Galbūt išvis tą nulipimo prievolę atšauks
Žengtas pirmas žingsnis link leidimo dviratininkams važiuoti per pėsčiųjų perėjas – Vyriausybė tarė „taip“
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=84554421
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Tai jei kelias duobėtas ir vairuotojui nepatinka, jis gali važiuoti dviračių taku ?Parašė themanual Rodyti pranešimą
Čia apie tą išimtį, kai takas duobėtas? Ar visai panaikino reikalavimą? Nes jei dėl duobėtumo, tai kaip minėjau net ir lygus dviračių takas ne visada tinkamas plentininkams ir tuo pačiu jų buvimas jame nebūtinai bus saugiausias įmanomas sprendimas VISIEMS eismo dalyviams.
Komentuoti:
-
Aptakiau parašyta. Kai netinkamas naudoti ar kažkas tokio. Tai Molėtų plente galima legaliai važiuoti ne dvirtakiuParašė themanual Rodyti pranešimą
Čia apie tą išimtį, kai takas duobėtas? Ar visai panaikino reikalavimą? Nes jei dėl duobėtumo, tai kaip minėjau net ir lygus dviračių takas ne visada tinkamas plentininkams ir tuo pačiu jų buvimas jame nebūtinai bus saugiausias įmanomas sprendimas VISIEMS eismo dalyviams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia apie tą išimtį, kai takas duobėtas? Ar visai panaikino reikalavimą? Nes jei dėl duobėtumo, tai kaip minėjau net ir lygus dviračių takas ne visada tinkamas plentininkams ir tuo pačiu jų buvimas jame nebūtinai bus saugiausias įmanomas sprendimas VISIEMS eismo dalyviams.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kurio taisyklių netobulumo? Kad būtų būtina važiuoti dvirtakiu jei toks šalia yra? Tik neseniai šitą panaikino
Komentuoti:
-
Kurio taisyklių netobulumo? Kad būtų būtina važiuoti dvirtakiu jei toks šalia yra? Tik neseniai šitą panaikinoParašė themanual Rodyti pranešimą
Supratau, na vis tiek tuomet išlieka problema tarp dviratininkų ir tuo pačiu automobilių vairuotojams sukant į dešinę daug sunkiau pamatyti dideliu greičiu važiuojančius plentininkus. Principingai KET besilaikantiems ir besipiktinantiems anksčiau ar vėliau teks susitaikyti, jog užfiksuotas "pažeidimas" yra jau nebe infrastruktūros problema, o taisyklių netobulumo, kuris su laiku bus ištaisytas.
Komentuoti:
-
Supratau, na vis tiek tuomet išlieka problema tarp dviratininkų ir tuo pačiu automobilių vairuotojams sukant į dešinę daug sunkiau pamatyti dideliu greičiu važiuojančius plentininkus. Principingai KET besilaikantiems ir besipiktinantiems anksčiau ar vėliau teks susitaikyti, jog užfiksuotas "pažeidimas" yra jau nebe infrastruktūros problema, o taisyklių netobulumo, kuris su laiku bus ištaisytas.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ten gudriau padaryta
Šaligatvis slepiasi už krūmų, o dviračių taką ir važiuojamą dalį skiria techninis šaligatvis.
Turint pinigų jau dabar galima tiesiog įsigyti 3 klasės road ebike ir susitvarkius dokumentus legaliai važinėti gatvėmis nepriklausomai nuo to ar yra dviračių takas ar ne. Išsijungus assistą papildoma masė tik į naudą bus treniruočių metu
Net dėl atšvaitinės liemenės nebegalės prisiknisti, nes techniškai ir teisiškai važiuosi mopedu.
Paskutinis taisė themanual; 2020.06.08, 14:56.
Komentuoti:
-
Ten gudriau padarytaParašė themanual Rodyti pranešimąAnt dviračių tako jie keltų didelį pavojų ne tik casual dviratininkams bet ir pėstiesiems dėl tokio šaunaus šaligatvio kaip matome nuotraukoje.
Šaligatvis slepiasi už krūmų, o dviračių taką ir važiuojamą dalį skiria techninis šaligatvis.
Komentuoti:
-
Veiverių g. dviračių takai daro vingius ties kiekviena stotele. Jei būtų tiesus kaip styga ir nebūtų naudojami kalneliai ir net bordiūrai ties įvažomis, būtų padarytas vienpusis eismas kiekvienai pusei, tai turbūt ir sportininkai naudotų tą taką, nes pati Veiverių g. yra tiesi kaip Savanorių pr. Kaune. Neveltui S. Peterburgo-Varšuvos trakto dalis.Parašė Austras Rodyti pranešimą
O tai ką su jumis daryt, jeigu ir toliau važinėjate gatvėmis, nors šalia (iš abiejų pusių!) yra puikiausi dviračių takai, į kuriuos sukišti milijonai, kad tokius kaip jūs iš gatvių išrankioti.
Pats fotkinau, Kaunas, Veiverių g.
Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.08, 12:26.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Tai čia sportininkai su plentiniais dviračiaisParašė Austras Rodyti pranešimą
O tai ką su jumis daryt, jeigu ir toliau važinėjate gatvėmis, nors šalia (iš abiejų pusių!) yra puikiausi dviračių takai, į kuriuos sukišti milijonai, kad tokius kaip jūs iš gatvių išrankioti.
Pats fotkinau, Kaunas, Veiverių g.
Tokiais greičiais kokiais jie laksto turbūt apskritai draudžiama važiuoti dviračių taku (bent jau elektriniu dviračiu kuris važiuoja greičiau nei 25kmph draudžiama važiuoti). Ant dviračių tako jie keltų didelį pavojų ne tik casual dviratininkams bet ir pėstiesiems dėl tokio šaunaus šaligatvio kaip matome nuotraukoje.
Supraskit, jog dviračių takas ne tam įrengtas, kad dviratininkai nesipainiotų automobiliams ant kelio, o tam kad būtų saugi ir patogi alternatyva paprastiems žmonėms naudoti dviratį kaip susisiekimo priemonę.
P.S. o su kuo fotografavote? Tikiuosi su vaizdo registratoriumi, nes iš pozicijos panašu, jog sedėjote vairuotojo vietoje.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O tai ką su jumis daryt, jeigu ir toliau važinėjate gatvėmis, nors šalia (iš abiejų pusių!) yra puikiausi dviračių takai, į kuriuos sukišti milijonai, kad tokius kaip jūs iš gatvių išrankioti.Parašė index Rodyti pranešimąVažiuojant su dviračiu gatvėmis esu net ir tikslingai harrasintas automobilių vairuotojų.
Pats fotkinau, Kaunas, Veiverių g.
Paskutinis taisė Austras; 2020.06.08, 11:49.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Gana įdomu, nes mano atveju dažniau būna atvirkščiai ir tenka belsti į automašinos langą, ar netgi atlikti stipresnius kinetinius veiksmus iš kumščio į mašinos korpusą/langą bandant įtikinti vairuotoją bent jau atsidaryti langą mandagiam pokalbiui apie tolesnę įvykių seką ryšium su vairuotojo veiksmais, kurie man užkliuvo. Šiaip "sporto salės", kaip ir PoDV nelankau, bet pastebėjau, kad žmonės manęs prisibijo, įskaitant budulius su BMW is kitų modelių SUV.Parašė index Rodyti pranešimą
Žvyro į akis privarė šiemet per karantiną.
Matyt supykdžiau, kad per tokius dviratininkus jis negali normaliai lakstyti, nes tenka dairytis.
Komentuoti:
-
Irgi palyginti neseniai "užsiroviau" ant SUV, kai truputį jam kelią užkirtau (ko šiaip tikslingai nedariau, tiesiog situacija privertė dėl didelio eismo intensyvumo ir šiaip ne itin dviračiams/paspirtukams pritaikytos infrastruktūros) . Po kurio laiko truputį diagnozių padalino privažiavęs. "Pokalbis" tokio lygio, kad tinkamai pasisukus aplinkybėms, galėjo išsivystyti gatvės muštynėsParašė index Rodyti pranešimą
Važiuojant su dviračiu gatvėmis esu net ir tikslingai harrasintas automobilių vairuotojų. Buvo kai aplenkęs užkirto kelią tiesiai priešais, priemiestyje veikėjas su SUV yra dar ir specialiai išlindęs ant kelkraščio, kad žvyro į veidą gaučiau.
Aš kadangi sporto salės nelankau ir gerai paniatkių neišmanau, tai geriau nuo tokių stengtis atsimazint...
Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.07, 23:40.
Komentuoti:
-
Žvyro į akis privarė šiemet per karantiną.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kiek senai tai buvo?
Gal aš nepatraukliai atrodau, bet prie manęs minant vairuotojai nėra priekabiavę nuo kokių 12-13 metų kai miesto maršrutinis autobusas pritrynė į bortelį tuščioj gatvėj. Prieškriziniais laikais kol buduliai neišvažiavo yra tekę ir pievoj slėptis nuo budulių mojuojančių per mašinos langus bytom
Matyt supykdžiau, kad per tokius dviratininkus jis negali normaliai lakstyti, nes tenka dairytis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kiek senai tai buvo?Parašė index Rodyti pranešimą
Važiuojant su dviračiu gatvėmis esu net ir tikslingai harrasintas automobilių vairuotojų. Buvo kai aplenkęs užkirto kelią tiesiai priešais, priemiestyje veikėjas su SUV yra dar ir specialiai išlindęs ant kelkraščio, kad žvyro į veidą gaučiau.
Gal aš nepatraukliai atrodau, bet prie manęs minant vairuotojai nėra priekabiavę nuo kokių 12-13 metų kai miesto maršrutinis autobusas pritrynė į bortelį tuščioj gatvėj. Prieškriziniais laikais kol buduliai neišvažiavo yra tekę ir pievoj slėptis nuo budulių mojuojančių per mašinos langus bytom
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Važiuojant su dviračiu gatvėmis esu net ir tikslingai harrasintas automobilių vairuotojų. Buvo kai aplenkęs užkirto kelią tiesiai priešais, priemiestyje veikėjas su SUV yra dar ir specialiai išlindęs ant kelkraščio, kad žvyro į veidą gaučiau.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Užtenka pagrinde gatvėmis važiuoti vietoj šaligatvių ir pėstieji netrukdys, bet prašvilpiantys 50 km/h+ transportas nėra jauku. Patys dviračiai taip pat nėra mėgiami vairuotojų, gali agresyviai aplenkinėti dviračius.
Dėl paspirtukų, jei gali išvystyti 30-50 km/h greitį, tada turbūt geriau gatvėmis, nes įmanoma išvystyti panašų į bendro srauto greitį, dažnu atveju net neapsimoka šaligatviais važinėt.
Komentuoti:
-
Įdomu, koks buvo paspirtuko greitis. Jei neviršijo dviračiu pasiekiamo greičio, tai nėra reikalo kažkaip atskirai kaltinti paspirtukus - tiesiog dviratininkų susidūrimas ir tiek.
Toje vietoje takai aiškiai sužymėti, tai neaiškumų neturėtų būti. Aišku, nuo tilto norint eiti per gatvę reikia dairytis ir praleisti važiuojančius Upės g. Retas atvejis, kad pėstieji tai darytųVilniuje kur nors prie Baltojo tiltos pabaigos ir Upės g., kur stresą jaučiu kas kartą eidamas, nes nežinai iš kur gali kažkas atlėkti.
Komentuoti:
-
Lietuvoje gausėjant savo matomumu ir kitų saugumu nesirūpinančių paspirtukininkų anksčiau ar vėliau turėjo būti paspirtukininkų aukų.
Likimo grimasos, kad pirmasis tragiškas įvykis įvyko susidūrus su dviračiu.
Delfi.lt 2020.06.06
Ligoninėje mirė paspirtuku važiavęs ir su dviračiu susidūręs vyras
https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=84469361
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nereik atmest ir to varianto, kad pasiūlymą remiant Vilniaus savivaldybei (kad ir ne oficialiai), tas tampa priežastimi jam prieštarauti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip tai neaiškiu pagrindu? Gi Narkevič tiesiog dirba savo darbą pagal partijos norus.
Komentuoti:
Komentuoti: