Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Labiausiai šiuo metu jų reikia A1, kur vyrauja anarchija ir betvarkė
    Nebesvaik.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
      1. Numeti iki 30
      2. Nufilmuoji aplenkiančius per ištisinę
      3. Nusiunti visus epolicijai
      4. Už savaitės to ženklo ten nebebus
      Nubaustas turi teisę sužinoti visus tavo duomenis. Atvažiuoja ir bent jau subarškina tavo mašiną.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Nubaustas turi teisę sužinoti visus tavo duomenis. Atvažiuoja ir bent jau subarškina tavo mašiną.
        Nebe 90-ieji.

        Comment


          Parašė Agas Rodyti pranešimą

          Visiškai nepanašiai. Statyti radarus ir teigti, kad tai didina kelių saugumą yra panašiau i situaciją kai apkūniam žmogui sakoma - užsiveržk daugiau diržų ant pilvo ir būsi plonesnis.
          Gal labiau yra sakoma, kad apkūnus žmogus turėtu mažiau valgyti, nes kitai turi padidintą tikimybę sirgti atitinkamomis ligomis?
          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          Taip pat mačiau tyrimą, kuris nustatė kad greičio ribojimai ir radarai mažina eismo saugumą, nes vairuotojai žiūri ne į kelią, o į spidometrą.
          A, čia iš tos debiliškos studijos kuri nusprendė kad eismo greitį reikia didinti, nes visi važiuoja greičiau, o tie kurie važiuoja pagal taisykles "maišo". Tokia studijas tiesiai į šiukšlių dėžę reikia siųsti.
          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Nubaustas turi teisę sužinoti visus tavo duomenis. Atvažiuoja ir bent jau subarškina tavo mašiną.
          Neturi. Dabar privatumo apsauga neleidžia atskleisti pranešėjo duomenų, nebent teisme bilinėsiesi ir reikės jo, kaip liudininko. Bet net ir teismo atveju dažniausiai pranešėjo nejudina nes bilinėjamasi su baudą išrašiusia institucija.
          Beje tokie siūlantys barškinti kažkaip labai greitai apsiramina, kad apie jų pasiūlymus praneši policijai.

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Nubaustas turi teisę sužinoti visus tavo duomenis. Atvažiuoja ir bent jau subarškina tavo mašiną.
            Kažkaip trys metai kaip dar nesubarškinta po kelių šimtų zajavų

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Nubaustas turi teisę sužinoti visus tavo duomenis. Atvažiuoja ir bent jau subarškina tavo mašiną.
              Neturi.
              Bet kokiu pagrindu galėtų turėti? Baudą gi ne pranešėjas išrašo, jis tik pateikia duomenis, įrodymus, o tolesniuose procesuose nedalyvauja, asmeniškai kaltinimų nereiškia.

              Comment


                Paskutinė diskusija labiau tiktų temoje apie vairuotojų kultūrą (tiksliau, nekultūringumą) ir eismo saugumą keliuose
                Paskutinis taisė Romas; 2023.09.13, 05:50. Priežastis: ą

                Comment


                  Stebėtinas parlamantarų vieningumas iš dalies parodo, kaip visus užkniso Lietuvos radarų direkcija (buv. LAKD), kuri ne kelius rekonstruoja ar taiso provėžas, o tik imituoja veiklą statydama radarus net autostradose.

                  Lrytas.lt 2023.09.11
                  Seimui pateiktos įstatymo pataisos, numatančios pokyčius tvarkoje dėl greičio matuoklių įrengimo
                  Antradienį Seime pateiktas grupės parlamentarų inicijuotas Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo projektas, kuriuo reglamentuojama, kur galėtų būti įrengiami stacionarūs ir vidutinio greičio matuokliai.

                  Už siūlymą po pateikimo balsavo 78, prieš 6, susilaikė 7 Seimo nariai. (...)

                  Įstatymo projektu nustatomas principas, jog tokių priemonių įrengimas visų pirma turi būti susietas su pavojumi eismo saugumui identifikuotame kelio ruože, kurio sumažinti įgyvendinant kitas kelio infrastruktūros gerinimo priemones nėra galimybės. (...)
                  Taip pat numatoma, kad vidutinio greičio matavimo ruožų gali būti ne daugiau kaip 3, bendras stacionarių eismo greičio matavimo vietų skaičius gali būti ne didesnis kaip 5 viename kelyje.
                  Siekiama taip pat nustatyti reikalavimus stacionarių eismo priemonių įrengimui automagistralėse.

                  https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ngimo-28366032

                  Comment


                    Kazkaip keistai jus cia diskutuojate. Keistas isvis lietuviu poziuris i greiti ir bendrai taisykles. Kai pasivazineju po Europa tai is rytu bloko blogiau vazineja turbut tik serbai. Nuolat lekia, nepraleidineja nei pesciuju, nei kitu masinu, bet save laiko didziais europieciais su auksta kultura. O cia forume dar ziuriu ir i snuki siulo duoti, atseit uz "stukacinima". Visai kaip gudziais tarybiniais laikais, kai budavo isstukacinami kaziolai ir krysos. Gal tikrai nedaug patobulejome, o civilizacija vis dar liko uz borto.

                    As kaip dvieju vaiku tevas esu labai suinteresuotas, kad radaru butu kuo daugiau, nes man paprasciausiai nesaugu leisti vaikus eiti i mokykla, kai pro juos mieste lekia ant 70iasdesimt koks nors senbernis kaip sitas forumo narys Romas ir dar jauciasi esantis teisus. Ant virsaus, dar ir seimunai pasipiktine, nes matyt pastoviai baudas gauna. Kas man yra nesuvokiama, nes greicius nustato inzinieriai, mokslininkai ir policija, kurie geriausiai tuos dalykus ir ismano. Apie kokia teisine valstybe tada mes snekame, jei net valdzia sako dapizdi ant tu ekspertu ir taisykliu?

                    Comment


                      Tai rodo tik tai, kad kaimkurie seimūnai nusprendė gauti šiek tiek taškų iš marozų, norinčių "prasilėkt".

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Tai rodo tik tai, kad kai kurie seimūnai yra marozai, norintys "prasilėkt".
                        Pataisiau.

                        Comment


                          Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                          Kazkaip keistai jus cia diskutuojate. Keistas isvis lietuviu poziuris i greiti ir bendrai taisykles. Kai pasivazineju po Europa tai is rytu bloko blogiau vazineja turbut tik serbai. Nuolat lekia, nepraleidineja nei pesciuju, nei kitu masinu, bet save laiko didziais europieciais su auksta kultura. O cia forume dar ziuriu ir i snuki siulo duoti, atseit uz "stukacinima". Visai kaip gudziais tarybiniais laikais, kai budavo isstukacinami kaziolai ir krysos. Gal tikrai nedaug patobulejome, o civilizacija vis dar liko uz borto.

                          As kaip dvieju vaiku tevas esu labai suinteresuotas, kad radaru butu kuo daugiau, nes man paprasciausiai nesaugu leisti vaikus eiti i mokykla, kai pro juos mieste lekia ant 70iasdesimt koks nors senbernis kaip sitas forumo narys Romas ir dar jauciasi esantis teisus. Ant virsaus, dar ir seimunai pasipiktine, nes matyt pastoviai baudas gauna. Kas man yra nesuvokiama, nes greicius nustato inzinieriai, mokslininkai ir policija, kurie geriausiai tuos dalykus ir ismano. Apie kokia teisine valstybe tada mes snekame, jei net valdzia sako dapizdi ant tu ekspertu ir taisykliu?
                          Ar dviejų vaikų tėvas bent skaitė apie kokius radarus kalbama? Ar paties vaikai vaikšto į mokyklą magistralėmis ir užmiesčio keliais? Ar prieštarautum radarui su nuline tolerancija prie mokyklos vietoj numatytų magistralėje? Ar tau tiesiog svarbu kuo daugiau radarų, dzin, kad jų nebus kur tavo vaikai vaikšto? Kuo jie tau padės?
                          Ar turi kokių nuoskaudų prieš senbernius, gal ir kitas socialines grupes? Ar čia tik "dviejų vaikų tėvas" gali jaustis teisiu?
                          Dvi kelio vietos, atstumas 1 km:
                          1. 122 – „Google“ žemėlapiai
                          2. 122 – „Google“ žemėlapiai
                          Klausimai:
                          Kuo jos skiriasi, nes maksimalus greitis skirtingas?
                          Kas čia parinko greičius: mokslininkai, inžinieriai ar policija? Kurie čia tie geriausiai išmanantys?

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Seimui pateiktos įstatymo pataisos, numatančios pokyčius tvarkoje dėl greičio matuoklių įrengimo
                            Šitiems seimo nariams visiems reikia konfiskuoti automobilius. Akivaizdžiai yra perdaug pavojinga leisti jiems vairuoti.

                            Comment


                              Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                              As kaip dvieju vaiku tevas esu labai suinteresuotas, kad radaru butu kuo daugiau, nes man paprasciausiai nesaugu leisti vaikus eiti i mokykla, kai pro juos mieste lekia ant 70iasdesimt koks nors senbernis kaip sitas forumo narys Romas ir dar jauciasi esantis teisus.
                              Apykvailis bandymas įžeidinėti. Turiu nuliūdinti, kad per kelerius metus nesu gavęs baudų už greičio viršijimą.
                              Prieš rašydamas ne į temą paskaityk cituojamą straipsnį.

                              Jei ką, įstatymo projektas taikomas užmiesčio keliams, kuriuose nėra mokyklų.
                              Radarų statymas turi būti susijęs su eismo saugumo užtikirinimų, jei to nepavyksta to pasiekti kitomis priemonėmis. Neturi būti statomi radarai vien tam kad suinteresuotos firmos turėtų daugiau apyvartos statydamso ir patarnaudamsos radarus.
                              O jei yra pavojinga vieta kokiame miestelyje, ten niekas neprieštaraus dėl radaro pastatymo.

                              Comment


                                Vienoje vietoje yra stotelė (atitinkamai ir pėsčiųjų turi būti einančių iš/į stotelę) ir 70kmh ribojimas, kitoje vietoje nėra stotelės ir ribojimo.

                                Daugiau klausimų bus?

                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                Kuo jos skiriasi, nes maksimalus greitis skirtingas?
                                Kas čia parinko greičius: mokslininkai, inžinieriai ar policija? Kurie čia tie geriausiai išmanantys?

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                  Apykvailis bandymas įžeidinėti. Turiu nuliūdinti, kad per kelerius metus nesu gavęs baudų už greičio viršijimą.
                                  Prieš rašydamas ne į temą paskaityk cituojamą straipsnį.

                                  Jei ką, įstatymo projektas taikomas užmiesčio keliams, kuriuose nėra mokyklų.
                                  Radarų statymas turi būti susijęs su eismo saugumo užtikirinimų, jei to nepavyksta to pasiekti kitomis priemonėmis. Neturi būti statomi radarai vien tam kad suinteresuotos firmos turėtų daugiau apyvartos statydamso ir patarnaudamsos radarus.
                                  O jei yra pavojinga vieta kokiame miestelyje, ten niekas neprieštaraus dėl radaro pastatymo.
                                  Man regis jus esate didziausias izeidinetojas siame forume, is to ka matau per paskutinius kelis menesius kiek intensyviau seku sita foruma. Kaip tik jusu irasas taip visi blogi, visi neteisingi ir respublikos lygio pamazgos pilamos ant valstybes tarnautoju, kitu pilieciu ir panasiai. Jei kazkas jums nepatinka, tuoj pat bandote nukreipti tema, prasideda ad hominem tipo izeidimai. Nemokate diskutuoti. Naturaliai pagalvojau, kad esate bmw vairuojantis is emigracijos gryzes jauniklis, kuriam svarbu tik jo isvaizda veidrodyje. Bet tiek to. Jei klydau, turite visas galimybes paneigti mano susidaryta ivaizdi, bet kazin ar norite.

                                  Griztant prie temos, greicio ribojimo principas yra paprastas. Kuo maziau isimciu, tuo maziau pazeidinejimo. Jei mieste negalima virsyti maksimalaus leistino greicio, tai negalima ir uzmiestyje. Uzmiestyje lekti akis isdegus lygiai taip pat pavojinga kaip ir mieste. Giminaitis kazkada uzmiescio kelyje nudauze stirna, luzo stuburas ir liko invalido vezimelyje, nes vietoje septyniasdesimt vaziavo simtu dvidesimt. Va ir gyvenimo pamoka.

                                  Comment


                                    Parašė Romas
                                    Šioje temoje buvo pateikta statistika, kad kelyje A14 pusę visų smulkių įvyukių sudaro susidūrimai su gyvūnais.
                                    LAKD pastačiusi tvorelę nuo gyvūnų būtų realiai prisidėjusi prie eismo saugumo, O palikusi provėžuotą kelią bei nepastačiusi tvoros, ir vien poastačius radarą tik imitavo veiklą.
                                    Jei kas nors viršija greitį +50, tai čia ne šios temos objektas..
                                    na va ka ir sakiau

                                    Comment


                                      Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                                      Giminaitis kazkada uzmiescio kelyje nudauze stirna, luzo stuburas ir liko invalido vezimelyje, nes vietoje septyniasdesimt vaziavo simtu dvidesimt. Va ir gyvenimo pamoka.
                                      Šioje temoje buvo pateikta statistika, kad kelyje A14 pusę visų smulkių įvyukių sudaro susidūrimai su gyvūnais.
                                      LAKD pastačiusi tvorelę nuo gyvūnų būtų realiai prisidėjusi prie eismo saugumo, O palikusi provėžuotą kelią bei nepastačiusi tvoros, ir vien pastačius radarą tik imitavo veiklą.
                                      Jei kas nors viršija greitį +50, tai čia ne šios temos objektas..

                                      Comment


                                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                        Vienoje vietoje yra stotelė (atitinkamai ir pėsčiųjų turi būti einančių iš/į stotelę) ir 70kmh ribojimas, kitoje vietoje nėra stotelės ir ribojimo.

                                        Daugiau klausimų bus?


                                        Bus... ar ties kiekviena stotele matote greičio ribojimus? Ar pateikti krūvą pavyzdžių? Tad argumentas "Stotelė" labai abejotinas.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Bus... ar ties kiekviena stotele matote greičio ribojimus? Ar pateikti krūvą pavyzdžių? Tad argumentas "Stotelė" labai abejotinas.
                                          Yra gerosios praktikos ir blogosios praktikos pavyzdziai. Jei vienur nera, nereiskia, kad ir kitur neturi buti. Nejaugi toks sudetingas suvokti konceptas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X