Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Ne tas pats sakyti, nes tokių atvejų, kad girtas per 20 metų važiuodamas kokius 2000 kartų (kiek aš su dviračiu) nepadarytų avarinės situacijos, nebūna.
Jei surastume statistiką kiek dviračių nukentėjo gatvėje ir kiek dviračių ar pėsčiųjų nukentėjo pėsčiųjų takuose, pasidarys viskas aišku kur mažiau pavojinga važinėti.
Net neskaitant, kad šaligatviuose dviratininkų daug kartų daugiau nei gatvėje, turbūt bus geresnė statistika šaligatviuose.

Tai vat nežinau kur jūs gyvenate, bet Vilniuje gal tik vienas iš dešimties vedasi dviratį per perėjas ir labai mažai tikėtina, jog pasikeitus taisyklėms jie staiga pradės lakstyti dideliu greičiu ir pažeidinėti naujas taisykles, nors iki šiol jų laikėsi. Labiau tikėtina jog ir toliau varysis per perėją arba riedės iš lėto ir netrukdydami kitiems eismo dalyviams, kaip ir nurodytų naujos taisyklės, nes jiems jau dabar saugumas ir taisyklių laikymasis yra prioritetas.
Komentuoti: