Ar nevertėtų Mindaugo, Tauro ir Vasario 16 gatvių padaryti dvipusio eismo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Grįžtant į temą, manyčiau Maironio ir kitų Katedros aikštės perimetro gatvių uždarymas būtų neracionalus, nes senamiesčiui vis tiek reikalingas aptarnavimas "didesnėm" gatvėm. Šioje senamiesčio "magistralėje" (Maironio, Radvilaitės ir t.t.) būtinai reikia nuraminti eismą. O Maironio g. ties Tymo turgumi apskritai yra didelis nesusipratimas ir agzfalto jūra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bėda tame, kad neturiu noro gyventi senamiestyje. Krūva minusų su minimaliai privalumų. Čia net nežiūrint į kainą. Geriau užleisiu kam nors kas turi kitus prioritetus. Net jei ir dirbs fabrike ir kasdien važinės.
O tu čia panašu kad gini atvejį kuris net neegzistuoja ir taip bandai pateisinti aplinkos negerinimą.
Komentuoti:
-
Labai pritariu. Senamiesčio naudotojai yra ne tik ten dirbantys ir gyvenantys, bet ir lankytojai, kurie ten atvyksta pasivaikščioti. Užsienio turistai. Tai didelė masė žmonių, kuriems buitiniai gamyklų darbuotojų klausimai nėra aktualūs. Jie nori tiesiog patogiai, nesidairydami per petį kirsti gatves, nebijoti, kad bus nudaužti per greitai važiuojančio fabriko darbuotojo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.
Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai gal senamiestyje reikėtu gyventi tokiems kaip tau, kur iki darbo 5 min, o tiems kas nori į fabrikus kasdien važinėti yra daugybe kitų rajonų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Problema, kuri čia buvo pražiūrėta diskutuojant, yra įvažiavimas į vieną iš senamiesčio kilpų, kuris yra pro Rusų - Latako g. Jį pasiekti ir taip yra ganėtinai nepatogu - reikia važiuoti arba pro Šventaragio/Radvilaitės g. arba Subačiaus -> Maironio g. Tai jei norima naikinti tranzitinį eismą, tai ir tai kilpai reiktų ieškoti kito įvažiavimo, na, arba perskirti Maironio gatvę būtent ties tuo įvažiavimu
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiuo metu nėra, nes ten gyvenantys važiuoja į užmiestį dirbti. Tik primenu nesenus laikus kai eismo buvo mažai, o darbo vietos šalia gyvenamosios vietos.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.
Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.
Komentuoti:
-
Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
jums tereikia pabandyti įsijungti fantaziją ir pagalvoti, ar tikrai jums kasdien reikia naudotis nevaržomai automobiliu. ar negalite pasishierinti su kolegomis kelionių, o gal yra kažkokia reali ir normali alternatyva. tik tiek. bet ne. jūs matote arba fabrikus, arba fancy hipsterius. tai dėl to jus ir trumpina
Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tiksliau ne tik kam patinka vaikščioti, bet ir kas dirba teisingą darbą iki kurio gali pėstute nueit.
Tiesiog man trumpina kai kurių plataus požiūrio žmonių siauras įsivaizdavimas ir visko suvedimas į teisingą šaltibarščių partijos rinkėją su sojų pieno late ant paspirduko ir vasią su šaranu ir koktrabandiniu kancaru dantyse.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąNemanau, kad kažkas nori visiškai uždrausti eismą tokiom Pylimo, Maironio, Daukšos ir pan. gatvėmis. Norima jas padaryti lengviau pereinamomis, jaukesnėmis pėstiesiems, žalesnėmis, siauresnėmis. Norima, kad jomis nevažinėtų fūros, nebūtų lakstymo, driftinimo, kad nebūtų taip, jog turistai iš Senamiesčio toliau nebeina, nes jiems atrodo, kad jaukioji miesto dalis jau baigėsi ("Vilnius – mažas miestelis").
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Nesuprantu, kodėl čia reikia tą užmiesčio pramonę kišti į šitą diskusiją.
1. Srautai važiuojančių iš centro į užmiestį nėra tokie dideli, kad būtų didelių problemų, kamščiai priešinga kryptimi.
2. Niekas ir nesiūlo senamiesčio gyventojams neleisti naudotis automobiliais, siūloma tik neleisti tranzito per senamiestį. Jeigu nuo to keliaujančiojo į gamyklą gyvenimas pasidarys mažiau patogus: yra ir kitų vietų būstui, o Senamiestyje tavo būstą mielai nupirks kažkas kam labiau patinka vaikščioti, o ne riebalą auginti kamščiuose.
Tiesiog man trumpina kai kurių plataus požiūrio žmonių siauras įsivaizdavimas ir visko suvedimas į teisingą šaltibarščių partijos rinkėją su sojų pieno late ant paspirduko ir vasią su šaranu ir koktrabandiniu kancaru dantyse.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nemanau, kad kažkas nori visiškai uždrausti eismą tokiom Pylimo, Maironio, Daukšos ir pan. gatvėmis. Norima jas padaryti lengviau pereinamomis, jaukesnėmis pėstiesiems, žalesnėmis, siauresnėmis. Norima, kad jomis nevažinėtų fūros, nebūtų lakstymo, driftinimo, kad nebūtų taip, jog turistai iš Senamiesčio toliau nebeina, nes jiems atrodo, kad jaukioji miesto dalis jau baigėsi ("Vilnius – mažas miestelis").
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiuo metu nėra, nes ten gyvenantys važiuoja į užmiestį dirbti. Tik primenu nesenus laikus kai eismo buvo mažai, o darbo vietos šalia gyvenamosios vietos.
1. Srautai važiuojančių iš centro į užmiestį nėra tokie dideli, kad būtų didelių problemų, kamščiai priešinga kryptimi.
2. Niekas ir nesiūlo senamiesčio gyventojams neleisti naudotis automobiliais, siūloma tik neleisti tranzito per senamiestį. Jeigu nuo to keliaujančiojo į gamyklą gyvenimas pasidarys mažiau patogus: yra ir kitų vietų būstui, o Senamiestyje tavo būstą mielai nupirks kažkas kam labiau patinka vaikščioti, o ne riebalą auginti kamščiuose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKalbama apie tranzitinio eismo naikinimą senamiestyje. Kiek fabrikų yra senamiestyje?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš tai manyčiau, kad Maironio g. turėtų likti automobiliams, o Aukštaičių g. galėtų būti elektriniams mažiems autobusiukams. Ir jie beveik galėtų kursuoti nuo turgaus iki Manufaktūrų g. galo ir viskas. Trumpas maršrutas, elektrinis, kelios stotelės, bet automatiškai gaunasi pajungimas prie Drujos g. arterijos ir Maironio g. VT maršruto. Na, čia toks iš oro šūvis
Parašė Romas Rodyti pranešimąMatai, kai kurie žmonės sulaukia garbaus amžiaus 85+, kai tenka naudotis automoblliu - ir senamiestyje.
Linkiu ir pačiam sulaukti tokio gražaus amžiaus.
Kažkodėl nesigirdi daugiau argumentų dėl Maironio gatvės pavertino į Misionierių sodo tąsą.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kraštutinumus čia tamsta siūlo. Alternatyva yra fabrikai miesto viduryje. Griaunam paupį, naujamiesčio loftus ir gražinam gamyklas kaip senais gerais laikais kai visi į darbą eidavo pėstute arba, blogiausiu atveju, pavažiuodavo kelias stoteles Dar yra variantas dusinti gamybą išvis. Tuo pačiu verčiant nemažą dalį žmonių emigruoti iš paskos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
į tuos kelis autobusus telpa nepalyginamai didesnis kiekis žmonių, tuo tarpu Vilniuje į automobilį 1-1,3 žmogaus. O NYC ar kažkur kitur USA atlikti tyrimai parodė, kad vienam automobiliui mieste yra sukurtos 8 parkingos vietos. Ok, mes ne NYC, pas mus nėra tokios driekos, mažesnė automobilizacija, galima šį santykį imti mažesnį, bet tai vis tiek yra neginčijamas faktas, jog automobiliui, kuris prastovi apie 90 proc savo laiko, užimti tiek žemės miesto centre, yra absoliutus finansinis neraštingumas. Barboros generuoja, bet važinėjimas automobiliu yra kaštai, o ne pelnas. Tik dar tai turi paslėptų kaštų, kuriuos mes, kaip visuomenė patiriame bendrai, ir jie nenugula niekur kurjerių ataskaitose.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Net ir pati kelionė, be abejo, generuoja BVP.. Sutinku, kad tai gali kelti kitas išlaidas ir aplinkos problemas. Bet jeigu važiuojama pvz. elektriniu automobiliu? VT pas mus irgi kol kas ne šventas (kaip parodė tyrimas meta teršalų proporcionaliai ne mažiau nei lengvieji). Ir kelių autobusams reikia dar ir platesnių, tvirtesnių. Neužmirškime dar, kad dalis darbuotojų važinėja komerciniu transportu. Dabar skubių siuntų ir barborinių išaugo kartais lyginant kaip buvo penkeris metus atgal. Jie irgi generuoja pridėtinę vertę, nors gal ne viskas labai tvaru.
Paspirtukais ne visur privažiuosi iki gamyklų ar logistikos centrų. Be to, ar 40-50 km per dieną būtų patrauklu ir patogu darbuotojui, ypač tamsiais žiemos rytais-vakarais?
Aišku, jei gyveni Vrublevskio g., o dirbi Konstitucijos pr., tai gali fariziejiškai aiškinti, kokie visi blogi.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Jeigu manote, kad tankis per didelis ir miestas turėtų plėstis į pakraščius, tai pirma pasiūlykite realų finansavimo modelį naujai infrastruktūrai įrengti ir išlaikyti.
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ne tankėja o TANKINAMAS. Ir kokia , BLT, VT plėtra, jei jau esamų VT vairuotojams normalių darbo salygų sudaryti ir algų išmokėti laiku nesugebama.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: