Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Ai, tai jooo, mašinos gali važinėt slalomais, pėstieji per briaunines plyteles vaikščiot, o dviračiams stiklo lygumo reikia. Protingi čia kai kurie
-
Ko jūs skundžiatės. Pvz čia, yra asmeniškai man pati geriausia dviračio trasa visam Kaune
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKET, kurių tamsta, kaip ir didžioji dalis likusių dviratininkų nemoka:
71 - Dviračių vairuotojams draudžiama:
71.1 - važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai;
Komentuoti:
-
"65. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio vairuotojas neturi trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems."
oho, net ir nezinojau sito punkto. pasirodo visi tie durneliai kurie vaziuoja Kaune Neries krantine pazeidineja KET!
Komentuoti:
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimąKas jums sakė, kad reikia tais dviračių takais važiuoti? Juk dviračiai skirti:
1. Vaikams po kiemą pasivažinėti su pigiu kalniniu dviračiu traktoriaus ratais.
2. Uždėti ant mašinos stogo ir vežtis į Neringą ar Palangą.
Kas dar neaišku?
71 - Dviračių vairuotojams draudžiama:
71.1 - važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai;
O jei čia buvo bajeris, tai labiau nevykusio forumas nematė.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąMan žymiai labiau kliūna KET ir saugaus eismo įstatymo nuostatos, kad keliu galima važiuoti, tik jei nėra dviračių tako. O tie takai daug kur įrengti taip, kad jų naudot neįmanoma -- kreivos šaligatvio plytelės, staigūs posūkiai, bordiūrai ir t.t.
1. Vaikams po kiemą pasivažinėti su pigiu kalniniu dviračiu traktoriaus ratais.
2. Uždėti ant mašinos stogo ir vežtis į Neringą ar Palangą.
Kas dar neaišku?
Komentuoti:
-
Man tokia dilema iškilo. Turiu plentinuką, tačiau jau gamykliškai atšvaitai ant stipinų nėra uždėti, nes pati padanga turi šviesą atspindinčia baltą juostą. Gal kas susidūrėt, ar legaliai naudoju dviratį?
Komentuoti:
-
Dėl plentinių dviračių ir atšvaitų. Nusipirkau prieš porą savaičių plentinuką iš internetinės parduotuvės UK. Ant stipinų yra balti atšvaitai, komplekte dar pridėti baltas ir raudonas, skirti kabinti prie sėdynės iškyšos ir vairo, bei skambutis. Pakeičiau priekinį ir galinį atšvaitus į LEDinius mirksiukus, didelės problemos čia nematau.
Man žymiai labiau kliūna KET ir saugaus eismo įstatymo nuostatos, kad keliu galima važiuoti, tik jei nėra dviračių tako. O tie takai daug kur įrengti taip, kad jų naudot neįmanoma -- kreivos šaligatvio plytelės, staigūs posūkiai, bordiūrai ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąIr ? Pilna tokių atvejų kai nepadeda nei baudos nei teisių atėmimai. Tokių veikėjų tokios priemonės nesustabdys.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąSkirtumas tik tas, kad ereliui teisės bus atimtos ir skirta bauda, o dviratininką gaudyt tas pats, kas vėją laukuos.
Parašė abruo Rodyti pranešimąAtrodo, karščiai jau atlėgo....Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.
Komentuoti:
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.
Komentuoti:
-
Tai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.Paskutinis taisė k0fis; 2014.08.12, 10:18.
Komentuoti:
-
Skirtumas tik tas, kad ereliui teisės bus atimtos ir skirta bauda, o dviratininką gaudyt tas pats, kas vėją laukuos.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąŠįryt šalia Gariūnų tilto pamačiau tokį vaizdą: lyjant lietui ir dar ne visiškai prašvitus (t.y. matomumas nekoks), dviratininkas be liemenės, turbūt ir be žibintų, nes tokių nepastebėjau, važiavo ne tik kad ne dviračių taku, bet net ir ne asfalto pakraščiu kelkraštyje, o prie pat skiriamosios linijos, matyt norėdamas pasikasyti alkūnę į automobilių veidrodėlius. Tai vat dėl tokių padarų ir tenka kelti perteklinius reikalavimus, tikintis, kad nors kiek susiprotės save pasaugoti.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąIš esmės su teiginiu sutinku. Kaip visada apsidraudžiama su pertekliumi, nes vėlgi jei važiuojant kelyje staiga pasidarys blogas matomumas (pvz. rūkas prie upės), tai kažin ar nors vienas dviratininkas sustos už važiuojamosios dalies ribų, tam kad išsitraukti iš neaerodinaminės kuprinės parašiutinę liemenę, antiaerodinamines lemputes, bei atšvaitus prie stipin..., ai pala, prie ratlankių. O gal apsisuks ir grįš namo? Ar vėlgi pasiteisinimai, kad gi nereikia?
Komentuoti:
-
kalbant apie liemenes kazkaip atkreipiau demesi i sita naujiena - http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...tuva-56-441458
visai stilingos ir manau patogios naudoti liemenes pas konservus. idomu kur tokiu galima nusipirkti...
Komentuoti:
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąO lyginti dirbančius (stovičnius) kelyje ar važiuojamojoje dalyje apie kuriuos ispėja iš anksto sustatyti įspėjamieji kelio ženklai, dėl vykdomų darbų, nerėtai dar ir greitis sumažinamas, ką jau kalbėti apie kūgius ar kitoki žymėjimą, su dviratininkais (t.y. kitais pilnaverčiais eismo dalyviais) jau nejuokinga?
Komentuoti:
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąlabai geras pastebejimas. be abejo eilini karta labai jau "nepatogus" dviratininkams. is tiesu ziema vasara kelininkai dirba su liemenem ir visu pirma del to, kad zymiai geriau matosi ir atkreipia eismo dalyviu demesi. "argumentai" apie tai, kad tai ju darbine apranga yra absurdiski
tiesa cia matau toliau retkarciais vystomas dar vienas "argumentas - hitas" neva "zalia liemene" susilieja mieste su spalvom, zalia aplinka ir tampa nematoma cia geras visu pirma zalios liemenes niekur nemaciau pirkti. tik geltonas arba oranzines. visu antra nemaciau gyvenime dar ne vieno medzio ar krumo tokios ryskios zalios spalvos kad permustu liemenes vyrai baikit linksmintPaskutinis taisė k0fis; 2014.07.17, 22:19.
Komentuoti:
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąbutent, diena yra uztektini iprasti dviratiniai atsvaitai, apranga su sviesa atspindinciais elementais ir optimaliu variantu salmas. Visokios lemputes ir priverstines liemenes yra diena nematomos, nereikalingos ir nebent aero dinamika gadina dviraciui )
Komentuoti:
Komentuoti: