Parašė Xedos
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąGal davai dar ir posūkių lemputes pradedam taupyt taip, kaip taupom dviratininkų kišenes? Man kaip tik neatmetinėja rankenėlė
Komentuoti:
-
Gal davai dar ir posūkių lemputes pradedam taupyt taip, kaip taupom dviratininkų kišenes? Man kaip tik neatmetinėja rankenėlė
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLabai gerai, kad dauguma važinėja su įjungtais žibintais, žymiai lengviau pastebėti, kai važiuojant su kuom nors užsikalbi ir nebežiūri į kelią. Ypač miško takuose, kur tamsu ir viduryje dienos.
Aš taip pat neįsivaizduoju kaip reikia užsikalbėti ir dar kaip ilgai, kad nepastebėti dviratininkų važiuojančių priekyje. Jei jau taip užsikalbama, kad nebematoma kas darosi priekyje nepadės niekas.
Ir siūlyčiau nelyginti vingiuoto miško takelio paskendusio šešėliuose su dviračių taku mieste virš kurio plieskia saulė.
Mane vis tiek stebina požiūris, kad dviračių žibintai yra problemų susijusių su dviračių eismu panacėja. Vakar aplenkiau kelis "žibintininkus" važiavusius dviračių takais. Iš tolėliau jų visiškai nesimato (tas tolėliau tai ne šimtas metrų ), pritartėjus per keletą metrų jau pasimato (ir tai dar buvo šešėlyje ).Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.07, 13:27.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąPanašu, kad taisyklių nesupranta ne tik policija, bet ir dviratininkai. Tokio kiekio dviratininkų važiuojančių su liemenėmis dviračių takais dar neteko matyti . Žinoma ir anksčiau tokių pasitaikydavo, bet tikrai ne tiek daug. Kai kurie ir su įjungtais žibintais dviračių takais važiuoja. O gatvėse sakyčiau gal 1/4 laikosi taisyklių. Tiesa, gal kiti ir su žibintais važiavo, bet jų tuomet tiesiog nesimatė .Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.07, 12:38.
Komentuoti:
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąProblema manau tame, kad Vilniuje turbūt 95% atvejų neįmanoma pasiekti tikslo riedant TIK dviračių takais.
Turiu omenyje, kad dviračių takai sudaro bent šiokį tokį tinklą (bet ne visame mieste), o ne atskiras atkarpas nesujungtas tarpusavyje, todėl važiuoti gatve nėra butinybės (tai, kad jie yra nelygūs ir važiavimas jais prilygsta slalomui jau yra kita kalba).
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąPanašu, kad taisyklių nesupranta ne tik policija, bet ir dviratininkai. Tokio kiekio dviratininkų važiuojančių su liemenėmis dviračių takais dar neteko matyti . Žinoma ir anksčiau tokių pasitaikydavo, bet tikrai ne tiek daug. Kai kurie ir su įjungtais žibintais dviračių takais važiuoja. O gatvėse sakyčiau gal 1/4 laikosi taisyklių. Tiesa, gal kiti ir su žibintais važiavo, bet jų tuomet tiesiog nesimatė .
Komentuoti:
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąVisi šie nauji įstatymai dviratininkams pažeidžia Lietuvos konstitucija, ir LR įstatymus.
Komentuoti:
-
Visi šie nauji įstatymai dviratininkams pažeidžia Lietuvos konstitucija, ir LR įstatymus.
Komentuoti:
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąSiandiena bendravau su vienu policijos sulu. Minejo, kad per pasitarimus patys nesupranta, kaip ta istatyma traktuoti, ar dviratininko apranga turinti sviesa atspindincius elementus yra tolygu liemenei ar ne, taip pat ka daryt su tais dviraciais, kurie gamykliskai neturi reikalaujamu atsvaitu kruvos, bet turi tuv ir kitus ES reikalavimu atitikima patvirtinancius sertifikatus. Tai jei net policija iki galo nesupranta visu gudrybiu, tai kaip gali bausti turi sita nesamone atsaukti ir itraukti pacius dviratininkus I jo kurima
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąGali neišregistruot, bet stabdyt registraciją, ilgiausiai metams.Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.04, 23:01.
Komentuoti:
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąJup, jei prie modernaus plento ar time trail dviracio rasi kaip pritvirtint zibinta nebraizant ar nelauzant anglies pluosto daliu - sveikinimai apie svori siuo atveju ir nekalbu del liemenes - taip, nurodyta, kad turi buti sviesa atspindinti liemene, o ne speciali apranga, kuri turi sviesa atspindincius elementus.
Jei galvotu apie sauguma, tai pirmoj vietoj padarytu salmus privalomus, o antroj vietoj - sviesos elementus, o ne liemene
Galim gincytis iki pajuodavimo, bet is skirtingu stovyklu ziurim I sita nauja nesamone
Tie nauji pakeitimai dar nelogiski ir tuom, kad pvz britvu vairuotojai neturi tu buriu uzsidet vairuodami, tai gaunasi kvaila situacija, kai perlipes is britvos ant sportinio dviracio galiu nusimest salma, bet turiu uzsideti liemene-bure )
53. Ryškiaspalvė liemenė su šviesą atspindinčiais elementais – geltonos, oranžinės ar raudonos spalvos liemenė arba kitas viršutinės kūno dalies (nuo kaklo iki juosmens) drabužis su iš visų pusių kitiems eismo dalyviams matomais šviesą atspindinčiais elementais.
Komentuoti:
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTuriu dar vieną klausimą, nesusijusį su dviračiais. Dėl autombolių išregistravimo, pagal naują tvarką, jei nėra TA, ar draudimo, po 3 mėn. automobilis automatiškai išregistruojamas, ir norint vėl juo naudotis, reikia jį registruoti iš naujo (kaip nupirktą iš užsienio) bent jau taip rašė naujienų portalai. Man įdomu, kokie dokumentai lieka pas autombolio savininką, po to kai automobilis išregistruojamas automatiškai. o jo numeriai grąžinami regitrai. Nes realiai, jei lieka kažkoks tr. priemonės dokumentas, tie (įmonės) kurios pagal įstatus gali įsigyti metinius garažinius numerius, laisvai galėtų naudoti juos, po automatinio išregistavimo. Aš savo atvėju turiu automobilį kuris turi TA, bet ne vasaros metu jo nedraužiu, taip pat turiu tuos "garažinius" nr. ir man netgi pigiau ir patogiau būtų juos naudoti po automatinės išregistacijos, kadangi nereikia TA, taip pat draudimas 21 lt mėn, kurį gali nusipirkti kada reikia. Gal kas žinot, koks dokumentas lieka, įsigaliojus naujai tvarkai?
Komentuoti:
-
Turiu dar vieną klausimą, nesusijusį su dviračiais. Dėl autombolių išregistravimo, pagal naują tvarką, jei nėra TA, ar draudimo, po 3 mėn. automobilis automatiškai išregistruojamas, ir norint vėl juo naudotis, reikia jį registruoti iš naujo (kaip nupirktą iš užsienio) bent jau taip rašė naujienų portalai. Man įdomu, kokie dokumentai lieka pas autombolio savininką, po to kai automobilis išregistruojamas automatiškai. o jo numeriai grąžinami regitrai. Nes realiai, jei lieka kažkoks tr. priemonės dokumentas, tie (įmonės) kurios pagal įstatus gali įsigyti metinius garažinius numerius, laisvai galėtų naudoti juos, po automatinio išregistavimo. Aš savo atvėju turiu automobilį kuris turi TA, bet ne vasaros metu jo nedraužiu, taip pat turiu tuos "garažinius" nr. ir man netgi pigiau ir patogiau būtų juos naudoti po automatinės išregistacijos, kadangi nereikia TA, taip pat draudimas 21 lt mėn, kurį gali nusipirkti kada reikia. Gal kas žinot, koks dokumentas lieka, įsigaliojus naujai tvarkai?
Komentuoti:
-
Jup, jei prie modernaus plento ar time trail dviracio rasi kaip pritvirtint zibinta nebraizant ar nelauzant anglies pluosto daliu - sveikinimai apie svori siuo atveju ir nekalbu del liemenes - taip, nurodyta, kad turi buti sviesa atspindinti liemene, o ne speciali apranga, kuri turi sviesa atspindincius elementus.
Jei galvotu apie sauguma, tai pirmoj vietoj padarytu salmus privalomus, o antroj vietoj - sviesos elementus, o ne liemene
Galim gincytis iki pajuodavimo, bet is skirtingu stovyklu ziurim I sita nauja nesamone
Tie nauji pakeitimai dar nelogiski ir tuom, kad pvz britvu vairuotojai neturi tu buriu uzsidet vairuodami, tai gaunasi kvaila situacija, kai perlipes is britvos ant sportinio dviracio galiu nusimest salma, bet turiu uzsideti liemene-bure )
Komentuoti:
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąO kodel dviraciam turi galiot nelogiskos taisykles, kurios pritaikytos ir konkreciai parasytos hibridiniu dviraciu vairuotojam, net ne miesto? o kuom blogesne specializuota apranga uz liemene? Kodel reikalaujama nelogisku dalyku su atsvaitais? Kodel nesimaudojama civilizuotu ES valstybiu praktika ir nekuriamos bendrines taisykles, kurios apimtu visus dviratininkus? Kodel Lietuva siekia uzdrausti tt/road dviracius? Kodel sportininkai, kurie vaziuoja kolonoj ir treniruojasi varzyboms - iskart taptu pazeidejais? Esame pirma bananu respublika, kurioj dviraciu sportas oficialiai nelegalus
Kad surast pasiteisinimus, tai visi gudrūs, o kad apie save ir kitus pagalvot - smegenys nebeišneša. Todėl ir yra bananų respublika, kad tokie bananai tik apie savo interesus tegalvoja.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTai ant kiek buki turi būt, kad nesuprastų kas šviesą atspindi, o kas ne? Liemenės / žibintų nėr - kaltas.
Maniškis automobilio atvejis - žibintas atitinka visus reikalavimus, bet yra mechaninis, kai gamykliškai turi būti elektrinis. Nepraeina TA ir viskas. Taisyklės yra taisyklės. Lygiai tas pats dviračiui - yra įsakymas, kad turi būt papildomi žibintai ar liemenė, tai tuos TUV sertifikatus galima susikišt į gerą vietą... tarkime, pečių Jeigu motoriniam transportui privalo galiot visos taisyklės, tai kodėl dviračiam ne?
Komentuoti:
-
Sukurta atskira tema
Sukurta atskira tema eismo taisyklių pakeitimams apie dviratininkų liemenes ir dviračių žibintus.
Kabangi pakeitimai niekam tikę, tai nelabai nusisekė ir temos pavadinimas -
"KET taisyklių pakeitimai. Dviračiai"
Prašom siūlyti geresnius variantus.
Komentuoti:
-
Tai ant kiek buki turi būt, kad nesuprastų kas šviesą atspindi, o kas ne? Liemenės / žibintų nėr - kaltas.
Maniškis automobilio atvejis - žibintas atitinka visus reikalavimus, bet yra mechaninis, kai gamykliškai turi būti elektrinis. Nepraeina TA ir viskas. Taisyklės yra taisyklės. Lygiai tas pats dviračiui - yra įsakymas, kad turi būt papildomi žibintai ar liemenė, tai tuos TUV sertifikatus galima susikišt į gerą vietą... tarkime, pečių Jeigu motoriniam transportui privalo galiot visos taisyklės, tai kodėl dviračiam ne?
Komentuoti:
Komentuoti: