Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Egiuxz
    replied
    Ai, tai jooo, mašinos gali važinėt slalomais, pėstieji per briaunines plyteles vaikščiot, o dviračiams stiklo lygumo reikia. Protingi čia kai kurie

    Komentuoti:


  • Mjso
    replied
    Ko jūs skundžiatės. Pvz čia, yra asmeniškai man pati geriausia dviračio trasa visam Kaune

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    KET, kurių tamsta, kaip ir didžioji dalis likusių dviratininkų nemoka:

    71 - Dviračių vairuotojams draudžiama:
    71.1 - važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai;
    Tam tikrose situacijose šis draudimas atrodo tiesiog absurdiškai. Pvz. Šiauliuose, Bačiūnų gatvėje, yra dviračių takas, kuris labiau primena ralio kroso trasą nei dviračių taką, juo normaliai važiuoti tiesiog neįmanoma. Tai ką, man trankytis per tą bekelę ? Ačiū ne. Važiavau ten vos kartą, jis bus ir paskutinis. Vietinius tik užjaučiu, nes ir pati Bačiūnų gatvė yra tragiška, siaura, duobėta, važiuoti ja dviračiu yra žaidimas su degtukais. Žodžiu, pasaka .

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    "65. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio vairuotojas neturi trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems."

    oho, net ir nezinojau sito punkto. pasirodo visi tie durneliai kurie vaziuoja Kaune Neries krantine pazeidineja KET!

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Kas jums sakė, kad reikia tais dviračių takais važiuoti? Juk dviračiai skirti:

    1. Vaikams po kiemą pasivažinėti su pigiu kalniniu dviračiu traktoriaus ratais.
    2. Uždėti ant mašinos stogo ir vežtis į Neringą ar Palangą.

    Kas dar neaišku?
    KET, kurių tamsta, kaip ir didžioji dalis likusių dviratininkų nemoka:

    71 - Dviračių vairuotojams draudžiama:
    71.1 - važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai;

    O jei čia buvo bajeris, tai labiau nevykusio forumas nematė.

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Man žymiai labiau kliūna KET ir saugaus eismo įstatymo nuostatos, kad keliu galima važiuoti, tik jei nėra dviračių tako. O tie takai daug kur įrengti taip, kad jų naudot neįmanoma -- kreivos šaligatvio plytelės, staigūs posūkiai, bordiūrai ir t.t.
    Kas jums sakė, kad reikia tais dviračių takais važiuoti? Juk dviračiai skirti:

    1. Vaikams po kiemą pasivažinėti su pigiu kalniniu dviračiu traktoriaus ratais.
    2. Uždėti ant mašinos stogo ir vežtis į Neringą ar Palangą.

    Kas dar neaišku?

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    Man tokia dilema iškilo. Turiu plentinuką, tačiau jau gamykliškai atšvaitai ant stipinų nėra uždėti, nes pati padanga turi šviesą atspindinčia baltą juostą. Gal kas susidūrėt, ar legaliai naudoju dviratį?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Dėl plentinių dviračių ir atšvaitų. Nusipirkau prieš porą savaičių plentinuką iš internetinės parduotuvės UK. Ant stipinų yra balti atšvaitai, komplekte dar pridėti baltas ir raudonas, skirti kabinti prie sėdynės iškyšos ir vairo, bei skambutis. Pakeičiau priekinį ir galinį atšvaitus į LEDinius mirksiukus, didelės problemos čia nematau.

    Man žymiai labiau kliūna KET ir saugaus eismo įstatymo nuostatos, kad keliu galima važiuoti, tik jei nėra dviračių tako. O tie takai daug kur įrengti taip, kad jų naudot neįmanoma -- kreivos šaligatvio plytelės, staigūs posūkiai, bordiūrai ir t.t.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Ir ? Pilna tokių atvejų kai nepadeda nei baudos nei teisių atėmimai. Tokių veikėjų tokios priemonės nesustabdys.
    Kažkas čia neseniai jau buvo prabilęs apie baudžiamąją atsakomybę. Ir atrodė, kad jau gana rimtai valdžia tam yra nusiteikus.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Skirtumas tik tas, kad ereliui teisės bus atimtos ir skirta bauda, o dviratininką gaudyt tas pats, kas vėją laukuos.
    Ir ? Pilna tokių atvejų kai nepadeda nei baudos nei teisių atėmimai. Tokių veikėjų tokios priemonės nesustabdys.

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Atrodo, karščiai jau atlėgo....
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Tai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.
    Ir kur gi Jūs čia matote karščių įtaka ?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Tai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.
    Atrodo, karščiai jau atlėgo....

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    once a daunas always a daunas.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Tai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.
    Paskutinis taisė k0fis; 2014.08.12, 10:18.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Skirtumas tik tas, kad ereliui teisės bus atimtos ir skirta bauda, o dviratininką gaudyt tas pats, kas vėją laukuos.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Šįryt šalia Gariūnų tilto pamačiau tokį vaizdą: lyjant lietui ir dar ne visiškai prašvitus (t.y. matomumas nekoks), dviratininkas be liemenės, turbūt ir be žibintų, nes tokių nepastebėjau, važiavo ne tik kad ne dviračių taku, bet net ir ne asfalto pakraščiu kelkraštyje, o prie pat skiriamosios linijos, matyt norėdamas pasikasyti alkūnę į automobilių veidrodėlius. Tai vat dėl tokių padarų ir tenka kelti perteklinius reikalavimus, tikintis, kad nors kiek susiprotės save pasaugoti.
    Keista logika, o kiek erelių lakstančių ir dar tuo pačiu traiškančių žmones netgi ir perėjose su automobiliais, tai dabar dėl to gal visiem greiti leistiną padarom 30km/h mieste ir jei viršiji, kad ir 5km/h bauda 5000? Reikėjo skambint 112 ir pranešti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Iš esmės su teiginiu sutinku. Kaip visada apsidraudžiama su pertekliumi, nes vėlgi jei važiuojant kelyje staiga pasidarys blogas matomumas (pvz. rūkas prie upės), tai kažin ar nors vienas dviratininkas sustos už važiuojamosios dalies ribų, tam kad išsitraukti iš neaerodinaminės kuprinės parašiutinę liemenę, antiaerodinamines lemputes, bei atšvaitus prie stipin..., ai pala, prie ratlankių. O gal apsisuks ir grįš namo? Ar vėlgi pasiteisinimai, kad gi nereikia?
    Šįryt šalia Gariūnų tilto pamačiau tokį vaizdą: lyjant lietui ir dar ne visiškai prašvitus (t.y. matomumas nekoks), dviratininkas be liemenės, turbūt ir be žibintų, nes tokių nepastebėjau, važiavo ne tik kad ne dviračių taku, bet net ir ne asfalto pakraščiu kelkraštyje, o prie pat skiriamosios linijos, matyt norėdamas pasikasyti alkūnę į automobilių veidrodėlius. Tai vat dėl tokių padarų ir tenka kelti perteklinius reikalavimus, tikintis, kad nors kiek susiprotės save pasaugoti.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    kalbant apie liemenes kazkaip atkreipiau demesi i sita naujiena - http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...tuva-56-441458

    visai stilingos ir manau patogios naudoti liemenes pas konservus. idomu kur tokiu galima nusipirkti...

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    O lyginti dirbančius (stovičnius) kelyje ar važiuojamojoje dalyje apie kuriuos ispėja iš anksto sustatyti įspėjamieji kelio ženklai, dėl vykdomų darbų, nerėtai dar ir greitis sumažinamas, ką jau kalbėti apie kūgius ar kitoki žymėjimą, su dviratininkais (t.y. kitais pilnaverčiais eismo dalyviais) jau nejuokinga?
    Tai kaip tik stovintį dar geriau pastebėt Beje, nuo kada statomi įspėjamieji ženklai apie tai, kad kažkas žolę kelio krašte pjauna?

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    labai geras pastebejimas. be abejo eilini karta labai jau "nepatogus" dviratininkams. is tiesu ziema vasara kelininkai dirba su liemenem ir visu pirma del to, kad zymiai geriau matosi ir atkreipia eismo dalyviu demesi. "argumentai" apie tai, kad tai ju darbine apranga yra absurdiski

    tiesa cia matau toliau retkarciais vystomas dar vienas "argumentas - hitas" neva "zalia liemene" susilieja mieste su spalvom, zalia aplinka ir tampa nematoma cia geras visu pirma zalios liemenes niekur nemaciau pirkti. tik geltonas arba oranzines. visu antra nemaciau gyvenime dar ne vieno medzio ar krumo tokios ryskios zalios spalvos kad permustu liemenes vyrai baikit linksmint
    O lyginti dirbančius (stovičnius) kelyje ar važiuojamojoje dalyje apie kuriuos ispėja iš anksto sustatyti įspėjamieji kelio ženklai, dėl vykdomų darbų, nerėtai dar ir greitis sumažinamas, ką jau kalbėti apie kūgius ar kitoki žymėjimą, su dviratininkais (t.y. kitais pilnaverčiais eismo dalyviais) jau nejuokinga?
    Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.17, 22:19.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    butent, diena yra uztektini iprasti dviratiniai atsvaitai, apranga su sviesa atspindinciais elementais ir optimaliu variantu salmas. Visokios lemputes ir priverstines liemenes yra diena nematomos, nereikalingos ir nebent aero dinamika gadina dviraciui )
    Iš esmės su teiginiu sutinku. Kaip visada apsidraudžiama su pertekliumi, nes vėlgi jei važiuojant kelyje staiga pasidarys blogas matomumas (pvz. rūkas prie upės), tai kažin ar nors vienas dviratininkas sustos už važiuojamosios dalies ribų, tam kad išsitraukti iš neaerodinaminės kuprinės parašiutinę liemenę, antiaerodinamines lemputes, bei atšvaitus prie stipin..., ai pala, prie ratlankių. O gal apsisuks ir grįš namo? Ar vėlgi pasiteisinimai, kad gi nereikia?

    Komentuoti:

Working...
X