Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Saugaus eismo ekspertas apie važiavimą per perėją nenulipus nuo dviračio: bandoma prastumti nesąmonę

    Biurokratinis ekspertas pats važinėja dviračiu, bet nemato, kad realybė seniai atitrūkusi nuo neracionalių reikalavimų (daug dviratininkų perėjose nenulipa).
    Kas čia neracionalaus? Juk pėsčiųjų perėja neveltui taip ir vadinasi, kad skirta pėstiesiems saugiai pereiti (dviračių perėjose kaip suprantu ir dabar nereikia nulipti), o ne su dviračiu ar paspirtuku važiuoti. Įdomu, ar bent kurioje nors kitoje valstybėje dviračiai gali važiuoti per pėsčiųjų perėjas? Argumentai, kad "visi taip daro", tai čia pan. kaip legalizuoti važiavimą per geltoną, ištisines linijas, parkavimą ant žolės, greičio viršijimą, nes "dauguma taip daro". Suprantu, kad dviračių takų infrastruktūra nespėja pagal poreikį, bet tokias taisykles priiminėti neatrodo labai logiška ir saugu.
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.06.20, 00:55.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Kaip manai, ar vertėtų kuo skubiau išsiparduoti turimas akcijas ir išsigryninti sąskaitoje esamus pinigus?
    Jei dar liko grikių ir konservų, manau būtų protinga juos atsisėdi artėjančiam chaosui.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    leidus važiuoti dviratininkams per perėją bus atidaryta pandoros skyria ir praisdės nelaimės ir chaosas. dauguma supras kad turi pirmumą prieš automobilius (kaip pėstieji) o taip nebus.

    juk dviratis įvažiuoja į perėją labai greita, vairuotojui neįmanoma tinkamai sureaguot.

    dauguma dviratininkų jau dabar nesilaiko taisyklių - važiuoja per perėjas, važiuoja keliu kai šalia yra dviračių takas ar šaligatvis, nedėvi ryškių liemęnių ar žibintų.

    man išvis nesuvokiama kaip dviratininkas važiuoja mieste keliu be ryškios liemenės . kaip taisyklė būna tamsiai apsirengęs. . kokia nesuvokiama rizika!

    vos ne kasdien matau Vilniuje tokius kamikadzes... ju ryški liemene kainuoja kelis eurus...
    Kaip manai, ar vertėtų kuo skubiau išsiparduoti turimas akcijas ir išsigryninti sąskaitoje esamus pinigus?

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    leidus važiuoti dviratininkams per perėją bus atidaryta pandoros skyria ir praisdės nelaimės ir chaosas. dauguma supras kad turi pirmumą prieš automobilius (kaip pėstieji) o taip nebus.

    juk dviratis įvažiuoja į perėją labai greita, vairuotojui neįmanoma tinkamai sureaguot.

    dauguma dviratininkų jau dabar nesilaiko taisyklių - važiuoja per perėjas, važiuoja keliu kai šalia yra dviračių takas ar šaligatvis, nedėvi ryškių liemęnių ar žibintų.

    man išvis nesuvokiama kaip dviratininkas važiuoja mieste keliu be ryškios liemenės . kaip taisyklė būna tamsiai apsirengęs. . kokia nesuvokiama rizika!

    vos ne kasdien matau Vilniuje tokius kamikadzes... ju ryški liemene kainuoja kelis eurus...
    Kokioje mentalinėje tundroje reikia gyventi, kad tokias nesąmones rašyti.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Turi būti pabrėžiamas šis galiojantis reikalavimas ir tiek.

    Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu ir nebus trukdoma kitiems eismo dalyviams.
    Yra gi perėjų, kur dviratininkams nereikia nulipti. Atseit jas dviratininkai įveikia pagal taisykles, o per pėsčiųjų perėjas tai jau lėks visu greičiu? Jokio skirtumo (saugumo požiūriu) tarp tų skirtingų perėjų - tas ženklinimas tik dėl grožio, mažai kas jo paiso.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    leidus važiuoti dviratininkams per perėją bus atidaryta pandoros skyria ir praisdės nelaimės ir chaosas. dauguma supras kad turi pirmumą prieš automobilius (kaip pėstieji) o taip nebus.

    juk dviratis įvažiuoja į perėją labai greita, vairuotojui neįmanoma tinkamai sureaguot.

    dauguma dviratininkų jau dabar nesilaiko taisyklių - važiuoja per perėjas, važiuoja keliu kai šalia yra dviračių takas ar šaligatvis, nedėvi ryškių liemęnių ar žibintų.

    man išvis nesuvokiama kaip dviratininkas važiuoja mieste keliu be ryškios liemenės . kaip taisyklė būna tamsiai apsirengęs. . kokia nesuvokiama rizika!

    vos ne kasdien matau Vilniuje tokius kamikadzes... ju ryški liemene kainuoja kelis eurus...

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Saugaus eismo ekspertas apie važiavimą per perėją nenulipus nuo dviračio: bandoma prastumti nesąmonę

    Biurokratinis ekspertas pats važinėja dviračiu, bet nemato, kad realybė seniai atitrūkusi nuo neracionalių reikalavimų (daug dviratininkų perėjose nenulipa).

    Jeigu dviratininkas nori važiuoti, šalia perėjos turi būti įrengtas dviračių takas. Tada, manau, nėra jokių problemų ir jis gali važiuoti per pėsčiųjų perėją“, – tikina saugaus eismo ekspertas.
    Vairuotojams tai visiškai tas pats, kas ten ant gatvės nupiešta ir ar dviratininkas važiuoja pėsčiųjų perėja, ar dviračių taku. Pėstiesiems didelis skirtumas? Kažkaip nesigirdi apie masiškai perėjose dėl dviratininkų nukenčiančius pėsčiuosius. Judriose sankryžose net jei ir būna dviratininkams atskiras takas, nelabai kas tų žymėjimų paiso.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=84578933

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą
    Taip pat:

    Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/val., paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.

    Kiek aptemptakelnių laikosi šito reikalavimo ? Kiek mačiau, pro pėsčiuosius pramina max greičiu.
    Dar, manau, dažnai tokie pasipiktinę asmenys nežino, jog pėsčiųjų ir dviračių takuose nors ir reikia lėtai apvažiuoti pėsčiuosius, bet dviračių takuose jokių apribojimų nėra – galima spausti iki dugno, iki maksimalaus leidžiamo greičio gyvenvietėse, ir pastaruosiuose takuose pėsčiųjų net negali būti, o esant (kokioje nors specifinėje situacijoje) pėstieji neturi trukdyti dviračiams ir spaustis atsargiai tako pačiame krašte.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Policija mano kitaip:

    http://lkpt.policija.lrv.lt/lt/naudi...u-vairuotojams

    Dviračių vairuotojams draudžiama:
    • Važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai, išskyrus KET nustatytus atvejus.

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Ne, negali. Nėra tokios kelių eismo taisyklės. O dviratininkas gali. Yra tokia taisyklė.
    Policija mano kitaip:

    http://lkpt.policija.lrv.lt/lt/naudi...u-vairuotojams

    Dviračių vairuotojams draudžiama:
    • Važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai, išskyrus KET nustatytus atvejus.

    Taip pat:

    Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/val., paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.


    Kiek aptemptakelnių laikosi šito reikalavimo ? Kiek mačiau, pro pėsčiuosius pramina max greičiu.



    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Bet dviračius tai galima statyti ant šaligatvio, taip? O kaip tu atskirsti elektrinį dviratį nuo elektrinio mopedo? Pagal korpuso dizainą? Nes važiuoja tai jie taip pat.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Verslo žinios 2020.06.18
    Apie miesto dviratininkus, saugumą ir sveikatą
    Interviu su olimpiniu čempionu Gintautu Umaru
    (paspaudus - didesnis vaizdas)







    https://laikrastis.vz.lt/index.php?a...79&type=1&z=90

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Tai jei kelias duobėtas ir vairuotojui nepatinka, jis gali važiuoti dviračių taku ?
    Ne, negali. Nėra tokios kelių eismo taisyklės. O dviratininkas gali. Yra tokia taisyklė.
    Paskutinis taisė sankauskas; 2020.06.17, 18:30.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Šiek tiek apie dviračių eismą.

    Vyriausybė – už leidimą dviratininkams važiuoti per perėjas

    Vyriausybė pasisako už leidimą dviratininkams važiuoti per perėjas, nors susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius argumentuodamas pėsčiųjų saugumu siūlė iniciatyvą atmesti.

    Click image for larger version

Name:	sss20160830aaa47619.jpg
Views:	681
Size:	218,9 kB
ID:	1809443

    Ministrų kabinetas trečiadienį pritarė Seime registruotam Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo projektui, pagal kurį dviračio, motorinio dviračio vairuotojui galima kirsti važiuojamąją kelio dalį. Gavęs Vyriausybės išvadą, toliau projektą svarstys ir dėl jo balsuos Seimas.

    „Ministerijos pozicija nesikeičia – mes nepritariame įstatymo projektui, kuriuo siūloma leisti dviratininkams kirsti važiuojamąją dalį važiuojant pėsčiųjų perėjomis“, – prieš siūlomą reguliavimą pasisakė susisiekimo ministras J. Narkevičius.

    Jis tvirtino, kad „pėsčiųjų perėja yra išskirtinai pėstiesiems numatytas eismo organizavimo elementas, pėstieji turi jaustis pėsčiųjų perėjoje saugūs ir tą jų saugumą turi užtikrinti teisės aktų leidėjai“.

    J. Narkevičius rėmėsi statistika, kad 2017 metais pėsčiųjų perėjose įvyko 27 susidūrimai, kuriuose dalyvavo dviratininkai, vienas žmogus žuvo, 2018 metais – 25 susidūrimai, 2019 metais – 37 susidūrimai.

    Premjeras Saulius Skvernelis teigė, kad bus kaip tik priešingai – priėmus pataisas dviračių eismas pėsčiųjų perėjose bus sureguliuotas ir nelaimingų atsitikimų sumažės.

    „Teikiant įstatymo projektą galbūt kaip tik bus mažiau tų eismo įvykių, apie kuriuos jūs kalbėjote, nes pagal įstatymo iniciatorių siūlymus važiuodamas nereguliuojama pėsčiųjų perėja dviratininkas privalo sustoti prieš įvažiuodamas į pėsčiųjų perėją, praleisti važiuojamąja dalimi važiuojamas transporto priemones, pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad jo veiksmai neprivers kitų eismo dalyvių keisti judėjimo krypties ar greičio“, – kalbėjo premjeras.

    Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika tvirtino, kad Aplinkos ministerija irgi remia pataisas, nes jos pozicija yra „skatinti dviračių eismą ir kuo daugiau žmonių kad naudotųsi dviračiais“. „Mūsų visų bendras tikslas, kad dviratininkai jaustųsi saugūs“, – sakė K. Mažeika.

    Grupės skirtingoms frakcijoms priklausančių Seimo narių teikiamas projektas leidžia dviračio, motorinio dviračio vairuotojui galima kirsti važiuojamąją kelio dalį tiek reguliuojama, tiek nereguliuojama pėsčiųjų perėja važiuojant dviračiu, motoriniu dviračiu.

    Privažiavęs nereguliuojamą pėsčiųjų perėją dviračio, motorinio dviračio vairuotojas privalėtų sustoti, praleisti važiuojamąja kelio dalimi važiuojančias transporto priemones, pradėti važiuoti tik įsitikinęs, ar jo veiksmai neprivers kitus eismo dalyvius keisti judėjimo kryptį bei greitį.

    https://jp.lt/vyriausybe-uz-leidima-...i-per-perejas/

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na tai tada reikia sustot, nulipt nuo dviračio ir patraukti. Dar atsirado nauja mada - statyt ant dviračių takų, maždaug paspirkutas, dviračių takas, viskas logiška... O apie Rygą gan įdomu, nežinojau, visiškai tragiškas sprendimas, bet manau neilgai taip bus, greit uždraus.
    Dar nemačiau priparkuoto ant dviračių tako, bet ant šaligatvių būna mėtos, nors teko girdėti, jog kartais būna kaltas stipresnis vėjas nuverčia prieš tai tvarkingai stovėjusį paspirtuką Dėl Rygos tai nemanau, kad kažką uždraustų, nemažai gyventojų savo dvirates transporto priemones laiko ant šaligatvių jau nuo seno. Čia labiau problema, jog pastatyta netvarkingai ir trukdo pėstiesiems, panašiai kaip ir su Vilniaus paspirtukais. Vilniuje irgi lengvai neuždrausi, nes paspirtukai prilyginti dviračiams, o absoliuti dauguma dviračių stovų yra įrengti ant šaligatvio, o ir draudimas mažai gelbės (nebent tuomet apskritai visa paslauga būtų nutraukta dėl nepatogumų), nes paspirtukus dažniausiai netvarkingai palieka patys žmonės.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Na juos bent jau lengva patraukti jeigu labai trukdo. Latvijoje tuo tarpu leidžiama parkuoti motociklus ir motorolerius ant šaligatvių ir dabar Rygoje atsirado elektrinių mopedų nuoma (kuri gali pasiekti ir Vilnių) ir problema šiek tiek rimtesnė

    Na tai tada reikia sustot, nulipt nuo dviračio ir patraukti. Dar atsirado nauja mada - statyt ant dviračių takų, maždaug paspirkutas, dviračių takas, viskas logiška... O apie Rygą gan įdomu, nežinojau, visiškai tragiškas sprendimas, bet manau neilgai taip bus, greit uždraus.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Tas ženklinimas, kai vienur dviratininkai turi nulipti, o kitur gali nenulipti, tik įneša papildomos painiavos. Turėtų būti akcentuojamas sustojimas prie perėjos ir įsitikinimas, ar praleidžia, o ne nulipimas, kurį labiausiai gina niekada nevažiavę dviračiu. Koks skirtumas vairuotojui, koks tas ženklinimas, jei dviratininkas vis tiek įlekia? Jokio.

    • Dvi lygiagrečios linijos, sudarytos iš stačiakampių, žymi pėsčiųjų perėją, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu (KET 3 pr. I d. 1.13.3. p.). Tokioje vietoje kirsti važiuojamąją dalį vairuotjant dviratį - draudžiama, privaloma nulipti ir jį persivesti.
    • Dvi lygiagrečios linijos, sudarytos iš kvadratų, žymi vietą, kur dviračių takas, dviračių juosta kerta važiuojamąją dalį, arba žymi dviračių juostos dalį važiuojamojoje dalyje (KET 3 pr. I d. 1.14. p.). Tokioje vietoje, galite dviračiu kirsti važiuojamąją dalį nenulipdami nuo jo.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Tai jei kelias duobėtas ir vairuotojui nepatinka, jis gali važiuoti dviračių taku ?
    Išgalvoti KET punktai negalioja.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Galbūt išvis tą nulipimo prievolę atšauks

    Žengtas pirmas žingsnis link leidimo dviratininkams važiuoti per pėsčiųjų perėjas – Vyriausybė tarė „taip“

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=84554421
    Kaunas akivaizdžiai į priekį nusimatęs, kad dviračiams bus galima važiuoti per perėjas, nes beveik niekur nėra dviračių perėjos horizontalaus ženklinimo, legaliai visur turi nusilipti, kas arba atmuša norą važinėti dviračiu iš vis, arba turi įprasti kirsti perėjas nelegaliai (nors vairuotojai įvairūs, nuo nepakančių iki tolerantiškų).

    Vyrauja tokia situacija, kad uždėti dviračių takų ženklai abipus perėjos, bet dviračių ženklinimo perėjoje nėra. Netgi Nuokalnės g. dviračių tako projekte, jei tai ne spausdinimo klaida, uždėti tik zebrai per perėjas, jokio ženklinimo dviračiams.

    Aš asmeniškai pritariu vokiškam variantui važiavimui per perėjas. Niekas tavęs nebaudžia važiuojančio su dviračiu per perėjas, bet kitos TP tavęs su dviračiu nepraleidžia, nebent tik iš tolerancijos
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.17, 15:07.

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Toje perėjoje leidžiama važiuoti, tai nežinau kokie gali būti priekaištai paspirtuku važiavusiam vyrui...
    Paspirtukininkai, dviratininkai užsidirbę tokia pat reputaciją kaip BMW vairuotojai - nachalai, nesilaikantys jokių taisyklių ir važiuojantys kaip jiems geriau. Ir visada teisūs (nes matyt jaučiasi atliekantys misiją - gelbėja planetą).

    Komentuoti:

Working...
X