Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Mano nuomone ne finansuose esmė. Išlyginus profilį. kelias pakankamai patrumpėja, ir taip sutaupoma jo įrengimui, jau nekalbant apie patogumą ir priežiūrą. Čia yra debiliško projektavimo ir kontrolės nebuvimo pasekmėPaskutinis taisė Negabaritas; 2024.06.12, 20:12.
- 3 patinka
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
J0s teisus. bet šie argumentai yra absoliučiai mušta korta, projektuojantiems visiškai neįdomūstodėl kelių tinklas tampa kitų man nesuprantamų prioritetų (ala "saugumas" bl) pasekmė. "Papai", idiotiški žiedukai yra puikus to įrodymas.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Visas tas srautas dabar priverstas kiekvienas deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus.todėl kelių tinklas tampa kitų man nesuprantamų prioritetų (ala "saugumas" bl) pasekmė. "Papai", idiotiški žiedukai yra puikus to įrodymas.
Paskutinis taisė Negabaritas; 2024.06.11, 20:29.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jau sudeginai tu, tu, tu
Netgi viltį sugrįžti
Viskas buvo ne taip, ne taip
Viskas buvo netikra
Ir tik vienam krante liko vienatvė
Jau sudeginti tiltai. Mūs praeitis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Toks srautas turbūt 50 proc galėtų būti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Skaičiau visus pranešimus. Nei vienas to neišsiaiškino, tik mačiau nesuvokimą kas yra vietinis srautas (kažkas galvoja, kad tai tik kas iš Ateities pl iki Petrašiūnų važiuoja, o ne visas srautas išskyrus strautą, kuris važiuoja nuo A1 iki Marijampolės plento).
Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)
Prieš kelis metus teko kalbėti su vienu pėsčiųjų tunelio projektuotoju. Kiek atsimenu lyg ir buvo bandyta pritaikyti tunelį automobiliams, tačiau dėl Chemijos gatvės artumo tai nebuvo įmanoma. Bent pažiūrėjus į google maps, kad zigzagas nemaišo Palemonui ir Ateities pl. į šiaurę nuo sąnkryžos su Palemono gatve. Ko ten labai trūksta tai traukinių stotelės.Paskutinis taisė acetonas; 2024.06.12, 08:46.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Aš ne pervažą palikti siūliau, o kur padarė tunelį pėstiesiems (ir minėta, kad spec transportui ale gaisrinėms) - ten drąsiai galėjo tilpti 1+1 kelias, blogiausiu atveju 1+0 su greičiu apribotu ir pirmenyne iš kažkurios pusės. Net platesnio tunelio nei esamas beveik nereikėtų.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Skaičiau visus pranešimus. Nei vienas to neišsiaiškino, tik mačiau nesuvokimą kas yra vietinis srautas (kažkas galvoja, kad tai tik kas iš Ateities pl iki Petrašiūnų važiuoja, o ne visas srautas išskyrus strautą, kuris važiuoja nuo A1 iki Marijampolės plento).
Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ai, tai reiškiasi neskaitėt.
Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)Paskutinis taisė Gator; 2024.06.10, 22:51.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai kad jau išsiaiškinom kad realiai toks srautas neegzistuoja.
Net jei ir būtų nelabai tikėtinas toks mažas kaip pvz 20 proc, tai milžiniškas kiekis, kuriuos dėl protu nesuvokiamų priežasčių priverčia deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus. Neaišku kiek dešimčių ar šimtų milijonų nuostolių tai sudarys (Laiko kaina, degalų kainos, konkurencingumo sumažinimas švaistant laiką ir tt)Paskutinis taisė Gator; 2024.06.10, 22:45.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Vietinis srautas yra visas srautas, kuris nevažiuoja nuo A1/Palemono į Hesą/Marijampolės plentą.
Aplinkelis yra skirtas kas apvažiuoti/pravažiuoti Kauną nori.
Visas kitas srautas yra vietinis.
Visas tas srautas dabar priverstas kiekvienas deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąKad ten vietinis srautas nebent vaikų nuvežimas iš Amalių į mokyklą ar darželį Petrašiūnuose. Parduotuvė yra Amaliuose, įvairios paslaugos Paramonės Maximoje - kam daugiau į tuos Petrašiūnus važiuoti? O ir Savitarnos kasa mintis gera - yra tunelis, galima važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis, o ne visur su mašina.
Aplinkelis yra skirtas kas apvažiuoti/pravažiuoti Kauną nori.
Visas kitas srautas yra vietinis.
Visas tas srautas dabar priverstas kiekvienas deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
Sutikite, ta Amalių pervaža nebuvo nei patogi, nei greita, nei tuo labiau saugi... Kad ją panaikino manau labai teisinga. Alternatyva gal ne ideali, bet tikrai geriau nei buvo.Parašė thomcius Rodyti pranešimąNežinantiems ar pamiršusiems.
Senąją pervažą panaikino dėl RailBaltica vėžės, jos paprasčiausiai ten negali būti.
Aš ne pervažą palikti siūliau, o kur padarė tunelį pėstiesiems (ir minėta, kad spec transportui ale gaisrinėms) - ten drąsiai galėjo tilpti 1+1 kelias, blogiausiu atveju 1+0 su greičiu apribotu ir pirmenyne iš kažkurios pusės. Net platesnio tunelio nei esamas beveik nereikėtų.Paskutinis taisė Gator; 2024.06.10, 22:29.
Komentuoti:
-
Nežinantiems ar pamiršusiems.
Senąją pervažą panaikino dėl RailBaltica vėžės, jos paprasčiausiai ten negali būti.
Kodėl skiriasi tuneliai ar jie nėra vientisi, nes tai atskiri projektai vieni statyti už RailBaltica pinigus, kiti jau iš savivaldybės. Taip man ir tai nepatinka, ypač kad praėjimus pėstiesiems ir dviračiams sugrūdo į bendrą su automobiliais.
2+2 kelias turės prasmę tik kai pastatys tiltą per Nemuną, kitu atveju butelio kakliukas yra HES.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kad ten vietinis srautas nebent vaikų nuvežimas iš Amalių į mokyklą ar darželį Petrašiūnuose. Parduotuvė yra Amaliuose, įvairios paslaugos Paramonės Maximoje - kam daugiau į tuos Petrašiūnus važiuoti? O ir Savitarnos kasa mintis gera - yra tunelis, galima važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis, o ne visur su mašina.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDebiliškiausia, kad vietinis transportas (Ateities - Kalantos) priverstas važiuoti tuo idiotišku aplinkeliu, o ne paliktas tiesus pravažiavimas kur buvo buvusi Amalių pervaža.
Protu nesuvokiama kas tai sugalvojo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Aš kalbu apie keliones automobiliu, o ne dviračiu ar pėsčiomis.
Ir ne tik apie kaimynų atstumą, bet pvz nuo bet kur Ateities pl iki bet kur Kalantos g ar net toliau.
Visas srautas miesto, o ne tas, kuris aplinkelinis (Palemomas - Hes).
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Vietinėms kelionėms pas kaimyną/iki parduotuvės yra padarytas tuneliukas po buvusia Amalių pervaža.
Ir ne tik apie kaimynų atstumą, bet pvz nuo bet kur Ateities pl iki bet kur Kalantos g ar net toliau.
Visas srautas miesto, o ne tas, kuris aplinkelinis (Palemomas - Hes).
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: