
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune
Collapse
X
-
Nu bet vis tas Vilnius vis įlenda į Kauno temas. Kodėl negalim tiesiog kalbėti apie Kauno pėsčiųjų perėjas temoje apie Kauno pėsčiųjų perėjas? Paskelbkim Vilniui boikotą Kauno temose
- 1 patinka
-
Tokių misijonierių Kaunui jau buvo, čia nieko naujo. Kadaise (kai dar buvo pagrindinis laikraštis, o Rytas gerai žaidė krepšinį) Lietuvos Rytas matyt įsivaizdavo, kad jo misija yra sumažinti nusikalstamumą Kaune, taigi aprašydavo kone kas antrą nusikaltimą Kaune, ko pasekoje laikraštis mirgėjo nuo nusikaltimų Kaune... Tada (matyt nebeištvėrę) VDU lingvistai padarė lingvistinę studiją, palygindami kiek Lrytas aprašo nusikaltimų Kaune, ir kiek Vilniuje bei palygino su policijos statistika. Skaičiai buvo viską pasakantys: pagal gyv. skaičių nusikaltimų K ir V buvo panašiai, o va pagal publikacijas - Kaune dvigubai daugiau (pagooglinus manau rasit tą studiją - Kauno diena ją publikavo).
Vilnius dar turi 7 metus pradėti paišyti rombus prieš perėjas (3 jau praėjo), o jei nepradės, tai atsiliks dar daugiau
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kodėl tu John manai, kad kauniečiams reikia kažkokių perėjų pertvarkų ar gatvių siaurinimo? Ne Vilniaus ponams aiškinti apie kokios Kauno gatvės turi būti
Komentuoti:
-
O kodėl tu John manai, kad kauniečiams reikia kažkokių perėjų pertvarkų ar gatvių siaurinimo? Ne Vilniaus ponams aiškinti apie kokios Kauno gatvės turi būti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad PoDV , nuolat virkaujantis apie sunkią Lietuvos praeitį, psichologines traumas ir to sąlygotą jo įsivaizduojamą Lietuvos atsilikimą nuo Latvijos ir Estijos, nepajudino nė piršto, kad perėja būtų pafixinta, nors pats šalia gyvena ir per tą perėją vaikšto. Turėjo atvažiuoti ponas iš Vilniaus ir pafixinti pats. Ir dar su patičiom
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad PoDV , nuolat virkaujantis apie sunkią Lietuvos praeitį, psichologines traumas ir to sąlygotą jo įsivaizduojamą Lietuvos atsilikimą nuo Latvijos ir Estijos, nepajudino nė piršto, kad perėja būtų pafixinta, nors pats šalia gyvena ir per tą perėją vaikšto. Turėjo atvažiuoti ponas iš Vilniaus ir pafixinti pats. Ir dar su patičiom
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu tai, kad PoDV , nuolat virkaujantis apie sunkią Lietuvos praeitį, psichologines traumas ir to sąlygotą jo įsivaizduojamą Lietuvos atsilikimą nuo Latvijos ir Estijos, nepajudino nė piršto, kad perėja būtų pafixinta, nors pats šalia gyvena ir per tą perėją vaikšto. Turėjo atvažiuoti ponas iš Vilniaus ir pafixinti pats. Ir dar su patičiom
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė arturiux Rodyti pranešimą
Ir dar nuvažiuok patikrinti Vilniuje Taikos-Rygos gatvių sankryžą, kuri šalia Laisvės pr., nes aną vėlyvą vakarą Taikos gatvėje 6 min. prastovėjau, kol šviesoforas leido į kairę pasukti. Jei atvirai, Jonai, tai koktu nuo tavo "meilės" Kaunui...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kągi, jau gavau patvirtinimą, kad problema buvo perduota KMS transporto skyriui, sankryžą apžiūrėjo specialistai ir problema bus sutvarkyta, nes kažkas neva sugedę. Aišku po kurio laiko, dėl viso pikto, dar nuvažiuosiu asmeniškai patikrinti, ar tikrai sutaisys. Dėkoti nereikia, sunku nebuvo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaunas nenustoja stebinti. Kaip manot, kiek laiko pėstiesiems gali teikti laukti žalio signalo, norint pereiti į kitą gatvės pusę Pramonės pr. ir Draugystės g. sankryžoje Sekmadienio popietę, kai mašinų eismas minimalus?
Tai čia tik viena gatvė. O kas, jei nori, tarkim, eiti į kairę ir kirsti Pramonės pr.? Nu gausis kokios 9 minutės prie vienos sankryžos. Būtų visai įdomu išgirsti Kauno gyventojų nuomonę, ar čia skaitosi viskas normalu ar reiktų ką nors keisti?
Paskutinis taisė John; 2020.07.21, 19:14.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Musu pestieji ,,idiotai" kaip ėjo taip eina ir per tvoras,kaip i kitur Kaune, šiaip jei galimybė naudojuosi viešuoju,bet kai kaime gyveni nevisad gaunas,beto kaip tik karantinas baiges zmones atsipalaidavo, ekia ant viesojo transporto,o patys lenda po ratais , ir pestieji ir važiuoti su lengvom.
Komentuoti:
-
Parašė 99 Rodyti pranešimą
Na taip, pritarčiau. Čia galbūt buvo atsižvelgta ir į pėsčiųjų saugumą, aukojant patogumą. Kaip alternatyvus sprendimas, galėtų būti žemiau paminėtas K. Donelaičio/Maironio g. sankryžos sureguliavimas šios dienos savivaldybės viešųjų ryšių pranešime:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tik truputi (spėčiau) problema su projektuotojų mentalitetu, kai ėjimas pėsčiomis laikomas ne prioritetiniu centre (kur viskas netoli ir tikrai nėra būtina važiuoti), o trukdymu vairuotojams.
„Nuo Laisvės alėjos atvažiuojantys ir į K. Donelaičio gatvę sukantys vairuotojai privalo ne tik praleisti nuo V. Putvinskio gatvės priešpriešiais atvažiuojančius automobilius, bet ir pėsčiuosius. Tai dviguba rizika, kurią netrukus sumažinsime paprastu sprendimu: iš Maironio gatvės atliekant kairįjį posūkį į K. Donelaičio gatvę, pėstiesiems tuo metu bus draudžiama eiti per perėją“, – aiškino M. Matusevičius.
Tuo tarpu Kęstučio gatvėje visose šviesoforinėse sankryžose pėstiesiems įrengtos atskiros fazės: kuomet pėstiesiems dega žalias šviesoforo signalas, vairuotojams visomis kryptimis – raudonas. Tai leidžia pėstiesiems visomis kryptimis eiti saugiai.
Komentuoti:
-
Parašė 99 Rodyti pranešimąManau, kad logika teisinga, nes šioje vietoje, jei atvažiuodavai nuo KMP pusės ir norėdavai įsukti į Kęstučio g. tai pirma tau reikėjo praleisti sukančius į Kęstučio iš priešpriešos, tada pėsčiuosius, kurių čia tikrai netrūksta, tad susidarydavo nemenkos eilės automobilių sukančių iš Mickevičiaus g. į kairę. Mano manymu, tą problemą ir norėjo čia išspręsti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kauno investicijos į pėsčiųjų saugumą atsipirko: pirmasis pusmetis – be aukų
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...14303#cxrecs_s
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Manau, kad logika teisinga, nes šioje vietoje, jei atvažiuodavai nuo KMP pusės ir norėdavai įsukti į Kęstučio g. tai pirma tau reikėjo praleisti sukančius į Kęstučio iš priešpriešos, tada pėsčiuosius, kurių čia tikrai netrūksta, tad susidarydavo nemenkos eilės automobilių sukančių iš Mickevičiaus g. į kairę. Mano manymu, tą problemą ir norėjo čia išspręsti.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai galima ir tiesiog tvorą perlipti ir išvis eiti per raudoną. Klausimas, kodėl padarytas toks absurdiškas sprendimas?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Čia kad pėstieji nebėgtų per raudoną, kai automobiliai suka į dešinę. Tam, kad tikrai nebėgtų, atsirado tvorelė
Jei pėstieji Kęstučio gatvę kerta tik per tą vietą, kur dabar leidžiama (žalia linija), tai jie "trukdo" visiškai niekam, nes Kęstučio gatvei tuo metu raudona, o iš Mickevičiaus į tą pusę - t.y. į rytus - negalima sukti, nes ten yra vienpusis. Jei jie kerta gatvę toje vietoje, kur dabar yra atitvarai (raudona linija) - pėstieji "trukdo": 1) Mickevičiaus gatve nuo Laisvės al. pusės atvažiuojantiems ir norintiems šioje sankryžoje sukti į dešinę ir 2) nuo Karaliaus Mindaugo pr. atvažiuojantiems ir norintiems čia sukti į kairę.
Kad toks "setup'as" prailgina kelionę pėstiesiems - faktas. Bet ši vieta (kaip, beje, ir kelios kitos sankryžos Kęstučio g.) tikrai nėra NEjudri ir turbūt buvo priimtas sprendimas, kad geriau bus iššvaistytas papildomas pėsčiųjų laikas ir kojų resursas, bet sutaupytas laikas tų, kurie Mickevičiaus gatve važiuoja NE tiesiai (ir taip mažinama tarša centre ir bla bla bla?).
Ar čia mano logika nelogiška? Nesakau, kad čia yra geriausias sprendimas, bet bandau surasti argumentus UŽ.
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Tai ir yra pasityčiojimas iš pėsčiųjų. Jie turi pereiti per trisgatvės atkarpas, rusiškos П raidės trajektoriją, nes mašinoms patogiau sukti, kai jie negali tiesiai pereit, ar ką?
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Būtų gerai, bet ne tą turiu omeny
Ten tiesiog nėra jokio šviesoforo, ten kirsti gatvės negalima, nors gal ir saugu būtų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O užsidegus žaliai tvorelė nusileidžia? Inovatyvu...
Ten tiesiog nėra jokio šviesoforo, ten kirsti gatvės negalima, nors gal ir saugu būtų.
Komentuoti:
Komentuoti: