Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Pirma: Gal riedėk pro šalį. Neturi ką pakomentuoti, protingai patylėk, nereik š*** malūno čia sukt. Kai pritrūksiu užsiėminų, paprašysiu, kad parekomeduotum. Ačiū. Čia tik pasiūlymas, nesuprask netinkamai Į Orlausko vietą nepretenduoju, gali jo anekdotus klausyt.
    Antra: Taip ir neatsakei ką ir kaip saugo toks ženklas... tad luktersiu ką ne anekdotiško suraitysi
    Tu be sustojimo iš tuščio į kiaurą pilstai, pats malonėk pagaliau patylėt su savo tuščiom demagogijom. " "
    Į tavo blevyzgas atsakinėti nesiruošiu, pats tyliai pamąstyk, gal kokį rašinėlį dar parašyk.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.09.13, 23:06.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Manau, kad reiškia. Didžioji dalis eismo ir važiuoja +10-20, o skraidantiems tai tie matuokliai yra visiškai vienodai, kai baudos tokios juokingos. Nors, kaip sakoma, kai turi pinigų, tai bauda yra tik kaina.
      Tai kur problema tada?
      Skraidūnai susimokės į biudžetą, kas dieną už daugelyje ruožų viršytą greitį;
      O važiuojantys 10+ prilėtins.

      Comment


        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

        Tai kur problema tada?
        Skraidūnai susimokės į biudžetą, kas dieną už daugelyje ruožų viršytą greitį;
        O važiuojantys 10+ prilėtins.
        Problema tame, kad skraidūnai vis dar skraido. Jie neturi skraidyti

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Na, radarai bendro su saugumu tai tikrai turi, bet dėl surinktų baudų skyrimo keliams tai sutikčiau - va čia Seimas tikrai galėtų pasireikšti, o ne dėliodamas kvailus ribojimus "ne daugiau 3 ruožų per kelią" ir pan.
          surinltos baufos sudaro mažiau nei pusė procento biudžeto įplaukų, nemanau kad turėtu reikšmingą įtaką vienaip ar kitaip.
          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Nelabai turi, nes neturiu nei vienos baudos dar. Nesu lakstūnas, bet apie +10 išlaikau vien dėl maniškės mašinos ekonomijos.
          Turi omenyje -10? Mašina važiuoja ekonomiškiau kai važiuoja lėčiau.

          Comment


            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
            Ir vėl šita diskusija?
            Kreipkis į vietos savivaldybę/ seniuniją/ bbd ką, ir agituok, kad pakeistų tavo kaimo ženklą.
            Predator nurodytas 122 kelias yra kelių direkcijos, nei savivaldybės, nei seniūnijos jam įtakos neturi.

            Su radarų statymu problema ne pačiuose radaruose (daugeliui vairuojančių jie nelabai rūpi, nes ar taip ar taip važiuoja daugiau mažiau leistinu, arba dėl prastos kelio būklės mažesniu nei leistinu greičiu). Problema ta, kad visuomenei darosi ne visai aiškūs prioritetai. Va tas pats 122 kelias (ne visas, bet didesnė jo dalis) - provėžuotas, fūrų suspaustas, kelkraščiai už kelią aukštesni, per lietų vanduo nenuteka - tikrai prašosi bent jau paprastojo remonto. Bet vietoje remonto KD pakabins radarus. Dėl to ir kyla nepasitenkinimas.
            Paskutinis taisė Tomas; 2023.09.14, 07:37.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Predator nurodytas 122 kelias yra kelių direkcijos, nei savivaldybės, nei seniūnijos jam įtakos neturi.

              Su radarų statymu problema ne pačiuose radaruose (daugeliui vairuojančių jie nelabai rūpi, nes ar taip ar taip važiuoja daugiau mažiau leistinu, arba dėl prastos kelio būklės mažesniu nei leistinu greičiu). Problema ta, kad visuomenei darosi ne visai aiškūs prioritetai. Va tas pats 122 kelias (ne visas, bet didesnė jo dalis) - provėžuotas, fūrų suspaustas, kelkraščiai už kelią aukštesni, per lietų vanduo nenuteka - tikrai prašosi bent jau paprastojo remonto. Bet vietoje remonto KD pakabins radarus. Dėl to ir kyla nepasitenkinimas.
              Tai metas priminti apie prioritetus. Išlaidos radarams - 0,3% biudžeto. Išlaidos kelių būklei - 80%+. Kaip manai, kuris čia turi prioritetą?

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Turi omenyje -10? Mašina važiuoja ekonomiškiau kai važiuoja lėčiau.
                Ne visada. Priklauso nuo pavaros, su kuria važiuoji ir kaip tos pavaros sukurtos.

                Comment


                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                  Ne visada. Priklauso nuo pavaros, su kuria važiuoji ir kaip tos pavaros sukurtos.
                  Bet dauguma automobilių turbūt optimaliai važiuoja maždaug 80-90 km/h diapazone?

                  Comment


                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                    Bet dauguma automobilių turbūt optimaliai važiuoja maždaug 80-90 km/h diapazone?
                    50km/h ir 4-a pavara jau žemoka, 5-a per aukšta, tai natūraliai jau gaunasi apie 60km/h, kad nekankint mašinos.

                    Užmiestyje 6-a pavara yra geriausia prie 100-110km/h.

                    Bet čia tik maniškė tokia.

                    Comment


                      Dėl tų greičio ribojimo ženklų, tai kai matai tokius nesusipratimus tai ir kyla įvairiausių minčių ar tikrai ten tie ženklai sustatyti. Tas pats kelias 2602 čia ribojama 70 km/h:
                      https://www.google.lt/maps/@54.77677...8192?entry=ttu
                      o čia jau saugu ir 90 km/h ? :
                      https://www.google.lt/maps/@54.82113...8192?entry=ttu

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Tai metas priminti apie prioritetus. Išlaidos radarams - 0,3% biudžeto. Išlaidos kelių būklei - 80%+. Kaip manai, kuris čia turi prioritetą?
                        Niekam neįdomu tie biudžetai. Šiais laikais svarbiausia PR. Ir kai vietoje to, kad paskelbtų, kad kelias 122 bus remontuojamas 2028-2030 metais, paskelbiama, kad 2023 metais kelyje 122 bus įrengta sektorinio greičio matavimo zona - natūrali reakcija WTF?
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                          Giminaitis kazkada uzmiescio kelyje nudauze stirna, luzo stuburas ir liko invalido vezimelyje, nes vietoje septyniasdesimt vaziavo simtu dvidesimt. Va ir gyvenimo pamoka.
                          Blogai pamoka interpretuojama - būtų važiavęs ant 130, būtų nesutikęs tos stirnos.

                          Comment


                            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                            Blogai pamoka interpretuojama - būtų važiavęs ant 130, būtų nesutikęs tos stirnos.
                            Tai čia vėl taisyklės kaltos - važiavo 120, kad neviršytų +50 nuo 70. Reikia reikalauti Seimo, kad teises atimtų ne nuo +50 viršijimo, o nuo +60!

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                              50km/h ir 4-a pavara jau žemoka, 5-a per aukšta, tai natūraliai jau gaunasi apie 60km/h, kad nekankint mašinos.

                              Užmiestyje 6-a pavara yra geriausia prie 100-110km/h.

                              Bet čia tik maniškė tokia.
                              Kokį čia gaidį vairuoji, kad toks neelastingas variklis?
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                Kokį čia gaidį vairuoji, kad toks neelastingas variklis?
                                turbut Toyota Auris

                                Comment


                                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                  Dėl tų greičio ribojimo ženklų, tai kai matai tokius nesusipratimus tai ir kyla įvairiausių minčių ar tikrai ten tie ženklai sustatyti. Tas pats kelias 2602 čia ribojama 70 km/h:
                                  https://www.google.lt/maps/@54.77677...8192?entry=ttu
                                  o čia jau saugu ir 90 km/h ? :
                                  https://www.google.lt/maps/@54.82113...8192?entry=ttu
                                  O tai kokią čia problemą matot? Kad antrame ruože niekas savanoriškai neatėjo pamatuoti ar posūkio spinduliai atitinka projektinį 90 greitį ir nepakabino informacinių stendų apie šį žygdarbį? Nu jei labai jau knieti, pasikvieskit suremontuoti - esu tikras, ras ir ten kur teks sumažint

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Kokį čia gaidį vairuoji, kad toks neelastingas variklis?
                                    Veyroną. 1.9tdi, 81kw, 4 durys

                                    Comment


                                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                      Dėl tų greičio ribojimo ženklų, tai kai matai tokius nesusipratimus tai ir kyla įvairiausių minčių ar tikrai ten tie ženklai sustatyti. Tas pats kelias 2602 čia ribojama 70 km/h:
                                      https://www.google.lt/maps/@54.77677...8192?entry=ttu
                                      o čia jau saugu ir 90 km/h ? :
                                      https://www.google.lt/maps/@54.82113...8192?entry=ttu
                                      pirmu atveju yra gana staigus posūkis, tai pagal KTR nustatytas kreives uždėtas laikinas greičio apribojimas. sunku saugiai išvažiuoti būtų važiuoti 90 kmh.

                                      beje, pastebėjau kad Lietuvos užmiesčio keliuose labai tiksliai ir reikalingai sudėlioti greičio ribojimai, ženklai dėl kelio vingių ir pan. ten kur reikia.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Tai metas priminti apie prioritetus. Išlaidos radarams - 0,3% biudžeto. Išlaidos kelių būklei - 80%+. Kaip manai, kuris čia turi prioritetą?
                                        Asmeniškai vakar girdėjau per žinias LKAD atstovas pasakė 0,7%
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Reikia bent 2%, kaip ir gynybai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X