Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • senasnamas
    replied
    Galbūt išvis tą nulipimo prievolę atšauks

    Žengtas pirmas žingsnis link leidimo dviratininkams važiuoti per pėsčiųjų perėjas – Vyriausybė tarė „taip“

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=84554421

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Čia apie tą išimtį, kai takas duobėtas? Ar visai panaikino reikalavimą? Nes jei dėl duobėtumo, tai kaip minėjau net ir lygus dviračių takas ne visada tinkamas plentininkams ir tuo pačiu jų buvimas jame nebūtinai bus saugiausias įmanomas sprendimas VISIEMS eismo dalyviams.
    Tai jei kelias duobėtas ir vairuotojui nepatinka, jis gali važiuoti dviračių taku ?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Čia apie tą išimtį, kai takas duobėtas? Ar visai panaikino reikalavimą? Nes jei dėl duobėtumo, tai kaip minėjau net ir lygus dviračių takas ne visada tinkamas plentininkams ir tuo pačiu jų buvimas jame nebūtinai bus saugiausias įmanomas sprendimas VISIEMS eismo dalyviams.
    Aptakiau parašyta. Kai netinkamas naudoti ar kažkas tokio. Tai Molėtų plente galima legaliai važiuoti ne dvirtakiu

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kurio taisyklių netobulumo? Kad būtų būtina važiuoti dvirtakiu jei toks šalia yra? Tik neseniai šitą panaikino
    Čia apie tą išimtį, kai takas duobėtas? Ar visai panaikino reikalavimą? Nes jei dėl duobėtumo, tai kaip minėjau net ir lygus dviračių takas ne visada tinkamas plentininkams ir tuo pačiu jų buvimas jame nebūtinai bus saugiausias įmanomas sprendimas VISIEMS eismo dalyviams.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Supratau, na vis tiek tuomet išlieka problema tarp dviratininkų ir tuo pačiu automobilių vairuotojams sukant į dešinę daug sunkiau pamatyti dideliu greičiu važiuojančius plentininkus. Principingai KET besilaikantiems ir besipiktinantiems anksčiau ar vėliau teks susitaikyti, jog užfiksuotas "pažeidimas" yra jau nebe infrastruktūros problema, o taisyklių netobulumo, kuris su laiku bus ištaisytas.
    Kurio taisyklių netobulumo? Kad būtų būtina važiuoti dvirtakiu jei toks šalia yra? Tik neseniai šitą panaikino

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ten gudriau padaryta Šaligatvis slepiasi už krūmų, o dviračių taką ir važiuojamą dalį skiria techninis šaligatvis.
    Supratau, na vis tiek tuomet išlieka problema tarp dviratininkų ir tuo pačiu automobilių vairuotojams sukant į dešinę daug sunkiau pamatyti dideliu greičiu važiuojančius plentininkus. Principingai KET besilaikantiems ir besipiktinantiems anksčiau ar vėliau teks susitaikyti, jog užfiksuotas "pažeidimas" yra jau nebe infrastruktūros problema, o taisyklių netobulumo, kuris su laiku bus ištaisytas.

    Turint pinigų jau dabar galima tiesiog įsigyti 3 klasės road ebike ir susitvarkius dokumentus legaliai važinėti gatvėmis nepriklausomai nuo to ar yra dviračių takas ar ne. Išsijungus assistą papildoma masė tik į naudą bus treniruočių metu Net dėl atšvaitinės liemenės nebegalės prisiknisti, nes techniškai ir teisiškai važiuosi mopedu.

    Click image for larger version

Name:	specialized-turbo-creo-sl-expert-electric-bike-review-426x213-c-center.jpg
Views:	502
Size:	15,2 kB
ID:	1807494
    Paskutinis taisė themanual; 2020.06.08, 14:56.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Ant dviračių tako jie keltų didelį pavojų ne tik casual dviratininkams bet ir pėstiesiems dėl tokio šaunaus šaligatvio kaip matome nuotraukoje.
    Ten gudriau padaryta Šaligatvis slepiasi už krūmų, o dviračių taką ir važiuojamą dalį skiria techninis šaligatvis.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    O tai ką su jumis daryt, jeigu ir toliau važinėjate gatvėmis, nors šalia (iš abiejų pusių!) yra puikiausi dviračių takai, į kuriuos sukišti milijonai, kad tokius kaip jūs iš gatvių išrankioti.
    Pats fotkinau, Kaunas, Veiverių g.
    Click image for larger version  Name:	image_99502.jpg Views:	12 Size:	283,7 kB ID:	1807441
    Veiverių g. dviračių takai daro vingius ties kiekviena stotele. Jei būtų tiesus kaip styga ir nebūtų naudojami kalneliai ir net bordiūrai ties įvažomis, būtų padarytas vienpusis eismas kiekvienai pusei, tai turbūt ir sportininkai naudotų tą taką, nes pati Veiverių g. yra tiesi kaip Savanorių pr. Kaune. Neveltui S. Peterburgo-Varšuvos trakto dalis.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.08, 12:26.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    P.S. o su kuo fotografavote?
    Fotoaparatu.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    O tai ką su jumis daryt, jeigu ir toliau važinėjate gatvėmis, nors šalia (iš abiejų pusių!) yra puikiausi dviračių takai, į kuriuos sukišti milijonai, kad tokius kaip jūs iš gatvių išrankioti.
    Pats fotkinau, Kaunas, Veiverių g.
    Tai čia sportininkai su plentiniais dviračiais Tokiais greičiais kokiais jie laksto turbūt apskritai draudžiama važiuoti dviračių taku (bent jau elektriniu dviračiu kuris važiuoja greičiau nei 25kmph draudžiama važiuoti). Ant dviračių tako jie keltų didelį pavojų ne tik casual dviratininkams bet ir pėstiesiems dėl tokio šaunaus šaligatvio kaip matome nuotraukoje.

    Supraskit, jog dviračių takas ne tam įrengtas, kad dviratininkai nesipainiotų automobiliams ant kelio, o tam kad būtų saugi ir patogi alternatyva paprastiems žmonėms naudoti dviratį kaip susisiekimo priemonę.

    P.S. o su kuo fotografavote? Tikiuosi su vaizdo registratoriumi, nes iš pozicijos panašu, jog sedėjote vairuotojo vietoje.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Važiuojant su dviračiu gatvėmis esu net ir tikslingai harrasintas automobilių vairuotojų.
    O tai ką su jumis daryt, jeigu ir toliau važinėjate gatvėmis, nors šalia (iš abiejų pusių!) yra puikiausi dviračių takai, į kuriuos sukišti milijonai, kad tokius kaip jūs iš gatvių išrankioti.
    Pats fotkinau, Kaunas, Veiverių g.
    Click image for larger version

Name:	image_99502.jpg
Views:	632
Size:	283,7 kB
ID:	1807441
    Paskutinis taisė Austras; 2020.06.08, 11:49.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Žvyro į akis privarė šiemet per karantiną. Matyt supykdžiau, kad per tokius dviratininkus jis negali normaliai lakstyti, nes tenka dairytis.
    Gana įdomu, nes mano atveju dažniau būna atvirkščiai ir tenka belsti į automašinos langą, ar netgi atlikti stipresnius kinetinius veiksmus iš kumščio į mašinos korpusą/langą bandant įtikinti vairuotoją bent jau atsidaryti langą mandagiam pokalbiui apie tolesnę įvykių seką ryšium su vairuotojo veiksmais, kurie man užkliuvo. Šiaip "sporto salės", kaip ir PoDV nelankau, bet pastebėjau, kad žmonės manęs prisibijo, įskaitant budulius su BMW is kitų modelių SUV.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Važiuojant su dviračiu gatvėmis esu net ir tikslingai harrasintas automobilių vairuotojų. Buvo kai aplenkęs užkirto kelią tiesiai priešais, priemiestyje veikėjas su SUV yra dar ir specialiai išlindęs ant kelkraščio, kad žvyro į veidą gaučiau.
    Irgi palyginti neseniai "užsiroviau" ant SUV, kai truputį jam kelią užkirtau (ko šiaip tikslingai nedariau, tiesiog situacija privertė dėl didelio eismo intensyvumo ir šiaip ne itin dviračiams/paspirtukams pritaikytos infrastruktūros) . Po kurio laiko truputį diagnozių padalino privažiavęs. "Pokalbis" tokio lygio, kad tinkamai pasisukus aplinkybėms, galėjo išsivystyti gatvės muštynės Aš kadangi sporto salės nelankau ir gerai paniatkių neišmanau, tai geriau nuo tokių stengtis atsimazint...
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.07, 23:40.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kiek senai tai buvo?

