Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Juosta gatvėje netinkama recreational tikslams, o beveik išimtinai commute. Kas yra gerai tokiems, kaip man, kurie mėgsta važiuoti dviračiu į darbą arba šiaip tvarkyti reikalus ir per metus numina apie 3000-5000Km. Bet blogai 99.99% vilniečių, kurie dviratį naudoja maks 2 mėnesius per metus ir tik rekreaciniais tikslais, kai nuvažiuoja į Vingio parką pasivažinėti su vaikais šiltą vasaros savaitgalį, o likusias 300 dienų dviratis stovi sandėliuke.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Jei dvirtakis atskirtas nuo gatvės - vistiek tenka naudotis pėsčiųjų perėjomis.
    Bet tuomet viskas aišku, nes trajektorijos lengvai nuspėjamos, o čia išskirta juosta tik judėjimui viena kryptimi, kitomis kryptimis judame jau kitomis nenuspėjamomis trajektorijomis.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Nelabai supratau, kas blogai antroje nuorodoje. Dviratininko stop juosta priešais pirmą auto yra liux. Į dešinę sukanti auto mato dviratiniką ir negali uždaryti durų.
    Aš ne apie stop juostų perstūmimą, o apie priparkuotą automobilį

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Juosta gatvėje nėra geriausias sprendimas:
    1. nėra saugu;
    2. daug galimybių trukdžiams kelyje atsirasti (parkavimas);
    3. mūsų gatvėse vandens nuleidimai yra kraštuose;
    4. vienpusiai takai; tai reikš, kad norėdamas dviračiu privažiuoti iki konkrečios vietos turėsi važiuoti tiesiai iki artimiausios sankryžos, apsisukti ir grįžti iki reikiamos vietos; tikslas turėtų būti dvipusiai takai abiejose gatvės pusėse.
    1. dviračiu važiuoti iš principo nėra saugu. Dėl to reikia dėvėti šalmą bei laikytis tam tikrų atsargumo standartų. Nesuvaldyta auto gali nuskinti ir šaligatviu važiuojantį dviratininką. Gatvėje bent jau nesimaišo pėstieji, kurie dar labiau neprognozuojami nei auto.

    Taip pat gatvėje esantis dviratininkas yra saugesnis ties išvažiavimais iš kiemų, šalutinių gatvių ir pan. Šaligatvyje esantis dvirtakis neretai yra užstojamas tvorų, ženklų, pėsčiųjų, priparkuotų auto ir t.t. Dviratininkas ir vairuotojas vienas kitą pamato labai vėlai. Tuo tarpu dvirtakis gatvėje abiems eismo dalyviams suteikia daug geresnį matomumą vienas kito atžvilgiu.

    2. reiktų prižiūrėti, kad to būtų laikomasi esamų KET. Auto parkavimas prie atskirtų dvirtakių (pvz iškišant auto galą/priekį, kaip anksčiau buvusioje foto) irgi probleminis. Beje, Berlyne taxai irgi mėgsta sustoti ant dvirtakių. Kaip ir pėstieji pasivaikščioti šaligatviuose esančiais dvirtakiais. Toks gyvenimas, abu sprendimai turi trūkumų.

    3. pakankamai platus dvirtakis + protingai suprojektuotos vandens nuleidimo grotelės išsprendžia šitą bėdą. Šaligatviuose irgi yra n+k inžinerinių kliūčių.

    4. vienpusiai takai yra gerai, nes leidžia dviratininkams važiuoti didesniu greičiu. Patogiau aplenkti lėtesnius dviratininkus. Nebelieka problemos kai susitinkama iš priešais per visą tako plotį atvažiuojantys keli dviratininkai. Berlyne dviratininkai nemato problemos pavažiuot ar pasivesti dviratį šaligatviu keliasdešimt metrų. Kur siaura gatvė ir nėra vietos ant šaligatvio - dažniausiai nėra problemos tą gatvę kirsti kur tik nori.

    Dvipusiai takai abiejose gatvės pusėse prie kiekvienos gatvės nėra realistiška. Taip, magistralinėse gatvėse to reikia. Bet ramesnėse gatvėse tai yra tik vietos ir pinigų švaistymas.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Juosta gatvėje nėra geriausias sprendimas:
    1. nėra saugu;
    2. daug galimybių trukdžiams kelyje atsirasti (parkavimas);
    3. mūsų gatvėse vandens nuleidimai yra kraštuose;
    4. vienpusiai takai; tai reikš, kad norėdamas dviračiu privažiuoti iki konkrečios vietos turėsi važiuoti tiesiai iki artimiausios sankryžos, apsisukti ir grįžti iki reikiamos vietos; tikslas turėtų būti dvipusiai takai abiejose gatvės pusėse.
    Turbūt norėjai parašyti - nėra tobulas sprendimas. Bet kiek aš matęs dviračių takų Europoje, tai yra geriausias sprendimas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pagrindinė problema, kad tam tikromis trajektorijomis visvien tenka rinktis: arba važiuoti bendrame sraute su automobiliais, arba perstuminėti pėsčiųjų perėjomis. Ką ir matome šitame vaizde:
    https://www.google.com/maps/@52.5220...7i13312!8i6656
    O tai jau reikalauja susikaupimo, KET išmanymo ir be abejo pakantumo, ko mūsuose laaabai trūksta.
    O šati tokių sprendimų, tai gal ačiū - iš vis nereikia:
    https://www.google.com/maps/@52.5217...7i13312!8i6656
    Jei dvirtakis atskirtas nuo gatvės - vistiek tenka naudotis pėsčiųjų perėjomis.

    Nelabai supratau, kas blogai antroje nuorodoje. Dviratininko stop juosta priešais pirmą auto yra liux. Į dešinę sukanti auto mato dviratiniką ir negali uždaryti durų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Juosta gatvėje nėra geriausias sprendimas:
    1. nėra saugu;
    2. daug galimybių trukdžiams kelyje atsirasti (parkavimas);
    3. mūsų gatvėse vandens nuleidimai yra kraštuose;
    4. vienpusiai takai; tai reikš, kad norėdamas dviračiu privažiuoti iki konkrečios vietos turėsi važiuoti tiesiai iki artimiausios sankryžos, apsisukti ir grįžti iki reikiamos vietos; tikslas turėtų būti dvipusiai takai abiejose gatvės pusėse.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Juosta gatvėje nėra geriausias sprendimas:
    1. nėra saugu;
    2. daug galimybių trukdžiams kelyje atsirasti (parkavimas);
    3. mūsų gatvėse vandens nuleidimai yra kraštuose;
    4. vienpusiai takai; tai reikš, kad norėdamas dviračiu privažiuoti iki konkrečios vietos turėsi važiuoti tiesiai iki artimiausios sankryžos, apsisukti ir grįžti iki reikiamos vietos; tikslas turėtų būti dvipusiai takai abiejose gatvės pusėse.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Pvz kokios konfliktinės vietos?
    Pagrindinė problema, kad tam tikromis trajektorijomis visvien tenka rinktis: arba važiuoti bendrame sraute su automobiliais, arba perstuminėti pėsčiųjų perėjomis. Ką ir matome šitame vaizde:
    https://www.google.com/maps/@52.5220...7i13312!8i6656
    O tai jau reikalauja susikaupimo, KET išmanymo ir be abejo pakantumo, ko mūsuose laaabai trūksta.
    O šati tokių sprendimų, tai gal ačiū - iš vis nereikia:
    https://www.google.com/maps/@52.5217...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Per stipriai pasakyta, kad nė motais. Labai daug dviratininkų šių taisyklių paiso, ypač dabar, vis ilgėjant tamsiajam paros metui. Bet pastebiu ir labai naglų atvejų, kai minama važiuojamąja gatvės dalimi, tiek be žibintų, tiek be liemenės, nors yra dviračių takas......

    Bet statistika tikrai iškalbinga, situacija ne tik kad nepagerėjo, bet dar ir pablogėjo. Tiesa, padidėjusiam užfiksuotų pažeidimų skaičiui įtakos galėjo turėti ir tai, kad priėmus naujas taisykles policija pradėjo atidžiau stebėti dviratininkus.

    Naujos taisyklės dviratininkams nė motais

    Naujosios Kelių eismo taisyklės labai aiškiai nusako, kaip kelyje privalo elgtis dviratininkai, tačiau praėję keturi mėnesiai, kai nuo liepos 1 d. įsigaliojo griežti reikalavimai dviratininkams, eismo priežiūros pareigūnų nedžiugina.

    Per tą laiką žuvo 8 dviratininkai. Tiek pat – ir pernai. Dešimties mėnesių statistika dar liūdnesnė. Nuo metų pradžios iki lapkričio Lietuvos keliuose žuvo 18 dviratininkų, pernai per tą patį laikotarpį į kapus palydėta 15. Per eismo įvykius sužalota dviratininkų šiemet ir pernai tiek pat – po 290.

    Sena taisyklė: per pėsčiųjų perėją dviratininkas privalo transporto priemonę varytis šalia. Regis, viskas aišku, klausimų neturėtų kilti. Bet kodėl įstatymas neveikia?

    Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Gintaras Aliksandravičius abejojo, kad padėtį galėtų pataisyti policija. Pareigūno teigimu, policininkai pluša intensyviai. Pernai per visus metus jie nubaudė 7 700 dviratininkų, per devynis šių metų mėnesius nusižengusiųjų skaičius perkopė 8 tūkst. Pasak jo, dar reikės laiko, kad žmonės įsisąmonintų, kad laikydamiesi taisyklių jie patys tampa saugesni. Pasak G. Aliksandravičiaus, didesnis šurmulys dėl dviratininkų – didmiesčiuose.

    „Bet nuvažiavus šiek tiek atokiau į periferiją matyti, kad žmonės viską puikiai supranta ir to laikosi. Jie suvokia, kad miestelių, kaimelių gatvės neapšviestos, ir nenori rizikuoti. Tų pažeidimų, aišku, yra. Bet reikėtų apeliuoti į dviratininkų sąžinę, kad viskas yra daroma dėl jų saugumo, o ne dėl policijos, kad ši daugiau pažeidimų nustatytų“, – sakė jis.
    http://etaplius.lt/naujos-taisykles-...kams-ne-motais

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Kolega iš draudimo sako, kad "rengiant lenktynes kokiais žvyrkeliais profesionaliems dviratininkams gali nesuveikti draudimas atsitikus įvykiui jei jis bus su profesionalia apranga kurioje atšvaitas bus ne ištisine linija nuo galvos iki juosmens, bet kaip nors kitaip išraitytas, net jei rungtynės vyksta diena". Ar neaišku, kad įstatymą prastūme tinkantį kaimiečiui ant seno MINSK dviračio, bet po juo pakliuvo profesionalai ar semi-profesionalai, kurie savo saugumu rūpinasi daugiau nei pats Brunza.


    Prie ko čia lenktynės žvyrkeliais, reikalavimai keliuose ir draudimas? Automobilių, motociklų sporto priemonės irgi neatitinka KET reikalavimų, bet kažkodėl jos be problemų dalyvauja lenktynėse. O ir kadangi dviratininkų pilni miestai ir priemiesčiai, kurie apie sportą net nesvajoja, todėl kasdieniui kaimiečiui su Minsku ir yra padaryti šie reikalavimai. Kaip visada gi, jei nori kažko išskirtinio - rūpinkis pats.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Reglamentuotas dviratininkų sporto grupių eismas.

    Organizuotą dviratininkų grupę, dalyvaujančią iš anksto suplanuotame renginyje, maratone, varžybose, išvykoje, treniruotėje, visu suplanuotu maršrutu turi lydėti motorinė transporto priemonė su oranžiniu švyturėliu. Numatyta, kad ta pati dviračių eismo tvarka būtų taikoma motorinių dviračių vairuotojams. Jei prie vežamos transporto priemonės galinės dalies pritvirtintas dviratis uždengia valstybinio numerio ženklą, vairuotojas turi išsiimti specialų valstybinį numerį iš VĮ „Regitra''.
    Gal kas pades isversti i paprastesne kalba. Sakykim 6 draugai sugalvojom keliaut po Lietuva. Minam visi su aprangom, salmais, plentinukais ir t.t. Vaziuojas 6-se, minam Kaunas-Klaipeda senuoju taku panemune. Mes skaitomes, kaip organizuota grupe ir turim samdytis naparnika vaziuojanti su masina ar mes skaitomes, kaip draugu kompanija, turinti vienas kita fb drauguose, bet impulsyvei susibure ir vaziuojantys ta pacia kryptimi? Nuo kada skaitytusi grupe? 2 tai jau grupe? O 6? Istikro idomus papildymas itraukiant zodi "išvyka". Nes, jei gerai suprantu, net turistaujant draugu kompanijoj dabar teks ir masina samdyt su svytureliu?

    Komentuoti:


  • Panev
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Panevėžys - Molainiai, Dembava, Piniava, Vaivadai, Berčiūnai; aplink Nepriklausomybės aikštę geri takai, centre, aplink Senvagę, Kerbedžio gatvės takas gana greitas ir t.t. Dviratis, kaip mažiau pastebima priemonė, neturi pasiekt motoristų greičio, o jei norisi greičio - kaip ir visi kiti transportistai leki į užmiestį. Bet ir ten debiliukų pilnos gatvės, kai gali vos ne stikliniu taku mint šalia .
    Panevėžys - Molainiai: takas geras, tinkamos nuovažos, tik kai kuriose vietose reikėtų apgenėti krūmus kurie išvirtę į taką ir susiaurina jį. Vienas iš naujesnių takų Panevėžy.
    Panevėžys - Dembava: Takas Vidutiniškas arba vidutiniškai prastas. Danga šiurkšti, grubi. Atkarpoje kuri eina šalia Ekrano tvenkinio iš vis neasfaltuota, pavasarį būna pažliugus, todėl tinka prasilėkti MTB.
    Panevėžys - Piniava: Atkarpoje Smėlynės gatvėje nuo pervažos iki Rožyno PC danga senos, išsiklaipusios, suskilusios plytelės, takas gan siauras, eina arti gyventojų tvorų, vartų (tarpas tarp tako ir tvoros ar vartų 20-30 cm) Danga geresnė atkarpoj nuo Rožyno PC iki Piniavos, bet vis tiek šiurkšti, vietomis sudubusi, pakilnota šaknų.
    Panevėžys - Vaivadai - Paliūniškis - Naujikai: išsikraipęs šaligatvis Paliūniškio g. ir pats kelkraštis gatvėje ne ką geresnis. Gera danga atkarpoj nuo Orlen degalinės iki pat Naujikų kaimo.
    Panevėžys - Berčiūnai: Takas einantis pro moto kroso trasą, palei Nevėžį vidutiniškas. Danga vietomis pakilnota šaknų arba įdubusi.
    Take einančiame palei kelią A9 danga vidutiniška, vietomis iškilnota šaknų, šalia Moki-Veži parduotuvės nežinia kodėl takas jau bene 10 metų kokių 2-3 metrų atkarpoje perkastas ir neišasfaltuotas. Ant tilto per Nevėžį Berčiūnuose negali prasilenkti 2 dviratininkai.
    Panevėžys - Šilagalis: neteko dar važiuoti, bet kiek teko matyti, labai siauras šaligatvis prie prekybos bazės ir neaišku ar yra nuovažos.
    Bendrai paėmus bene geriausia Panevėžy dviračių tako atkarpa yra Kultūros ir poilsio parke. Buvau nuotraukas įkėlęs Panevėžio infrastruktūros temoje.
    Patys KET pakeitimai įdomūs. Jau anksčiau buvo reikalaujama dviratį persivesti per šviesoforu reguliuojamas sankryžas. Keista, kad neparedagavo punkto dėl žibintų dieną ir ryškios aprangos.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
    Žurnalistai su leistinu greičiu šaligatvyje "nusigrybavo", nes 3-7 km/h numatytas tik apvažiuojant pėsčiąjį:
    Puiku, nereikės eiti pėsčiomis . Greičio apribojimas iki 3-7 km/h būtų visiškai absurdiškas. Ir tai tikrai ne pirmas ir ne paskutinis kartas, kai žurnalistai "grybauja".

    Komentuoti:


  • Martlarkis
    replied
    Žurnalistai su leistinu greičiu šaligatvyje "nusigrybavo", nes 3-7 km/h numatytas tik apvažiuojant pėsčiąjį:

    Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Geriausia dalis yra ši :"dviratininkai šaligatviu galės važiuoti, kai jų važiavimo greitis ne didesnis kaip 3–7 km/h". Tai gal tada jau geriau tiesiog eiti pėščiomis .
    Esmė, kad tai tėra pasakymas, kuris praktikoje negalios. Jeigu man leidžia važiuoti dviračiu šaligatviu tik tam tikru greičiu, tai norėdami mane nubausti už važiavimą greičiau, turi išmatuoti ir užfiksuoti mano važiavimo greitį. Kadangi 100 proc., kad niekas nematuos dviratininkų greičio, taigi niekas niekada už tai nebaus.
    Vienintelė situacija kai tas greitis gali turėti įtakos, tai partrenkus pėsčiąjį. Tuomet atliekant ekspertize tikrai bus bandoma nustatyti važiavimo greitį ir tas veikiausiai bus pripažinta kaip aplinkybė dėl kurios įvyko nelaimė.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Man tai visai patiko, kad legalizuojamas važinėjimas šaligatviu. Visą gyvenimą važinėju daugiausiai šaligatviais, nes sveikata ir gyvybė brangiau už baudas, ir niekada nesu užvažiavęs ant pėsčiojo ar gavęs baudą. Tiesiog važiuoji su protu ir tiek, apvažiuoji pėsčiąjį, kad ir per žolę ir toliau riedi.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Nieko naujo, vietoje to, kad tiestų takus, dėl neva eismo saugumo didina baudas dviratininkams už tai, kad jie važiuoja pėstiesiems skirtu taku. Žodžiu dviratininkas kaltas dėl to, kad nėra dviračių tako.
    Geriausia dalis yra ši :"dviratininkai šaligatviu galės važiuoti, kai jų važiavimo greitis ne didesnis kaip 3–7 km/h". Tai gal tada jau geriau tiesiog eiti pėščiomis . O jei rimtai, tai Lietuvoje dar ilgai nebus normalios dviračių infrastruktūros, nes į dviratį paprasčiausiai žiūrima kaip į antrarūšę transporto priemonę. Galima pasakyti, kad net ne priemonę, o tiesiog pramogą. Tiesa, požiūris lėtai, bet pradeda keistis. Bet tai vyksta gerokai per lėtai.

    Ne vienas pilietis šiame forume jau išreiškė savo nuomonę apie tai, kad "dviračiai yra kelių ir gatvių hemorojus" ar "kam jie išvis reikalinga jei yra automobilis ir kojos". Kai žmonių mentalitetas ir požiūris į dviračius yra toks, nieko nuostabaus, kad ir normalių dviračių takų yra gerokai per mažai, o požiūris į dviratininkus yra iškreiptas (lakstantys, KET nesilaikantys chuliganai ir pnš.). Vis kalbama apie tai, kad norima plėtoti sveiką gyvenseną ir žmones raginti persėsti ant dviračių, bet turint omenyje dabartinę dviračių infrastruktūrą tai yra tiesiog juokinga.

    O paskutiniai KET pakeitimai tiesiog permeta atsakomybę ant dviratininkų pečių. Dviračių takų trūksta ir trūks dar labai ilgai, todėl vietoje to, kad būtų sprendžiamos infrastruktūros problemos, dviratininkai yra suvaržomi į vairiais reikalavimais (3-7 km/h greitis šaligatviuose, juokas pro ašaras ), ir potencialiomis baudomis.

    Dar ilgai niekas nepasikeis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Nieko naujo, vietoje to, kad tiestų takus, dėl neva eismo saugumo didina baudas dviratininkas už tai, kad jie važiuoja pėstiesiems skirtu taku. Žodžiu dviratininkas kaltas dėl to, kad nėra dviračių tako.
    Paskutinis taisė Lettered; 2014.10.13, 17:29.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pagal naujas KET, dviratininkai bus auklėjami piniginėmis baudomis

    Patvirtintose naujose Kelių eismo taisyklėse (KET) didelis dėmesys skiriamas dviratininkams. Reglamentuota ne tik tai, kaip jie turi važiuoti, tačiau ir kokias saugumo priemones dėvėti. Numatytų reikalavimų nesilaikantys dviratininkai bus baudžiami piniginėmis baudomis. KET papildytos nuostatomis dėl dviračių juostos, ryškiaspalvės liemenės, žibintų ir kitų būtinų priemonių saugiam eismui užtikrinti naudojimo.

    Numatyti atvejai, kada dviratininkai, netrukdydami pėstiesiems, gali važiuoti šaligatviais.

    „Dviratininkai šaligatviu galės važiuoti, kai jų važiavimo greitis ne didesnis kaip 3–7 km/h, visais atvejais dviratininkas turės praleisti pėsčiąjį. Tai yra netrukdyti ir nekelti pavojaus pėstiesiems, negalės greit važiuot šaligatviu“, – pasakojo Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vedėjas Vidmantas Pumputis.

    Nors anksčiau dviračiu važiuoti šaligatviu buvo draudžiama, policijos pareigūnai į tai žiūrėjo pro pirštus, nes dažnu atveju važiuoti važiuojamąja kelio dalimi pavojingiau nei šaligatviu. Vis dėlto dviratininkams masiškai važiuojant šaligatviais pasitaikė ne vienas įvykis, kai po susidūrimo smarkiai nukentėdavo arba dviratininkas, arba pėsčiasis. Manoma, kad, reglamentavus dviratininkų važiavimą šaligatviu, situacija turėtų pasikeisti, priešingu atveju pareigūnas galės užfiksuoti pažeidimą ir dviratininkas bus baudžiamas.

    Dviratininkams uždrausta važiuoti pėsčiųjų perėja.

    „Prieš tai irgi buvo negalima važiuoti per pėsčiųjų perėją, tačiau niekur nebuvo išreikšto KET punkto, nurodančio, kad draudžiama važiuoti per pėsčiųjų perėją. Todėl vieni traktavo vienaip, kiti – kitaip“, – teigė V. Pumputis. Dabar situacija keičiasi, nes aiškiai nurodyta, kad draudžiama važiuoti per pėsčiųjų perėją, pažeidėjams bus taikoma piniginė bauda nuo 80 iki 140 litų.

    Reglamentuotas dviratininkų sporto grupių eismas.

    Organizuotą dviratininkų grupę, dalyvaujančią iš anksto suplanuotame renginyje, maratone, varžybose, išvykoje, treniruotėje, visu suplanuotu maršrutu turi lydėti motorinė transporto priemonė su oranžiniu švyturėliu. Numatyta, kad ta pati dviračių eismo tvarka būtų taikoma motorinių dviračių vairuotojams. Jei prie vežamos transporto priemonės galinės dalies pritvirtintas dviratis uždengia valstybinio numerio ženklą, vairuotojas turi išsiimti specialų valstybinį numerį iš VĮ „Regitra''.
    http://www.alfa.lt/straipsnis/918103/

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    /\ Iš serijos "šoku prieš mašiną perėjoje, nes juk mane turi praleist ir saugot".
    Kiek galim aiškinti, kad problema ne tame, kad reikia atšvaitų, o problema tame, kad įstatyme pasakyta kokie turi būti tie atšvaitai ir didžiūūūlė dalis profesionalios dviratininkų EU sertifikuotos aprangos tampa skudurais, nors ta apranga atspindi geriau nei senukunės liemenės.
    Kolega iš draudimo sako, kad "rengiant lenktynes kokiais žvyrkeliais profesionaliems dviratininkams gali nesuveikti draudimas atsitikus įvykiui jei jis bus su profesionalia apranga kurioje atšvaitas bus ne ištisine linija nuo galvos iki juosmens, bet kaip nors kitaip išraitytas, net jei rungtynės vyksta diena". Ar neaišku, kad įstatymą prastūme tinkantį kaimiečiui ant seno MINSK dviračio, bet po juo pakliuvo profesionalai ar semi-profesionalai, kurie savo saugumu rūpinasi daugiau nei pats Brunza.

    Na dar sykį perskaitykit šitą postą:
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=300

    Komentuoti:

Working...
X