Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedis
    replied
    Dažnai žmonės nesuvokia, kad Gedimino pr. galima laikinai sustoti pačioje auto eismo juostoje ties geltonu punktyru, neužstatant dviračių juostos. Ne toks ten eismas, kad sudėtinga būtų apvažiuoti su tokiais šviesoforiniais koridoriais.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Žinant, jog net nėra žinoma eismo įvykio vieta kelyje – kuo šis pranešimas susijęs su forumo tema?

    Gal sukuriam temą „Diskusijos apie KET reikalavimus auomobilistams”?

    Vienas, kaip tik neįsipaišė tarp plačių brūkšninių linijų – kaktomuša taranavo silpnesnius eismo dalyvius. Į įvykio vietą išskubėjo pareigūnai su sirenomis, pasitelktos ir kitos intitucijos – neatideliotinai iškviesti paramedikai suteikti skubiąjai pagalbai. Rimtis sukaustė Gedimino pr. ilgai popietei:

    Click image for larger version

Name:	x.jpg
Views:	980
Size:	239,1 kB
ID:	1816054

    Negana to, dviračių juostoje spec tarnybų ir foto objektyvų buvo užfiksuotas ir apsuptas nelegalus parkuotojas:

    Click image for larger version

Name:	xx.jpg
Views:	1021
Size:	264,7 kB
ID:	1816055

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Neparašyta, kur įvyko nelaimė - prospekte ar šaligatvyje.
    Nors yra pažymėti platūs dviračių takai, prospekto šaligatviais laviruodami tarp pėsčiųjų dažnai važinėja dviratininkai ir paspirtukininkai,

    Delfi.lt 2020.07.20
    Vilniaus Gedimino prospekte dviratininkas sužalojo pėsčiajį
    Dviratininko partrenktas pėsčiasis buvo sužalotas. Medikų pagalbos prašęs pranešėjas nurodė, kad žmogus kraujuoja, jam sužalota galva.Į įvykio vietą išskubėjo policija ir medikai. Sužalotą vyrą medikai nuvežė į ligoninę.
    Įtariamas kaltininkas policijos nelaukė, jis spruko iš įvykio vietos.



    https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=84805933

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą


    Paryžiuje per pandemiją dviratininkų skaičius patrigubėjo, 1/6 su šalmu, 0 liemenių #YOLO
    Vilniui irgi kovo gale galėjai taip važinėti kai gatvės tusčios buvo. Dabar tokie gatvių paradai neišeitų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Gal pradžiai reiktų susižinoti, kas tai yra gatvė.
    Mėlyna rodyklė šaligatvis (kur aš važiuočiau dviračiu)
    Raudona rodyklė gatvė (kur man ypatingai nemalonu būtų važiuoti dviračiu)

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Dviračių eismas šaligatviais turėtų būti uždraustas, kaip civilizuotame pasaulyje.
    Išskyrus 50 km/h+ gatves, kur galėtų atsirasti ženklai "Bendras pėsčiųjų ir dviračių takas" arba, uždraudus eismą šaligatviuose, "Pėsčiųjų takas (išskyrus dviračius)".

    Dėl 20-30 km/h gatvelių tai pilnai sutinku. Kai kurios 40-50 km/h gatvelės turėtų atsidurti 30 km/h zonoje su kalniukais ir kuoleliais.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Jei dviračių takas nupieštas ar nenuoieštas ant šaligatvio, silpnoji eismo dalyvių dalis – pėstieji, todėl dviratin8nkai privalo (turėtų būti priversti) būti atsargesni, važiuoti lėčiau.
    Jei dviračių takas nupieštas ar nenupieštas, bet neitin atskirtas, važiuojamojoje gatvės dalyje, t. y. šalia eismo juostų, silpnoji dalis yra dviratininkai, todėl automobilininkai turi būti priversti važiuoti atsargiau, lėčiau (eismo trajektorijų kreivinimas, juostų siaurinimas, mažinimas, pakeltos pėsčiųjų perėjos arba gyvenamoji zona).

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Nu va, pasirodo Zuokas su savo nupaišytais takais buvo ahead of his time Galim ir toliau teplioti, jeigu pėstiesiems nuo to bus geriau, kad tik galėtų tėveliai su vaikais minti saugiai ten kur dar nėra įrengti normalūs asfaltuoti dviračių takai.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Gal pradžiai reiktų susižinoti, kas tai yra gatvė.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    O tai šaligatvis ne gatvėje?

    P.S. čia panašiai kaip sakyti 20 metų važinėju girtas, nebuvo jokios avarinės situacijos.
    Turi mintyje šaligatvius trapmiestiniuose keliuose? Nes mieste šaligatviai tai aukštesniame lygyje - ant bortelių.

    Ne tas pats sakyti, nes tokių atvejų, kad girtas per 20 metų važiuodamas kokius 2000 kartų (kiek aš su dviračiu) nepadarytų avarinės situacijos, nebūna.

    Jei surastume statistiką kiek dviračių nukentėjo gatvėje ir kiek dviračių ar pėsčiųjų nukentėjo pėsčiųjų takuose, pasidarys viskas aišku kur mažiau pavojinga važinėti.
    Net neskaitant, kad šaligatviuose dviratininkų daug kartų daugiau nei gatvėje, turbūt bus geresnė statistika šaligatviuose.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.06.21, 12:44.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Niekada nevažiuoju dviračiu gatve, nes tos zvimbiančios mašinos yra stresas, nežinai ar nepasitaikys koks užsižiūrėjęs į telefoną ar girtas.

    Šaligatviuose per 20 metų dar nesusidūriau su jokia avarine situacija su pėsčiuoju.
    O tai šaligatvis ne gatvėje?

    P.S. čia panašiai kaip sakyti 20 metų važinėju girtas, nebuvo jokios avarinės situacijos.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Dviračių eismas šaligatviais turėtų būti uždraustas, kaip civilizuotame pasaulyje.
    Pilna šaligatvių, kuriais per dieną praeina 3 pėstieji. Neracionalu laikyti juos tuščius.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Niekada nevažiuoju dviračiu gatve, nes tos zvimbiančios mašinos yra stresas, nežinai ar nepasitaikys koks užsižiūrėjęs į telefoną ar girtas.

    Šaligatviuose per 20 metų dar nesusidūriau su jokia avarine situacija su pėsčiuoju.
    Todėl ir turėtų visose gatvėse ar šalia jų (išskyrus aišku senamiestį ir pan. vietas su "lėtomis" gatvėmis) įrengti dviračių takai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Dviračių eismas šaligatviais turėtų būti uždraustas, kaip civilizuotame pasaulyje.
    Niekada nevažiuoju dviračiu gatve, nes tos zvimbiančios mašinos yra stresas, nežinai ar nepasitaikys koks užsižiūrėjęs į telefoną ar girtas.

    Šaligatviuose per 20 metų dar nesusidūriau su jokia avarine situacija su pėsčiuoju.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Dviračių eismas šaligatviais turėtų būti uždraustas, kaip civilizuotame pasaulyje.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaip matom niekas nevažinėja pėsčiųjų takais ar tuo labiau per pėsčiųjų perėjas, netgi jas kerta kaip kaip ir priklauso dviratininkams ir visiems kitiems ratuotiems.

    Kodėl nenorite tokios tvarkos kaip Paryžiuje ar bet kur kitur Europoje, kur pėsčiųjų ir dviračių srautai yra atskirti ir norite visus sugrūti ant tų pačių pėsčiųjų šaligatvių ir perėjų?
    Nes rožinių akinių nenešiojam ir suprantam, jog per naktį visur dviračių takai neatsiras, o automobiliai iš gatvių nedings, netgi automobilių vairuotojai nepradės pakankamai atsargiai važinėi dėl kelių dviratininkų, kurie išdrįs važiuoti bendrame sraute (Paryžiaus absoliučioje daugumoje gatvių kur nėra dvirtakių eismas vyksta itin lėtai, o Vilniuje sovietiniai projektuotojai net miegamųjų rajonų gatves kaip Olandijos miesto greitkelius projektavo, jau nekalbant kad centre važiuodmas kokia nors Jakšto gatve gali būti nutrenktas autostradiniu greičiu lekiančios mašinos).

    Dabar turim plačius šaligatvius ir mažus pėsčiųjų srautus ir tai galima išnaudoti dviratizmo skatinimui, o ne žudimui kaip buvo daroma iki šiol: šaligatviais dviratininkams jau legalu važiuoti, tiesiog reikia įteisinti ir perėjas, kad būtų galima legaliai nenutrūkstamai judėti dviračiu nuo jo nenulipant, kas bus patraukliau daugiau žmonių ir gausis pritraukti daugiau naujų dviratininkų ir to pasekoje bus lengviau pateisinti dar spartesnę dviračių takų plėtra ir greičiau pėstieji galės džiaugtis savo šaligatviais (neskaitant riedutininkų, riedlentininkų, paspirtukininkų, pogo lazdukininkų, neįgaliųjų su vežimėliais ir pan.).

    Tiesiog paprasta logika, Romos nepastatė per dieną, Tesla irgi iškart nekūrė pigaus masinio elektromobilio
    Paskutinis taisė themanual; 2020.06.20, 23:17.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą


    Paryžiuje per pandemiją dviratininkų skaičius patrigubėjo, 1/6 su šalmu, 0 liemenių #YOLO

    Click image for larger version Name:	france.jpg Views:	1 Size:	247,6 kB ID:	1810272

    https://twitter.com/fietsprofessor/s...91359329878018
    Kaip matom niekas nevažinėja pėsčiųjų takais ar tuo labiau per pėsčiųjų perėjas, netgi jas kerta kaip kaip ir priklauso dviratininkams ir visiems kitiems ratuotiems.

    Kodėl nenorite tokios tvarkos kaip Paryžiuje ar bet kur kitur Europoje, kur pėsčiųjų ir dviračių srautai yra atskirti ir norite visus sugrūti ant tų pačių pėsčiųjų šaligatvių ir perėjų?

    Komentuoti:


  • XOZZIS
    replied
    Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą

    Va čia toks įdomus momentas. Vairuotojai, būdami potencialiai pavojingiausi eismo dalyviai, net neslepia, kad neturi adekvačių kognityvinių gebėjimų, todėl kiti turėtų jų saugotis, o jie patys atsakomybės už savo veiksmus kratosi. Tiktai keista, kad vairuotojų galvos yra perkaitusios visose šalyse į rytus nuo Vokietijos. O vakaruose jų galvos kažkodėl jau ne tokios perkaitusios.
    Yra kaip yra. Keičiasi viskas į gerą pusę, bet dar toli labai. Pažįstamas iš Vokietijos vis mėgsta sakyti: - jei pamatau pėsčiąjį bėgantį per perėją, reiškia jau rytai.

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Parašė XOZZIS Rodyti pranešimą
    Manau diskusijoj turi dalyvaut žmonės aktyviai naudojantys abi transporto rūšis. Kai neturėjau automobilio teisių jaučiausi labai saugus gatvėj ir perėjoj/pervažoj. Viskas apsivertė kai pradėjau mieste važinėt su automobiliu. TEISUS BET NEGYVAS ne išeitis. Puse dviratistų be šalmų, liemenių ir lempučių. Vairuotojai perkaitusiom galvom nevisada viską mato. Nepatogumas=saugumas.
    Va čia toks įdomus momentas. Vairuotojai, būdami potencialiai pavojingiausi eismo dalyviai, net neslepia, kad neturi adekvačių kognityvinių gebėjimų, todėl kiti turėtų jų saugotis, o jie patys atsakomybės už savo veiksmus kratosi. Tiktai keista, kad vairuotojų galvos yra perkaitusios visose šalyse į rytus nuo Vokietijos. O vakaruose jų galvos kažkodėl jau ne tokios perkaitusios.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Puse dviratistų be šalmų, liemenių ir lempučių.
    Taip, vidurdienį šviečiant saulei ir temperatūrai siekiant +30 tik liemenės ir betrūksta. Yra marškinėlių ryškesnių nei liemenės, bet koks nors saugaus eismo biurokratas solidžiu tonu pasakys, kad įstatyme yra žodis LIEMENĖ, o žodžio marškinėliai nėra. Reikia vykdyti. Tuos perteklinius nuo dviračių naudojimo atbaidančius reikalavimus Seime ko gero priiminėja automobilininkai (jų yra daugiau ir jie įtakingesni), niekada nevažiavę dviračiu. Jie dviratį kelyje suvokia kaip trukdį, kurį reikėtų kažkaip pašalinti.

    Komentuoti:

Working...
X