Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Dažnai žmonės nesuvokia, kad Gedimino pr. galima laikinai sustoti pačioje auto eismo juostoje ties geltonu punktyru, neužstatant dviračių juostos. Ne toks ten eismas, kad sudėtinga būtų apvažiuoti su tokiais šviesoforiniais koridoriais.
-
Žinant, jog net nėra žinoma eismo įvykio vieta kelyje – kuo šis pranešimas susijęs su forumo tema?
Gal sukuriam temą „Diskusijos apie KET reikalavimus auomobilistams”?
Vienas, kaip tik neįsipaišė tarp plačių brūkšninių linijų – kaktomuša taranavo silpnesnius eismo dalyvius. Į įvykio vietą išskubėjo pareigūnai su sirenomis, pasitelktos ir kitos intitucijos – neatideliotinai iškviesti paramedikai suteikti skubiąjai pagalbai. Rimtis sukaustė Gedimino pr. ilgai popietei:
Negana to, dviračių juostoje spec tarnybų ir foto objektyvų buvo užfiksuotas ir apsuptas nelegalus parkuotojas:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Neparašyta, kur įvyko nelaimė - prospekte ar šaligatvyje.
Nors yra pažymėti platūs dviračių takai, prospekto šaligatviais laviruodami tarp pėsčiųjų dažnai važinėja dviratininkai ir paspirtukininkai,
Delfi.lt 2020.07.20
Vilniaus Gedimino prospekte dviratininkas sužalojo pėsčiajį
Dviratininko partrenktas pėsčiasis buvo sužalotas. Medikų pagalbos prašęs pranešėjas nurodė, kad žmogus kraujuoja, jam sužalota galva.Į įvykio vietą išskubėjo policija ir medikai. Sužalotą vyrą medikai nuvežė į ligoninę.
Įtariamas kaltininkas policijos nelaukė, jis spruko iš įvykio vietos.
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=84805933
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Paryžiuje per pandemiją dviratininkų skaičius patrigubėjo, 1/6 su šalmu, 0 liemenių #YOLO
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąGal pradžiai reiktų susižinoti, kas tai yra gatvė.
Raudona rodyklė gatvė (kur man ypatingai nemalonu būtų važiuoti dviračiu)
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąDviračių eismas šaligatviais turėtų būti uždraustas, kaip civilizuotame pasaulyje.
Dėl 20-30 km/h gatvelių tai pilnai sutinku. Kai kurios 40-50 km/h gatvelės turėtų atsidurti 30 km/h zonoje su kalniukais ir kuoleliais.
Komentuoti:
-
Jei dviračių takas nupieštas ar nenuoieštas ant šaligatvio, silpnoji eismo dalyvių dalis – pėstieji, todėl dviratin8nkai privalo (turėtų būti priversti) būti atsargesni, važiuoti lėčiau.
Jei dviračių takas nupieštas ar nenupieštas, bet neitin atskirtas, važiuojamojoje gatvės dalyje, t. y. šalia eismo juostų, silpnoji dalis yra dviratininkai, todėl automobilininkai turi būti priversti važiuoti atsargiau, lėčiau (eismo trajektorijų kreivinimas, juostų siaurinimas, mažinimas, pakeltos pėsčiųjų perėjos arba gyvenamoji zona).
Komentuoti:
-
Nu va, pasirodo Zuokas su savo nupaišytais takais buvo ahead of his timeGalim ir toliau teplioti, jeigu pėstiesiems nuo to bus geriau, kad tik galėtų tėveliai su vaikais minti saugiai ten kur dar nėra įrengti normalūs asfaltuoti dviračių takai.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
O tai šaligatvis ne gatvėje?
P.S. čia panašiai kaip sakyti 20 metų važinėju girtas, nebuvo jokios avarinės situacijos.
Ne tas pats sakyti, nes tokių atvejų, kad girtas per 20 metų važiuodamas kokius 2000 kartų (kiek aš su dviračiu) nepadarytų avarinės situacijos, nebūna.
Jei surastume statistiką kiek dviračių nukentėjo gatvėje ir kiek dviračių ar pėsčiųjų nukentėjo pėsčiųjų takuose, pasidarys viskas aišku kur mažiau pavojinga važinėti.
Net neskaitant, kad šaligatviuose dviratininkų daug kartų daugiau nei gatvėje, turbūt bus geresnė statistika šaligatviuose.Paskutinis taisė Gator; 2020.06.21, 12:44.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Niekada nevažiuoju dviračiu gatve, nes tos zvimbiančios mašinos yra stresas, nežinai ar nepasitaikys koks užsižiūrėjęs į telefoną ar girtas.
Šaligatviuose per 20 metų dar nesusidūriau su jokia avarine situacija su pėsčiuoju.
P.S. čia panašiai kaip sakyti 20 metų važinėju girtas, nebuvo jokios avarinės situacijos.
Komentuoti:
-
Dviračių eismas šaligatviais turėtų būti uždraustas, kaip civilizuotame pasaulyje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Niekada nevažiuoju dviračiu gatve, nes tos zvimbiančios mašinos yra stresas, nežinai ar nepasitaikys koks užsižiūrėjęs į telefoną ar girtas.
Šaligatviuose per 20 metų dar nesusidūriau su jokia avarine situacija su pėsčiuoju.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąDviračių eismas šaligatviais turėtų būti uždraustas, kaip civilizuotame pasaulyje.
Šaligatviuose per 20 metų dar nesusidūriau su jokia avarine situacija su pėsčiuoju.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dviračių eismas šaligatviais turėtų būti uždraustas, kaip civilizuotame pasaulyje.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip matom niekas nevažinėja pėsčiųjų takais ar tuo labiau per pėsčiųjų perėjas, netgi jas kerta kaip kaip ir priklauso dviratininkams ir visiems kitiems ratuotiems.
Kodėl nenorite tokios tvarkos kaip Paryžiuje ar bet kur kitur Europoje, kur pėsčiųjų ir dviračių srautai yra atskirti ir norite visus sugrūti ant tų pačių pėsčiųjų šaligatvių ir perėjų?
Dabar turim plačius šaligatvius ir mažus pėsčiųjų srautus ir tai galima išnaudoti dviratizmo skatinimui, o ne žudimui kaip buvo daroma iki šiol: šaligatviais dviratininkams jau legalu važiuoti, tiesiog reikia įteisinti ir perėjas, kad būtų galima legaliai nenutrūkstamai judėti dviračiu nuo jo nenulipant, kas bus patraukliau daugiau žmonių ir gausis pritraukti daugiau naujų dviratininkų ir to pasekoje bus lengviau pateisinti dar spartesnę dviračių takų plėtra ir greičiau pėstieji galės džiaugtis savo šaligatviais (neskaitant riedutininkų, riedlentininkų, paspirtukininkų, pogo lazdukininkų, neįgaliųjų su vežimėliais ir pan.).
Tiesiog paprasta logika, Romos nepastatė per dieną, Tesla irgi iškart nekūrė pigaus masinio elektromobilioPaskutinis taisė themanual; 2020.06.20, 23:17.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Paryžiuje per pandemiją dviratininkų skaičius patrigubėjo, 1/6 su šalmu, 0 liemenių #YOLO
https://twitter.com/fietsprofessor/s...91359329878018
Kodėl nenorite tokios tvarkos kaip Paryžiuje ar bet kur kitur Europoje, kur pėsčiųjų ir dviračių srautai yra atskirti ir norite visus sugrūti ant tų pačių pėsčiųjų šaligatvių ir perėjų?
Komentuoti:
-
Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą
Va čia toks įdomus momentas. Vairuotojai, būdami potencialiai pavojingiausi eismo dalyviai, net neslepia, kad neturi adekvačių kognityvinių gebėjimų, todėl kiti turėtų jų saugotis, o jie patys atsakomybės už savo veiksmus kratosi. Tiktai keista, kad vairuotojų galvos yra perkaitusios visose šalyse į rytus nuo Vokietijos. O vakaruose jų galvos kažkodėl jau ne tokios perkaitusios.
Komentuoti:
-
Parašė XOZZIS Rodyti pranešimąManau diskusijoj turi dalyvaut žmonės aktyviai naudojantys abi transporto rūšis. Kai neturėjau automobilio teisių jaučiausi labai saugus gatvėj ir perėjoj/pervažoj. Viskas apsivertė kai pradėjau mieste važinėt su automobiliu. TEISUS BET NEGYVAS ne išeitis. Puse dviratistų be šalmų, liemenių ir lempučių. Vairuotojai perkaitusiom galvom nevisada viską mato. Nepatogumas=saugumas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Puse dviratistų be šalmų, liemenių ir lempučių.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: