Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Negabaritas
    replied
    Mano nuomone ne finansuose esmė. Išlyginus profilį. kelias pakankamai patrumpėja, ir taip sutaupoma jo įrengimui, jau nekalbant apie patogumą ir priežiūrą. Čia yra debiliško projektavimo ir kontrolės nebuvimo pasekmė
    Paskutinis taisė Negabaritas; 2024.06.12, 20:12.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

    J0s teisus. bet šie argumentai yra absoliučiai mušta korta, projektuojantiems visiškai neįdomūs todėl kelių tinklas tampa kitų man nesuprantamų prioritetų (ala "saugumas" bl) pasekmė. "Papai", idiotiški žiedukai yra puikus to įrodymas.
    Finansavimo sistemos pasekmė. Aplinkkelį finansuoja per LAKD, o jiems neįdomūs "vietiniai srautai". Savivaldybė tuo tarpu finansiškai nepatempia lysti po geležinkeliu ar sulyginti pusės mikrorajono peraukštėjimus

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Visas tas srautas dabar priverstas kiekvienas deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus.
    J0s teisus. bet šie argumentai yra absoliučiai mušta korta, projektuojantiems visiškai neįdomūs todėl kelių tinklas tampa kitų man nesuprantamų prioritetų (ala "saugumas" bl) pasekmė. "Papai", idiotiški žiedukai yra puikus to įrodymas.
    Paskutinis taisė Negabaritas; 2024.06.11, 20:29.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Jau sudeginai tu, tu, tu
    Netgi viltį sugrįžti
    Viskas buvo ne taip, ne taip
    Viskas buvo netikra
    Ir tik vienam krante liko vienatvė
    Jau sudeginti tiltai. Mūs praeitis

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Išskyrė gelžkelis į dvi dalis..
    Ir tie rajonai nebesusitiks..

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Toks srautas turbūt 50 proc galėtų būti.
    Iš Amalių sodų į centrą patogiau nuvykti Biruliškių/Chemijos g., o ne Kalantos g., ypač turint omeny Šilo žiedą.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Skaičiau visus pranešimus. Nei vienas to neišsiaiškino, tik mačiau nesuvokimą kas yra vietinis srautas (kažkas galvoja, kad tai tik kas iš Ateities pl iki Petrašiūnų važiuoja, o ne visas srautas išskyrus strautą, kuris važiuoja nuo A1 iki Marijampolės plento).
    Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)

    Prieš kelis metus teko kalbėti su vienu pėsčiųjų tunelio projektuotoju. Kiek atsimenu lyg ir buvo bandyta pritaikyti tunelį automobiliams, tačiau dėl Chemijos gatvės artumo tai nebuvo įmanoma. Bent pažiūrėjus į google maps, kad zigzagas nemaišo Palemonui ir Ateities pl. į šiaurę nuo sąnkryžos su Palemono gatve. Ko ten labai trūksta tai traukinių stotelės.
    Paskutinis taisė acetonas; 2024.06.12, 08:46.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą




    Aš ne pervažą palikti siūliau, o kur padarė tunelį pėstiesiems (ir minėta, kad spec transportui ale gaisrinėms) - ten drąsiai galėjo tilpti 1+1 kelias, blogiausiu atveju 1+0 su greičiu apribotu ir pirmenyne iš kažkurios pusės. Net platesnio tunelio nei esamas beveik nereikėtų.
    Tai beveik ar nereikėtų? O aukštesnio/gilesnio? O šaligatvių pėstiesiems/dviračiams? Kaip lengva kritikuoti nevertinant neįdomių faktorių...

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Skaičiau visus pranešimus. Nei vienas to neišsiaiškino, tik mačiau nesuvokimą kas yra vietinis srautas (kažkas galvoja, kad tai tik kas iš Ateities pl iki Petrašiūnų važiuoja, o ne visas srautas išskyrus strautą, kuris važiuoja nuo A1 iki Marijampolės plento).
    Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)
    Išskiriamas tik Ateities pl iki Petrašiūnų srautas nes visas kitas „vietinis srautas“ važiuotų aplinkkeliu net jeigu ir būtų palikta Amalių pervaža, nes aplinkkeliu važiuoja visi kas nori aplenkti šitus du mikrorajonus. Vienintelis srautas kuriam rūpi yra tarp Petrašiūnų ir Amalių, kuriuos skiria juokingas atstumas ir tas pėsčiųjų bei dviratininkų pravažiavimas pilnai atitinka 99% kelionių reikalavimus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Ai, tai reiškiasi neskaitėt.
    Skaičiau visus pranešimus. Nei vienas to neišsiaiškino, tik mačiau nesuvokimą kas yra vietinis srautas (kažkas galvoja, kad tai tik kas iš Ateities pl iki Petrašiūnų važiuoja, o ne visas srautas išskyrus strautą, kuris važiuoja nuo A1 iki Marijampolės plento).
    Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)
    Paskutinis taisė Gator; 2024.06.10, 22:51.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kur tu čia išsiaiškinai?
    Ai, tai reiškiasi neskaitėt.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tai kad jau išsiaiškinom kad realiai toks srautas neegzistuoja.
    Kur tu čia išsiaiškinai? Toks srautas turbūt 50 proc galėtų būti. Tu gal nelabai kaunietis, gal sunkiai įsivaizduoji situaciją, bet tas srautas yra visos Ateities pl apylinkės, kuriuos važiuodavo pro ten, kad ir į miesto centrą (Ateities - Kalantos - Baršausko). Tas pats autobusas ta trasa važiuiojantis dabar zigzagus daro papildomus degindamas laiką , pinigus ir orą teršdamas.
    Net jei ir būtų nelabai tikėtinas toks mažas kaip pvz 20 proc, tai milžiniškas kiekis, kuriuos dėl protu nesuvokiamų priežasčių priverčia deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus. Neaišku kiek dešimčių ar šimtų milijonų nuostolių tai sudarys (Laiko kaina, degalų kainos, konkurencingumo sumažinimas švaistant laiką ir tt)
    Paskutinis taisė Gator; 2024.06.10, 22:45.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Vietinis srautas yra visas srautas, kuris nevažiuoja nuo A1/Palemono į Hesą/Marijampolės plentą.

    Aplinkelis yra skirtas kas apvažiuoti/pravažiuoti Kauną nori.
    Visas kitas srautas yra vietinis.
    Visas tas srautas dabar priverstas kiekvienas deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus.
    Tai kad jau išsiaiškinom kad realiai toks srautas neegzistuoja.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Kad ten vietinis srautas nebent vaikų nuvežimas iš Amalių į mokyklą ar darželį Petrašiūnuose. Parduotuvė yra Amaliuose, įvairios paslaugos Paramonės Maximoje - kam daugiau į tuos Petrašiūnus važiuoti? O ir Savitarnos kasa mintis gera - yra tunelis, galima važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis, o ne visur su mašina.
    Vietinis srautas yra visas srautas, kuris nevažiuoja nuo A1/Palemono į Hesą/Marijampolės plentą.

    Aplinkelis yra skirtas kas apvažiuoti/pravažiuoti Kauną nori.
    Visas kitas srautas yra vietinis.
    Visas tas srautas dabar priverstas kiekvienas deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

    Sutikite, ta Amalių pervaža nebuvo nei patogi, nei greita, nei tuo labiau saugi... Kad ją panaikino manau labai teisinga. Alternatyva gal ne ideali, bet tikrai geriau nei buvo.
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Nežinantiems ar pamiršusiems.

    Senąją pervažą panaikino dėl RailBaltica vėžės, jos paprasčiausiai ten negali būti.

    ​​​​

    Aš ne pervažą palikti siūliau, o kur padarė tunelį pėstiesiems (ir minėta, kad spec transportui ale gaisrinėms) - ten drąsiai galėjo tilpti 1+1 kelias, blogiausiu atveju 1+0 su greičiu apribotu ir pirmenyne iš kažkurios pusės. Net platesnio tunelio nei esamas beveik nereikėtų.
    Paskutinis taisė Gator; 2024.06.10, 22:29.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Nežinantiems ar pamiršusiems.

    Senąją pervažą panaikino dėl RailBaltica vėžės, jos paprasčiausiai ten negali būti.
    Kodėl skiriasi tuneliai ar jie nėra vientisi, nes tai atskiri projektai vieni statyti už RailBaltica pinigus, kiti jau iš savivaldybės. Taip man ir tai nepatinka, ypač kad praėjimus pėstiesiems ir dviračiams sugrūdo į bendrą su automobiliais.
    2+2 kelias turės prasmę tik kai pastatys tiltą per Nemuną, kitu atveju butelio kakliukas yra HES.
    ​​​​

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Kad ten vietinis srautas nebent vaikų nuvežimas iš Amalių į mokyklą ar darželį Petrašiūnuose. Parduotuvė yra Amaliuose, įvairios paslaugos Paramonės Maximoje - kam daugiau į tuos Petrašiūnus važiuoti? O ir Savitarnos kasa mintis gera - yra tunelis, galima važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis, o ne visur su mašina.

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Debiliškiausia, kad vietinis transportas (Ateities - Kalantos) priverstas važiuoti tuo idiotišku aplinkeliu, o ne paliktas tiesus pravažiavimas kur buvo buvusi Amalių pervaža.
    Protu nesuvokiama kas tai sugalvojo.
    Sutikite, ta Amalių pervaža nebuvo nei patogi, nei greita, nei tuo labiau saugi... Kad ją panaikino manau labai teisinga. Alternatyva gal ne ideali, bet tikrai geriau nei buvo.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš kalbu apie keliones automobiliu, o ne dviračiu ar pėsčiomis.
    Ir ne tik apie kaimynų atstumą, bet pvz nuo bet kur Ateities pl iki bet kur Kalantos g ar net toliau.
    Visas srautas miesto, o ne tas, kuris aplinkelinis (Palemomas - Hes).
    Tai kad nėra problemos - viskas toliau negu Kalantos g. (t.y. 6 forto žiedas ir toliau) yra pasiekiama Chemijos gatve, o pati Kalantos bei Masiulio gatvė yra arti bei puikiai pasiekiamos dviračiu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Vietinėms kelionėms pas kaimyną/iki parduotuvės yra padarytas tuneliukas po buvusia Amalių pervaža.
    Aš kalbu apie keliones automobiliu, o ne dviračiu ar pėsčiomis.
    Ir ne tik apie kaimynų atstumą, bet pvz nuo bet kur Ateities pl iki bet kur Kalantos g ar net toliau.
    Visas srautas miesto, o ne tas, kuris aplinkelinis (Palemomas - Hes).

    Komentuoti:

Working...
X