Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąViskas aišku, vadinasi gyvenimas nepagerės...
Komentuoti:
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąTai kaip suprantu visi kamščiai į/iš Petrašiūnų, ateities plente, pro hesą didžiąją dalimi susidaro dėl Amalių pervažos? Ir jie turėtų gerokai sumažėti atidarius šiuos tunelius?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai kaip suprantu visi kamščiai į/iš Petrašiūnų, ateities plente, pro hesą didžiąją dalimi susidaro dėl Amalių pervažos? Ir jie turėtų gerokai sumažėti atidarius šiuos tunelius?
Komentuoti:
-
Galbūt šiai temai tinka:
Grandioziniam „Rail Baltica“ projektui Kaune judant pirmyn, pokyčiai laukia ir automobilių vairuotojų bei pėsčiųjų. Mieste iš viso atsiras keturi tuneliai, kuriais bus galima saugiai kirsti geležinkelio bėgius.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=82175147
Komentuoti:
-
Kokiais naujais tuneliais jau greit važiuos kauniečiai?
Grandioziniam „Rail Baltica“ projektui Kaune judant pirmyn, pokyčiai laukia ir automobilių vairuotojų bei pėsčiųjų. Mieste iš viso atsiras keturi tuneliai, kuriais bus galima saugiai kirsti geležinkelio bėgius.
Paskutinis taisė skyrma; 2019.09.06, 13:51.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąO kas čia šitoje vietoje? Pėsčiųjų tunelis bus link Kauno marių?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Nebent galima šį mazgą vis tiek interpretuot kaip Pietrytinio aplinkkelio dalį kaip šoninės Pietrytinio aplinkkelio gatvės projektą, bet man tai neatrodo su aplinkkeliu susijęs projektas. Su aplinkkeliu susiję projektai yra tie, kurie liečia aplinkkelio darbus tiesiogiai, kaip pvz. Amalių pervažos aplinkkelio projektas. Kol kas Amalių pervažos projektas man atrodo vienintelis tiesiogiai aplinkkelį liečiantis projektas, netgi praktiškai statoma labai nedidelė dalis aplinkkelio planuojamoje trasoje.
Jei darbai vyktų Ateities pl.-Palemono g. sankryžoje (jokie darbai čia nevyksta), tada taip. Palemono gatvės atkarpa tarp vykdomų darbų ties geležinkeliu ir sankryžos su Ateities pl. yra, sakykim, apleista Čia yra Palemono g. - Marių g. sankryžos rekonstrukcija, niekur šalia Ateities pl. ir netgi Pietrytinio aplinkkelioPaskutinis taisė PoDV; 2019.08.06, 01:55.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAteities plentas yra dabartinio kelio KK 139 dalis, kurio trasa ateityje keisis
Jei yra poreikis, galima padaryti atskirą temą statomam tuneliui (viadukui) po geležinkeliu Palemono - Ateities gatvėje
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vaizdas iš kitos pusės, nuo Palemono gatvės. Čia jau matosi suformuotas geležinkelio viadukas. Pagal planą rudenį (nuo spalio mėn.) turėtų juo paleist traukinių eismą. Spėju paskui imsis tos dalies, kurios dar nepradėjo kasti ir paleis visą tranzitą per Kauno geležinkelio stotį.
Iškart pervažiavus viaduką bus žiedas.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą@adminai digital Romas Nežinau, kuris iš jūsų.
sumaišėt Pro čia niekada pagal planus neturėtų eiti Pietrytinis aplinkkelis.
Pietrytinis aplinkkelis bus piečiau esantis pravažiavimas vietoje Amalių pervažos
Ateities pl.-Palemono g. sankryžoje įsilies Pietrytinis aplinkkelis į esamą Ateities pl. atkarpą. link autostrados A1.
Jei yra poreikis, galima padaryti atskirą temą statomam tuneliui (viadukui) po geležinkeliu Palemono - Ateities gatvėje
Komentuoti:
-
@adminai digital Romas Nežinau, kuris iš jūsų.
sumaišėt Pro čia niekada pagal planus neturėtų eiti Pietrytinis aplinkkelis.
Pietrytinis aplinkkelis bus piečiau esantis pravažiavimas vietoje Amalių pervažos
Ateities pl.-Palemono g. sankryžoje įsilies Pietrytinis aplinkkelis į esamą Ateities pl. atkarpą. link autostrados A1.Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.05, 21:46.
Komentuoti:
-
Vieta: https://www.openstreetmap.org/#map=17/54.90071/24.03369
Marių g. požeminis sujungimas po geležinkeliu su Palemono gatve.
Nuo Marių g. Tiksliau, čia ir yra Marių g.
Matosi kišenės stotelei. Turbūt į čia bus iškeldinta Pervažos stotelė. Įdomu, kaip bus pavadinta ši stotelė. Siūlau neįprastą - "Palemono fortas"
Čia prasidės tunelis.
Vaizdas iš kitos pusės, nuo Palemono gatvės. Čia jau matosi suformuotas geležinkelio viadukas. Pagal planą rudenį (nuo spalio mėn.) turėtų juo paleist traukinių eismą. Spėju paskui imsis tos dalies, kurios dar nepradėjo kasti ir paleis visą tranzitą per Kauno geležinkelio stotį.
Nusileidimas į viaduką. Šonuose bus suformuotos vienpusio eismo jungtys į Palemono g. tęsinį link Apaščios gatvės.
Kai atidarys šią sankryžą, esama pervaža, jungianti Palemono g. ir Marių g. bus uždaryta.
Noriu tikėtis, kad sutvarkys ir dar nesutvarkytą Palemono g. atkarpą, atsiras šaligatvių jungtys su Ateities pl. šaligatviais ir Palemonas turės normalų pėsčiųjų (dviračių) susisiekimą su miestu.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Tikėtina, kad iki 2035 m. gali nieko neplatinti
http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...keliai2035.pdf
Netgi Petrašiūnų aplinkkelį (naujas kelias tarp Ateities pl. ir Kauno HE'so) planuoja po 1 juostą į kiekvieną pusę su galimybe platinti ateityje.
Jeigu platins, tai rajono pusėje turbūt bus kažkas panašesnio į ruožą Kaunas-Marijampolė: triukšmo sienos ir jungiamieji keliai, vis tiek toks kaip ir tranzitinis kelias tarp Europos ir Vilniaus turėtų gautis, tai būtų keista jei įgyvendintų kažką panašaus kaip išplatintas ruožas Vilniaus riba-Nemenčinė. Kiek mačiau Kauno pietrytinio aplinkkelio planus Kauno miesto ribose, tai visur susisiekimas tik per skirtingo lygio sankryžas. Miesto pusėje turbūt irgi bent jau triukšmo sienomis (jei tvarkingai) pasirūpinti. Užmiestyje greitis gali būti iki 120 km/h, o miesto teritorijoje max 90 km/h greitis.
Į vakarus nuo tilto ties Jiesia per Rail Baltica geležinkelį yra Kauno rajonas (kelias priklauso LAKD), o rytus nuo tilto - Kauno miestas (kelią prižiūri Kauno miesto savivaldybė).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ViliusK Rodyti pranešimąSveiki,
Gal kas turite žinių, ar atkarpoje Garliava-Rokai planuojama 2 eismo juostos ar 4 ?
Planuoju pirkti būstą šioje atkarpoje netoli kelio, bet truputį neramu dėl triukšmo ir taršos. Manau jei 2 eismo juostos dar kentėti galima, bet jei bus 4 bus jau per daug.
Pagal pateiktą žemėlapį atrodo, kad darbai šioje atkarpoje jau baigti, bet kitur randu informacijos dėl 4 eismo juostų. Savivaldybė siunčia į kelių direkciją, bet ten informacijos negavau.
Komentuoti:
-
Sveiki,
Gal kas turite žinių, ar atkarpoje Garliava-Rokai planuojama 2 eismo juostos ar 4 ?
Planuoju pirkti būstą šioje atkarpoje netoli kelio, bet truputį neramu dėl triukšmo ir taršos. Manau jei 2 eismo juostos dar kentėti galima, bet jei bus 4 bus jau per daug.
Pagal pateiktą žemėlapį atrodo, kad darbai šioje atkarpoje jau baigti, bet kitur randu informacijos dėl 4 eismo juostų. Savivaldybė siunčia į kelių direkciją, bet ten informacijos negavau.
Komentuoti:
Komentuoti: