Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Nu bet vis tas Vilnius vis įlenda į Kauno temas. Kodėl negalim tiesiog kalbėti apie Kauno pėsčiųjų perėjas temoje apie Kauno pėsčiųjų perėjas? Paskelbkim Vilniui boikotą Kauno temose

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Tokių misijonierių Kaunui jau buvo, čia nieko naujo. Kadaise (kai dar buvo pagrindinis laikraštis, o Rytas gerai žaidė krepšinį) Lietuvos Rytas matyt įsivaizdavo, kad jo misija yra sumažinti nusikalstamumą Kaune, taigi aprašydavo kone kas antrą nusikaltimą Kaune, ko pasekoje laikraštis mirgėjo nuo nusikaltimų Kaune... Tada (matyt nebeištvėrę) VDU lingvistai padarė lingvistinę studiją, palygindami kiek Lrytas aprašo nusikaltimų Kaune, ir kiek Vilniuje bei palygino su policijos statistika. Skaičiai buvo viską pasakantys: pagal gyv. skaičių nusikaltimų K ir V buvo panašiai, o va pagal publikacijas - Kaune dvigubai daugiau (pagooglinus manau rasit tą studiją - Kauno diena ją publikavo).

    Vilnius dar turi 7 metus pradėti paišyti rombus prieš perėjas (3 jau praėjo), o jei nepradės, tai atsiliks dar daugiau

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    O kodėl tu John manai, kad kauniečiams reikia kažkokių perėjų pertvarkų ar gatvių siaurinimo? Ne Vilniaus ponams aiškinti apie kokios Kauno gatvės turi būti
    Nu nes Kaunas paprastai daro tai, ką daro Vilnius ar kai kurie kiti miestai, bet su kokių 10 metų vėlavimu. Tai mano misija yra tą procesą pagreitinti ir padėti kauniečiams į jį įsitraukti bei aktyviau dalyvauti savo miesto gerinime.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O kodėl tu John manai, kad kauniečiams reikia kažkokių perėjų pertvarkų ar gatvių siaurinimo? Ne Vilniaus ponams aiškinti apie kokios Kauno gatvės turi būti

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Įdomu tai, kad PoDV , nuolat virkaujantis apie sunkią Lietuvos praeitį, psichologines traumas ir to sąlygotą jo įsivaizduojamą Lietuvos atsilikimą nuo Latvijos ir Estijos, nepajudino nė piršto, kad perėja būtų pafixinta, nors pats šalia gyvena ir per tą perėją vaikšto. Turėjo atvažiuoti ponas iš Vilniaus ir pafixinti pats. Ir dar su patičiom
    Click image for larger version  Name:	meme456.jpg Views:	0 Size:	36,1 kB ID:	1816350

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Įdomu tai, kad PoDV , nuolat virkaujantis apie sunkią Lietuvos praeitį, psichologines traumas ir to sąlygotą jo įsivaizduojamą Lietuvos atsilikimą nuo Latvijos ir Estijos, nepajudino nė piršto, kad perėja būtų pafixinta, nors pats šalia gyvena ir per tą perėją vaikšto. Turėjo atvažiuoti ponas iš Vilniaus ir pafixinti pats. Ir dar su patičiom
    Ir tai ne pabaiga. Patičių bus daug. Pižonas iš Vilniaus važiuos į Kauną ir rodys pirštu kol patys vietiniai neatsipeikės ir nepradės kuopti savo miesto. Jei kitaip neišeina, kito kelio nėra.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Įdomu tai, kad PoDV , nuolat virkaujantis apie sunkią Lietuvos praeitį, psichologines traumas ir to sąlygotą jo įsivaizduojamą Lietuvos atsilikimą nuo Latvijos ir Estijos, nepajudino nė piršto, kad perėja būtų pafixinta, nors pats šalia gyvena ir per tą perėją vaikšto. Turėjo atvažiuoti ponas iš Vilniaus ir pafixinti pats. Ir dar su patičiom

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė arturiux Rodyti pranešimą

    Ir dar nuvažiuok patikrinti Vilniuje Taikos-Rygos gatvių sankryžą, kuri šalia Laisvės pr., nes aną vėlyvą vakarą Taikos gatvėje 6 min. prastovėjau, kol šviesoforas leido į kairę pasukti. Jei atvirai, Jonai, tai koktu nuo tavo "meilės" Kaunui...
    Čia tema apie pėsčiųjų perėjas Kaune, o ne automobilius Vilniuje. Supainiojai temas

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kągi, jau gavau patvirtinimą, kad problema buvo perduota KMS transporto skyriui, sankryžą apžiūrėjo specialistai ir problema bus sutvarkyta, nes kažkas neva sugedę. Aišku po kurio laiko, dėl viso pikto, dar nuvažiuosiu asmeniškai patikrinti, ar tikrai sutaisys. Dėkoti nereikia, sunku nebuvo
    Ir dar nuvažiuok patikrinti Vilniuje Taikos-Rygos gatvių sankryžą, kuri šalia Laisvės pr., nes aną vėlyvą vakarą Taikos gatvėje 6 min. prastovėjau, kol šviesoforas leido į kairę pasukti. Jei atvirai, Jonai, tai koktu nuo tavo "meilės" Kaunui...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaunas nenustoja stebinti. Kaip manot, kiek laiko pėstiesiems gali teikti laukti žalio signalo, norint pereiti į kitą gatvės pusę Pramonės pr. ir Draugystės g. sankryžoje Sekmadienio popietę, kai mašinų eismas minimalus?

    Tai čia tik viena gatvė. O kas, jei nori, tarkim, eiti į kairę ir kirsti Pramonės pr.? Nu gausis kokios 9 minutės prie vienos sankryžos. Būtų visai įdomu išgirsti Kauno gyventojų nuomonę, ar čia skaitosi viskas normalu ar reiktų ką nors keisti?

    Kągi, jau gavau patvirtinimą, kad problema buvo perduota KMS transporto skyriui, sankryžą apžiūrėjo specialistai ir problema bus sutvarkyta, nes kažkas neva sugedę. Aišku po kurio laiko, dėl viso pikto, dar nuvažiuosiu asmeniškai patikrinti, ar tikrai sutaisys. Dėkoti nereikia, sunku nebuvo
    Paskutinis taisė John; 2020.07.21, 19:14.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Musu pestieji ,,idiotai" kaip ėjo taip eina ir per tvoras,kaip i kitur Kaune, šiaip jei galimybė naudojuosi viešuoju,bet kai kaime gyveni nevisad gaunas,beto kaip tik karantinas baiges zmones atsipalaidavo, ekia ant viesojo transporto,o patys lenda po ratais , ir pestieji ir važiuoti su lengvom.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą

    Na taip, pritarčiau. Čia galbūt buvo atsižvelgta ir į pėsčiųjų saugumą, aukojant patogumą. Kaip alternatyvus sprendimas, galėtų būti žemiau paminėtas K. Donelaičio/Maironio g. sankryžos sureguliavimas šios dienos savivaldybės viešųjų ryšių pranešime:


    Tai būtent to ir reikia. Padaryti šviesoforu reguliuojamą perėjas ir viskas. Ir jeigu tą ruošiasi daryti tai labai keista, kam reikia prieš tai statyti tvoreles ir naikinti perėjas, kurias po to iš naujo reiks įrengti.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tik truputi (spėčiau) problema su projektuotojų mentalitetu, kai ėjimas pėsčiomis laikomas ne prioritetiniu centre (kur viskas netoli ir tikrai nėra būtina važiuoti), o trukdymu vairuotojams.
    Na taip, pritarčiau. Čia galbūt buvo atsižvelgta ir į pėsčiųjų saugumą, aukojant patogumą. Kaip alternatyvus sprendimas, galėtų būti žemiau paminėtas K. Donelaičio/Maironio g. sankryžos sureguliavimas šios dienos savivaldybės viešųjų ryšių pranešime:

    „Nuo Laisvės alėjos atvažiuojantys ir į K. Donelaičio gatvę sukantys vairuotojai privalo ne tik praleisti nuo V. Putvinskio gatvės priešpriešiais atvažiuojančius automobilius, bet ir pėsčiuosius. Tai dviguba rizika, kurią netrukus sumažinsime paprastu sprendimu: iš Maironio gatvės atliekant kairįjį posūkį į K. Donelaičio gatvę, pėstiesiems tuo metu bus draudžiama eiti per perėją“, – aiškino M. Matusevičius.

    Tuo tarpu Kęstučio gatvėje visose šviesoforinėse sankryžose pėstiesiems įrengtos atskiros fazės: kuomet pėstiesiems dega žalias šviesoforo signalas, vairuotojams visomis kryptimis – raudonas. Tai leidžia pėstiesiems visomis kryptimis eiti saugiai.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    Manau, kad logika teisinga, nes šioje vietoje, jei atvažiuodavai nuo KMP pusės ir norėdavai įsukti į Kęstučio g. tai pirma tau reikėjo praleisti sukančius į Kęstučio iš priešpriešos, tada pėsčiuosius, kurių čia tikrai netrūksta, tad susidarydavo nemenkos eilės automobilių sukančių iš Mickevičiaus g. į kairę. Mano manymu, tą problemą ir norėjo čia išspręsti.
    Tik truputi (spėčiau) problema su projektuotojų mentalitetu, kai ėjimas pėsčiomis laikomas ne prioritetiniu centre (kur viskas netoli ir tikrai nėra būtina važiuoti), o trukdymu vairuotojams.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Kauno investicijos į pėsčiųjų saugumą atsipirko: pirmasis pusmetis – be aukų
    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...14303#cxrecs_s

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Manau, kad logika teisinga, nes šioje vietoje, jei atvažiuodavai nuo KMP pusės ir norėdavai įsukti į Kęstučio g. tai pirma tau reikėjo praleisti sukančius į Kęstučio iš priešpriešos, tada pėsčiuosius, kurių čia tikrai netrūksta, tad susidarydavo nemenkos eilės automobilių sukančių iš Mickevičiaus g. į kairę. Mano manymu, tą problemą ir norėjo čia išspręsti.

    Komentuoti:


  • Strujus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai galima ir tiesiog tvorą perlipti ir išvis eiti per raudoną. Klausimas, kodėl padarytas toks absurdiškas sprendimas?
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Čia kad pėstieji nebėgtų per raudoną, kai automobiliai suka į dešinę. Tam, kad tikrai nebėgtų, atsirado tvorelė
    Sorry, jeigu tai, ką parašysiu, ir taip yra akivaizdu, bet panašu, kad tas arba niekam "nedaeina", arba visiem yra per daug akivaizdu. Jei teisingas antras variantas - atsiprašau. Mano supratimu, yra taip:

    Jei pėstieji Kęstučio gatvę kerta tik per tą vietą, kur dabar leidžiama (žalia linija), tai jie "trukdo" visiškai niekam, nes Kęstučio gatvei tuo metu raudona, o iš Mickevičiaus į tą pusę - t.y. į rytus - negalima sukti, nes ten yra vienpusis. Jei jie kerta gatvę toje vietoje, kur dabar yra atitvarai (raudona linija) - pėstieji "trukdo": 1) Mickevičiaus gatve nuo Laisvės al. pusės atvažiuojantiems ir norintiems šioje sankryžoje sukti į dešinę ir 2) nuo Karaliaus Mindaugo pr. atvažiuojantiems ir norintiems čia sukti į kairę.

    Kad toks "setup'as" prailgina kelionę pėstiesiems - faktas. Bet ši vieta (kaip, beje, ir kelios kitos sankryžos Kęstučio g.) tikrai nėra NEjudri ir turbūt buvo priimtas sprendimas, kad geriau bus iššvaistytas papildomas pėsčiųjų laikas ir kojų resursas, bet sutaupytas laikas tų, kurie Mickevičiaus gatve važiuoja NE tiesiai (ir taip mažinama tarša centre ir bla bla bla?).

    Ar čia mano logika nelogiška? Nesakau, kad čia yra geriausias sprendimas, bet bandau surasti argumentus UŽ.

    Click image for larger version

Name:	kestu micke.jpg
Views:	302
Size:	56,2 kB
ID:	1816203

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Tai ir yra pasityčiojimas iš pėsčiųjų. Jie turi pereiti per trisgatvės atkarpas, rusiškos П raidės trajektoriją, nes mašinoms patogiau sukti, kai jie negali tiesiai pereit, ar ką?
    Neginu tokio sprendimo, bet šios vietos buvo juodosios dėmės, nes pastoviai numušdavo pėsčiuosius. Tai nežinau, kas geriau, ar rusiška P raidė, ar nežinai, ar sveikas pereisi perėją. Dabar padarė atskiras fazes pėstiesiems, tai tvorelių po rekonstrukcijos turėtų nelikti.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Būtų gerai, bet ne tą turiu omeny

    Ten tiesiog nėra jokio šviesoforo, ten kirsti gatvės negalima, nors gal ir saugu būtų.
    Tai ir yra pasityčiojimas iš pėsčiųjų. Jie turi pereiti per tris gatvės atkarpas, rusiškos П raidės trajektoriją, nes mašinoms patogiau sukti, kai jie negali tiesiai pereit, ar ką?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O užsidegus žaliai tvorelė nusileidžia? Inovatyvu...
    Būtų gerai, bet ne tą turiu omeny

    Ten tiesiog nėra jokio šviesoforo, ten kirsti gatvės negalima, nors gal ir saugu būtų.

    Komentuoti:

Working...
X