Seimo ten mėšlo išversk iš savo traktoriaus, pora akmenų į Seimo langus paleisk. Suorganizuok bendraminčių mitingą Vingio parke. Čia aš tik siūlau, o nenurodau, nesuprask netinkamai.
                              Tavo šitie anekdotai - ne argumentas.
                              Paskutinis taisė Riedutis; 2023.09.13, 16:52.

                              Comment


                                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                Ir vėl šita diskusija?
                                Kreipkis į vietos savivaldybę/ seniuniją/ bbd ką, ir agituok, kad pakeistų tavo kaimo ženklą. Eik prie Seimo ten mėšlo išversk iš savo traktoriaus, pora akmenų į Seimo langus paleisk. Suorganizuok bendraminčių mitingą Vingio parke. Čia aš tik siūlau, o nenurodau, nesuprask netinkamai.
                                Tavo šitie anekdotai - ne argumentas.
                                Pirma: Gal riedėk pro šalį. Neturi ką pakomentuoti, protingai patylėk, nereik š*** malūno čia sukt. Kai pritrūksiu užsiėminų, paprašysiu, kad parekomeduotum. Ačiū. Čia tik pasiūlymas, nesuprask netinkamai Į Orlausko vietą nepretenduoju, gali jo anekdotus klausyt.
                                Antra: Taip ir neatsakei ką ir kaip saugo toks ženklas... tad luktersiu ką ne anekdotiško suraitysi

                                Comment


                                  Aš būčiau nieko prieš visą šitą radarų maniją, jeigu už surinktas baudas tvarkytų kelius. Pavyzdžiui, vietoje ištisinės linijos įdėtų kuolelius, sužymėtų normaliai pačius kelius, o ne šiaip kaip kokiam Stasiui tuo metu atrodė, užmiesčio sankryžas su šalutiniais kelias sutvarkytų. Dar galima ir kelius paremontuoti, kad nekiltų noras antra juosta visiems važiuoti vien dėl provėžų ar nesibaigiančio lego.

                                  Dabar radarų statymo maratonas yra tik pasipinigavimo šaltinis, neturintis nieko bendro su saugumu keliuose.

                                  Comment


                                    Na, radarai bendro su saugumu tai tikrai turi, bet dėl surinktų baudų skyrimo keliams tai sutikčiau - va čia Seimas tikrai galėtų pasireikšti, o ne dėliodamas kvailus ribojimus "ne daugiau 3 ruožų per kelią" ir pan.

                                    Comment


                                      Nelabai turi, nes neturiu nei vienos baudos dar. Nesu lakstūnas, bet apie +10 išlaikau vien dėl maniškės mašinos ekonomijos.

                                      Comment


                                        Tai čia eilinis anecdotal evidence, kas nieko nereiškia.

                                        Comment


                                          Manau, kad reiškia. Didžioji dalis eismo ir važiuoja +10-20, o skraidantiems tai tie matuokliai yra visiškai vienodai, kai baudos tokios juokingos. Nors, kaip sakoma, kai turi pinigų, tai bauda yra tik kaina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X