Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Tame straipsnyje yra nebloga statybų fotogalerija
    R.Tenio nuotraukos





    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...teisetai-foto/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Norėtųsi, kad išsukimai į skirtingų lygių sankryžas turėtų ir kryptis ties lėtėjimo juostos pradžia.

    Dėl dviračių takai. Manau, kad savivaldybė turėtų juos pratęsti. Ateities pl. sujungti Amalių pervažos tunelio dviračių taką. Biruliškių g. irgi nutiesti dviračių taką ir sujungti su Pramonės pr. taku per Elektrėnų g.

    Nebenaudojama atkarpa spėju bus kiemas, dalį atkarpos tarp dab. Biruliškių g. trasos ir Biruliškių 1 namo gal net panaikis, o šalia galbūt nuties raudoną taką, nes ten kur žiedas liko 1/4 tarpas be dviračių tako paminėto kiemo pusėje.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.07, 16:58.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    1 atkarpa (Palemono–Kalantos g.) 2023-10-02 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)

    Ateities pl. ir Biruliškių–Palemono g. sankryža.
    Panašu, jog darbai čia beveik baigti, trūksta tik ženklų ir kelio ženklinimo.



    Palemono g. žiedas ir įvažiavimas į teritoriją.
    Lyginant su viešai prieinamu projektu, žiedas buvo padidintas, o įvažiavimas į teritoriją perkeltas dešiniau (žiūrint pagal nuotrauką).


    Ateities pl. ir Biruliškių–Palemono g. žiedas su nauja Biruliškių g. trasa.
    Padaryta daugiau dviračių takų negu buvo numatyta pradiniame projekte (abipus Ateities pl. link geležinkelio ir link Biruliškių g.)


    Naujos Biruliškių g. trasos jungtis su esama gatve.
    Įdomu ką darys su nebenaudojama atkarpa, nes ten yra tik vienas įvažiavimas į daugiabučio kiemą.


    Atkarpa tarp dviejų sankryžų.


    Nauja jungtis su Intako g. (pirminiame projekte jos nebuvo).
    Nuspręsta fiziškai uždrausti judėjimą tarp Intako ir Naktigonės g.


    Amalių sankryža iš aukštai.


    Šiaurinis sankryžos viadukas.
    Nepanašu, jog greitu metu bus išnaudojami įrengti pėsčiųjų praėjimai, tėra tik techniniai laiptai. Turbūt net ir normaliai įrengus praėjimą pėstėsiems, čia nebūtų srauto.


    Pietinė sankryža.
    Šviesoforai sustatyti dėl saugumo salelių įrengimo.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Na va, išlenda patikros kaip jau pakeisti be griovimuo ir perdarymo nieko negalima.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Vičiūnų metodai išlindo ir savivaldybėje?

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...P82fZrNbQTEUCU


    "Kauno pietrytinio aplinkkelio statybos, pasirodo, nėra tokios grandiozinės, kokios galėtų būti. Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija (VTPSI) nustatė, kad šiuo metu nuo Palemono iki T. Masiulio gatvės tiesiamas aplinkkelis suprojektuotas žemesnės kategorijos negu numatyta esminiuose miesto planavimo dokumentuose. Išvertus į žmonių kalbą, vietoje keturių juostų kelio, kuris pratęstų Ateities plentą, turėsime dvi juostas"

    "
    Inspekcija vertino ilgą sąrašą projekto parametrų – daugelis punktų atitiko galiojančius teisės aktus, tačiau keliose vietose sužibo raudona šviesa, VTPSI privertusi padaryti išvadą, kad du aplinkkelio statybų leidimai išduoti neteisėtai, būtent: Ateities plento tęsinio nuo Palemono g. iki sankryžos su geležinkeliu ir Ateities plento tęsinio nuo M. Gimbutienės g."

    "
    Antra, aplinkkelis suprojektuotas dviejų 4,25 m pločio eismo juostų ir neatitinka detaliajame plane numatytų A kategorijos gatvės parametrų, pagal kuriuos reikėtų įrengti mažiausiai keturias 3,75 m pločio eismo juostas. Dalies aplinkkelio projekto, anot VTPSI, taip pat nepasirašė penki jį privalėję pasirašyti asmenys."
    Paskutinis taisė Atpildas; 2023.10.05, 11:43.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)
    Click image for larger version

Name:	DJI_0697.JPG
Views:	1875
Size:	1,66 MB
ID:	2079564

    Susiradau anksčiau darytą foto. Šiaip labai įdomus sprendimas fiziškai uždrausti judėjimą tarp Naktigonės g. (neasfaltuotas kelias iš apačios kairės) ir Intako g. (vingiuojantis aplink baltą pastatą).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    Prie Kauno marių:
    Click image for larger version  Name:	1695712645588.jpg Views:	191 Size:	1,22 MB ID:	2079273
    Ačiū už nuotrauką.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)
    Teisa, tuomet gal ir nelabai geras pavyzdys. TAČIAU perėjos ir takai pėstiesiems liko (mačiau gyvai), todėl argumentas "stovi", nors ir screenshotą reiktų keist
    Paskutinis taisė m1ndas; 2023.10.01, 18:53.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    [...] ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?
    Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.

    Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
    Kokiu dar apendiksu? Pats bent susipažinęs su projektu?
    Tikriausiai suprantat, kad čia aplinkelis, kuriame tikimės, bent 70 km/h greičio jungiantis HESą su ateities plentu - ten nelabai yra žmonės kur eiti, ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

    Ten tokio mąsto pėstiesiems skirtas statinys, kad net centre tokių neturim. Pastatytas ir pamirštas - šviesų nėra, ant žemės pilna žvyro ir paliktos visokios statybinės šiukšlės. Sveikinu tuos kelis žvejus, bet manau yra vietų kur geriau galima pinigus panaudoti. Per daug nepykstu, kadangi tuos pinigus gavom nemokamai.
    tai kur tuos pinigus būtų buvę galima panaudoti, skirtus požemenės perėjos statybai po RailBaltica Palemone, kuriuos gavome "nemokamai"?

    Komentuoti:


  • noname
    replied
    Ten teoriškai turėtų būti dviračių takas. Ir tikriausiai kažkada bus

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Kad pats nesinaudosi tuo praėjimu, nereiškia, kad kiti nesinaudos. Kad ir ne tūkstančiai gyventojų juo naudosis, bet vietiniai žvejai manau ten dažnai eis.
    Ten tokio mąsto pėstiesiems skirtas statinys, kad net centre tokių neturim. Pastatytas ir pamirštas - šviesų nėra, ant žemės pilna žvyro ir paliktos visokios statybinės šiukšlės. Sveikinu tuos kelis žvejus, bet manau yra vietų kur geriau galima pinigus panaudoti. Per daug nepykstu, kadangi tuos pinigus gavom nemokamai.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.
    Aš kiek pastebiu jie yra truputį platesni. Tai gal ir tilps pėstieji bendruose tuneliuose.
    Kita vertus matosi, kad RailBaltica masto plačiau, racionaliau ir saugiau.

    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
    Kad pats nesinaudosi tuo praėjimu, nereiškia, kad kiti nesinaudos. Kad ir ne tūkstančiai gyventojų juo naudosis, bet vietiniai žvejai manau ten dažnai eis.

    https://www.google.com/maps/@54.8967...4352?entry=ttu

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
    Šitoje vietoje daug sumerkta eurų, bet šioje vietoje "visi" Amalių sodų gyventojai eidavo per bėgius link Kauno Marių, tai kaip ir logiškas sprendimas padaryti tunelį pėsčiųjų, kad žmonės nebeitų per bėgius dėl saugumo. Tik tiek, kad kitoje pusėje (marių) nėra infrastuktūros, be per miškelį yra keli takeliai.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.

    Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Prieš kelias dienas pro traukinio langą:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230921_131632.jpg
Views:	2641
Size:	1,79 MB
ID:	2078664 Click image for larger version

Name:	IMG_20230921_131634.jpg
Views:	2646
Size:	1,95 MB
ID:	2078665

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2023.09.22
    Ties Amalių pervaža dviem mėnesiams bus apribotas eismas
    Nuo rugsėjo 25 d. Ateities plento kilpoje, ties Amalių geležinkelio pervaža, dėl Pietrytinio aplinkkelio statybos dviem mėnesiams transporto srautą reguliuos abipus pastatytas šviesoforas. Vykdant kasimo darbus ir statant viadukus, automobiliai judės viena eismo juosta. Vairuotojams už kantrybę bus atsidėkota – iki žiemos numatyta visiškai įrengti ir iš naujo išasfaltuoti atkarpą iki pat Palemono gatvės. (..)

    Pirmajame etape, kurį sudaro trys atkarpos, tarp Palemono ir T. Masiulio gatvių numatyta įrengti daugiau kaip 3,5 km ilgio atkarpą. Užbaigę viadukų statybą ties Amalių geležinkelio pervaža, rangovai šį transporto mazgą sujungs su naujai nutiestu dviejų eismo juostų keliu iki pat Palemono gatvės.

    https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...ervaza-1140990

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    2023-07-02 Keletas foto prie Intako g. ir Palemono g.

    Intako g. tuneliukas

    Click image for larger version

Name:	20230702_133117.jpg
Views:	3580
Size:	465,8 kB
ID:	2061490

    Palemono g. žiedas
    Click image for larger version

Name:	20230702_133443.jpg
Views:	3572
Size:	448,0 kB
ID:	2061491

    Nuo Intako g. link Palemono g.
    Click image for larger version

Name:	20230702_133224.jpg
Views:	3565
Size:	463,2 kB
ID:	2061492

    Intako g. viadukas
    Click image for larger version

Name:	20230702_133214.jpg
Views:	3570
Size:	382,7 kB
ID:	2061493

    Komentuoti:

Working...
X