Nuostabusis Kaunas. rusijoj pardavinėjantis aludarys dėl savo šventės užstato visą šaligatvį prie itin judrios gatvės, o savivaldybėj čia viskas OK (nes jie vistiek turėjo išduoti leidimą renginiui). Tavo, kaip pėsčiojo ar su dviračiu važiuojančio, pasirinkimai yra arba eiti ne vieną km aplink arba eit važiuojamąja kelio dalimi... Nu bet aišku, tik durni varguoliai Kaune vaikšto arba dviračių važiuoja.
P.S. nežinau kur tiksliai geriau Kaune kreiptis, tai parašiau laišką į savivaldybės tinklapyje rastą email.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune
Collapse
X
-
Čiukčia ne čitatel', čiukčia pisatel'.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Atnaujino kažką ar tiesiog apskritai rodai perėją? Nes ji forume plačiai jau buvo aptarta prieš mėnesius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atnaujino kažką ar tiesiog apskritai rodai perėją? Nes ji forume plačiai jau buvo aptarta prieš mėnesius.Parašė gerietis Rodyti pranešimąPagaliau jau ir Kaune galima gyventi - padarė normalias įstrižas perėjas.
Komentuoti:
-
Pagaliau jau ir Kaune galima gyventi - padarė normalias įstrižas perėjas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nereik nervuotis. Paklausė, iš mokslinės ir praktinės pusės atsakiau.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kas čia per "ištiks kolapsas" lygio argumentai?
Tik konstatuoju, jog aš pats 50 % atvejų einu, važiuoju dviračiu per raudoną. Su mašina per žioplumą / nuovargį esu tik 2 kartus gyvenime tamsiu paros metu per raudoną pralėkęs.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Lyg ir logiški dondc punktai, kad kažkas sugalvos rizikuoti arba apsižioplinti. Atvejai reti, bet nėra neįmanomi.
Tiek, kad pas mus gal ne žioplumas laimi, o rizikavimas dėl kantrybės stokos (pvz. ilgi laukimo laikai, prastas projektavimas ir t.t.)
Įprastoje perėjoje nuskint gali tik iš dviejų pusių (iš šonų, kuriuos matai periferiniame matymo lauke). Įstryžai einant – gali nukirst iš keturių pusių, dvi iš jų nepatenka į matymo lauką.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pirmo punkto atveju ir einant per įprastą perėją gali laisvai nuskinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ties tuo ir sustokim.Parašė PoDV Rodyti pranešimąLyg ir logiški dondc punktai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pirmo punkto atveju ir einant per įprastą perėją gali laisvai nuskinti. Antru atveju rizika gali šiek tiek padidėti, tačiau tokie atvejai vienetiniai, ir pagal šią logiką, einant šaligatviu atskriejantis automobilis dar pavojingesnis, nes trajektorijos kertasi dar smailesniu kampu.Parašė dondc Rodyti pranešimąEidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:- pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
- mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
Jei vieninteliai argumentai, kodėl tai gali būti nesaugu, yra tokie specifiniai, tai mano nuomonė nesikeičia. Daug kartų yra saugiau, kai automobiliams iš visų pusių dega raudona, negu kai beveik ant kojų važiuoja sukantys dešinėn.Paskutinis taisė Ignalina; 2022.10.23, 23:41.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lyg ir logiški dondc punktai, kad kažkas sugalvos rizikuoti arba apsižioplinti. Atvejai reti, bet nėra neįmanomi.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O dar jei vargšą Putlerį ištiks insultas ir anas nuspaus raudoną mygtuką, tai dar ir ant milžiniško taikinio eini...
Kas čia per "ištiks kolapsas" lygio argumentai?
Tiek, kad pas mus gal ne žioplumas laimi, o rizikavimas dėl kantrybės stokos (pvz. ilgi laukimo laikai, prastas projektavimas ir t.t.)
Komentuoti:
-
O dar jei vargšą Putlerį ištiks insultas ir anas nuspaus raudoną mygtuką, tai dar ir ant milžiniško taikinio eini...Parašė dondc Rodyti pranešimąEidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:- pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
- mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
Kas čia per "ištiks kolapsas" lygio argumentai?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Eidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:- pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
- mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaip tai gali būti nesaugu, kai pėsčiųjų fazėje iš visų pusių automobiliams būna draudžiamas signalas?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Lrytas. TV 2022.10.23
Nors Kaune įrengtą įstrižinę perėją dauguma vertina palankiai, atsirado skeptikų: tikina – tai nesaugu
Kauno valdžia giriasi įrengusi pirmą Lietuvoje įstrižinę pėsčiųjų perėją. Tai naujovė Lietuvoje, nors užsienyje tokios perėjos neretai pasitaiko šalia traukos centrų, kur didelis pėsčiųjų srautas. Įstrižinę Kauno perėją išbandę žmonės gana palankiai vertina naujovę. Tačiau kai kurie sako nėra tikri, kad perėja saugi.

https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos...saugu-24951058
Komentuoti:
-
Straipsnį yra ir pats video reportažas, tai deja bet yra vairuotojų kurie važiuoja per sankryžą ir degant raudonam ( video 2:10m), nesimato viso ciklo bet žmogus jau įveikęs 1/3 perėjos kai automobilis įvažiuoja į sankryžą, tai nedrįsčiau teigt, kad čia vairuotojas jau buvo įvažiavęs į sankryžą ir pabaigia manevrą.Parašė Gator Rodyti pranešimąKODĖL KAUNUI PRIREIKĖ ĮSTRIŽINĖS PERĖJOS IR KAIP JA NAUDOTIS?
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...udotis-1099756
Komentuoti:
-
KODĖL KAUNUI PRIREIKĖ ĮSTRIŽINĖS PERĖJOS IR KAIP JA NAUDOTIS?
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...udotis-1099756
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nemažėja, kaip tik sumoje padidėja. Dabar pralaidumą stabdo susikertantys srautai, kai automobiliai negali pasukt į dešinę, išsirikiuoja ilga eile, užblokuoja dalį važiuojančių tiesiai. Tai sumoje ir saugiau, ir pralaidžiau. Visi išlošia, išskyrus tuos, kuriems patogiau sėdėti ir nieko nemąstyti.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Nes mažėja pralaidumas avtamabyliams.
Komentuoti:
-
Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:Parašė Gator Rodyti pranešimąKaunas įrengė perėją, kokios Lietuvoje dar nebuvo
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...nebuvo-1099570

Kas čia per naujovė buvo, kad prieš metus įvestas toks dalykas, kad visomis kryptimis automobiliams dega raudonas?
Taip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?
48. Atskiras pėsčiųjų ir transporto priemonių reguliavimas, kai visiems pėstiesiems įjungtas žalias signalas, o visoms transporto priemonėms raudonas signalas, užtikrina visišką saugą. Tačiau šis reguliavimo būdas pailgina visų eismo dalyvių laukimo trukmę, todėl naudotinas tik išskirtiniais atvejais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nes mažėja pralaidumas avtamabyliams.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai mano klausimo esmė ir buvo - jei tokios perėjos saugesnės, kodėl nebuvo įrengiamos prieš 50, 30, 20 ar 10 metų. Kiek gyvybių būtų išsaugota.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galų gale Kaunas pradėjo įrenginėti vertingus sprendimus, o ne paišyt rombus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bet ir užsienyje tokios perėjos yra labiau išimtis nei įprastas reiškinys. Net civilizuotose šalyse ir kaip pavyzdys pateikiamoje Švedijoje, Stockholme esu matęs tik vieną (jų berods ten išvis tik dvi ir tėra).
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: