Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Egiuxz
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Jau greičiau tai ne dviratininkų kišenių taupymas, o žmonių kvailinimas .
    Jeigu bent vienas bus pastebėtas laiku dėl tos lemputės - važinėsiu iki gyvenimo galo su jomis. Labiau patys dviratininkai verkia kaip dvyliktokai šiemet. Matyt, sugrįžo lietuviškasis UNESCO paveldas - raudos.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Gal davai dar ir posūkių lemputes pradedam taupyt taip, kaip taupom dviratininkų kišenes? Man kaip tik neatmetinėja rankenėlė
    Jau greičiau tai ne dviratininkų kišenių taupymas, o žmonių kvailinimas .

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Gal davai dar ir posūkių lemputes pradedam taupyt taip, kaip taupom dviratininkų kišenes? Man kaip tik neatmetinėja rankenėlė

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Labai gerai, kad dauguma važinėja su įjungtais žibintais, žymiai lengviau pastebėti, kai važiuojant su kuom nors užsikalbi ir nebežiūri į kelią. Ypač miško takuose, kur tamsu ir viduryje dienos.
    Jei teisingai supratau, tai Jūs džiaugiatės tuo, kad žmonės nesupranta taisyklių . Geras požiūris.

    Aš taip pat neįsivaizduoju kaip reikia užsikalbėti ir dar kaip ilgai, kad nepastebėti dviratininkų važiuojančių priekyje. Jei jau taip užsikalbama, kad nebematoma kas darosi priekyje nepadės niekas.

    Ir siūlyčiau nelyginti vingiuoto miško takelio paskendusio šešėliuose su dviračių taku mieste virš kurio plieskia saulė.

    Mane vis tiek stebina požiūris, kad dviračių žibintai yra problemų susijusių su dviračių eismu panacėja. Vakar aplenkiau kelis "žibintininkus" važiavusius dviračių takais. Iš tolėliau jų visiškai nesimato (tas tolėliau tai ne šimtas metrų ), pritartėjus per keletą metrų jau pasimato (ir tai dar buvo šešėlyje ).
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.07, 13:27.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Panašu, kad taisyklių nesupranta ne tik policija, bet ir dviratininkai. Tokio kiekio dviratininkų važiuojančių su liemenėmis dviračių takais dar neteko matyti . Žinoma ir anksčiau tokių pasitaikydavo, bet tikrai ne tiek daug. Kai kurie ir su įjungtais žibintais dviračių takais važiuoja. O gatvėse sakyčiau gal 1/4 laikosi taisyklių. Tiesa, gal kiti ir su žibintais važiavo, bet jų tuomet tiesiog nesimatė .
    Labai gerai, kad dauguma važinėja su įjungtais žibintais, žymiai lengviau pastebėti, kai važiuojant su kuom nors užsikalbi ir nebežiūri į kelią. Ypač miško takuose, kur tamsu ir viduryje dienos.
    Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.07, 12:38.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
    Problema manau tame, kad Vilniuje turbūt 95% atvejų neįmanoma pasiekti tikslo riedant TIK dviračių takais.
    Tame tiesos taip pat yra, bet Šiauliuose situacija kiek kitokia, tai dar priklauso ir nuo to apie kokią miesto dalį kalbama, bet tie dviratininkai su liemenėmis buvo matyti ten kur dviračių takai yra, vienokie ar kitokie.....

    Turiu omenyje, kad dviračių takai sudaro bent šiokį tokį tinklą (bet ne visame mieste), o ne atskiras atkarpas nesujungtas tarpusavyje, todėl važiuoti gatve nėra butinybės (tai, kad jie yra nelygūs ir važiavimas jais prilygsta slalomui jau yra kita kalba).

    Komentuoti:


  • Qbazzz
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Panašu, kad taisyklių nesupranta ne tik policija, bet ir dviratininkai. Tokio kiekio dviratininkų važiuojančių su liemenėmis dviračių takais dar neteko matyti . Žinoma ir anksčiau tokių pasitaikydavo, bet tikrai ne tiek daug. Kai kurie ir su įjungtais žibintais dviračių takais važiuoja. O gatvėse sakyčiau gal 1/4 laikosi taisyklių. Tiesa, gal kiti ir su žibintais važiavo, bet jų tuomet tiesiog nesimatė .
    Problema manau tame, kad Vilniuje turbūt 95% atvejų neįmanoma pasiekti tikslo riedant TIK dviračių takais.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Ka konkreciai pazeidzia?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Visi šie nauji įstatymai dviratininkams pažeidžia Lietuvos konstitucija, ir LR įstatymus.
    Šių reformų šalininkai paprašys Jūsų argumentuoti tokį teiginį , nes jų požiūris yra tikrai kitoks.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Visi šie nauji įstatymai dviratininkams pažeidžia Lietuvos konstitucija, ir LR įstatymus.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Siandiena bendravau su vienu policijos sulu. Minejo, kad per pasitarimus patys nesupranta, kaip ta istatyma traktuoti, ar dviratininko apranga turinti sviesa atspindincius elementus yra tolygu liemenei ar ne, taip pat ka daryt su tais dviraciais, kurie gamykliskai neturi reikalaujamu atsvaitu kruvos, bet turi tuv ir kitus ES reikalavimu atitikima patvirtinancius sertifikatus. Tai jei net policija iki galo nesupranta visu gudrybiu, tai kaip gali bausti turi sita nesamone atsaukti ir itraukti pacius dviratininkus I jo kurima
    Panašu, kad taisyklių nesupranta ne tik policija, bet ir dviratininkai. Tokio kiekio dviratininkų važiuojančių su liemenėmis dviračių takais dar neteko matyti . Žinoma ir anksčiau tokių pasitaikydavo, bet tikrai ne tiek daug. Kai kurie ir su įjungtais žibintais dviračių takais važiuoja. O gatvėse sakyčiau gal 1/4 laikosi taisyklių. Tiesa, gal kiti ir su žibintais važiavo, bet jų tuomet tiesiog nesimatė .

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Gali neišregistruot, bet stabdyt registraciją, ilgiausiai metams.
    Na taip galiu, bet tokiu atvėju, vistiek reikia ir TA ir draudimo. Aš kalbu, kad turėt "garažinius" nr. netgli labiau apsimoka jei išregistruos automobilį. Nes su jais šiuo metu laisvai gali važinėti neturėdamas TA su auto iš užsienio kuris nebuvo registruotas LT. O draudimas 21 LT mėn. Įdomu kokie po šių pakeitimų dokumentai lieka pas auto savininką (kadangi visur rašo, kad išregistuotą autombilį ir vėl gali priregisruoti).
    Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.04, 23:01.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Jup, jei prie modernaus plento ar time trail dviracio rasi kaip pritvirtint zibinta nebraizant ar nelauzant anglies pluosto daliu - sveikinimai apie svori siuo atveju ir nekalbu del liemenes - taip, nurodyta, kad turi buti sviesa atspindinti liemene, o ne speciali apranga, kuri turi sviesa atspindincius elementus.
    Jei galvotu apie sauguma, tai pirmoj vietoj padarytu salmus privalomus, o antroj vietoj - sviesos elementus, o ne liemene
    Galim gincytis iki pajuodavimo, bet is skirtingu stovyklu ziurim I sita nauja nesamone
    Tie nauji pakeitimai dar nelogiski ir tuom, kad pvz britvu vairuotojai neturi tu buriu uzsidet vairuodami, tai gaunasi kvaila situacija, kai perlipes is britvos ant sportinio dviracio galiu nusimest salma, bet turiu uzsideti liemene-bure )
    Apibrėžimas iš įstatymo:
    53. Ryškiaspalvė liemenė su šviesą atspindinčiais elementais – geltonos, oranžinės ar raudonos spalvos liemenė arba kitas viršutinės kūno dalies (nuo kaklo iki juosmens) drabužis su iš visų pusių kitiems eismo dalyviams matomais šviesą atspindinčiais elementais.
    Taigi gali būti nebūtinai ta populiarioji liemenė, tačiau vis tiek turi turėti diena neveiksmingus šviesą atspindinčius elementus

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Turiu dar vieną klausimą, nesusijusį su dviračiais. Dėl autombolių išregistravimo, pagal naują tvarką, jei nėra TA, ar draudimo, po 3 mėn. automobilis automatiškai išregistruojamas, ir norint vėl juo naudotis, reikia jį registruoti iš naujo (kaip nupirktą iš užsienio) bent jau taip rašė naujienų portalai. Man įdomu, kokie dokumentai lieka pas autombolio savininką, po to kai automobilis išregistruojamas automatiškai. o jo numeriai grąžinami regitrai. Nes realiai, jei lieka kažkoks tr. priemonės dokumentas, tie (įmonės) kurios pagal įstatus gali įsigyti metinius garažinius numerius, laisvai galėtų naudoti juos, po automatinio išregistavimo. Aš savo atvėju turiu automobilį kuris turi TA, bet ne vasaros metu jo nedraužiu, taip pat turiu tuos "garažinius" nr. ir man netgi pigiau ir patogiau būtų juos naudoti po automatinės išregistacijos, kadangi nereikia TA, taip pat draudimas 21 lt mėn, kurį gali nusipirkti kada reikia. Gal kas žinot, koks dokumentas lieka, įsigaliojus naujai tvarkai?
    Gali neišregistruot, bet stabdyt registraciją, ilgiausiai metams.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Turiu dar vieną klausimą, nesusijusį su dviračiais. Dėl autombolių išregistravimo, pagal naują tvarką, jei nėra TA, ar draudimo, po 3 mėn. automobilis automatiškai išregistruojamas, ir norint vėl juo naudotis, reikia jį registruoti iš naujo (kaip nupirktą iš užsienio) bent jau taip rašė naujienų portalai. Man įdomu, kokie dokumentai lieka pas autombolio savininką, po to kai automobilis išregistruojamas automatiškai. o jo numeriai grąžinami regitrai. Nes realiai, jei lieka kažkoks tr. priemonės dokumentas, tie (įmonės) kurios pagal įstatus gali įsigyti metinius garažinius numerius, laisvai galėtų naudoti juos, po automatinio išregistavimo. Aš savo atvėju turiu automobilį kuris turi TA, bet ne vasaros metu jo nedraužiu, taip pat turiu tuos "garažinius" nr. ir man netgi pigiau ir patogiau būtų juos naudoti po automatinės išregistacijos, kadangi nereikia TA, taip pat draudimas 21 lt mėn, kurį gali nusipirkti kada reikia. Gal kas žinot, koks dokumentas lieka, įsigaliojus naujai tvarkai?

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Jup, jei prie modernaus plento ar time trail dviracio rasi kaip pritvirtint zibinta nebraizant ar nelauzant anglies pluosto daliu - sveikinimai apie svori siuo atveju ir nekalbu del liemenes - taip, nurodyta, kad turi buti sviesa atspindinti liemene, o ne speciali apranga, kuri turi sviesa atspindincius elementus.
    Jei galvotu apie sauguma, tai pirmoj vietoj padarytu salmus privalomus, o antroj vietoj - sviesos elementus, o ne liemene
    Galim gincytis iki pajuodavimo, bet is skirtingu stovyklu ziurim I sita nauja nesamone
    Tie nauji pakeitimai dar nelogiski ir tuom, kad pvz britvu vairuotojai neturi tu buriu uzsidet vairuodami, tai gaunasi kvaila situacija, kai perlipes is britvos ant sportinio dviracio galiu nusimest salma, bet turiu uzsideti liemene-bure )

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    O kodel dviraciam turi galiot nelogiskos taisykles, kurios pritaikytos ir konkreciai parasytos hibridiniu dviraciu vairuotojam, net ne miesto? o kuom blogesne specializuota apranga uz liemene? Kodel reikalaujama nelogisku dalyku su atsvaitais? Kodel nesimaudojama civilizuotu ES valstybiu praktika ir nekuriamos bendrines taisykles, kurios apimtu visus dviratininkus? Kodel Lietuva siekia uzdrausti tt/road dviracius? Kodel sportininkai, kurie vaziuoja kolonoj ir treniruojasi varzyboms - iskart taptu pazeidejais? Esame pirma bananu respublika, kurioj dviraciu sportas oficialiai nelegalus
    Naudojamasi - D. Britanijoje žmonės liemenes vilki ir su miesto dviračiais važinėdami. Ir šiap, koks skirtumas yra dviračio tipas? Neatlaikys žibintų prisuktų? Ar važiuotojas nebegalvojantis pasidaro ant miesto dviračio atsisėdęs, kad savo saugumu nesirūpintų? O yra nurodyta, kad šviesą atspindinti liemenė turi būt iš Senukų, bet negali būt aptempta dviratininko apranga su atšvaitas?

    Kad surast pasiteisinimus, tai visi gudrūs, o kad apie save ir kitus pagalvot - smegenys nebeišneša. Todėl ir yra bananų respublika, kad tokie bananai tik apie savo interesus tegalvoja.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Tai ant kiek buki turi būt, kad nesuprastų kas šviesą atspindi, o kas ne? Liemenės / žibintų nėr - kaltas.
    Maniškis automobilio atvejis - žibintas atitinka visus reikalavimus, bet yra mechaninis, kai gamykliškai turi būti elektrinis. Nepraeina TA ir viskas. Taisyklės yra taisyklės. Lygiai tas pats dviračiui - yra įsakymas, kad turi būt papildomi žibintai ar liemenė, tai tuos TUV sertifikatus galima susikišt į gerą vietą... tarkime, pečių Jeigu motoriniam transportui privalo galiot visos taisyklės, tai kodėl dviračiam ne?
    O kodel dviraciam turi galiot nelogiskos taisykles, kurios pritaikytos ir konkreciai parasytos hibridiniu dviraciu vairuotojam, net ne miesto? o kuom blogesne specializuota apranga uz liemene? Kodel reikalaujama nelogisku dalyku su atsvaitais? Kodel nesimaudojama civilizuotu ES valstybiu praktika ir nekuriamos bendrines taisykles, kurios apimtu visus dviratininkus? Kodel Lietuva siekia uzdrausti tt/road dviracius? Kodel sportininkai, kurie vaziuoja kolonoj ir treniruojasi varzyboms - iskart taptu pazeidejais? Esame pirma bananu respublika, kurioj dviraciu sportas oficialiai nelegalus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sukurta atskira tema

    Sukurta atskira tema eismo taisyklių pakeitimams apie dviratininkų liemenes ir dviračių žibintus.

    Kabangi pakeitimai niekam tikę, tai nelabai nusisekė ir temos pavadinimas -
    "KET taisyklių pakeitimai. Dviračiai"

    Prašom siūlyti geresnius variantus.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Tai ant kiek buki turi būt, kad nesuprastų kas šviesą atspindi, o kas ne? Liemenės / žibintų nėr - kaltas.
    Maniškis automobilio atvejis - žibintas atitinka visus reikalavimus, bet yra mechaninis, kai gamykliškai turi būti elektrinis. Nepraeina TA ir viskas. Taisyklės yra taisyklės. Lygiai tas pats dviračiui - yra įsakymas, kad turi būt papildomi žibintai ar liemenė, tai tuos TUV sertifikatus galima susikišt į gerą vietą... tarkime, pečių Jeigu motoriniam transportui privalo galiot visos taisyklės, tai kodėl dviračiam ne?

    Komentuoti:

Working...
X