Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Nes jau yra padarytas Šventaragio gatvėje, matyt, norima sujungti. O ir tiesti kitoje pusėje nėra ypatingo reikalo – parkas su plačiais takais, Katedros aikštė su didele erdve nėra tos vietos, kur reiktų dviračių takų. Svarbiau ten, kur vietos tarp gatvės ir pastato mažai ir reikia psichologinio atskyrimo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų.
- 2 patinka
-
-
Gavau atsakymą iš ID Vilnius, kad pasiūlymai trims gatvėms viršuje perduoti:
,,ačiū už atsiųstus pasiūlymus. Persiųsta nagrinėtis projekto autoriams.
Informuojame, kad tai nėra visuomenės informavimo procedūra, kurią privaloma atlikti pagal STR1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“.''
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąreiketu parasyt
1. kudru parkas perkirstas i du parkus, sustatytomis masinomis, sunku bus pereiti, vienoje vietoje reikia susiaurint ir padaryt perejima.
2. nera apzeldinimo?
3. jei jau daro dviraciu taka tai jis neturi eit prie vilneles o atvirksciai salia gatves.
4. pereju nepastums (atstumas tarp pereju turi but kazkiek ten metru minimalus)
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąreiketu parasyt
1. kudru parkas perkirstas i du parkus, sustatytomis masinomis, sunku bus pereiti, vienoje vietoje reikia susiaurint ir padaryt perejima.
2. nera apzeldinimo?
3. jei jau daro dviraciu taka tai jis neturi eit prie vilneles o atvirksciai salia gatves.
4. pereju nepastums (atstumas tarp pereju turi but kazkiek ten metru minimalus)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
reiketu parasyt
1. kudru parkas perkirstas i du parkus, sustatytomis masinomis, sunku bus pereiti, vienoje vietoje reikia susiaurint ir padaryt perejima.
2. nera apzeldinimo?
3. jei jau daro dviraciu taka tai jis neturi eit prie vilneles o atvirksciai salia gatves.
4. pereju nepastums (atstumas tarp pereju turi but kazkiek ten metru minimalus)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nusiunčiau pasiūlymus. Projektus ir susitikimą su gyventojais organizuoja UAB „ID Vilnius“. Iš anksto kilusius klausimus galite siųsti (pristatymas gegužės 8) dalyvavimas@idvilnius.lt
Paskutinis taisė spekas; 2024.04.29, 19:53.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Tai visur turėtų daryti lygiagretų parkavimą ir jame kas keletą vietų želdynų intarpus. Juk pasitvirtino patys gatvių standartą, projekto intro trumpam pristatyme nurodytos deklaracijos apie darnų judumą ir t.t.
Komentuoti:
-
Beje, ar jums atrodo, kad vertėtų dvi perėjas perkelti?:
Atsiverčiau Maironio brėžinius - kaip tik matau, kad vieną perėją kaip tik siūlo ten įrengti (labai gerai, manau). Belieka tik tą vieną mėlyną perkelti arčiau Onos bažnyčios. Beje, ji tada būtų labai gražiai suvesta su įėjimu į VDA.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Stotelė taip būtų patraukta tolyn nuo Vilniaus dailės akademijos. Kokios to priežastys?
Dabartinėje vietoj ne tik trūksta vietos laukiantiems stotelėje, bet ir praeiviams:
Galbūt ir geresnė vieta kitur, galbūt maždaug čia?:
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąRadvilaitės g labai džiugina, kad parkavimas perdaromas į ligiagretų.
Klausimas ar nevertėtų stotelės perkelti kažkur čia, kad tarp skirtingų eismo krypčių stotelių būtų kuo mažesnis atstumas ir stotelė būtų tokioje vietoje, kad bent iš vieno jos galo nebebūtų P vietų (pėstiesiems psihologiškai jaukiau, ramiau)?:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Būtų patogu Bernardinų sodo stotelę iš dabartinės vietos, viduryje parkingo, atkelti arčiau Pilies gatvės, ten kur didžiausi žmonių srautai.
Perėjoje ties Onos bažnyčia buvo ne viena skaudi nelaimė, ten reikia įrengti greičio mažinimo priemones.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAr ne geriau būtų Maironio gatvėje stotelę perkelti kažkur čia?:Paskutinis taisė Creatium; 2024.04.27, 14:01.
Komentuoti:
-
Radvilaitės g labai džiugina, kad parkavimas perdaromas į ligiagretų.
Klausimas ar nevertėtų stotelės perkelti kažkur čia, kad tarp skirtingų eismo krypčių stotelių būtų kuo mažesnis atstumas ir stotelė būtų tokioje vietoje, kad bent iš vieno jos galo nebebūtų P vietų (pėstiesiems psihologiškai jaukiau, ramiau)?:
Komentuoti:
-
-
Maironio ties Aukštaičiu siūlau:
1. Sankryžą daryti žiedinę
2. Naikinti įvažiavimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Maironio g. visos parkavimo vietos turi būti daromos lygiagretaus parkavimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Klausimai Trakų gatvei:
1. Ar bus pajungiami lietvamzdžiai į kanalizaciją?
2. Ar kietosios dangos bus viename lygyje? Dar ir dėl to, kad kavinės restoranai galėtų pastatyti stalus.
3. Kam perėjos? Visas eismas turi turėti lygiavertį statusą tarpusavio santykyje - jokios viršenybės.
4. Jei parkavimo vietų nebus, būtinai turi būti specialios vietos aptarnaujančio transporto sustojimui - mikriukai, šiukšliavežės.
5. Ar šaligatviai bus ne betono plytelių, bet granitiniai ar panašiai, arba klinkerio?
6. Ar nebus iš bendro eismo išskirti dvirtakiai? Neturi būti atskirų dvirtakių - visas eismas turi vykti bendrai.
Komentuoti:
Komentuoti: