Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune
Collapse
X
-
O jie veike kadanors? Kiek pamenu visad tas sviesaforas veikia pastoviu ciklu (~50s tiesiai, ~40 kairen.)
- 1 patinka
-
Sprendimas būtų panaikinti jutiklius ir mygtukus.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Sankryža turi jutiklius. Vilniečiai pasireklamavo, kad sudėjo belaidžius jutiklius. Tik neįvertino (greičiau nenorėjo, nes rūpėjo reklama), kad miestui tai papildoma našta keisti elementus. Taip ir neveikia ten tie belaidžiai jutikliai. Firmos neminėsiu.
Komentuoti:
-
Sankryža turi jutiklius. Vilniečiai pasireklamavo, kad sudėjo belaidžius jutiklius. Tik neįvertino (greičiau nenorėjo, nes rūpėjo reklama), kad miestui tai papildoma našta keisti elementus. Taip ir neveikia ten tie belaidžiai jutikliai. Firmos neminėsiu.Parašė Tomas321 Rodyti pranešimąTenai mygtuku visai nereikia, nes kai dega zalias tiesiai, lygiagreciai esanciu pereju niekas nekerta. Ta sankryza neturi jutikliu, todel mygtuko vienintele prasme uzdegti zalia pestiesiems, kai auto vaziuoja tiesiai. Daznai pro tenais einantys zmones ju nespaudzia, nes is ju jokios naudos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Reiktų pranešt savivaldybei (aš vis neprisiverčiuParašė dsanto Rodyti pranešimąPramonės pr. - Draugystės g. sankryža projektuota ir įrengta vilniečių 2010 m.
Šiaip ten yra iškvietimo mygtukai ir tik nuo jų užsidega žalias. Turbūt gedimas sistemoje. Beje, vilniečiai buvo sukalę trijų sekcijų šviesoforus pėstiesiems. Laiku informavus savivaldybę, turėjo pakeisti į dviejų sekcijų 
), kad panaikintų tą mygtukinį iškvietimą kaip neturintį prasmės, nes dėl sankryžos dizaino, neapsaugoto posūkio link pėsčiųjų nėra.
Komentuoti:
-
Tenai mygtuku visai nereikia, nes kai dega zalias tiesiai, lygiagreciai esanciu pereju niekas nekerta. Ta sankryza neturi jutikliu, todel mygtuko vienintele prasme uzdegti zalia pestiesiems, kai auto vaziuoja tiesiai. Daznai pro tenais einantys zmones ju nespaudzia, nes is ju jokios naudos.
Komentuoti:
-
Pramonės pr. - Draugystės g. sankryža projektuota ir įrengta vilniečių 2010 m.
Šiaip ten yra iškvietimo mygtukai ir tik nuo jų užsidega žalias. Turbūt gedimas sistemoje. Beje, vilniečiai buvo sukalę trijų sekcijų šviesoforus pėstiesiems. Laiku informavus savivaldybę, turėjo pakeisti į dviejų sekcijų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dalis gatvių restauruota, bet aišku, kai kurios gatvės jau pradeda provėžoti, šuliniai gadina dangą, bet taip, nežinant gatvių lengva susigadinti amortikus ar net padangą prasikiurdytiParašė John Rodyti pranešimą
Wat? Kokias dangas? Kur? Nežinant gatvių, Kaune amortikus galima susikalti bematant

Tiesa, prieš dar kokius 7 m. tam ir gatvių nereikėjo žinoti. Visas Kaunas literaliai buvo mašinos gadinimo zona
Komentuoti:
-
Wat? Kokias dangas? Kur? Nežinant gatvių, Kaune amortikus galima susikalti bematantParašė PoDV Rodyti pranešimąSvarbu dangas sutvarko automobiliui,
Komentuoti:
-
Pažįstu žmonių, kuriems tikrai nusišvilpt ant tų šaligatvių ar perėjų. Svarbu dangas sutvarko automobiliui, o visa kita gali ir palaukt. Aš netgi jaučiuosi šiek tiek balta varna, kai pakreipiu pokalbį apie šaligatvius, perėjas ir jų remontąParašė John Rodyti pranešimą
Negi Kaune žmonės ant tiek deję ant pėsčiųjų infrastruktūros ir patogumo?
Geriausiu atveju palinksi galvą ir keičia temą
Nors kartais diskutuoju su vienu draugu, kad Kaunui prasčiau sekasi su infrastruktūros estetika (plytelės, asfaltas, šuliniai, etc.), bet čia kita tema ir dar skonio reikalas...
Aš juos iš dalies suprantu, nes taip tiesiog buvo įpratę gyvent, kad valdžia pėsčiųjų/dviračių situacija visiškai nesirūpina (neprižiūrėjo praktiškai nieko, kas buvo pastatyta kokiais 70-aisiais, dabar tiesiog užsiima daline esamos situacijos restauracija), tai kodėl ir gyventojams turi rūpėt...Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.19, 15:47.
Komentuoti:
-
Aha, stebint šviesoforus, jei gerai supratau, tai minimum du ciklai praėjo važiuojantiems tiesiai Pramonės pr. Nežinojau, kad taip apskritai gali būti. Ir taip yra, kai jau išviestas pėsčiųjų signalas. Ir tokiu paros metu, kai mašinų beveik nėra. Visiškas kosmosas. Dar keisčiau yra tai, kad aš esu bene pirmas, kuris šitą problemą identifikavo ir paviešino. Negi Kaune žmonės ant tiek deję ant pėsčiųjų infrastruktūros ir patogumo?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Na, ten neturėtų būti jokių iškvietimų iš vis. Žalia turėjo užsidegti kaip buvo leidžiama eismas iš abejų Pramonės pr. pusių tiesiai. Kai matau tokią situaciją ir neužsidega man kaip pėsčiąjam žalia, einu per raudona, nes žinau, kad mano trajektorijos mašinos net nekirs
Aš ten einu gana dažnai, tai sankryžą pažįstu. Sveikinu atvykus į mano rajoną <3
Komentuoti:
-
Na, ten neturėtų būti jokių iškvietimų iš vis. Žalia turėjo užsidegti kaip buvo leidžiama eismas iš abejų Pramonės pr. pusių tiesiai. Kai matau tokią situaciją ir neužsidega man kaip pėsčiąjam žalia, einu per raudona, nes žinau, kad mano trajektorijos mašinos net nekirsParašė John Rodyti pranešimąKaunas nenustoja stebinti. Kaip manot, kiek laiko pėstiesiems gali teikti laukti žalio signalo, norint pereiti į kitą gatvės pusę Pramonės pr. ir Draugystės g. sankryžoje Sekmadienio popietę, kai mašinų eismas minimalus?
Tai čia tik viena gatvė. O kas, jei nori, tarkim, eiti į kairę ir kirsti Pramonės pr.? Nu gausis kokios 9 minutės prie vienos sankryžos. Būtų visai įdomu išgirsti Kauno gyventojų nuomonę, ar čia skaitosi viskas normalu ar reiktų ką nors keisti?
Aš ten einu gana dažnai, tai sankryžą pažįstu. Sveikinu atvykus į mano rajoną <3
Beje, paprastai ten 6 minutes nereikia laukti, kol bus žalia, bet sistemos klaidos visiškai nestebina.Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.19, 15:37.
Komentuoti:
-
Kaunas nenustoja stebinti. Kaip manot, kiek laiko pėstiesiems gali teikti laukti žalio signalo, norint pereiti į kitą gatvės pusę Pramonės pr. ir Draugystės g. sankryžoje Sekmadienio popietę, kai mašinų eismas minimalus?
Tai čia tik viena gatvė. O kas, jei nori, tarkim, eiti į kairę ir kirsti Pramonės pr.? Nu gausis kokios 9 minutės prie vienos sankryžos. Būtų visai įdomu išgirsti Kauno gyventojų nuomonę, ar čia skaitosi viskas normalu ar reiktų ką nors keisti?
Paskutinis taisė John; 2020.07.19, 15:18.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Galbūt gali įrengti pačius ženklus įstrižus. Būtų du perėjos ženklai - vienas standartinis, kitas įstrižas. Jei perėjų ženklai yra būtini, nesvarbu kas.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Problema ta, kad reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ženklinamos kelio ženklais Pėsčiųjų perėja. Kaip reikės pereiti gatvę neveikiant šviesoforui?
Kitas variantas, tiesiog traktuoti, kad tos įstrižos perėjos yra kaip informacinės, kad saugu pereiti įstrižai, o kai šviesoforas išjungtas jomis naudotis draudžiama.
73.4. žalias signalas su pėsčiojo simboliu leidžia eiti pėstiesiems;
Komentuoti:
-
Problema ta, kad reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ženklinamos kelio ženklais Pėsčiųjų perėja. Kaip reikės pereiti gatvę neveikiant šviesoforui?Parašė PoDV Rodyti pranešimąVytauto pr. panašiai padaryta su Griunvaldo g. perėjomis. Nematau problemos įstrižoms perėjoms.
Komentuoti:
-
Vytauto pr. panašiai padaryta su Griunvaldo g. perėjomis. Nematau problemos įstrižoms perėjoms.
Tikiuosi Kęstučio g. atnaujins šviesoforus, kad pėstieji galėtų eiti iš keturių sankryžos kraštinių, o ne iš trijų kaip dabar. Galbūt kažką panašaus padarytų ir K. Donelaičio g.
Įdomus Kauno polinkis sekti ne V. Europos, o R. Azijos saugumo pavyzdžius su rombais ir įstrižomis perėjomis
Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.22, 13:58.
Komentuoti:
-
https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...perejos-953916
Kaip vairuotojas džiaugiuosi, nes man dažnai tekdavo sukti iš Kęstučio į Mickevičiaus ir žalia man + pėstiesiems toje vietoje gan nejauki būdavo blogesnio matomumo sąlygomis.
Kaip pėsčiasis laukiu, kol bus įstriža perėja. Nereiks tuščiai laukti žalios, jeigu nori pereiti per dvi perėjas vienoje sankryžoje. Įdomu bus pamatyt ar Lietuvoje prigis tokios perėjos ir ar išvis atsiras.
Žodžiu, įdomu ir, asmeniškai, patiko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nesamone ta muravos, bet blogiausia, kad Savanoriu pr. bus visiskai paralizuotasParašė dsanto Rodyti pranešimąTarp Kovo 11-osios g. ir Pramonės pr. turėjo likti dvi perėjos iš trijų. O paliko visas tris. Ta arčiausiai Muravos sankryžos visiška nesamonė.
Komentuoti:
-
Tarp Kovo 11-osios g. ir Pramonės pr. turėjo likti dvi perėjos iš trijų. O paliko visas tris. Ta arčiausiai Muravos sankryžos visiška nesamonė.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąTikrai bus įdomu pažiūrėti kaip pavyks juos visus suderinti arba teks stabčioti prie kas antro....
Komentuoti:
-
Tikrai bus įdomu pažiūrėti kaip pavyks juos visus suderinti arba teks stabčioti prie kas antro....Parašė PoDV Rodyti pranešimąSavanorių pr.
Beveik pilnai įrengti pėsčiųjų šviesoforai netoli Muravos sankryžos, ties Geležinio Vilko ir Dubingių g. sankryžomis, bei ties McDonalds. Belieka smulkūs darbai, šviesoforų įjungimas.
Komentuoti:
-
Neišmanau tų visų technologijų ir vis pamirštu nufotografuoti, bet praeinant matosi ten taikomos net kelios:Parašė Arminass Rodyti pranešimąDėl pripratimo tai ir man neramu šiek tiek. O mygtukai taip ten yra tačiau perėja mirksėti pradeda ir nepaspaudus jo, žmogui tiesiog artėjant perėjos link jį užfiksuoja daviklis.
atrodo lyg yra kaip judesio daviklis nukreiptas į tas vietas prieš perėjas, kur eina pėstieji.
vienoje pusėje yra kaip ir kamera, stebinti perėją.
ir minėtas mygtukas.
Tad, kaip minėta aukščiau, perėja įsijungia automatiškai, mygtuko spausti nebūtina.
Komentuoti:
Komentuoti: