Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai tose gatvėse kur greičiai skiriasi tik du kartus (t.y. automobiliai važinėja iki 50 km/h ir daugiausia ne dėl to, kad toks apribojimas, bet gatvės siauros, sankryžų daug ir dėl to greitai nepalėksi) problemos ir nėra. Bet ką daryti su senais blogais automobilių šlovinimo laikais pastatytais miesto greitkeliais, kur dažnai net 80 km/h yra leidžiamas greitis, o jei ir stovi 60 km/h apribojimo ženklas vis tiek visi važinėja bent jau 20 km/h greičiau? Dėl ko greičių skirtumas jau tampa bent jau 3 kartai (masės skirtumas kokie 125 kartai), o kadangi atsiranda važiuojančių dar greičiau tai gali ir 4 kartais pasiekti.

    Aišku, visada yra variantas naikinti tokias gatves apskritai, jas siaurinti iki vienos juostos viena kryptimi (ir pačias juostas padarant siauresnėmis), tankinti rajonus aplinkui taip pat įrengiant šviesoforais reguliuojamų sankryžų. Tas padėtų.
    Na, aš palyginus neblogai važiuoju dviračiu, bet elementariai remdamasis sveiku protu nevažiuočiau magistralinėmis gatvėmis, kur leistinas greitis - 80kmh ir eismas ypatingai intensyvus.
    Rinkčiausi galbūt šiek tiek ilgesnį, bet saugesnį kelią. Bet kokiu atveju, tai ne pasiteisinimas važinėti šaligatviais.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, transporto priemonės, kurių greičiai skiriasi 2 kartus, turi kažkaip sutilti gatvėje, kad nekeltų pavojaus pėstiesiems, kur greičių skirtumai yra ženkliai didesni.
    Tai tose gatvėse kur greičiai skiriasi tik du kartus (t.y. automobiliai važinėja iki 50 km/h ir daugiausia ne dėl to, kad toks apribojimas, bet gatvės siauros, sankryžų daug ir dėl to greitai nepalėksi) problemos ir nėra. Bet ką daryti su senais blogais automobilių šlovinimo laikais pastatytais miesto greitkeliais, kur dažnai net 80 km/h yra leidžiamas greitis, o jei ir stovi 60 km/h apribojimo ženklas vis tiek visi važinėja bent jau 20 km/h greičiau? Dėl ko greičių skirtumas jau tampa bent jau 3 kartai (masės skirtumas kokie 125 kartai), o kadangi atsiranda važiuojančių dar greičiau tai gali ir 4 kartais pasiekti.

    Aišku, visada yra variantas naikinti tokias gatves apskritai, jas siaurinti iki vienos juostos viena kryptimi (ir pačias juostas padarant siauresnėmis), tankinti rajonus aplinkui taip pat įrengiant šviesoforais reguliuojamų sankryžų. Tas padėtų.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Gal ir nelabai, bet gal tada variantas uždrausti automobiliams važinėti gatvėmis (gal nebent kokiais specializuotais greitkeliais), kad dviratininkams ir paspirtukininkams savo dideliais greičiais pavojaus nekeltų?
    Na, transporto priemonės, kurių greičiai skiriasi 2 kartus, turi kažkaip sutilti gatvėje, kad nekeltų pavojaus pėstiesiems, kur greičių skirtumai yra ženkliai didesni.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    O jei aš važinėju automobiliu, bet intensyvus eismas nepatinka, tada galiu važiuoti šaligatviu?
    Gal ir nelabai, bet gal tada variantas uždrausti automobiliams važinėti gatvėmis (gal nebent kokiais specializuotais greitkeliais), kad dviratininkams ir paspirtukininkams savo dideliais greičiais pavojaus nekeltų?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pastaruoju metu tokia ir yra tendencija, kad greito eismo gatvėse atsiranda dvirtakiai. O dviračiams lieka kartu su eismu važiuoti tik ten, kur jų greitis skiriasi kokius 2-3x. O ne 5x kaip su pėsčiojo.
    5x su pėsčiojo, tačiau kur kas mažesniame greičio intervale nei 2-3x su automobiliu.
    Jei pensininkas eis 10 x lėčiau nei studemntas, tai išvis 10x ohoho kaip pavojinga ?



    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    O jei aš važinėju automobiliu, bet intensyvus eismas nepatinka, tada galiu važiuoti šaligatviu?

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Dar variantas jeigu nėra šaligatvio - žmogus negali eiti gatve, juk gatvė tik automobiliams. Bet esmė, kad ir kaip norėtumėm, bet neturėsim mes nei visur įrengtų šaligatvių, nei dviračių takų, nei gatvės visur asfaltuotos bus ir kažkaip reikia visiems sugyventi. Apskritai yra daug tokių gatvių, kur šaligatviu praeina po 3 žmones per valandą ir 1 dviratininką - įrenginėti visiems atskiras linijas būtų per didelė prabanga, kaip ir visur tiesti magistralines gatves, kad mašinoms būtų lengviau apsilenkti. Turi būti vadovaujamasi kažkokiais protingumo principais ir supratimu, kad viešoji infrastruktūra nėra tavo nuosavybė, kad tu ja turi dalintis ir su kitais, kad ir kaip kartais nepatiktų kokie el. paspirtukai, stori žmonės ar vaikų darželio grupės.

    Pvz. geležinio vilko tiltas, kur vyksta ypač intensyvus mašinų eismas, o pėsčiųjų pasitaiko labai retai. Jeigu ten koks vaikas pradės važiuoti su paspirtuku gatve, kai šalia yra šaligatvis - tai man, kaip vairuotojui, tai labai nepatiktų, nepatiktų ir to vaiko tėvams, kad jis taip važinėja, bet va kažkodėl turi būti atsižvelgta į kažkokio mistinio pėsčiojo poreikius, kurio ten net nėra.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2019.05.22, 18:23.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Tai gal būtų visai variantas visose gatvėse, šalia kurių nėra dviračių takų ir reguliuojamų perėjų, uždrausti automobiliams važiuoti greičiau nei 30 km/h?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet dviračiai ir paspirtukai irgi neturėtų važinėti kartu su automobiliais, o savo takais, nes dar nesaugiau jiems, arba tada greitį reiktų apriboti gatvėse iki 30 km/h.
    Pastaruoju metu tokia ir yra tendencija, kad greito eismo gatvėse atsiranda dvirtakiai. O dviračiams lieka kartu su eismu važiuoti tik ten, kur jų greitis skiriasi kokius 2-3x. O ne 5x kaip su pėsčiojo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Pėsčiajam būti nutrenktam apskritai nėra smagu. Todėl automobiliai ir paspirtukai turi važinėti atskirai nuo pėsčiųjų.
    Bet dviračiai ir paspirtukai irgi neturėtų važinėti kartu su automobiliais, o savo takais, nes dar nesaugiau jiems, arba tada greitį reiktų apriboti gatvėse iki 30 km/h.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sakai būti nutrenktam fūros smagiau nei paspirtuko? Kieno stabdymo laikas trumpesnis, fūros iki paspirtuko ar paspirtuko iki pėsčiojo? Plius kieno svoris panašesnis į pėsčiojo, vairuotojo su automobiliu ar vairuotojo su paspirtuku?
    Pėsčiajam būti nutrenktam apskritai nėra smagu. Todėl automobiliai ir paspirtukai turi važinėti atskirai nuo pėsčiųjų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na tai kad ne - automobiliai vs paspirtukai važinėja kur kas panašesniu greičiu, bei pėstieji vs paspirtukai.
    Sakai būti nutrenktam fūros smagiau nei paspirtuko? Kieno stabdymo laikas trumpesnis, fūros iki paspirtuko ar paspirtuko iki pėsčiojo? Plius kieno svoris panašesnis į pėsčiojo, vairuotojo su automobiliu ar vairuotojo su paspirtuku?

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Manau žymiai paprasčiau ir svarbiausia saugiau visiems eismo dalyviams paspirtuką pristabdyti iki pėsčiojo greičio nei greito eismo gatvėje fūrą iki paspirtuko greičio. Nespėjus sustoti antru atveju pasekmės gerokai skaudesnės nei pirmu.
    Na tai kad ne - automobiliai vs paspirtukai važinėja kur kas panašesniu greičiu, bei pėstieji vs paspirtukai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Automobilis gatvėje pasivijęs lėtesnę transporto priemonę (pvz dvipirstuką) ir turi važiuoti jos greičiu kol atsiranda galimybė saugiai aplenkti.
    Manau žymiai paprasčiau ir svarbiausia saugiau visiems eismo dalyviams paspirtuką pristabdyti iki pėsčiojo greičio nei greito eismo gatvėje fūrą iki paspirtuko greičio. Nespėjus sustoti antru atveju pasekmės gerokai skaudesnės nei pirmu.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.22, 15:14.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai ir dabar yra ta taisyklė, kad pėsčiuosius turi lenkti 6 km/h, o jeigu nesant pėsčiųjų negalima važiuoti greičiau, tada ir gatvėje automobiliams neturėtų būtų leista važiuoti greičiau 30 km/h.
    Automobilis gatvėje pasivijęs lėtesnę transporto priemonę (pvz dvipirstuką) ir turi važiuoti jos greičiu kol atsiranda galimybė saugiai aplenkti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ok, reiškia tada pėstiesiems ten negalima, turi eiti gatve.
    P.S. kur siūlote važiuoti kokiu nors lazdynų tiltu?
    Kiek pamenu ne ant tilto yra padalinta per pusę. Ant pačio tilto dviračių-pėsčiųjų takas kartu. Tiesa, naujas dvirtakis nuo tilto iki Lazdynų bent iš vaizdo tik dviratininkams. Bent pagal vaizdą. Kokie ženklai nepasakysiu iš atminties. Bet čia jau Šimašiaus pėstofobija reiškiasi kuri daug kur mieste matosi (pvz Santaros gatvėje).

    Lazdynų tiltu su dviračiu aišku, kad važiuojamąja dalimi Nebent nori pėsčiojo greičiu slinkti šaligatviu. Kaip ir leidžia KET. Kokie debilai projektavo - klausimas ne man. Bet lygiai taip pat debilai projektuotojai neturėtų būti pasiteisinimas dėl parkavimo ant žolės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Tai jei paspirtukai važinės 6kmh greičiu, leisime ir jiems važinėti šaligatviais.
    Tai ir dabar yra ta taisyklė, kad pėsčiuosius turi lenkti 6 km/h, o jeigu nesant pėsčiųjų negalima važiuoti greičiau, tada ir gatvėje automobiliams neturėtų būtų leista važiuoti greičiau 30 km/h.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jei automobilis svers kokius 10 kg ir turės tik kelis šimtus vatų galios, kodėl gi ne.
    Tai jei paspirtukai važinės 6kmh greičiu, leisime ir jiems važinėti šaligatviais.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ten dvirtakis
    Ok, reiškia tada pėstiesiems ten negalima, turi eiti gatve.
    P.S. kur siūlote važiuoti kokiu nors lazdynų tiltu?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Tiek važiuojant automobiliu žmonės pasirenka jiems patogesnius kelius, tiek važiuojant dviračiais/paspirtukais.

    Jei mam važiuojant automobiliu per naujajį viaduką nepatinka kad ten amžini kamščiai, gal galiu kamščius apvažiuoti šaligatviu?
    Jei automobilis svers kokius 10 kg ir turės tik kelis šimtus vatų galios, kodėl gi ne.

    Komentuoti:

Working...
X