Kai pasikeitei avatarą į labiau unhinged, pasikeitė ir tavo pranešimų tonas.
Nesuprask neteisingai, ten normalus šaligatvis ir dviračių takas tikrai reikalingas vietoje pakilimo tako. Bet tikrai keista, kodėl reikia pirma perasfaltuoti visą plotą (foto), o po to pjaustyti ir dėti bortus - kodėl negalima atvirkščiai?
Nesuprask neteisingai, ten normalus šaligatvis ir dviračių takas tikrai reikalingas vietoje pakilimo tako. Bet tikrai keista, kodėl reikia pirma perasfaltuoti visą plotą (foto), o po to pjaustyti ir dėti bortus - kodėl negalima atvirkščiai?
Čia strateginis žingsnis ir nieko čia niekas nesupranta. Asfaltas guli, Eksvaldas Bortunskas patenkintas.
Realiai net nežinau kaip pagrįsti tokią “technologiją”. Nes jeigu paklotų tik vienos juostos pločio asfalto juostą, tai būtų aišku, kad daroma kaip Kalvarijų g. (darbų metu nebus rizikos išversti ar kitaip sugadinti bortus + lengvesnis vandens nuvedimas nuo darbų zonos).
Gerai, kad mažinami beprasmiai aksfalto laukai ir už tai VMS/Benkunskas nusipelno pozityvaus paminėjimo. Panašu, kad tylus ir be didelių afišavimų asfalto apmažinimas viską pakišant po masiniu gatvių asfaltavimu, yra visai geras būdas spręsti tokias problemas. Aišku, reiktų daugiau ir kokybiškiau, bet čia yra šioks toks ėjimas gera kryptimi.
Comment