Kai pasikeitei avatarą į labiau unhinged, pasikeitė ir tavo pranešimų tonas.
Nesuprask neteisingai, ten normalus šaligatvis ir dviračių takas tikrai reikalingas vietoje pakilimo tako. Bet tikrai keista, kodėl reikia pirma perasfaltuoti visą plotą (foto), o po to pjaustyti ir dėti bortus - kodėl negalima atvirkščiai?
Nesuprask neteisingai, ten normalus šaligatvis ir dviračių takas tikrai reikalingas vietoje pakilimo tako. Bet tikrai keista, kodėl reikia pirma perasfaltuoti visą plotą (foto), o po to pjaustyti ir dėti bortus - kodėl negalima atvirkščiai?
Čia strateginis žingsnis ir nieko čia niekas nesupranta. Asfaltas guli, Eksvaldas Bortunskas patenkintas.
Realiai net nežinau kaip pagrįsti tokią “technologiją”. Nes jeigu paklotų tik vienos juostos pločio asfalto juostą, tai būtų aišku, kad daroma kaip Kalvarijų g. (darbų metu nebus rizikos išversti ar kitaip sugadinti bortus + lengvesnis vandens nuvedimas nuo darbų zonos).
Gerai, kad mažinami beprasmiai aksfalto laukai ir už tai VMS/Benkunskas nusipelno pozityvaus paminėjimo. Panašu, kad tylus ir be didelių afišavimų asfalto apmažinimas viską pakišant po masiniu gatvių asfaltavimu, yra visai geras būdas spręsti tokias problemas. Aišku, reiktų daugiau ir kokybiškiau, bet čia yra šioks toks ėjimas gera kryptimi.
Man atrodo padarius pvz taip (schemoje posūkių spinduliai ir tt neatitinka STR - tai tik greita schema perduoti mintį), vietoje keturių transportui skirtų važiuoti vietų liktų tik viena:
Beje, čia taip bendrai įdomumo dėlei - tai Vilniuje jau nebereikia projektų ir visai juostai dingti : ) ? Aš labai už tai, bet ne dėl to klausiu. Kaip patogu: kur reikia, pvz paslinkti bordiūrą per 20 cm 2 m ruože yra giedama, kad rEiKia pRojekToo, o kur reikia - be projektų dingsta ištisos juostos )...
Beje, čia taip bendrai įdomumo dėlei - tai Vilniuje jau nebereikia projektų ir visai juostai dingti : ) ? Aš labai už tai, bet ne dėl to klausiu. Kaip patogu: kur reikia, pvz paslinkti bordiūrą per 20 cm 2 m ruože yra giedama, kad rEiKia pRojekToo, o kur reikia - be projektų dingsta ištisos juostos )...
Tas buvo aiškinama, kiek pamenu, Šimašiaus administracijoje. Dabar lyg ir nebėra šito argumento dėl neva būtino projekto?
Man atrodo padarius pvz taip (schemoje posūkių spinduliai ir tt neatitinka STR - tai tik greita schema perduoti mintį), vietoje keturių transportui skirtų važiuoti vietų liktų tik viena:
Aš nesuprantu, kam taisyti tai, kas nėra sugedę. Niekada tokia eismo tvarka niekam nekliudė, o kaip tik buvo efektyviai išnaudotos senos kelio dalys, kai buvo panaikinta Nemenčinės pl.-O. Milašiaus g. stiliaus sankryža, prieš kažkur 20 metų dar čia buvusi. Tokiai rekonstrukcijai kiek pinigų reikėtų pakloti, o prasmės nematau, kaip tik dar būtų iškertami medžiai, perkertamas skverelis ties apžvalgos aikštele, esant kamščiams sudėtingas būtų įsukimas į tą aikštelę.
Comment