Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Patinka konkretumas - "dvejus trejus metus". Čia jau 50 proc paklaida.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pradedama Kauno pietrytinio aplinkkelio statyba
„Pirmasis etapas jau pradedamas įgyvendinti ir turėtų būti pabaigtas 2024 metų vasarą. Kitų etapų darbai taip pat startuos netrukus. Visas aplinkkelis turėtų būti pabaigtas per dvejus trejus metus", – dienraščiui sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
„Jau pasirašyta pirmo etapo sutartis ir pavasarį prasidės darbai. Pabaigtas antro etapo techninis projektas ir greitu metu tikimasi gauti statybos leidimą. Šio etapo darbus planuojama pradėti šių metų pabaigoje", – teigė V.Abramavičius.
Tikimasi, kad dar šiemet pavyks gauti trečiosios atkarpos statybos leidimą, o kitų metų pradžioje pradėti ir konkrečius darbus.
Planuojama, kad pirmasis etapas kainuos apie 17 mln. eurų, kitų etapų galimos kainos paaiškės vėliau.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąYra atnaujinimas. Kauno m. savivaldybė paskelbė viešuosius pirkimus pietrytinio aplinkkelio pirmajai atkarpai. Vokų atplėšimo diena - 2021.08.04. Pridedu nuotraukas kaip turėtų atrodyti:
Daugiau info - https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-676200
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=583100
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-682043
V.2.1) Sutarties sudarymo data
2021-09-30
V.2.3) Rangovo pavadinimas ir adresas
AB „Kauno tiltai“
133729589
Ateities pl. 46
Kaunas
52502
LT
Telefonas: +370 37473935
El. paštas: kaunotiltai@kaunotiltai.lt
NUTS kodas: LT - LIETUVA
Interneto adresas: https://kaunotiltai.lt/
Rangovas yra MVĮ : ne
V.2.4) Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė: 12092537.08 EUR
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kantriai palaukčiau 10-15 metų, kad tokio projekto neįgyvendintų
Dobilai jau tampa atgyvena. Tokius projektus galima įgyvendinti ten kur susikerta greitkeliai, bet ne miestų gatvės.
Sprendimas turėtų būti deimantas, kur skirtingu lygiu praeitų Ateities pl., o Taikos pr. ir Apaščios g. sudarytų šviesoforinę ar net turbožiedinę sankryžą, o jungiamaisiais keliais susijungtų su Ateities pl.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
buvo numatyti tokie pasikeitimai su Taikos prospektu,naikinamas šviesoforas ir įrengiama dviejų lygių sankryžą, o Taikos pr. "pasiekia" EMSI degalinę, bet kas bus toliau, nesimato jokių pasikeitimų:
Šaltinis
Dobilai jau tampa atgyvena. Tokius projektus galima įgyvendinti ten kur susikerta greitkeliai, bet ne miestų gatvės.
Sprendimas turėtų būti deimantas, kur skirtingu lygiu praeitų Ateities pl., o Taikos pr. ir Apaščios g. sudarytų šviesoforinę ar net turbožiedinę sankryžą, o jungiamaisiais keliais susijungtų su Ateities pl.Paskutinis taisė PoDV; 2021.09.07, 18:07.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė brinkas Rodyti pranešimąO gal kam teko domėtis, ką darys su pačiu ateities plento galu, išvažiuojant magistralėn? Negi paliks tą kairį posukį prie emsi degalinės?
Šaltinis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė brinkas Rodyti pranešimąO gal kam teko domėtis, ką darys su pačiu ateities plento galu, išvažiuojant magistralėn? Negi paliks tą kairį posukį prie emsi degalinės?
Likusioje atkarpoje iki autostrados iš vis norėčiau kokios nors fiziškai atskirtos skiriamosios juostos, kad nebūtų nelegalių posūkių.
Komentuoti:
-
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Kol kas dar negreit nusimato, manau už 4 metų (+/- 1 metai), žinant faktą, kad yra ir svarbesnių infrastruktūros projektų, gali ir dar toliau nusitęst.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Kada bus ta jungtis?
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Reikalus turėtų truputį pataisyti naujoji T.Masiulio g.-Palemono g. transporto jungtis.
Komentuoti:
-
Atstumai nedideli, tai galima ir dviračiu/pėsčiomis susisiekti tarp Petrašiūnų ir Amalių. Daliai gali būti sunkiau nebent dėl sveikatos problemų taip judėti. Didžiajai daliai problemų nebūtų. Kas liečia susisiekimą į prekybcentrius, yra prekybcentriai tiek Amalių, tiek Petrašiūnų pusėje.
Reikalus turėtų truputį pataisyti naujoji T.Masiulio g.-Palemono g. transporto jungtis.
Komentuoti:
-
Jei neklystu buvo minėta, kad tuneliu galės naudotis spec tarnybų automibiliai. Tad teoriškai jis turėtų būti pakankamai didelis tarkim greitosioms. Gal vistik yra planas jį atidaryti ir vienos juostos vietiniam lengvųjų automobilių eismui kai aplinkelis bus baigtas ir bus galima tiksliau pamatuot vietinius srautus.Paskutinis taisė Luckeris; 2021.08.06, 14:29.
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Gerb. Gator, tu vietinis ar ne, bet man kaip vietiniui tai visiškai nereikia to tunelio senosios pervažos vietoje. Man svarbiau būtų, kad sutvarkytų Šilo žiedą ir perėją padarytų šviesoforinę, nes dėl jos visas kamštis Ateities pl. ir tam pačiam apvažiavime.
Kalbame apie bendrą masę žmonių, kurie paleis vėjais dešimtis milijonų eurų (lyginant su suma esant ten vietinių tuneliui) sukdami po tą 1.2mln.
Tai yra milžiniškos sumos.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kam iš marijampolės važiuoti mano siūlomu senos vietos tuneliu jei trumpiau bus važiuoti nauju aplinkeliu?
Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.
Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.
Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.
Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai vertinant, tai gyventojas atvažiavęs ir iš Marijampolės kirs tą kampą, norėdamas patekti tarkim į Kauno Lytagra kad sutaupytų 1,2 km kaip tu jį atskirsi ar jis vietinis važiuoja ar nevietinis?
Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...
Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.
Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.
Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.
Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.Paskutinis taisė Gator; 2021.08.04, 21:09.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Į bet kokią Ateities pl vietą. Į Palemoną. Į biruliškių g. Į Taikos pr. Ir tt.
Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.
Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Austras Rodyti pranešimą
Kaip jums atrodo, į kokią vietą turėtų važiuoti Petrašiūnų gyventojas, nuo žiedo, kad jam būtų nepatogu?
.
Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.
Komentuoti:
Komentuoti: