Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Čia kad pėstieji nebėgtų per raudoną, kai automobiliai suka į dešinę. Tam, kad tikrai nebėgtų, atsirado tvorelė
    O užsidegus žaliai tvorelė nusileidžia? Inovatyvu...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Žinant, kad Kęstučio g. dabar griauna, o paskui statys iš naujo - tikėtina, kad pasikeis ir eismo organizavimo sprendimai (tuo labiau, kad atsiras ir dviračių takai).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O kas čia neaišku? Perėjos nėra, kad pėstieji netrukdytų automobiliams sukantiems į dešinę.
    Čia kad pėstieji nebėgtų per raudoną, kai automobiliai suka į dešinę. Tam, kad tikrai nebėgtų, atsirado tvorelė

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    O kas čia neaišku? Perėjos nėra, kad pėstieji netrukdytų automobiliams sukantiems į dešinę.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai galima ir tiesiog tvorą perlipti ir išvis eiti per raudoną. Klausimas, kodėl padarytas toks absurdiškas sprendimas?
    Nežinau. Tikriausiai nežino ir tie, kas daro tuos absurdus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    John, čia aš vaikštau ir pastebėjau, ir apakau, ir nusivyliau, ir pasipiktinau. Bet savivaldybei neparašiau, nes pamaniau, kad ta nesąmonė padaryta TYČIA ir taisoma užsispyrusiai nebus.
    Bet dar pastebėjau vieną keistą faktą, kuris situaciją truputį palengvina. Ten galima pereiti gatvę įstrižai, nes abi žalios pėstiesiems dega vienu metu. Įdomu, kodėl tada nenupiešė įstrižinės perėjos.
    Tai galima ir tiesiog tvorą perlipti ir išvis eiti per raudoną. Klausimas, kodėl padarytas toks absurdiškas sprendimas?

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    John, čia aš vaikštau ir pastebėjau, ir apakau, ir nusivyliau, ir pasipiktinau. Bet savivaldybei neparašiau, nes pamaniau, kad ta nesąmonė padaryta TYČIA ir taisoma užsispyrusiai nebus.
    Bet dar pastebėjau vieną keistą faktą, kuris situaciją truputį palengvina. Ten galima pereiti gatvę įstrižai, nes abi žalios pėstiesiems dega vienu metu. Įdomu, kodėl tada nenupiešė įstrižinės perėjos.
    Buvo planuose, kai padarė atskirą žalią fazę tik pėstiesiems šių metų pradžioje. Kiek pamenu rašė, kad reikia įvairių patvirtinimų iš institucijų pirmiau.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    John, čia aš vaikštau ir pastebėjau, ir apakau, ir nusivyliau, ir pasipiktinau. Bet savivaldybei neparašiau, nes pamaniau, kad ta nesąmonė padaryta TYČIA ir taisoma užsispyrusiai nebus.
    Bet dar pastebėjau vieną keistą faktą, kuris situaciją truputį palengvina. Ten galima pereiti gatvę įstrižai, nes abi žalios pėstiesiems dega vienu metu. Įdomu, kodėl tada nenupiešė įstrižinės perėjos.
    Paskutinis taisė manometras; 2020.07.20, 08:00.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Keista politika. Maniau darys "visiems pėstiesiems žalia", bet panašu, kad taip nebus, dėl to papildomų perėjų nerengia.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kitas labai prasto gatvės perėjimo sprendimo pavyzdys iš Kauno. Šį kartą, deja, iš centro. Ir dar labiau deja, bet iš naujai sutvarkytos gatvės ir šaligatvio.

    Mickevičiaus ir Kęstučio g. sankryža. Prašau, pasakykite, kad šitaip viskas neliks ir bus įrengta perėja tiesiai vietoj tų baisių tvorų? Dabar gi norint tiesiog eiti tiesiai reikia pereiti A. Micevičiaus gatvę (į kairę), tada pereiti Kęstučio gatvę (tiesiai) ir vėl pereiti A. Mickevičiaus gatvę (dešinėn). Aš suprantu, kad tokių situacijų sunkiau išvengti kur nors Šilainiuose ar Dainavoje, bet čia gi centras, vieta, kur žmonės eina pasivaikšččioti. Kaip įmanoma 2020 metais leisti įgyventinti tokį absurdą? Ar galima tikėtis, kad šita nesąmonė bus ištaisyta?


    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O kaip jie susiję su perėjų mygtukais? Juk jei automobilių jutikliai neveikia, reiškia automobilių nėra, tai kaip ir greičiau pėsčiųjų šviesoforai turėtų įsijungti?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Palietus jutiklį įsijingia raudonas užrašas "Laukite". Po ilgo laukimo užsidegus pėsčiųjų ciklui, raudonas užrašas "Laukite" dingsta (matosi ir video, jei ką). Tai reiškia, kad jutiklis komunikuoja su kontroleriu ir atitinkamai su šviesoforu. Elementari logika sako, kad niekas nenusėdo ir viskas veikia. Nebent kažkokia programavimo klaida? Beje, analogišką situaciją teko aiškintis Vilniuje. Tai irgi buvo teigiančių (nors ir nežinančių), kad kažkas sugedo. Tik vėliau paaiškėjo, kad niekas nesugedo ir tiesiog "pralaidumas" ėmė viršų, o be to "dauguma" pėsčiųjų taip ilgai neva nelaukia. Žodžiu pasiuntė mane toli.
    Aš kalbu apie automobilių jutiklius asfalte

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Tai pradžioj veikė, kol elementai nusėdo
    Palietus jutiklį įsijingia raudonas užrašas "Laukite". Po ilgo laukimo užsidegus pėsčiųjų ciklui, raudonas užrašas "Laukite" dingsta (matosi ir video, jei ką). Tai reiškia, kad jutiklis komunikuoja su kontroleriu ir atitinkamai su šviesoforu. Elementari logika sako, kad niekas nenusėdo ir viskas veikia. Nebent kažkokia programavimo klaida? Beje, analogišką situaciją teko aiškintis Vilniuje. Tai irgi buvo teigiančių (nors ir nežinančių), kad kažkas sugedo. Tik vėliau paaiškėjo, kad niekas nesugedo ir tiesiog "pralaidumas" ėmė viršų, o be to "dauguma" pėsčiųjų taip ilgai neva nelaukia. Žodžiu pasiuntė mane toli.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kur čia logika?
    Juk tokiu atveju privalo visada degti žalias pėstiesėms nepriklausomai nuo mygtuko. Kokia prasmė turėti audoną pėstiesiems nepaspaudus mygtuko? Kad taupyt žalią švieselę, nes raudona pigesnė?
    Tikriausiai Nuo pat pradziu tokia nesamonė ten. Gal jeigu veikė tie jutikliai tai pakoreguodavo fazes pagal srautus, bet nepamenu, kad ten butu kitaip.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    Mygtukai veikia, bet jie beprasmiai. Kai auto uzsidega tiesiai, galima drasiai eiti per gatve lygiagreciai, nes trajektorijos nesikerta. Butent per sia faze uzsidega zalias pestiesiems jeigu paspaustas mygtukas. Paspaudimas nesutrumpina laukimo laiko, nekeicia faziu, tiktai uzdega zalia kai tam buna laikas.
    Kur čia logika?
    Juk tokiu atveju privalo visada degti žalias pėstiesėms nepriklausomai nuo mygtuko. Kokia prasmė turėti audoną pėstiesiems nepaspaudus mygtuko? Kad taupyt žalią švieselę, nes raudona pigesnė?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Ar ne paprasčiau būtų panaikinti perėją?
    Kam ten tą šaligatvį tiesė palei Pramonės pr., reikėjo tiesiog panaikint seną, ir perėjas taip pat Būkim kaip arabų kraštuose, kur niekas nesupranta kitokio keliavimo būdo kaip automobilis
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.19, 16:17.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Sprendimas būtų panaikinti jutiklius ir mygtukus.
    Ar ne paprasčiau būtų panaikinti perėją?

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Mygtukai veikia, bet jie beprasmiai. Kai auto uzsidega tiesiai, galima drasiai eiti per gatve lygiagreciai, nes trajektorijos nesikerta. Butent per sia faze uzsidega zalias pestiesiems jeigu paspaustas mygtukas. Paspaudimas nesutrumpina laukimo laiko, nekeicia faziu, tiktai uzdega zalia kai tam buna laikas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą

    O jie veike kadanors? Kiek pamenu visad tas sviesaforas veikia pastoviu ciklu (~50s tiesiai, ~40 kairen.)
    Tai pradžioj veikė, kol elementai nusėdo

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Bet tai pėsčiųjų ciklo iškvietimo jutikliai juk veikia.

    Komentuoti:

Working...
X