Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Jeigu pavežėjas gali įrodyti, kad veža arba pasiima keleivį būtent iš tos zonos, tada gali. Kitokiu atveju per karantinus ir judėjimo ribojimus nei Wolt, nei Bolt nevežtų keleivių ar maisto per miesto ir rajono ribą.
-
Taksi – aptarnaujantis transportas. Pavežėjai – ne. Gi nuo senų laikų taksi net A juosta galėdavo naudotis, kai dar nebuvo visokių 4+, el. mobilių ir motociklų išimčių.
Taksi moka didesnius mokesčius, yra labiau licencijuojami ir reikalaujama papildomų kvalifikacinių gebėjimų.
Pavežėja pasipiktino: dirba ta patį, ką taksistai, bet jų privilegijomis naudotis negali
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1000948?copied
Aptarnaujančiu transportu laikomas tas, kuris priklauso draudžiamaisiais kelio ženklais pažymėtoje zonoje esančioms įmonėms, įstaigoms, organizacijoms, toje zonoje gyvenantiems ar dirbantiems asmenims. Taip pat tas, kuris į minėtą zoną atveža krovinius arba atvyksta jų paimti, atveža arba atvyksta paimti keleivių.
Komentuoti:
-
Aptarnaujančiam transportui priskiriama viskas, kas važiuoja į toje zonoje esančius objektus, įskaitant kurjerius, taksi ar sunkvežimius. Iš esmės tai yra tranzito draudimo ženklas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąSenamiesčio kilpinis eismas.
Katik mane taksi pravežė tranzitu per senamiestį - padarė shortcut. Nesuprantu - ar čia palikta skylė kilpiniame eisme, ar nebuvo padaryta, ar kaip? (vietomis schemoje maršrutas lyg ne visai atitinka kaip vežė - ne visą atstumą pro langą žiūrėjau - , bet esmė tokia)
<..>
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip jau senamiesčiui labiau būdingi ne bordiūrai, o grioveliai su mediniais liepteliais link įėjimų. Tai tokiu atveju paveldosaugininkai turėrtų agituoti už automobilių eismo dar griežtesnius ribojimus
Komentuoti:
-
Panašu, kad vienodam gatvės ir šaligatvių lygiui visam senamiestyje "ate". Paveldosaugininkai imituoja darbą, nes, matyt, nelabai yra likę ką jiems veikti.
Komentuoti:
-
Pratęsiant vieno lygio dangos įrengimo temą iš Vokiečių gatvės atnaujinimo puslapio, man kilo klausimas. Kadangi Vokiečių gatvę rekonstruojant nebus važiuojamoji ir pėsčiųjų dalys daromos viename lygyje (architektai atsakė, kad jiems paveldosaugininkai teigia, kad tarpukario šaligatvinę struktūrą reikia saugoti), - kaip dėl kitų senamiesčio gatvių dangų lygių sulyginimo? Negi daugumoje irgi sakys negalima sulyginti?
Pvz. paimame ir užmetame akį į Stiklių gatvę. Gal kas žinote kada ten buvo įrengti tokie šaligatviai? Spėčiau sovietmečiu... Tokiose situacijose irgi būtų ,,saugoma vertinga struktūra''? Tokiu atveju būtų tęsiama kvailystė, kai atvažiavus automobiliui pėstieji neturi kur dėtis, apie žmones su vaikų vežimėliais išvis nešneku...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Senamiesčio kilpinis eismas.
Katik mane taksi pravežė tranzitu per senamiestį - padarė shortcut. Nesuprantu - ar čia palikta skylė kilpiniame eisme, ar nebuvo padaryta, ar kaip? (vietomis schemoje maršrutas lyg ne visai atitinka kaip vežė - ne visą atstumą pro langą žiūrėjau - , bet esmė tokia)
https://senamiestis2030.lt/kilpinis-eismas/Paskutinis taisė spekas; 2022.06.07, 14:12.
Komentuoti:
-
Ir bus ir nebus. Melsvai viršuje pažymėtas, kaip suprantu, naujai klojamas (ar perklojamas) šaligatvis. Šiaip turbūt galima būtų siūlyti PP svarstymo metu, kad nedarytų atskirų šaligatvių, o visas eismas būtų bendrame sraute. Kiemas kaip ne kaip, ne arterinė gatvė.
Komentuoti:
-
Ar teisingai suprantu - bus panaikinamas esamas šaligatvis einantis palei numatytą asfaltuoti ruožą? Jei taip, priežastis - siekti, kad atsiradus papildomo asfalto ploto, nebus parkuojama bent ant šaligatvio palei pastatus? Jei taip - sveikintinas sprendimas, jam pilnai pritariu. Taip pat pritariu, kad aplinkinę infrastruktūrą reikės spręsti tvarkant tas teritorijas.
Dėkoju už patikslinimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Asfaltuojama dalis matosi čia, pažymėta įstrižomis juodomis juostelėmis:
Ta vieta dabar: https://www.google.com/maps/@54.6797...7i13312!8i6656
Čia to mažo ruožo kitoks patvarkymas nieko nespręstų. Reikia pilnai užsiimti tų daugiabučių namų kiemų pertvarkymu, surandant kažkokį Senamiesčiui derantį sprendimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Propagandos čia nėra, nevertėtų pulti į kraštutinumus. Daug nesigilinau kur kas bus, nes tiesiog laiko per daug reikalauja eiti per daugybės projektų brėžinius, tad pamatęs, kad senamiestyje ir tokioje vietoje yra minimas asfaltas - toliau ir nežiūrėjau. Dėkoju už situacijos detalizavimą.
Gal galėtumėte apibrėžti, kuris plotas bus asfaltuojamas? Ir ar neverta daryti kitokio sprendinio vietoje asfaltavimo ir bordiūro iškėlimo ir dar jis bus iškeltas būtent prie šaligatvio. Jei būtų iškeltas atitverti gruntą - dar suprasčiau, o dabar kyla klausimų ir dėl bordiūro iškėlimo.
O, kad, kaip suprantu, pagrindinė projekto gatvė bus vieno lygio ir ne asfaltas - už tai labai sveikinu. Labai geras progresas tinkama linkme.Paskutinis taisė spekas; 2022.05.07, 11:51.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąIstorinės Žydų gatvės Vilniuje rekonstravimo ir Sinagogos aikštės statybos projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
Jie senamiestyje toliau planuoja gatves daryti ne vieno lygio, ne bendro eismo ir dar asfaltą naudoti...
Pjūvis nr. 4 yra prie daugiabučių esančio pravažiavimo ir parkavimo vietoje. Su Žydų g. tai turi tik tiek bendro, kad perklojant dalį bortų reikės paasfaltuot atstatant dangas. Brėžinio iškarpa žemiau:
Pati projektu atkuriama Žydų g. atkarpa bus iš rudo granito trinkelių, suklotų puslankiu pagal kitų gatvių analogą. Šaligatviai - pilko granito trinkelės, įvairių formų ir raštų. Ir viskas bus viename lygyje, neskaitant vandens nuvedimo griovelių. Brėžinys pjūvio nr. 1 (foto aukščiau jis - pačioje gatvės pradžioje):
O čia maždaug kaip atrodys dangos:
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Gegužės 23 bus viešas pristatymas. Gal kas prisijungs kartu? Gal kažkiek mums, forumiečiams, išeitų pakaišioti pagalių į ratus tokiai beprotybei, jei iškeltume nusiskundimus viešai, o ne forume?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Siaubinga, ant kiek reikia nekęst senamiesčio, kad taip jį žaloti, net sovietai ne visur asfaltą varė. Baisu net pagalvoti, jei dabar prie Šimašiaus Gedimino pr. būtų rekonstruojamas...
Komentuoti:
-
Istorinės Žydų gatvės Vilniuje rekonstravimo ir Sinagogos aikštės statybos projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
Jie senamiestyje toliau planuoja gatves daryti ne vieno lygio, ne bendro eismo ir dar asfaltą naudoti...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Ten didesnis nuolydis negu Naugarduko ar Kalinausko, kur sėkmingai parkuojamasi lygiagrečiai?
Žinau tik, kad Basanavičiaus g. nelabai parkuojasi.
Kadangi parkavimas įkalnėje rizikingesnis, tai gali būti priežastis, kodėl geriau parkovkių įkalnėse projektuoti vengti, nebent nėra kur dėtis, kaip turbūt Kalinausko/Naugarduko g. pavyzdžiuose (arba naikinti ir ten, bet nepažįstu ten situacijos).Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.30, 15:42.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dėl greičio irgi sutinku, kad turėtų būti 30 km/h, juostos plotis - 3 m, kad aplinka neleistų bėgėtis. Gal net danga turėtų būti ne asfaltas, o trinkelės.
Dėl parkavimo, pagalvojus, keistoka idėja, kad visų pirma nori parkavimo įkalnėje, ir matyt dėl šios priežasties daro jį statmeną.
Gal tada sutinku, kad nereikia iš vis jokio parkavimo. Ten nuolydis gana didelis.
Komentuoti:
Komentuoti: