Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kam čia tokie pločiai? Gal geriau kažkaip panašiai padaryti?:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	349
Size:	243,7 kB
ID:	2229083

    Comment


      Ar jie, (mes tai suprantame), supranta, kad perėjų senamiestyje įrengimas automatiškai transportui sukuria pirmenybę, o pėsčiuosius nustumia į antrą planą. Tai automatiškai reiškia, kad pėstieji turi praleidinėti transportą, saugojimuisi nuo jo dėti išskirtines pastangas.Transportas tada jaučiasi kaip šeimininkas, o pėstieji kaip svečias. Ne toks senamiestis turi būti.

      Jau kaip ne kartą minėjau, nereikia nei atskirų iškeltų šaligatvių nei dar ko. Visas dangas nuleisti į vieną lygį ir visi vykdytų eismą lygiateisiškai. Viskas tvarkoje - dabartines numatomas pėsčiųjų zonas ir transporto zonas žymėti tokia danga kaip numatoma, tik neatskirinėti eismo dalyvių, kad va, čia tau šaligatvis, čia tau važiuojamoji dalis, čia tau dvirtakis.

      Pvz:

      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	155,2 kB ID:	2229086
      Click image for larger version  Name:	Kauno senamiestis 2023 11 28.jpg Views:	1 Size:	755,6 kB ID:	2229087
      Paskutinis taisė spekas; 2025.11.08, 17:13.

      Comment


        Tai tas seniai visiems aišku, betgi paveldosininkai neleidžia.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Tai tas seniai visiems aišku, betgi paveldosininkai neleidžia.
          Gal kas nors tiem paveldosaugininkams galėtų įkalti į galvą, kad ne gatvės bortas ir jo vietą yra paveldas, bei tai kuo reikėtų didžiuotis ir grožėtis.
          Nes jeigu saugomas kažkoks x laikų gatvės profilis, tai nelabai aišku kaip tai koreliuoja su "kišenėmis" automobilių stovėjimui.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Gal kas nors tiem paveldosaugininkams galėtų įkalti į galvą, kad ne gatvės bortas ir jo vietą yra paveldas, bei tai kuo reikėtų didžiuotis ir grožėtis.
            Nes jeigu saugomas kažkoks x laikų gatvės profilis, tai nelabai aišku kaip tai koreliuoja su "kišenėmis" automobilių stovėjimui.
            Jeigu jau taip principinga parodyti gatvės plotį iš x laikų galima padaryti viską vienu lygiu, bet pvz buvusią važiuojamąją dalį išskirti kažkokio kito atspalvio granitu pvz arba dar kuo.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Tai tas seniai visiems aišku, betgi paveldosininkai neleidžia.
              Jau ir ši propaganda, kad bortų vieta yra paveldas ir turi būti saugoma buvo ir yra paneigta gatvėse, perstatant ir numatant perstatyti bortus:
              Totorių
              Tilto
              Vilniaus
              Liauksmino
              Trakų
              berods Maironio
              berods Aušros Vartų
              galbūt kažko nepaminėjau.

              O kas ko neleidžia ir leidžia bortų statymo klausimais, tai ir man labai įdomu. Nes iš vienos pusės yra pilna pavyzdžių, ir jų daugėja, kad bortų vietos keičiamos, bet tuo pačiu vis dar matomas lyg ir pasipriešinimas iki galo nustoti naudoti bortų, kaip paveldo, propagandą paliekant juos iškeltus virš dangos lygio.

              Comment


                Ar yra prasmė dalyvauti - ar į pastabas būna atsižvelgia ar maždaug jūs kalbėkite, o mes nuspręsime? Galvoju sudalyvauti.

                Comment


                  ↑ Šiandien iš mero gavau atsakymą (super nustebau) dėl Jogailos g. dvirtakio. Pirmą laišką siunčiau spalio 23 d., antrą – lapkričio 5 d.:
                  Laba diena,

                  Jūsų laiškas gautas ir perduotas nagrinėti atsakingam skyriui.
                  Įmetė Ilja Karužis į CC.
                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                  Comment

                  Working...
                  X