Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Danės ir Artojo gatvių jungties projektas – visuomenės teismui
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...menes-teismui/
    Nors Eismo saugumo komisija jau pritarė Danės ir Artojo gatvių ruožų rekonstravimo ir dviračio tako, nuo Danės iki Liepų gatvės, įrengimo projektui, jam dar reikės atlaikyti ir visuomenės poziciją: viešai svarstyti pateikti projektiniai pasiūlymai.
    Dar daugiau šviesoforų

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Geras pastebėjimas. Gal projektavimo metu atsisakys atskiro dviračio tako? Greiti ten kažkaip reikės fiziškai riboti. Gatvė ten tiesi ir dažniausiai tuščia - lengva įsibėgėti.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Jei planuojami dviračių takai, vadinasi, „dviračių gatvę“ naikins? Įdomu, koks bus šios gatvės projektinis greitis.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Imsis rekonstruoti gatvę į Jūrų muziejų ir tvirtinti marių krantą - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
    Savivaldybė mano, kad vien šių objektų projektavimo ir rekonstrukcijos vykdymo priežiūros paslaugos gali kaštuoti iki 245 tūkstančių eurų. O visas rekonstrukcijos procesas tęsis daugiau nei trejus metus. Projektuotojų paieška užsiima savivaldybė, tačiau ji bus tik Smiltynės gatvės rekonstrukcijos užsakovė ir finansuotoja. Marių kranto įtvirtinimų rekonstrukcija užsakovas – Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Darbai bus atliekami jos lėšomis.

    Gatvės ilgis – beveik du kilometrai. Pėsčiųjų takai kai kuriose jos atkarpose yra abiejose gatvės pusėse. Rekonstruoti numatoma ne tik gatvę, bet ir pėsčiųjų bei dviračių takus, automobilių statymo aikšteles. Dviračių takams numatyta raudonos spalvos asfalto danga. Norima suprojektuoti ir gatvės, pėsčiųjų bei dviračių takų lauko apšvietimo tinklų įrangą.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Jei visiškai panaikintų parkavimą senamiestyje, parkavimo laukai prie piliavietės būtų visai geras kompromisas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Vaje vaje... Tai kam skirti tie asfalto laukai aplink piliavietę, jei vis tiek galima visur parkuotis pačiame senamiestyje?
    Trinkelių, ne asfalto. Ir net su granitinių trinkelių intarpais. Senamiestis vis tik

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Teatro gatvėje automobilius įpratę parkuoti gyventojai turės pasirūpinti nauja jų stovėjimo vieta. Nusimatyti kitas vietas pastatyti automobiliams turės ir atvykstantieji į senamiestį tvarkyti reikalų ar papietauti.
    Vaje vaje... Tai kam skirti tie asfalto laukai aplink piliavietę, jei vis tiek galima visur parkuotis pačiame senamiestyje?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Tęsiamas senamiesčio gatvių atnaujinimas – prasidės Teatro g. rekonstrukcija (klaipeda.lt)

    Jau kitą savaitę, spalio 3 d., Klaipėdoje prasidės vienos judriausių senamiesčio gatvių – Teatro g. – rekonstrukcijos darbai. Darbus tikimasi pabaigti iki kitų metų vasaros.

    Rangovas – viešųjų pirkimų konkursą laimėjusi UAB „VVARFF“. Darbų kaina – 436 798 Eur. Teatro gatvės rekonstravimo rangos darbai bus atliekami pagal 2020 m. UAB „Projekto ir Co“ parengtą techninį darbo projektą.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Tiesa. Degalinių šioje sankryžoje niekada nebus per daug.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tas kampas važiuojant į centro pusę labai gera vieta degalinei.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Ragina jau kitąmet rekonstruoti svarbią sankryžą

    Politikas [Klaipėdos miesto tarybos narys, kandidatas į Klaipėdos merus, Arvydas Vaitkus] ragina savivaldybę kuo greičiau griauti ties šia sankryža esantį savivaldybei priklausantį pastatą, kaip ir yra numatyta detaliajame plane. Nugriovus šį pastatą būtų įrengtas papildoma išvažiavimo juosta į Herkaus Manto gatvę.

    Click image for larger version  Name:	lideik-4.jpg Views:	0 Size:	193,2 kB ID:	1993898

    „Analogiškais sprendimais eismo srauto pralaidumo problemos buvo išspręstos važiuojant nuo miesto centro Herkaus Manto gatve ir sukant į Šiaurės prospektą bei važiuojant nuo Kretingos gatvės ir sukant į Liepojos gatvę. Šie pavyzdžiai, kaip rodo praktika, buvo prasmingi, leido greičiau išsiskirstyti transporto srautams, buvo taupomas eismo dalyvių laikas, gerinama ekologija. Šis vasaros sezonas parodė, kad praėjusiais metais prailginus posūkio juostą iš Lideikio gatvės į Herkaus Manto gatvę miesto centro link, eismo situacija šioje sankryžoje pagerėjo, tačiau problema iš esmės neišsisprendė, automobilių kamščiai, ypač piko valandomis, liko“, – pranešime cituojamas miesto Tarybos narys.
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rbia-sankryza/

    Ligšiolinė P. Lideikio gatvės progreso istorija (2012-2021 m.):

    Click image for larger version  Name:	lideikiog.png Views:	0 Size:	1,51 MB ID:	1993899 Click image for larger version  Name:	lideikiog2.png Views:	0 Size:	1,51 MB ID:	1993900

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Dviračių tako jungtis po viaduku: teks palaukti ilgiau (2022-09-08)

    Click image for larger version  Name:	PXL_20220720_113723585-2.jpg Views:	0 Size:	135,2 kB ID:	1991490

    Klaipėdos savivaldybei nepavyko nusipirkti dviračių ir pėsčiųjų takų po Herkaus Manto gatvės viaduku projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų. Šį projektą ji tikėjosi įgyvendinti per dvejus metus.

    Savivaldybė pravažiavimui dviračiais po viaduku rytinėje gatvės pusėje projektuoti ir vykdyti statybos priežiūrą buvo numačiusi 21 tūkst. eurų ir 16 mėnesių terminą su galimybe jį pratęsti. Panašu, kad dviratininkams patogumų čia laukti teks gerokai ilgiau.
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...laukti-ilgiau/

    Remontuos Herkaus Manto gatvės ruožą (2022-09-14)

    Click image for larger version  Name:	manto.jpg Views:	0 Size:	88,7 kB ID:	1991491

    Vairuotojų, įvažiuojančių į miestą ir išvykstančių iš jo Herkaus Manto gatve, laukia laikini nepatogumai – nuo š. m. rugsėjo 16 d. vyks kelio remonto darbai.

    Bus suremontuotas H. Manto gatvės ruožas tarp sankryžos su J. Janonio gatve ir „Universiteto“ stotelės (apimant stotelių įvažas), kelio atšaka į Dariaus ir Girėno gatvę bei nuvažiavimas iš Priestočio gatvės.

    Rangovas – AB „Eurovia Lietuva“.

    Darbų atlikimo terminas iki 2022-12-31, kaina ­– beveik 550 tūkst. Eur.

    Atsiprašome eismo dalyvių už būsimus nepatogumus.
    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...ves-ruoza:3212
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.14, 16:53.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Įspėja klaipėdiečius: keturiose sankryžose klos asfaltą
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...sfalta-1089869

    Darbus numatoma atlikti naktį.

    Ketinama pradėti nuo Minijos ir Agluonos su Varnėnų gatve sankryžos. Toliau darbai kelsis į Minijos ir Lakštučių gatvių sankryžą, vėliau – į sankryžas su Rūtų ir Bijūnų gatvėmis. Darbus pagal pasirašytą sutartį su savivaldybe vykdo įmonė "YIT Lietuva"

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Dar vienas prieštaringas projektas stumiasi į priekį:

    Bus tiesiama prieštaringai vertinama gatvė
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rtinama-gatve/
    Jau statys.

    Pradės tiesti prieštaringai vertinamą gatvę
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rtinama-gatve/
    Nepaisydama visuomenės ir kai kurių politikų abejonių bei pasipiktinimo Klaipėdos savivaldybės administracija pasirašė 947,3 tūkstančių eurų vertės sutartį su UAB „Kavesta” dėl dubliuojančios Liepojos gatvės tiesimo.
    Vistik turtinga mūsų savivaldybė, jei leidžia sau kišt milijoną į 5u8inę

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Klaipėdos savivaldybė: įsibėgėja gatvių atnaujinimo darbai
    https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/kl...ujinimo-darbai
    Šiuo metu darbai vyksta Žvejų, Sukilėlių ir Vežėjų gatvėse. Visas šias gatves numatoma sutvarkyti per šiuos metus, greičiausiai – vidurvasarį – pabaigtuvės planuojamos Sukilėlių gatvėje, kiek vėliau, rudenį – Vežėjų g. Vasarą taip pat planuojama pradėti Didžiosios Vandens g. kapitalinį remontą, o rudenį – Teatro ir Daržų g. rekonstrukciją, šios gatvės bus baigtos tvarkyti 2023 m.
    Bendra senamiesčio gatvių rekonstrukcijos projektų vertė – 3,3 mln. eurų.
    Ištisinė asfalto danga šiemet bus naujai įrengiama Raudonės g., čia kartu bus atnaujinti ir šaligatviai, įrengtas dviračių takas. Naują ištisinę asfalto dangą taip pat numatoma tiesti Herkaus Manto gatvės ruože nuo Lietuvininkų aikštės iki Universiteto stotelės bei Bangų gatvės ruože nuo Baltikalnio gatvės iki Mokyklos g. tilto.
    Naujos ištisinės dangos tiesimui bei remonto ir priežiūros darbams šiemet skirta 2,8 mln. eurų.
    Per šiuos metus čia bus išasfaltuotas Vėjo gatvės ruožas (nuo Pajūrio g. iki Slengių g.), Žvaigždžių, Vaivorykštės, Griaustinio, Lietaus, Slengių gatvės, įvažiuojamasis kelias į Žvaigždžių g. 17, 21, Arimų gatvės ruožas (nuo Tuopų g. iki Slengių g.), privažiuojamojo kelio tarp Uosių g. ir Virkučių g. akligatvis. Vykdant darbus taip pat bus įrengtas apšvietimas, lietaus nuotekų tinklai.

    Sodų teritorijose darbai bus baigti Baltijos 1-ojoje bei Dianos gatvėse, taip pat bus išasfaltuotos Baltijos 13-oji ir Tylos gatvės. Taip pat bus įrengtas apšvietimas, lietaus nuotekų tinklai.
    Šiemet jau pabaigti Arimų g. asfaltavimo darbai, prisidedant privačiomis lėšomis bus išasfaltuota ir Vikingų g. bei Dailės g.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Klemiškės gatvę rekonstruos „YIT Lietuva“

    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...s-yit-lietuva/
    Bendrovė „YIT Lietuva“ skelbia, kad laimėjo Klaipėdos savivaldybės konkursą rekonstruoti uostamiestį su magistraliniu keliu Klaipėda-Liepoja jungiančią Klemiškės gatvę. Jos pasiūlyta kaina – 2,5 mln. eurų.

    Atliekant rekonstrukcijos darbus bus atnaujinta gatvės kelio danga, įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, autobusų stotelės, apšvietimas, paviršinių nuotėkų surinkimo tinklai ir kelio ženklinimas. Rekonstrukcijos darbus planuojama užbaigti iki kitų metų gegužės.
    Įgyvendinant Klemiškės gatvės rekonstrukcijos projektą iš viso bus įrengta 12 tūkst. kv. m asfalto dangos, 3,8 tūkst. kv. m raudonos dviračių tako asfalto dangos ir paklota 3,8 tūkst. kv. m trinkelių pėsčiųjų takams. Kairėje gatvės pusėje bus įrengtas 1,5 m pločio pėsčiųjų takas, nuo važiuojamosios dalies atskirtas 1 m pločio technine veja. Dešinėje pusėje bus įrengtas 2,5 m pločio dviračių takas ir 1,5 m pločio pėsčiųjų takas, kurie nuo važiuojamosios dalies taip pat bus atskirti 1 m pločio technine veja.

    Gatvės rekonstrukcijos projekte taip pat numatyta dviračių tako jungtis su šalia esančia Joniškės gatve. Pėsčiųjų ir dviratininkų eismo saugumui užtikrinti ties nuovažomis ir pėsčiųjų perėjomis takų danga bus nuleista iki važiuojamosios dalies lygio. Gatvėje pagal galiojančius reikalavimus bus pasirūpinta tinkamu ženklinimu, įrengti greitį mažinantys kalniukai, o pėsčiųjų perėjose – LED apšvietimas.

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    Na va Klaipedieciai elgiasi kaip tikri EUROPIECIAI... Be jokiu RUSIŠKU lauko rieduliu grindiniu kaip Kaune ar Vilniuje...jokiu MINSKO lygio asfalto ar betoniniu trinkeliu kaip Vilniuje...tik ---TASYTO AKMENS GRINDINIAI....TAI EUROPA.......vienintelis europietiskas Lietuvos miestas !!!!!!!! šaunuoliai Klaipediečiai. Žaviuosi !!!!!
    Paskutinis taisė KUBILISTANAS; 2022.04.27, 22:09.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Sukilėlių gatvė jau grindžiama akmenimis

    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ama-akmenimis/

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Pranešimo kopija su numatomos Taikos pr. ir kitų gatvių rekonstrukcijos brėžiniais iš Klaipėdo VT temos:
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kadangi Citify šių gatvių rekonstrukcijos PP kažkodėl nebuvo (gal Creatium galėtų pridėti), tai po neilgo gūglinimo Klaipėdos savivaldybės puslapyje pavyko surasti brėžinius: https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...isuomenei:2598

    Printscreeninau ne viską, o tik įdomiausias mano požiūriu vietas:
    Taikos g. pradžia (sankryža su Smiltelės g.):
    Click image for larger version Name:	taikos pradzia.png Views:	0 Size:	661,5 kB ID:	1956056
    Taikos pr. žiedinė sankryža su Statybininkų pr.:
    Click image for larger version Name:	taikos_statybininku.png Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1956057
    Apsisukimų organizavimas:

    Click image for larger version Name:	apsisukimai.png Views:	0 Size:	639,0 kB ID:	1956058

    Žiedukas prie Klaipėdos Senamiesčio:

    Click image for larger version Name:	senamiestis.png Views:	0 Size:	791,2 kB ID:	1956059

    H. Manto gatvė Klaipėdos Naujamiestyje - atkreipkite dėmėsį kaip dviračių takas apeina stotelę:

    Click image for larger version Name:	naujamiestis.png Views:	0 Size:	748,7 kB ID:	1956060

    Juostos gatvės viduryje numatomos tik Taikos prospekte ir H. Manto gatvės dalyje tarp Lietuvininkų aikštės ir geležinkelio viaduko. Visur kitur bus įprastos A juostos gatvės šone, 90% atvejų nieko neplatinant (tokių pavyzdžių nedėjau), o miesto centre - išimtinai VT ir dviratininkams skirtos gatvės.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Jei vis nuspręsta iš Liepojos gatvės daryti miesto autostradą, tuomet vienpusio eismo keliukas su dviračių taku logiškas sprendimas. Tačiau ką tada daryti su gatvėje esančiomis vieno lygio nereguliuojamom perėjom, kuriuose periodiškai numušinėjami žmonės? Taip pat, jei jau planuojam Liepojos gatvėje autostradą, tokiu atveju Kretingos gatvė turi tapti ramaus eismo gatve. O kad savivaldybėje visiška betvarkė su projektų rengimui įrodo Sakurų ir Ąžuolyno parkų projektai.

    Komentuoti:

Working...
X