Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKai viešasis transportas bus greitas, patogus stotelių išdėstymas, tvarkaraštis bus sudarytas normaliai, juo nevažinės girti, smirdintys ir agresyvūs turberkulioznikai, kai su autobusu galėsiu į kaimą parsivežt iš miesto viską, ko man reikia - apie mašiną nebebus net minties. Bet, kadangi aiškinantys apie VT privalumus iš didesnio miesto nėra kojos iškėlę, tad nežino, kad pusė šalies gyvena ten, kur autobusas važiuoja kartą per diena, kur darbo virš minimumo nėra ir kur mašiną, kad ir antrą golfą turėt yra pirmasis būtinumas. Ar šitie nėra žmonės ir iš jų paskutinį susisiekimą su likusiu pasauliu reikia atimt?
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąNematau prasmės tęsti šią diskusiją jei šie absurdiški klausimai yra Jūsų stipriausi argumentai. Kiekvienas žmogus gali laisvai pasirinkti kas jam reikalinga ir naudinga. Taip pat, kaip pilnateisis pilietis mokantis mokesčius, reikalauti ir geresnės infrastruktūros.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kam reikalingas dviratis, jeigu yra mašina arba savos kojos?Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.21, 19:20.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąJūs nenustojate mane stebinti savo absurdiškais teiginiais. Aš vairuoju automobilių, moku už draudimą, pilu degalus (akcizas keliauja į biudžetą), bet užlipęs ant dviračio, tą pačią sekundę prarandu teisę kritikuoti dviračių takų dangą?
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAutomobilių vairuotojai moka nemažai mokėsčių į biudžetą (perkant degalus), todėl ir turi teisę reikalauti geresnių kelių.
Jūs nenustojate mane stebinti savo absurdiškais teiginiais. Aš vairuoju automobilių, moku už draudimą, pilu degalus (akcizas keliauja į biudžetą), bet užlipęs ant dviračio, tą pačią sekundę prarandu teisę kritikuoti dviračių takų dangą ? Visiškas absurdas.
Komentuoti:
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTie mokesčiai skirti mažinti automobilių kiekį valstybėje ir būtinai turi būti dar didinami. Mažiausiai 30 proc. surinktų su automobiliais susijusių mokesčių turi atitekti viešojo transporto infrastruktūros gerinimui, nes viešasis transportas žymiai pajėgesnis aptarnauti gyventojus - gali vienu metu pervežti daug didesnius žmonių kiekius.
Dabar Lietuvoje matome, kad automobilių kiekis didėja, tai reiškia, kad vietos didinti mokesčius šioje srityje dar yra. Todėl esu už kelių mokestį visoms transporto priemonėms (išskyrus nemotorines ir viešąjį transportą), taip pat už griežtesnį automobilių neįleidimą į Vilniaus miesto centrą.
visko "kiekis didėja, tai reiškia, kad vietos didinti mokesčius šioje srityje dar yra."
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeriau didinti akcizus - kuo daugiau valgo tavo automobilis, tuo daugiau moki. O tas mokėjimas už kalendorinius metus nėra teisingas: vienas nuvažiuoja į dieną po 100 km, kitas - į metus 5000 km. O mokėti verčiami vienodai. Arba bent jau tegul neįveda mokėsčio mažiukams (variklis <60kW).
Iš kitos pusės, daugiau kuro suvartojantys ir taip jau daugiau sumoka, nes nuperka daugiau akcizinio kuro. Tamstos pasiūlymas yra sukrauti visą naštą ant tų, kuriems reikia važinėti (t.y. ir dabar nemažai sumokančius), o tuos kurie be automobilio galėtų apsieiti (iš principo tikslinę grupę, kurią ir norima paveikti mokesčiais) - palikti nuošalyje.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeriau didinti akcizus - kuo daugiau valgo tavo automobilis, tuo daugiau moki. O tas mokėjimas už kalendorinius metus nėra teisingas: vienas nuvažiuoja į dieną po 100 km, kitas - į metus 5000 km. O mokėti verčiami vienodai. Arba bent jau tegul neįveda mokėsčio mažiukams (variklis <60kW).
Komentuoti:
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąDabar Lietuvoje matome, kad automobilių kiekis didėja, tai reiškia, kad vietos didinti mokesčius šioje srityje dar yra. Todėl esu už kelių mokestį visoms transporto priemonėms (išskyrus nemotorines ir viešąjį transportą), taip pat už griežtesnį automobilių neįleidimą į Vilniaus miesto centrą.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAutomobilių vairuotojai moka nemažai mokėsčių į biudžetą (perkant degalus), todėl ir turi teisę reikalauti geresnių kelių.
Dabar Lietuvoje matome, kad automobilių kiekis didėja, tai reiškia, kad vietos didinti mokesčius šioje srityje dar yra. Todėl esu už kelių mokestį visoms transporto priemonėms (išskyrus nemotorines ir viešąjį transportą), taip pat už griežtesnį automobilių neįleidimą į Vilniaus miesto centrą.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAutomobilių vairuotojai moka nemažai mokėsčių į biudžetą (perkant degalus), todėl ir turi teisę reikalauti geresnių kelių.
Juokauju. O jei rimtai, tai mokesčiai (PVM, akcizas) už degalus eina į bendrą katilą. Į kurį moka ir dviračiu pavažinėjantys asmenys. Beje pastarieji irgi naudojasi degalus ryjančių transporto priemonių paslaugomis, ir už tuos degalus moka.
Cituojamas viršuje mitas jokiu būdu negali būti pagrindu nereikalauti kokybiškai atlikti dviračių takų projektavimą ir tiesimą.Paskutinis taisė DeGama; 2014.09.21, 12:55.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąVadovaujantis tokiu mąstymu, dėl keletos nelygumų galėtų užsičiaupti ir automobilių vairuotojai.
Komentuoti:
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąas lyginu MASTYMA! jums viskas galima pasirodo. net ir nuolat pazeidinet KET. padarai taka - negerai. nera tako - tai vaziuodami ir uzimdami puse pirmos juostos liemenes nesugebat uzsidet.
kita vertus idomu tai, kad is miestuose vazinejanciu dviraciu turbut kokia 80 proc. taip vadinami "kalnu" dviraciai! o va kokios bedos su keliais nelygumais...
"Keliais nelygumais" ? Na, aišku, Jūs geriau žinote per kokios "nelygumus" tenka važiuoti, pvz., Šiauliuose. Tik dar kartą pademonstravote, kad dviratininkai, pasak Jūsų, neturi teisės kritikuoti absurdiškos dviračių takų dangos kokybės, nes juk jie yra ! Į tai kokia takų dangos kokybė visiškai nusispjaut. Vadovaujantis tokiu mąstymu, dėl keletos nelygumų galėtų užsičiaupti ir automobilių vairuotojai.
P.S. Ar pažįstate didžiąsias raides ?
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąAišku, pradėkime lyginti dviračių ir automobilių važiavimo komfortą per duobėtą dangą . Gal sugalvosite ir dar absurdiškesnių palyginimų ?
Mat automobilių vairuotojai gali kritikuoti nelygią gatvių dangą, bet dviratininkams "sueis" ir bekelė su papildomais slalomais .
kita vertus idomu tai, kad is miestuose vazinejanciu dviraciu turbut kokia 80 proc. taip vadinami "kalnu" dviraciai! o va kokios bedos su keliais nelygumais...
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTegul dviratininkas vairą šiek tiek pasukioja į šonus jeigu nori apvažiuoti duobes - jam tai padaryti daug lengviau, nei automobilio vairuotojui.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąAišku, pradėkime lyginti dviračių ir automobilių važiavimo komfortą per duobėtą dangą . Gal sugalvosite ir dar absurdiškesnių palyginimų ?
Mat automobilių vairuotojai gali kritikuoti nelygią gatvių dangą, bet dviratininkams "sueis" ir bekelė su papildomais slalomais .
Komentuoti:
-
Tai ko norėt apie žmones kurie dviračiais daugiau 10km turbūt nėra numyne, o ant plentinuko, ar miesto dviračio su plonom padangom išviso nesedėję. Nekiltų klausimas kuom blogai plytelės. O žmonių vaikčiojimą su važiavimu dviračiu lygint išvis genijum reik būti.
Komentuoti:
-
Aišku, pradėkime lyginti dviračių ir automobilių važiavimo komfortą per duobėtą dangą . Gal sugalvosite ir dar absurdiškesnių palyginimų ?
Mat automobilių vairuotojai gali kritikuoti nelygią gatvių dangą, bet dviratininkams "sueis" ir bekelė su papildomais slalomais .
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAi, tai jooo, mašinos gali važinėt slalomais, pėstieji per briaunines plyteles vaikščiot, o dviračiams stiklo lygumo reikia. Protingi čia kai kurie
Komentuoti:
Komentuoti: