Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • myhorsegallery
    replied
    Naikinama perėja Nuokalnės g. - gal ir ne didžiausia žudikė (nes labai nedaug pėsčiųjų), bet tikrai viena pavojingesnių Kauno mieste - tikras apšvitimas lanko Saugaus Eismo Komisiją - respect.

    http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/02/2...alnes-gatveje/

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Vis neturiu galimybės padaryti nuotraukų (galbūt kažkas galėtų?), bet Kovo 11-osios g. perėjose diegiamos kažkokios rimtos technologijos (visgi, buvo kalbėta, kad ten kažkaip siejasi su Norvegijos fondais), nes atrodo, kad kai kur yra tokie, kaip ir judesio davikliai, ir mygtukai, kaip prie šviesaforų, nors niekada visos sistemos dar neveikė ir neaišku, kas ten daroma. Kol kas prie kiekvienos veikia tik apšvietimas. Turbūt pirma bus didelis savivaldybės straipsnis prieš paleidžiant.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sukurta atskira tema

    Sukurta atskira tema apie reguliuojamas, neregeliuojamas, atidaromas, naikinams, problemines ir t.t. pėsčiųjų perėjas Kaune.

    Perkelta / nukopijuota virš 20 pranešimų iš mega-temos Kauno infrastruktūros projektai.

    Jei minėtoje ar kitose temose yra daugiau pranešimų apie Kauno pėsčiųjų perėjas, prašau pranešti - tie pranešimai bus perkelti.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    zinoma Nupieskime visa gatve, kaip zebra ir pestieji tikrai ras vieta, kaip ja pereit

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Bet kalbate tik is "pervaziuoti" puses o jei butumet pestysis? turbut sakytumete - tokia svarbi gatve o tik 10 pereju. Manau argumentuoti reikia is abieju pusiu o neis "pervaziuoti - vairuoti" puses

    Komentuoti:


  • mindogas
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Faktai.

    Nuo Prūsų g./Baltų pr. esančio pseudo žieduko (kurio viduryje yra degalinė) iki Taubūčių sankryžos Baltų prospekte yra 10 pėsčiųjų perėjų. Atstumas ~ 2km.

    Vadinasi vidutiniškai po pėsčiųjų perėją kas ~200 metrų (kai kur jos stovi viena nuo kitos per 50 metrų, kai kur atstumas didesnis). Baltų prospektas turbūt yra antra pagal intensyvumą (po Žemaičių pl.) gatvė visame Šilainių rajone.

    Klausimas - per kiek laiko antrą pagal svarbą gatvę pravažiuosi jei reikės stoti prie visų 10 perėjų?
    O nepastebėjote, kad kad tai gyvenamasis rajonas, kur pėstieji gyvena ir turi kirsti gatve norėdami judėti? Ir dažnumas jų ten tikrai geras, nes dažniausiai ten kur yra perėja, yra ir autobusu stotelė, o į ją reikia kažkaip nusigauti.

    Beja, nežinau kaip čia gavosi bet nuo Prusų iki Taubučių (realiai Rasytės g. pradžios) sankryžos Batų prospekte radau 9 perėjas ir tarpas mažiausias tarp jų yra Žemaičių pl. viadukas - 115m. Taigi kolega, spalvinate.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Faktai.

    Nuo Prūsų g./Baltų pr. esančio pseudo žieduko (kurio viduryje yra degalinė) iki Taubūčių sankryžos Baltų prospekte yra 10 pėsčiųjų perėjų. Atstumas ~ 2km.

    Vadinasi vidutiniškai po pėsčiųjų perėją kas ~200 metrų (kai kur jos stovi viena nuo kitos per 50 metrų, kai kur atstumas didesnis). Baltų prospektas turbūt yra antra pagal intensyvumą (po Žemaičių pl.) gatvė visame Šilainių rajone.

    Klausimas - per kiek laiko antrą pagal svarbą gatvę pravažiuosi jei reikės stoti prie visų 10 perėjų?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Miestų gatvės ir turi būti pastatytos taip, kad pataikautų pėstiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui. Greitam eismui turi būti sukurti aplinkeliai.

    Komentuoti:


  • mindogas
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    O man tas pataikavimas pėstiesiems jau atsibodo. Saugios, gerai apšviestos pėsčiųjų perėjos yra gerai, tačiau kai jos statomos kas 100 metrų tai atsiprašau. Visur užsienio miestuose didelio tranzito gatvėse yra atitvarai ir jei nori pereit gatvę turi paeit. Ir niekam problemų dėl to nekyla. O čia matai visa Varnių gatvė vien perėjos, visas Baltų prospektas vien perėjos ir t.t.
    Kodėl sakote kad pataikaujama ir statomos perėjos? Mano galvoje tai kaip tik atvirkščiai - naikinamas perteklius. Taikos prospekte jei neklystu dvi buvo pašalintos, pačio minėtame Baltų prospekte - viena (prie seniūnijos iki nepastebėjote?). Na o visų tų šviesoforų statymas - nepataikavimas pėstiesiems, o pagalba abiem pusėm. Vairuotojas prie tokio šviesoforo raudonos šviesos sustojęs neturėtu pykti, nes vienaip ar kitaip ten turėtu pėsčiojo sustoti praleisti. Beja dar vienas pastebėjimas apie Varnių gatvės perėjas - prieš metus ar du pastačius ten šviesoforo pėstiesiems jie buvo suvaldyti, nes iki tol jie ten šniūrais vienas paskui kito ėjo. Dabar situacija tobula ten.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Nors ir pastatysi tvoras, bet vistiek atsiras durnių, kurie lips per jas.
    Niekas ir nesitiki, kad tvoros sustabdys absoliučiai visus be durnių išimties. Užtenka, kad sustabdys absoliučią daugumą.
    Iš tos pačios serijos kaip kam statyti šviesaforą, atsiras durnių einančių ar važiuojančių per raudoną. Niekinis argumentas.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    O man tas pataikavimas pėstiesiems jau atsibodo. Saugios, gerai apšviestos pėsčiųjų perėjos yra gerai, tačiau kai jos statomos kas 100 metrų tai atsiprašau. Visur užsienio miestuose didelio tranzito gatvėse yra atitvarai ir jei nori pereit gatvę turi paeit. Ir niekam problemų dėl to nekyla. O čia matai visa Varnių gatvė vien perėjos, visas Baltų prospektas vien perėjos ir t.t.
    Nors ir pastatysi tvoras, bet vistiek atsiras durnių, kurie lips per jas.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    O man tas pataikavimas pėstiesiems jau atsibodo. Saugios, gerai apšviestos pėsčiųjų perėjos yra gerai, tačiau kai jos statomos kas 100 metrų tai atsiprašau. Visur užsienio miestuose didelio tranzito gatvėse yra atitvarai ir jei nori pereit gatvę turi paeit. Ir niekam problemų dėl to nekyla. O čia matai visa Varnių gatvė vien perėjos, visas Baltų prospektas vien perėjos ir t.t.

    Komentuoti:


  • mindogas
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Užkilus Žemaičių plento kalnu netrukus visus pasitiks šviesoforas. Bomžai galės saugiai pereiti gatvę į "načnyką". O viso labo už ~100 metrų kitas šviesoforas (Žemaičių pl./Grušo g./ Baltijos g.). Nuostabu.

    p.s. o gal kas nors žino ar apskritai šioje atkarpoje numatoma normali pertvarka (aukščiau paminėtos sankryžos sutvarkymas, kelio išplatinimas iki 4 juostų, žemaičių kalno platinimas ir t.t.)?

    Atvaizdas
    Man asmeniškai šioje vietoje šviesoforas taip pat labai netikėtas. Visgi šioje vietoje vieni greitėja, o kiti lėtėja. Bet pats faktas kad pėstiesiems šviesoforus ir šilaininiuose stato gerai. Manau nebloga mintis būtų ir Žiemgalių gatvėje tokį pastatyti vietoje lėtėjimo kalnelių.

    Saugumo salelės irgi gerai, gaila tik kad Baltijos gatvėje kas savaite po viena būna "nuskintos". Greitu metu gal jau pripras žmonės prie jų.

    Komentuoti:


  • RoNNeR
    replied
    Kiek susidaro įspūdis iš Kauno veiksmų ir žiniasklaidos (kiek akys užkliūna) - Kaunas siekia būti ypač saugus ir draugiškas pėstiesiems. Neatsisakoma ir mažesnio greičio, buvo paleistų minčių apie 30 km/h daugumoje miesto gatvių. Jau nuo senų laikų kliūna kai kurių gatvių greičio ribojimai, pvz. Karaliaus Mindaugo, Jonavos. Gal ir gerai, tačiau ne tik šviesoforai gelbėja, bet ir gausus dviračių takų tinklas, patogus viešasis (nors Kaune jis visada buvo geresnis nei Vilniuje), šviesus ir saugus miestas (kad būtų saugu vakarais grįžti net ir ne pagrindinėmis gatvėmis). Jei viską įgyvendins Kaunas galės būti pavyzdiniu miestu, o šviesoforai, perėja ant perėjos ir mažas greitis, kai reikės ne kas dieną važinėti, taps daugumai menka problema. Tik kokie kurjerai nelaimingi bus ir taksistai.

    Komentuoti:


  • edvvis
    replied
    Dar vieną naują šviesoforą pastatė prieš pat Hesą (dar lyg nebuvo jis čia paminėtas). Nevažinėju ten kasdien, bet nu nė karto nemačiau, kad ten žmogus bandytų eit per gatvę

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Manau truputį per daug Kaunas pradėjo taškyti pinigu "eismo saugumui" su tokiais šviesoforais, saugumo salelėmis ir tvorelėmis.
    Jei dėl šviesaforo argumentą galima suprasti tai kuo nebrangios ir labai labai pėstiesiems pagelbėjančios sdaugumo salelės užkliuvo - nepaaiškinama.
    Vienas malonumas eiti net ir per 1+1 gatvę su naujomis saugumo salelėmis palyginus su tomis pačiomis perėjomis kol salelių nebuvo.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Manau truputį per daug Kaunas pradėjo taškyti pinigu "eismo saugumui" su tokiais šviesoforais, saugumo salelėmis ir tvorelėmis.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Užkilus Žemaičių plento kalnu netrukus visus pasitiks šviesoforas. Bomžai galės saugiai pereiti gatvę į "načnyką". O viso labo už ~100 metrų kitas šviesoforas (Žemaičių pl./Grušo g./ Baltijos g.). Nuostabu.

    p.s. o gal kas nors žino ar apskritai šioje atkarpoje numatoma normali pertvarka (aukščiau paminėtos sankryžos sutvarkymas, kelio išplatinimas iki 4 juostų, žemaičių kalno platinimas ir t.t.)?

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Tvirtovės alėją ties sankirta su Savanorių prospektu išplatinus iki keturių eismo juostų – sankryžos pralaidumas padidėjo 25 procentais. Galimybė įrengti papildomą eismo juostą skirtą kairiajam posūkiui atsirado panaikinus Tvirtovės alėją skiriančią žaliąją juostą.

    Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/02/0...#ixzz4YED0b6qv

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Kovo 11-osios perijų geltonų ženklų viršuje yra po dvi lemputės, kurios mirksės greičiausiai, prie beveik visų perėjų įrengiamas kryptinis apšvietimas. Taip pat perijoje prie 6 forto žiedo yra mygtukas, kaip prie šviesaforų, tai gal juo bus įjungiami tie įspėjamieji mirksiukai. Deja, neturėjau galimybės nufotografuoti.

    Komentuoti:

Working...
X