    Gal aš nepatraukliai atrodau, bet prie manęs minant vairuotojai nėra priekabiavę nuo kokių 12-13 metų kai miesto maršrutinis autobusas pritrynė į bortelį tuščioj gatvėj. Prieškriziniais laikais kol buduliai neišvažiavo yra tekę ir pievoj slėptis nuo budulių mojuojančių per mašinos langus bytom
    Žvyro į akis privarė šiemet per karantiną. Matyt supykdžiau, kad per tokius dviratininkus jis negali normaliai lakstyti, nes tenka dairytis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Važiuojant su dviračiu gatvėmis esu net ir tikslingai harrasintas automobilių vairuotojų. Buvo kai aplenkęs užkirto kelią tiesiai priešais, priemiestyje veikėjas su SUV yra dar ir specialiai išlindęs ant kelkraščio, kad žvyro į veidą gaučiau.
    Kiek senai tai buvo?

    Gal aš nepatraukliai atrodau, bet prie manęs minant vairuotojai nėra priekabiavę nuo kokių 12-13 metų kai miesto maršrutinis autobusas pritrynė į bortelį tuščioj gatvėj. Prieškriziniais laikais kol buduliai neišvažiavo yra tekę ir pievoj slėptis nuo budulių mojuojančių per mašinos langus bytom

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Užtenka pagrinde gatvėmis važiuoti vietoj šaligatvių ir pėstieji netrukdys, bet prašvilpiantys 50 km/h+ transportas nėra jauku. Patys dviračiai taip pat nėra mėgiami vairuotojų, gali agresyviai aplenkinėti dviračius.

    Dėl paspirtukų, jei gali išvystyti 30-50 km/h greitį, tada turbūt geriau gatvėmis, nes įmanoma išvystyti panašų į bendro srauto greitį, dažnu atveju net neapsimoka šaligatviais važinėt.
    Važiuojant su dviračiu gatvėmis esu net ir tikslingai harrasintas automobilių vairuotojų. Buvo kai aplenkęs užkirto kelią tiesiai priešais, priemiestyje veikėjas su SUV yra dar ir specialiai išlindęs ant kelkraščio, kad žvyro į veidą gaučiau.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Įdomu, koks buvo paspirtuko greitis. Jei neviršijo dviračiu pasiekiamo greičio, tai nėra reikalo kažkaip atskirai kaltinti paspirtukus - tiesiog dviratininkų susidūrimas ir tiek.

    Vilniuje kur nors prie Baltojo tiltos pabaigos ir Upės g., kur stresą jaučiu kas kartą eidamas, nes nežinai iš kur gali kažkas atlėkti.
    Toje vietoje takai aiškiai sužymėti, tai neaiškumų neturėtų būti. Aišku, nuo tilto norint eiti per gatvę reikia dairytis ir praleisti važiuojančius Upės g. Retas atvejis, kad pėstieji tai darytų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lietuvoje gausėjant savo matomumu ir kitų saugumu nesirūpinančių paspirtukininkų anksčiau ar vėliau turėjo būti paspirtukininkų aukų.

    Likimo grimasos, kad pirmasis tragiškas įvykis įvyko susidūrus su dviračiu.

    Delfi.lt 2020.06.06
    Ligoninėje mirė paspirtuku važiavęs ir su dviračiu susidūręs vyras
    https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=84469361

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nereik atmest ir to varianto, kad pasiūlymą remiant Vilniaus savivaldybei (kad ir ne oficialiai), tas tampa priežastimi jam prieštarauti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Kaip tai neaiškiu pagrindu? Gi Narkevič tiesiog dirba savo darbą pagal partijos norus.

    Komentuoti:

Working...
X