Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Šiandien įklokinau 67 kmh
    Tikiuosi ant šaligatvio ar bent gyvenamojoje zonoje

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai ir gatvėse reikia uždrausti, nes niekas nevažiuoja ant 50 km/h.
    Tai ir paspirtukams galima gatve važiuoti. Net ir truputi viršijant greitį.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Šiandien įklokinau 67 kmh

    Click image for larger version

Name:	20190522_133328.jpg
Views:	79
Size:	230,4 kB
ID:	1723808

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Taip, pagal tokią logiką automobilių eismą ant šaligatvio ir draudžia.
    Tai ir gatvėse reikia uždrausti, nes niekas nevažiuoja ant 50 km/h.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pagal tokią logiką ir automobilius reiktų uždrausti, bent Vilniuje, kur 99% automobilių viršiją greitį, koks 70% nesilaiko parkavimo taisyklių ir t.t.
    Taip, pagal tokią logiką automobilių eismą ant šaligatvio ir draudžia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pataisyk jei klystu, bet lyg dabartinės KET tai ir sako. Važiuoti šaligatviu galima prasilenkiant su pėsčiaisiais pėsčiojo greičiu.

    Ar kas nors to laikosi? Ar kas nors prižiūri? Apart to vieno legendinio atvejo Gedimino prospekte, dar negirdėjau, kad dviratininką ar pasispirtukininką nubaustų už greičio viršyjimą
    Pagal tokią logiką ir automobilius reiktų uždrausti, bent Vilniuje, kur 99% automobilių viršiją greitį, koks 70% nesilaiko parkavimo taisyklių ir t.t. Kiek paspirtukų užmuša žmonių per metus ir kiek automobiai? Išanalizavus statistiką gal bus aiškiau, ką daugiau reikia riboti, ar paspirtukų eismą, ar automobilių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Mamoms irgi reikėtų uždrausti vaikų vežimėlius vežti šaligatviais - gi dar kažką užmuš. Vežimėlis turi ratus - tai tegul keliu važinėja. Bet jei rimtai kalbant, tai tiesiog turėtų būti taisyklės, kad el. paspirtukas, arba dviratis, važiuojantis šaligatviu, žmones turėtų lenkti važiuodamas lėtai ir kad jeigu nutiks nelaimė - tai liks jis kaltas, nes šaligatvyje pirmenybę turi turėti pėstysis. Aišku viena, kad jeigu el. paspirtukai bus išgrūsti į gatves, tai nelaimių sulauksime kur kas daugiau ir kur kas skaudesnių, dėl to nelabai suprantamas tas paaiškinimas, kad juos į gatves reikia išgrūsti 'dėl saugumo'.
    Pataisyk jei klystu, bet lyg dabartinės KET tai ir sako. Važiuoti šaligatviu galima prasilenkiant su pėsčiaisiais pėsčiojo greičiu.

    Ar kas nors to laikosi? Ar kas nors prižiūri? Apart to vieno legendinio atvejo Gedimino prospekte, dar negirdėjau, kad dviratininką ar pasispirtukininką nubaustų už greičio viršyjimą

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Važiuodama ant 20kmh? Turbūt nelabai.
    Jei pervažiuos, laisvai.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jo, 1,5 tonos 100 kw galios transporto priemonė tikrai nieko neužmuš.
    Važiuodama ant 20kmh? Turbūt nelabai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Taigi nieko neužmuš. Kaip ir paspirtukai. Nestabdykime progreso.
    Jo, 1,5 tonos 100 kw galios transporto priemonė tikrai nieko neužmuš.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Mamoms irgi reikėtų uždrausti vaikų vežimėlius vežti šaligatviais - gi dar kažką užmuš. Vežimėlis turi ratus - tai tegul keliu važinėja.
    Jei lakstytų ant 25kmh, galbūt ir reiktų uždraust.

    Ar bent jau VTAT galėtų tuo susidomėti.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Mamoms irgi reikėtų uždrausti vaikų vežimėlius vežti šaligatviais - gi dar kažką užmuš. Vežimėlis turi ratus - tai tegul keliu važinėja. Bet jei rimtai kalbant, tai tiesiog turėtų būti taisyklės, kad el. paspirtukas, arba dviratis, važiuojantis šaligatviu, žmones turėtų lenkti važiuodamas lėtai ir kad jeigu nutiks nelaimė - tai liks jis kaltas, nes šaligatvyje pirmenybę turi turėti pėstysis. Aišku viena, kad jeigu el. paspirtukai bus išgrūsti į gatves, tai nelaimių sulauksime kur kas daugiau ir kur kas skaudesnių, dėl to nelabai suprantamas tas paaiškinimas, kad juos į gatves reikia išgrūsti 'dėl saugumo'.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2019.05.22, 14:54.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ne aš čia siūlau kliedesius, t.y. leisti automobiliams važiuoti šaligatviais.
    Taigi nieko neužmuš. Kaip ir paspirtukai. Nestabdykime progreso.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Ką čia aš, juk tave sveikinti reikia, eilinį kartą nusikliedėjus.
    Ne aš čia siūlau kliedesius, t.y. leisti automobiliams važiuoti šaligatviais.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Tai nestabdykime progreso, leiskime ir mašinoms važinėti šaligatviais, bet tik iki 20km/h, kad nieko neužmuštų.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Labai adekvatus palyginimas, paspirtukas sveriantis 10 kg, važiuojantis maximum 25 km/h ir užimantis tik keliolika cm plačio ir 1,5 tonos virš 2 metų plačio automobilis važiuojantis 70 km/h, sveikinu.

    Ką čia aš, juk tave sveikinti reikia, eilinį kartą nusikliedėjus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Tai nestabdykime progreso, leiskime ir mašinoms važinėti šaligatviais, bet tik iki 20km/h, kad nieko neužmuštų.
    Labai adekvatus palyginimas, paspirtukas sveriantis 10 kg, važiuojantis maximum 25 km/h ir užimantis tik keliolika cm plačio ir 1,5 tonos virš 2 metų plačio automobilis važiuojantis 70 km/h, sveikinu.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Tai nestabdykime progreso, leiskime ir mašinoms važinėti šaligatviais, bet tik iki 20km/h, kad nieko neužmuštų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Jei įvyksta avarija, svarbu yra ne kiek kartų kas greičiau judėjo, o absoliutus greičio skirtumas + masė. Jeigu 25 km/val važiuojantis paspirtukas susiduria su iš priekio 50 km/ val. atvažiuojančia mašina, tai skaudžios nelaimės tikimybė yra nepalyginamai didesnė, nei kad jis susidurtų su iš priekio einančiu žmogumi. El. paspirtukas yra saugesnė transporto priemonė jau vien už dviratį, nes dviratis gali viršyti 25 km/val. greitį, yra mažiau manevringas, kritiniu atveju neišeina nuo jo lengvai nušokti ir skirtingai nuo paspirtuko yra didesnė ir iš daugiau metalo pagaminta konstrukcija, nepaisant to kai dviračiai susiduria su žmonėmis niekas nežūsta, žmonės žūsta kai jie susiduria su mašinomis. Jeigu Lietuva uždraus paspirtukus apskritai - tai bus progreso stabdymas, panaši kvailystė, kaip kad uždrausti dviračius, o jeigu pradės griežtai reguliuoti, kad jie negali šaligatviais važinėti, nors dviračių eismo kažkodėl niekas iki šiol griežtai nereguliavo - na tai turėsim daugiau žuvusių. Reikia ne drausti, o kaip galima daugiau įrenginėti dviračių takų, o drausti tik tose vietose, kur tą tikrai reikia daryti dėl didelio žmonių srauto.
    Geras pastebėjimas, kol nebus adekvačios infrastruktūros, visiška kvailytė paspirtukus nuo šaligatvių išvaryti į gatves kartu su automobiliais. Aš pats planuoju į darbą geru oru pradėti važinėti paspirtuku vietoje automobilio, bet jei reiks kokia Kareivių g. važiuoti ne šaligatviu, o gatve kartu su visokiomis fūromis, tikrai toliau važinėsiu tik automobiliu, menkas malonumas taip rizikuoti gyvybe plius kvėpuoti teršalus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.22, 14:00.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, tai skirtumas tarp automobilių ir dviračių/paspirtukų yra 2 kartai, tarp pėsčiųjų - 4 kartai.
    Jei įvyksta avarija, svarbu yra ne kiek kartų kas greičiau judėjo, o absoliutus greičio skirtumas + masė. Jeigu 25 km/val važiuojantis paspirtukas susiduria su iš priekio 50 km/ val. atvažiuojančia mašina, tai skaudžios nelaimės tikimybė yra nepalyginamai didesnė, nei kad jis susidurtų su iš priekio einančiu žmogumi. El. paspirtukas yra saugesnė transporto priemonė jau vien už dviratį, nes dviratis gali viršyti 25 km/val. greitį, yra mažiau manevringas, kritiniu atveju neišeina nuo jo lengvai nušokti ir skirtingai nuo paspirtuko yra didesnė ir iš daugiau metalo pagaminta konstrukcija, nepaisant to kai dviračiai susiduria su žmonėmis niekas nežūsta, žmonės žūsta kai jie susiduria su mašinomis. Jeigu Lietuva uždraus paspirtukus apskritai - tai bus progreso stabdymas, panaši kvailystė, kaip kad uždrausti dviračius, o jeigu pradės griežtai reguliuoti, kad jie negali šaligatviais važinėti, nors dviračių eismo kažkodėl niekas iki šiol griežtai nereguliavo - na tai turėsim daugiau žuvusių. Reikia ne drausti, o kaip galima daugiau įrenginėti dviračių takų, o drausti tik tose vietose, kur tą tikrai reikia daryti dėl didelio žmonių srauto.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2019.05.22, 13:32.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Mieste mašinoms greitis yra 50 km/h, nors jis dažniausiai viršijamas, paspirtukų maksimalus greitis 25 km/h (jis dažniausiai nepasiekiamas), pėsčiųjų ~ 6 km/h. Paspirtukai kur kas artimesni pėstiesiems ir tai ne tik dėl greičio, o ir dėl to, kad susidūrimas su jais nereiškia susidūrimo su tona metalo, kas turi daug didesnę tikimybe baigtis blogai. Dviračiai šaligatviuose yra daug pavojingiau, nei paspirtukai, bet kažkodėl niekas jų iki šiol problemomis neįvardino. Esmė paprasta - kur yra intensyvus žmonių srautas - ten el. paspirtukai turi būti draudžiami, bet visokiuose miegamuosiuose rajonuose, kur yra intensyvus mašinų srautas ir keli žmonės vaikštantys šaligatviais, tai ten versti el. paspirtukams važinėti gatvėmis yra daug pavojingiau, nei šaligatviais.
    Na, tai skirtumas tarp automobilių ir dviračių/paspirtukų yra 2 kartai, tarp pėsčiųjų - 4 kartai.

    Tuo labiau kad dviračiams/paspirtukams, kaip ir kitoms transporto priemonėms, aktualūs tokie dalykai kaip susikertančių srautų reguliavimas šviesoforais arba kelio pirmumo ženklais.

    Komentuoti:

Working...
X