Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Statybininkų/Smolensko g. Vilniuje. Dar nematyta ženklų kombinacija. Realybėje galvojau automobilininkus įspėja panaudojus netinkamą papild. lentelę (ši be rodyklių), bet pasirodo čia dviratininkams nurodymas:
    821 Dviračiai Nurodo transporto priemonės rūšį, kuriai galioja kelio ženklas
    Click image for larger version

Name:	IMG_20220816_161220.jpg
Views:	480
Size:	825,2 kB
ID:	1985765

    Kampas toks, kad atvažiavus pervaža tie ženklai nematomi. Dar įdomesnis dviračių ir pėsčiųjų tako kelio ženklas kitoj sankryžos pusėj. Nemačiau, ką ten stato, bet gatvės vaizde ten nėra jokio tako ir nėra ištisinės ant šaligatvio.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	468
Size:	2,03 MB
ID:	1985766
    https://www.google.com/maps/@54.6736...7i16384!8i8192

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Ar prieštarauja taisyklėms važiavimas nuo dviračių tako per pervažą į važiuojamąją dalį ?

    Tarkim eismo atžvilgiu galimai saugų pavyzdį degant žaliam dviratininkams iš Žalgirio g. dviračių tako dešiniuoju posūkių į Kalvarijų gatvės A+ juostą (praleidus pėsčiuosius) ?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20220803-115640_Chrome.jpg
Views:	551
Size:	63,5 kB
ID:	1982904

    Radau tik tokias dvejopas užuominas, bet ar galima ar draudžiama nesuprantu.

    117. Jeigu važiuojamoji dalis horizontaliojo ženklinimo linijomis ir (arba) kelio ženklais suskirstyta į eismo juostas, transporto priemonės turi važiuoti šiomis juostomis. Užvažiuoti ant brūkšninių horizontaliojo ženklinimo linijų leidžiama tik persirikiuojant į kitą eismo juostą, kirsti ištisines horizontaliojo ženklinimo linijas leidžiama tik Taisyklių 3 priede nurodytais atvejais.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20220803-141137_Chrome.jpg
Views:	572
Size:	74,0 kB
ID:	1982905


    Vis dažniau pasitaiko tokių jungčių galimybių su A+, ramaus eismo ir dviračių gatvėm. Jei toks veiksmas draudžiamas, tai tada nėra patogaus būdo pervažiuoti kur baigiasi dviračių takas ir prasideda dviračių gatvė (pvz. Čiurlionio g.) ? Ar pagal taisykles reikia važiuoti šaligatviu iki išvažiavimo iš kiemo ir įsilieti į eismą ten ?

    Suprantu, kad idealiu atveju dvirtakis turi tikslingą nuovažą į gatvę, bet kol kas tai yra labai reta ir užtruks kol įgyvendins.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Ir dar prieš eismą
    Ir dar saulei leidžiantis - be jokių lempų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Ir dar prieš eismą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus Linkmenų gatvės dviračių takas tuščias.
    Gal netinka kokybė, gal dvirtakis Woltui per siauras


    Vaizdelis po 20 -30 sekundžių. Gal kamikadzė spėjo pasitraukti

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Santariškėse nuo A juostų nupaišymo nebeliko prasmės minti tais šaligatviais. Principe gaila, kad KET draudžia minti ten kur yra takas šalia, neatsižvelgiant į šio kokybę. Kita vertus tokia kontrolė bent miegamuosiuose rajonuose neegzistuoja.
    57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Santariškėse nuo A juostų nupaišymo nebeliko prasmės minti tais šaligatviais. Principe gaila, kad KET draudžia minti ten kur yra takas šalia, neatsižvelgiant į šio kokybę. Kita vertus tokia kontrolė bent miegamuosiuose rajonuose neegzistuoja.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Santariškių gatvėje takas baigiasi.
    Savaitgalį iki žiedo patogiau važiuoti gatve, ne šaligatviu
    Paskutinis taisė Romas; 2020.08.09, 11:53. Priežastis: Kopija iš temos "Dviračių takai Vilniuje"

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Susiję tuo, kad čia win-win situacija darnaus judrumo nekentėjams. a) dviračių take - žioplys pėstysis, pats kaltas, kad ne su mašina važinėja. b) šaligatvyje, perėjoje - tie dviratininkai laksto kaip išprotėję nežiūrėdami į kelią.
    Kad gedimino prosperkte šaligatviais (nors takas laisvas) drivarininkai laksto kaip išprotėję tai turiu pilna asmeninės patirties.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Žinant, jog net nėra žinoma eismo įvykio vieta kelyje – kuo šis pranešimas susijęs su forumo tema?
    Gal sukuriam temą „Diskusijos apie KET reikalavimus auomobilistams”?
    Nereikia nervuotis. Ne visi dviratininkai balti ir pūkuoti.

    Kuo čia dėti automobilistai?
    Pęstįjį numušė dviratininkas. Tikėtina, kad jo greitis buvo didesnis nei pėsčiojo. Ar jis laikėsi taisyklių dabar narpliojama.
    Tačiau yra bendras principas, kad kieno greitis didesnis, tas ir turi daugiau atsakomybės. Kaip automobilistas turi būti atsargus pėsčiųjų ir dviratininkų atžvilgiu, taip ir dviratininkai su paspirtukininkais turi saugoti pėsčiuosius - ne tik lakstydami šaligatviais, bet ir važiuodami prospektu.
    O pabėgimas iš įvykio vietos išvis netelpa į jokias taisykles.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Žinant, jog net nėra žinoma eismo įvykio vieta kelyje – kuo šis pranešimas susijęs su forumo tema?

    Gal sukuriam temą „Diskusijos apie KET reikalavimus auomobilistams”?

    Vienas, kaip tik neįsipaišė tarp plačių brūkšninių linijų – kaktomuša taranavo silpnesnius eismo dalyvius. Į įvykio vietą išskubėjo pareigūnai su sirenomis, pasitelktos ir kitos intitucijos – neatideliotinai iškviesti paramedikai suteikti skubiąjai pagalbai. Rimtis sukaustė Gedimino pr. ilgai popietei:
    Susiję tuo, kad čia win-win situacija darnaus judrumo nekentėjams. a) dviračių take - žioplys pėstysis, pats kaltas, kad ne su mašina važinėja. b) šaligatvyje, perėjoje - tie dviratininkai laksto kaip išprotėję nežiūrėdami į kelią.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Dažnai žmonės nesuvokia, kad Gedimino pr. galima laikinai sustoti pačioje auto eismo juostoje ties geltonu punktyru, neužstatant dviračių juostos. Ne toks ten eismas, kad sudėtinga būtų apvažiuoti su tokiais šviesoforiniais koridoriais.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Žinant, jog net nėra žinoma eismo įvykio vieta kelyje – kuo šis pranešimas susijęs su forumo tema?

    Gal sukuriam temą „Diskusijos apie KET reikalavimus auomobilistams”?

    Vienas, kaip tik neįsipaišė tarp plačių brūkšninių linijų – kaktomuša taranavo silpnesnius eismo dalyvius. Į įvykio vietą išskubėjo pareigūnai su sirenomis, pasitelktos ir kitos intitucijos – neatideliotinai iškviesti paramedikai suteikti skubiąjai pagalbai. Rimtis sukaustė Gedimino pr. ilgai popietei:

    Click image for larger version

Name:	x.jpg
Views:	1000
Size:	239,1 kB
ID:	1816054

    Negana to, dviračių juostoje spec tarnybų ir foto objektyvų buvo užfiksuotas ir apsuptas nelegalus parkuotojas:

    Click image for larger version

Name:	xx.jpg
Views:	1046
Size:	264,7 kB
ID:	1816055

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Neparašyta, kur įvyko nelaimė - prospekte ar šaligatvyje.
    Nors yra pažymėti platūs dviračių takai, prospekto šaligatviais laviruodami tarp pėsčiųjų dažnai važinėja dviratininkai ir paspirtukininkai,

    Delfi.lt 2020.07.20
    Vilniaus Gedimino prospekte dviratininkas sužalojo pėsčiajį
    Dviratininko partrenktas pėsčiasis buvo sužalotas. Medikų pagalbos prašęs pranešėjas nurodė, kad žmogus kraujuoja, jam sužalota galva.Į įvykio vietą išskubėjo policija ir medikai. Sužalotą vyrą medikai nuvežė į ligoninę.
    Įtariamas kaltininkas policijos nelaukė, jis spruko iš įvykio vietos.



    https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=84805933

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą


    Paryžiuje per pandemiją dviratininkų skaičius patrigubėjo, 1/6 su šalmu, 0 liemenių #YOLO
    Vilniui irgi kovo gale galėjai taip važinėti kai gatvės tusčios buvo. Dabar tokie gatvių paradai neišeitų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Gal pradžiai reiktų susižinoti, kas tai yra gatvė.
    Mėlyna rodyklė šaligatvis (kur aš važiuočiau dviračiu)
    Raudona rodyklė gatvė (kur man ypatingai nemalonu būtų važiuoti dviračiu)

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Dviračių eismas šaligatviais turėtų būti uždraustas, kaip civilizuotame pasaulyje.
    Išskyrus 50 km/h+ gatves, kur galėtų atsirasti ženklai "Bendras pėsčiųjų ir dviračių takas" arba, uždraudus eismą šaligatviuose, "Pėsčiųjų takas (išskyrus dviračius)".

    Dėl 20-30 km/h gatvelių tai pilnai sutinku. Kai kurios 40-50 km/h gatvelės turėtų atsidurti 30 km/h zonoje su kalniukais ir kuoleliais.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Jei dviračių takas nupieštas ar nenuoieštas ant šaligatvio, silpnoji eismo dalyvių dalis – pėstieji, todėl dviratin8nkai privalo (turėtų būti priversti) būti atsargesni, važiuoti lėčiau.
    Jei dviračių takas nupieštas ar nenupieštas, bet neitin atskirtas, važiuojamojoje gatvės dalyje, t. y. šalia eismo juostų, silpnoji dalis yra dviratininkai, todėl automobilininkai turi būti priversti važiuoti atsargiau, lėčiau (eismo trajektorijų kreivinimas, juostų siaurinimas, mažinimas, pakeltos pėsčiųjų perėjos arba gyvenamoji zona).

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Nu va, pasirodo Zuokas su savo nupaišytais takais buvo ahead of his time Galim ir toliau teplioti, jeigu pėstiesiems nuo to bus geriau, kad tik galėtų tėveliai su vaikais minti saugiai ten kur dar nėra įrengti normalūs asfaltuoti dviračių takai.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Gal pradžiai reiktų susižinoti, kas tai yra gatvė.

    Komentuoti:

Working...
X