Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kantriai palaukčiau 10-15 metų, kad tokio projekto neįgyvendintų

    Dobilai jau tampa atgyvena. Tokius projektus galima įgyvendinti ten kur susikerta greitkeliai, bet ne miestų gatvės.

    Sprendimas turėtų būti deimantas, kur skirtingu lygiu praeitų Ateities pl., o Taikos pr. ir Apaščios g. sudarytų šviesoforinę ar net turbožiedinę sankryžą, o jungiamaisiais keliais susijungtų su Ateities pl.
    Šita sankryža apskritai jau rekonstruota, padaryta visomis kryptimis daugiau juostų, kamščių irgi nebebūna, tai būtų visiškas absurdas dar dobilą statyti.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Patinka konkretumas - "dvejus trejus metus". Čia jau 50 proc paklaida.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Pradedama Kauno pietrytinio aplinkkelio statyba

    „Pirmasis etapas jau pradedamas įgyvendinti ir turėtų būti pabaigtas 2024 metų vasarą. Kitų etapų darbai taip pat startuos netrukus. Visas aplinkkelis turėtų būti pabaigtas per dvejus trejus metus", – dienraščiui sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.

    „Jau pasirašyta pirmo etapo sutartis ir pavasarį prasidės darbai. Pabaigtas antro etapo techninis projektas ir greitu metu tikimasi gauti statybos leidimą. Šio etapo darbus planuojama pradėti šių metų pabaigoje", – teigė V.Abramavičius.

    Tikimasi, kad dar šiemet pavyks gauti trečiosios atkarpos statybos leidimą, o kitų metų pradžioje pradėti ir konkrečius darbus.

    Planuojama, kad pirmasis etapas kainuos apie 17 mln. eurų, kitų etapų galimos kainos paaiškės vėliau.

    Komentuoti:


  • eLVIZz
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Yra atnaujinimas. Kauno m. savivaldybė paskelbė viešuosius pirkimus pietrytinio aplinkkelio pirmajai atkarpai. Vokų atplėšimo diena - 2021.08.04. Pridedu nuotraukas kaip turėtų atrodyti:

    Daugiau info - https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-676200
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=583100
    Panašu, kad sutartis kaip ir pasirašyta. Bet kažkaip nieko nepasiskelbė apie tai. Gal kokie teismai vyksta?

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-682043

    V.2.1) Sutarties sudarymo data
    2021-09-30

    V.2.3) Rangovo pavadinimas ir adresas
    AB „Kauno tiltai“
    133729589
    Ateities pl. 46
    Kaunas
    52502
    LT
    Telefonas: +370 37473935
    El. paštas: kaunotiltai@kaunotiltai.lt
    NUTS kodas: LT - LIETUVA
    Interneto adresas: https://kaunotiltai.lt/

    Rangovas yra MVĮ : ne

    V.2.4) Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
    Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė: 12092537.08 EUR

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kantriai palaukčiau 10-15 metų, kad tokio projekto neįgyvendintų

    Dobilai jau tampa atgyvena. Tokius projektus galima įgyvendinti ten kur susikerta greitkeliai, bet ne miestų gatvės.

    Sprendimas turėtų būti deimantas, kur skirtingu lygiu praeitų Ateities pl., o Taikos pr. ir Apaščios g. sudarytų šviesoforinę ar net turbožiedinę sankryžą, o jungiamaisiais keliais susijungtų su Ateities pl.
    Ši vieta nėra top top probleminė, tai turbūt niekas perdaug neskubės

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    buvo numatyti tokie pasikeitimai su Taikos prospektu,naikinamas šviesoforas ir įrengiama dviejų lygių sankryžą, o Taikos pr. "pasiekia" EMSI degalinę, bet kas bus toliau, nesimato jokių pasikeitimų:

    Click image for larger version  Name:	ateities-taikos.JPG Views:	0 Size:	181,8 kB ID:	1910249

    Šaltinis
    Kantriai palaukčiau 10-15 metų, kad tokio projekto neįgyvendintų

    Dobilai jau tampa atgyvena. Tokius projektus galima įgyvendinti ten kur susikerta greitkeliai, bet ne miestų gatvės.

    Sprendimas turėtų būti deimantas, kur skirtingu lygiu praeitų Ateities pl., o Taikos pr. ir Apaščios g. sudarytų šviesoforinę ar net turbožiedinę sankryžą, o jungiamaisiais keliais susijungtų su Ateities pl.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.09.07, 18:07.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė brinkas Rodyti pranešimą
    O gal kam teko domėtis, ką darys su pačiu ateities plento galu, išvažiuojant magistralėn? Negi paliks tą kairį posukį prie emsi degalinės?
    buvo numatyti tokie pasikeitimai su Taikos prospektu,naikinamas šviesoforas ir įrengiama dviejų lygių sankryžą, o Taikos pr. "pasiekia" EMSI degalinę, bet kas bus toliau, nesimato jokių pasikeitimų:

    Click image for larger version

Name:	ateities-taikos.JPG
Views:	4716
Size:	181,8 kB
ID:	1910249

    Šaltinis

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Ties abiem probleminėm vietom reikia po žiedą ir viskas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė brinkas Rodyti pranešimą
    O gal kam teko domėtis, ką darys su pačiu ateities plento galu, išvažiuojant magistralėn? Negi paliks tą kairį posukį prie emsi degalinės?
    Negirdėjau jokių planų, bet gal reikalą išspręstų Ateities pl. nedidelis praplatinimas ties Apaščios g. / Perspektyvos g., įrengiant dar vieną šviesoforą su kairiuoju posūkiu į Apaščios g. (į Perspektyvos g. galima patekti per Taikos pr.).

    Likusioje atkarpoje iki autostrados iš vis norėčiau kokios nors fiziškai atskirtos skiriamosios juostos, kad nebūtų nelegalių posūkių.

    Komentuoti:


  • brinkas
    replied
    O gal kam teko domėtis, ką darys su pačiu ateities plento galu, išvažiuojant magistralėn? Negi paliks tą kairį posukį prie emsi degalinės?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Kol kas dar negreit nusimato, manau už 4 metų (+/- 1 metai), žinant faktą, kad yra ir svarbesnių infrastruktūros projektų, gali ir dar toliau nusitęst.
    Bent jau galėtų neužtrukti su Amalių aplinkkelio dalimi, galėtų jau už poros metų pradėti. Petrašiūnų etapas būtų sudėtingesnis, bet tikėkimes ir jį įgyvendins, kad ir po tų pačių 5 metų.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Kada bus ta jungtis?
    Kol kas dar negreit nusimato, manau už 4 metų (+/- 1 metai), žinant faktą, kad yra ir svarbesnių infrastruktūros projektų, gali ir dar toliau nusitęst.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Reikalus turėtų truputį pataisyti naujoji T.Masiulio g.-Palemono g. transporto jungtis.
    Kada bus ta jungtis?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Atstumai nedideli, tai galima ir dviračiu/pėsčiomis susisiekti tarp Petrašiūnų ir Amalių. Daliai gali būti sunkiau nebent dėl sveikatos problemų taip judėti. Didžiajai daliai problemų nebūtų. Kas liečia susisiekimą į prekybcentrius, yra prekybcentriai tiek Amalių, tiek Petrašiūnų pusėje.

    Reikalus turėtų truputį pataisyti naujoji T.Masiulio g.-Palemono g. transporto jungtis.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Jei neklystu buvo minėta, kad tuneliu galės naudotis spec tarnybų automibiliai. Tad teoriškai jis turėtų būti pakankamai didelis tarkim greitosioms. Gal vistik yra planas jį atidaryti ir vienos juostos vietiniam lengvųjų automobilių eismui kai aplinkelis bus baigtas ir bus galima tiksliau pamatuot vietinius srautus.
    Paskutinis taisė Luckeris; 2021.08.06, 14:29.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Gerb. Gator, tu vietinis ar ne, bet man kaip vietiniui tai visiškai nereikia to tunelio senosios pervažos vietoje. Man svarbiau būtų, kad sutvarkytų Šilo žiedą ir perėją padarytų šviesoforinę, nes dėl jos visas kamštis Ateities pl. ir tam pačiam apvažiavime.
    Nesvarbu ar tu ten nevažinėji, ar negaila degint papildomai 1.2km pinigus, laiką ir co2.
    Kalbame apie bendrą masę žmonių, kurie paleis vėjais dešimtis milijonų eurų (lyginant su suma esant ten vietinių tuneliui) sukdami po tą 1.2mln.
    Tai yra milžiniškos sumos.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kam iš marijampolės važiuoti mano siūlomu senos vietos tuneliu jei trumpiau bus važiuoti nauju aplinkeliu?

    Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.

    Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.

    Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.

    Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.
    Gerb. Gator, tu vietinis ar ne, bet man kaip vietiniui tai visiškai nereikia to tunelio senosios pervažos vietoje. Man svarbiau būtų, kad sutvarkytų Šilo žiedą ir perėją padarytų šviesoforinę, nes dėl jos visas kamštis Ateities pl. ir tam pačiam apvažiavime.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai vertinant, tai gyventojas atvažiavęs ir iš Marijampolės kirs tą kampą, norėdamas patekti tarkim į Kauno Lytagra kad sutaupytų 1,2 km kaip tu jį atskirsi ar jis vietinis važiuoja ar nevietinis?
    Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
    Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...
    Kam iš marijampolės važiuoti mano siūlomu senos vietos tuneliu jei trumpiau bus važiuoti nauju aplinkeliu?

    Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.

    Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.

    Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.

    Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.
    Paskutinis taisė Gator; 2021.08.04, 21:09.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Į bet kokią Ateities pl vietą. Į Palemoną. Į biruliškių g. Į Taikos pr. Ir tt.
    Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
    Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.
    tai vertinant, tai gyventojas atvažiavęs ir iš Marijampolės kirs tą kampą, norėdamas patekti tarkim į Kauno Lytagra kad sutaupytų 1,2 km kaip tu jį atskirsi ar jis vietinis važiuoja ar nevietinis?
    Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
    Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Kaip jums atrodo, į kokią vietą turėtų važiuoti Petrašiūnų gyventojas, nuo žiedo, kad jam būtų nepatogu?
    .
    Į bet kokią Ateities pl vietą. Į Palemoną. Į biruliškių g. Į Taikos pr. Ir tt.
    Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
    Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.

    Komentuoti:

Working...
X