Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Smagu, kad esam tokie turtingi, kad galim pirma perasfaltuoti, o po to gremžti naują asfaltą perstumti bortams.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Smagu, kad esam tokie turtingi, kad galim pirma perasfaltuoti, o po to gremžti naują asfaltą perstumti bortams.
      Kai pasikeitei avatarą į labiau unhinged, pasikeitė ir tavo pranešimų tonas.

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą

        Kai pasikeitei avatarą į labiau unhinged, pasikeitė ir tavo pranešimų tonas.
        Nesuprask neteisingai, ten normalus šaligatvis ir dviračių takas tikrai reikalingas vietoje pakilimo tako. Bet tikrai keista, kodėl reikia pirma perasfaltuoti visą plotą (foto), o po to pjaustyti ir dėti bortus - kodėl negalima atvirkščiai?

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

          Nesuprask neteisingai, ten normalus šaligatvis ir dviračių takas tikrai reikalingas vietoje pakilimo tako. Bet tikrai keista, kodėl reikia pirma perasfaltuoti visą plotą (foto), o po to pjaustyti ir dėti bortus - kodėl negalima atvirkščiai?
          Čia strateginis žingsnis ir nieko čia niekas nesupranta. Asfaltas guli, Eksvaldas Bortunskas patenkintas.

          Realiai net nežinau kaip pagrįsti tokią “technologiją”. Nes jeigu paklotų tik vienos juostos pločio asfalto juostą, tai būtų aišku, kad daroma kaip Kalvarijų g. (darbų metu nebus rizikos išversti ar kitaip sugadinti bortus + lengvesnis vandens nuvedimas nuo darbų zonos).

          Comment


            Gerai, kad mažinami beprasmiai aksfalto laukai ir už tai VMS/Benkunskas nusipelno pozityvaus paminėjimo. Panašu, kad tylus ir be didelių afišavimų asfalto apmažinimas viską pakišant po masiniu gatvių asfaltavimu, yra visai geras būdas spręsti tokias problemas. Aišku, reiktų daugiau ir kokybiškiau, bet čia yra šioks toks ėjimas gera kryptimi.

            Comment


              O gal tikrai yra paaprasčiau užpilti asfalto daugiau ir poto neriekalingą nupjauti?

              Comment


                Patikslinkit, kurie įvažiavimai naikinami?

                Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	82,1 kB ID:	2223364


                Man atrodo padarius pvz taip (schemoje posūkių spinduliai ir tt neatitinka STR - tai tik greita schema perduoti mintį), vietoje keturių transportui skirtų važiuoti vietų liktų tik viena:

                Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	83,2 kB ID:	2223365
                Paskutinis taisė spekas; 2025.10.05, 13:28.

                Comment


                  Beje, čia taip bendrai įdomumo dėlei - tai Vilniuje jau nebereikia projektų ir visai juostai dingti : ) ? Aš labai už tai, bet ne dėl to klausiu. Kaip patogu: kur reikia, pvz paslinkti bordiūrą per 20 cm 2 m ruože yra giedama, kad rEiKia pRojekToo, o kur reikia - be projektų dingsta ištisos juostos )...

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    Beje, čia taip bendrai įdomumo dėlei - tai Vilniuje jau nebereikia projektų ir visai juostai dingti : ) ? Aš labai už tai, bet ne dėl to klausiu. Kaip patogu: kur reikia, pvz paslinkti bordiūrą per 20 cm 2 m ruože yra giedama, kad rEiKia pRojekToo, o kur reikia - be projektų dingsta ištisos juostos )...
                    Tas buvo aiškinama, kiek pamenu, Šimašiaus administracijoje. Dabar lyg ir nebėra šito argumento dėl neva būtino projekto?

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Patikslinkit, kurie įvažiavimai naikinami?

                      Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	82,1 kB ID:	2223364


                      Man atrodo padarius pvz taip (schemoje posūkių spinduliai ir tt neatitinka STR - tai tik greita schema perduoti mintį), vietoje keturių transportui skirtų važiuoti vietų liktų tik viena:

                      Click image for larger version Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	83,2 kB ID:	2223365
                      Aš nesuprantu, kam taisyti tai, kas nėra sugedę. Niekada tokia eismo tvarka niekam nekliudė, o kaip tik buvo efektyviai išnaudotos senos kelio dalys, kai buvo panaikinta Nemenčinės pl.-O. Milašiaus g. stiliaus sankryža, prieš kažkur 20 metų dar čia buvusi. Tokiai rekonstrukcijai kiek pinigų reikėtų pakloti, o prasmės nematau, kaip tik dar būtų iškertami medžiai, perkertamas skverelis ties apžvalgos aikštele, esant kamščiams sudėtingas būtų įsukimas į tą aikštelę.

                      Comment


                        Gal tiesiog yra konfliktinis taškas ties dešiniu nusukimu iš Subačiaus į Maironio g., kur tikrai pvojinga vieta pėstiesiemsir dviratininkams, bei susiliejimas su sukančiais į kairę iš Subačiaus iš Maironio g. Tai jį gal tikrai vertėtų panaikinti. Bet keisti aikštelės išvažiavimo tikrai nematau prasmės.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Pradėjus Trakų ir Vokiečių gatvių rekonstrukciją yra nepatenkintų - tai visų pirma aplinkinių barų ir parduotuvių savininkai.

                          LRT.lt 2025.10.08
                          Prasidėjus remontui Trakų gatvėje verslas sako: visiškas dugnas, bare – kaip statybose
                          Vienoje seniausių sostinės gatvių – Trakų gatvėje – prasidėjus kapitaliniam remontui verslininkai skundžiasi perpus kritusiais lankytojų srautais. Savivaldybė sako, kad prašys rangovų, jog jie greičiau atliktų darbus. (...)
                          „Į gatvę ateina tik praeiviai, kurie eina iš taško A į tašką B, žinodami, kad aplinkinis kelias tikrai nėra patogiausias. Netyčia užklystančių žmonių yra bent jau 50 procentų mažiau. Be abejo, prisideda triukšmas ir dulkės, tai tikrai mažai kas nori vaikščiot tokiom gatvėm. Man iš esmės yra sudėtinga suprasti, kaip 300 metrų atkarpos gatvę galima tvarkyti pusantrų metų“, – apie sumažėjusius lankytojų srautus pasakoja avalynės parduotuvės „Supersymmetry“ savininkas.

                          „Local pub“ savininkas V. Čičelis sako, kad kreipėsi į Vilniaus savivaldybę su prašymu leisti įrengti reklamines nuorodas.
                          Savivaldybės įmonės „Vilniaus vandenys“, „Grinda“ visas tvoras apsikabinus savo reklamomis, tikrai galėjo paklausti verslų – „Žiūrėkit, mes galim tą reklamą padaryti jums, ne su mūsų reklama, kuri yra beprasmė absoliučiai“.
                          „Vilniaus vandenų“ reklama, ką ji duoda?
                          Nieko neduoda, tai tas informacinis stendas kažkoks gali būti, bet tik tiek užtenka. Ir galėtų padaryti verslam nuorodą: „Žiūrėkit, veikia, užeikite, eikite“, – sako V. Čičelis. (...)

                          Vilniaus savivaldybės Infrastruktūros grupės vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas žada su rangovais derėtis dėl ilgesnių darbo valandų objekte.
                          „Terminai yra kitų metų pabaiga.
                          Gal Vokiečių gatvėje sudėtingesnė situacija, nes ten buvę pastatai. Šioje vietoje pastatų lygtai niekada nebuvo, bet, žinoma, visada atradus, pradėjus kasinėjimo darbus infrastruktūrai įrengti ir atradus kažkokias tai liekanas, visada yra tikimybė, kad gali sustoti trumpesniam ar ilgesniam laikotarpiui. Bet mes tikimės, kad tų terminų neviršys tam, kas yra suplanuota. Tikrai prašysime rangovų, kaip įmanoma, kad ilgiau būtų objekte“, – sako jis.
                          https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...kaip-statybose
                          Lrytas.lt 2025.10
                          Verslininkai nepatenkinti gatvių remontu – klientų dukart mažiau, su savivaldybe neįmanoma susišnekėti: „Atrodo, kad tyčiojasi“
                          Beveik vienu metu ėmus remontuoti J.Basanavičiaus, Trakų ir Vokiečių gatves jose įsikūrę verslininkai skundėsi nesulaukiantys savivaldybės pagalbos, o kada baigsis darbai – Dievas težino.
                          Apsilankius Trakų ar Vokiečių gatvėse 16 valandą statybvietėse nematyti nė vieno darbininko, tyli technika. Nors dar toli iki sutemų, greičiau baigti darbų, panašu, niekas nesiskubina. „O gal darbininkai jau dirba nuotoliniu būdu?“ – karčiai juokavo verslininkai.

                          https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...jasi--39761397

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Tas buvo aiškinama, kiek pamenu, Šimašiaus administracijoje. Dabar lyg ir nebėra šito argumento dėl neva būtino projekto?
                            Man buvo aiškinama ir prie Valdo:
                            - Paco g 2024 (nepamenu nuo kada Valdas meras?)
                            - Vasaros g 2025
                            - ties Kosciuškos 36 2025

                            čia tai ką greitai prisimenu.

                            Comment


                              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                              Aš nesuprantu, kam taisyti tai, kas nėra sugedę. Niekada tokia eismo tvarka niekam nekliudė, o kaip tik buvo efektyviai išnaudotos senos kelio dalys, kai buvo panaikinta Nemenčinės pl.-O. Milašiaus g. stiliaus sankryža, prieš kažkur 20 metų dar čia buvusi. Tokiai rekonstrukcijai kiek pinigų reikėtų pakloti, o prasmės nematau, kaip tik dar būtų iškertami medžiai, perkertamas skverelis ties apžvalgos aikštele, esant kamščiams sudėtingas būtų įsukimas į tą aikštelę.
                              Ne nu tai medžius be abejo reikia maksimaliai saugoti / perkelti / ieškoti maksimaliai gamtą saugančio sprendimo.

                              Taip dėl konfliktinės vietos ties apžvalgos aikštele man irgi nepatinka, reikia geresnio sprendimo ieškoti.

                              Prasmė tokia, kad kiek įmanoma sumažinti vietų, kuriose važiuojamoji dalis perkerta pėsčiųjų eismą.

                              Taip pat dar yra ir greičio kalnelis. Galbūt vertėtų įrengti žiedą - tuomet ir kalnelį galima pašalinti, ir panaikinti vieną įsukimą (jį beje reikia betkokiu aveju kuo greičiau naikinti):

                              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	60,1 kB ID:	2224200
                              Paskutinis taisė spekas; 2025.10.09, 18:18.

                              Comment


                                Problema yra pasukti iš Maironio kairėn į Subačiaus. Dėl to ir kalnelis.
                                O pėsčiųjų čia nedaug, nes, kad čia atsirasti, reikia užlipti į kalną, kas yra savaime nepatogu.

                                Paupys eina į senamiestį, pavadinkime, apačia - pro Rimiuką link Barbakano, o ne lipa per Subačiaus kalną.

                                Comment


                                  Tilto g. rekonstukcija, fotografuota prieš 3 savaites. Pats pokytis nuo asfalto geras, bet nesuprantu kaip sugebėti taip nelygiai kloti plyteles. Pagalvojau, gal specialiai kad lėčiau važiuotųsi - bet tada vis tiek gadinasi visa danga ir vaizdas prastėja.

                                  Comment


                                    Geriausia šios gatvės pertvarkymo dalis - platūs šaligatviai. Pagaliau malonu eiti šia gatve nesispaudžiant prie sienos prasilenkiant su kitais

                                    Comment

                                    Working...
                                    X