Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Iki čia tęsiasi "miestas", kur šiuo metu ribojamas greitis iki 50 km/h
    Patikslinu. Neseniai miesto ribą perkėlė čia, iškart už naujos sankryžos su Dienovidžio gatve.
    https://maps.app.goo.gl/otF9YZQaN4Rr77AT9

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Probleminė yra šita perėja ir prieš tiltą esanti nereguliuojama sąnkryža.
    https://www.google.com/maps/@55.7248...M0SAFQAw%3D%3D
    Šviesoforas išspręstų abi problemas Čia liks 50 km/val. greitis.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visa Liepų gatvė už Danės tilto yra 2 * 2 juostų, konfliktinių zonų sumažinta. Beto, ten tik vietomis užstatyta teritorija.
    Pasaulis nesugrius jei greitam esimui pritaikytoje užmiesčio gatvėje bus leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h.

    Ten turbūt nėra ar labai mažai būna avarijų, kad Klaipėdos valdžia nutarė legalizuoti 70 km/ h greitį.
    Tik prie technikumo (Klaipėdos kolegijos) yra šviesoforinė sankryža, kur būtina riboti greitį iki 50 km/h
    Probleminė yra šita perėja ir prieš tiltą esanti nereguliuojama sąnkryža.
    https://www.google.com/maps/@55.7248...M0SAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    70 km/h gatvė gali būti, bet reikia minimizuoti konfliktinių zonų skaičių..
    Visa Liepų gatvė už Danės tilto yra 2 * 2 juostų, konfliktinių zonų sumažinta. Beto, ten tik vietomis užstatyta teritorija.
    Pasaulis nesugrius jei greitam esimui pritaikytoje užmiesčio gatvėje bus leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h.

    Ten turbūt nėra ar labai mažai būna avarijų, kad Klaipėdos valdžia nutarė legalizuoti 70 km/ h greitį.
    Tik prie technikumo (Klaipėdos kolegijos) yra šviesoforinė sankryža, kur būtina riboti greitį iki 50 km/h

    Google gatvių vaizdai 2024.06
    Ant Danės tilto




    Sankryža prie technikumo


    Iki čia tęsiasi "miestas", kur šiuo metu ribojamas greitis iki 50 km/h


    Sankryža su A13 Klaipėdos aplinkkeliu

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Valstybė turi visiems bx po BMW išdalinti, kad neliktu sekso problemos.
    Valstybė turi išdalint visiems po kokį Fiat'ą, kad bachūrai iš tolo matytų varguolius lochus ir galėtų juos paniekinamai apsilenkt.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Valstybė turi visiems bx po BMW išdalinti, kad neliktu sekso problemos.

    Komentuoti:


  • nnm
    replied
    Iš žurnalisto Tomo Gukausko interviu su Kastyčiu Macijausku, ilgamečiu Klaipėdos savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktoriumi (Vakarų ekspresas, 2016-12-03):

    Grįžkime į šių dienų realybę. Kodėl mūsų šalyje yra tokia didelė priešprieša tarp visų eismo dalyvių grupių - pėsčiųjų, dviratininkų, automobilininkų, motociklininkų?

    Sekso trūkumas. Labai ryškus sekso trūkumas. Normalaus, gero sekso. Pažiūrėkite karikatūristo Herlufo Bidstrupo piešinius, ten viskas pasakyta. Ten - atsakymai, kodėl ryte atsikėlęs vyras pyst, ir įspiria šuniui. Bet su civilizacija ta agresija mažėja. Na, čia bent ne Rusija, kur nepraleidus gatvėje šoka tave mušti.
    Dėl Naujosios Uosto g. 5 namo (Atvira Klaipėda, 2018-01-05):

    „Pastatas stovi gatvėje, reikia spręsti problemą. Nevyniojant į vatą, jis turėtų būti griaunamas, nereikia bijoti, kad čia kažkada kažkoks kapitonas gyveno. Daug tų kapitonų turėjome ir turime“, – tada pareiškė Savivaldybės administracijos Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas.

    <...>

    „Tai būtų Lietuvos atminties naikinimas. Šis pastatas geriausiai įprasmina ir liudija pagrindinį akstiną, lėmusį Lietuvos apsisprendimą bandyti prisijungti Klaipėdos kraštą – norą turėti uostą. Būtent šiame pastate veikė pirmoji lietuviškoji uosto valdyba, dirbo uosto kapitonai, tarp jų ir bene labiausiai žinomas Liudvikas Stulpinas, inžinieriai, tarp kurių buvo ir daugelio inovacijų autorius Jonas Šimoliūnas”, – pasakojo D. Elertas.
    Paskutinis taisė nnm; 2025.01.12, 14:25.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    70 km/h gatvė gali būti, bet reikia minimizuoti konfliktinių zonų skaičių. Negali būti nereguliuojamų perėjų ir būtų dar geriau jei neliktų nereguliuojamų U formos apsisukimų. Pėstiesiems ir dviratininkams bus sunku, bet pvz. Liepų g. ar Šiaurės pr. vis tiek tokie užkampiai. Biškį baisiau dėl pėsčiųjų situacijos Šilutės plente kokiam ar netgi Taikos pr., kur tikrai didelis judėjimas, arti pastatai ir ten 70 km/h daryt būtų truputį perspaudimas.

    "Automarozų" era dar drąsiai Lietuvoje tęsis apie 20 metų, nes miestai po 1950 m. statyti grynai kaip JAV miestai, o posovietinėj erdvėj tas buvo užturbinta su itin dideliais plotais tarp namų, itin plačiomis eismo justomis. Tai realiai Lietuvos urbanistikos raida priklausys 60-70% nuo JAV madų ir 30-40% nuo likusios Europos.
    Pačioje JAV vis dar labai konfliktiškai žiūrima į visokias geras Vakarų Europos praktikas, šalis kuri šiuo metu ekonomiškai (BVP dydis ir BVP augimas) šluosto nosį Europai, kas ten bus su urbanistika sunku ir numatyt.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.11, 11:57.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kai už miestų urbanistiką atsakingi grynaveisliai automarozai, tai kokios urbanistines aplinkos galima tikėtis miestuose?
    Paskutinis taisė sleader; 2025.01.11, 10:34.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied


    <..>

    Komisijos pirmininkas, vicemeras Algirdas Kamrauskas sutiko, kad saugumo priemonių čia jau yra pankamai, o ir dabar esą čia nemažai vairuotojų važiuoja greičiau nei 50 km/h. Anot jo, didesnis greitis šioje vietoje būtų viena iš priemonių sumažinti gatvės apkrovą. Tam pritarė ir Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus viršininkas Aurelijus Jankauskas. Anot jo, anksčiau minėta sankryža buvo labai avaringa, arti juodosios dėmės statuso, o įrengus šviesoforus saugumas čia pagerėjo ir per ketverius metus šioje vietoje fiksuoti tik du įskaitiniai eismo įvykiai, nesusiję su greičio viršijimu – viename dalyvavo dviratininkas, o kitame – nuvirtęs motociklininkas.

    Pasak viršininko, greičio kontrolės rezultatai šioje vietoje rodo, kad vairuotojai dažniausiai važiuoja 70-80 km/h greičiu.

    „Su džiaugsmu pritariame“, – vienbalsį sprendimą palydėjo Kastytis Macijauskas, Savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktorius ir pareiškė, jog mieste reikėtų daugiau tokių ruožų, nes „kemšasi katalizatoriai, nėra kur jų prapūsti“.

    <..>

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atvira Klaipėda 2025.01.09
    Magistralinėse Klaipėdos gatvėse laukia ženklūs pokyčiai
    Ketvirtadienį posėdžiavusi Klaipėdos savivaldybės Eismo saugumo komisija priėmė sprendimus dėl eismo sąlygų kai kuriose magistralinėse miesto gatvėse. Dalyje Liepų gatvės jau artimiausiu metu bus galima važiuoti 70 km/h, o Šiaurės prospekte, Liepojos gatvėje atsiras žiedinės sankryžos. (...)
    Įrengus Liepų – Jaunystės – Arimų gatvėje šviesoforinę sankryžą jau būtų galima padidinti maksimalų leistiną automobilių greitį Liepų gatvės atkarpoje tarp Klaipėdos miesto ribos ir tilto per Dangę iki 70 km/h.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...klus-pokyciai/

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Aha, per 3-4 metus pertvarkys atkarpą ir inžinerinius tinklus per beveik visą miestą... Sėkmės jiems su tuo, kai 300 metrų dvirtakį jau metus nesugeba pabaigt.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Klaipėda rengiasi modernizuoti eismo valdymo sistemą

    Klaipėdos savivaldybė planuoja pokyčius vienoje iš pagrindinių miesto eismo ašių – projektas apims ruožą nuo Smiltelės gatvės, tęsis Taikos prospektu, Herkaus Manto, Liepojos gatvėmis iki pat Vasaros estrados, rašoma savivaldybės pranešime.

    Šį ruožą numatoma sutvarkyti kompleksiškai – modernizuoti eismo valdymo sistemą, rekonstruoti sankryžas, šviesoforais valdomas pėsčiųjų perėjas, projektuojami ir pėsčiųjų bei dviračių takai, kurie turi sklandžiai susijungti su sankryžomis, trijuose taškuose bus įrengiamos elektrinių autobusų baterijų įkrovimo stotelės, taip pat projektuojami apšvietimo tinklai, pagal poreikį bus rekonstruojami ir inžineriniai tinklai...

    ...Eismo valdymo sistemos modernizavimo projektas jau artėja pabaigos link, netrukus bus pradėtos derinimo procedūros. Pabaigus projektą, ateinančiais metais numatomos rangos darbų pirkimo procedūros, po kurių galėtų startuoti ir pirmieji darbai. Visas projektas galėtų būti įgyvendinamas etapais, per 3–4 metus.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...aldymo-sistema

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ačiū už info, matyt neatkreipiau dėmesio, nes ir nežinojau nei kur Paryžiaus komunos gatvė, nei ar ten tiksliai vyksta darbai Vėliau tik bandžiau atgamint ar mačiau kokius didelius darbus pravažiuojant.

    Esu matęs gyvai klasikinio stiliaus šviestuvus. Čia Klaipėda gerai atrodo. Tik kol kas labai nesižiūri tie žalios šviestuvų gembės. Manau, juos visus reiktų rauti. Kažkoks ankstyvų 2000-ųjų keistų spalvų (geltonų, žalių, rudų) atramų reliktas. Kaip kompromisą priimu, kad kuriam laikui palikt žalias atramas miegamuosiuose rajonuose su LED, vėliau ir ten išrauti.

    Kol kas pavyzdinė sakyčiau Liepų gatvė, ko gero geriausias matytas įvažiavimas į Lietuvos miestą, jaučiasi Vakarų Europos vibe. Šviesoforai vokiško standarto, šviestuvai atnaujinti su LED, yra žalia veja per vidurį kelio, šonuose dviračių takai (spalva nesvarbu). Tai truputį norisi, kad kažkoks gerėjantis vaizdas būtų ir likusiose Klaipėdos gatvėse. Link Priestočio g. sukant, keistai pradeda atrodyti tie nedidelio dydžio balti juodi šviestuvai, kurių berods daug sudėta Baltarusijoje. Kažkada daug jų mačiau Šiauliuose, vienoje jau seniai rekonstruotoje gatvėje Kaune.

    Beje darbų apmažėję ir Kaune, nepradėti kai kurie žadėti darbai (Milikonių kalnas, Griunvaldo pėsčiųjų alėja ties Akropoliu), gal prasidės vėliau ar nusikėlė į kitus metus, ar neapsisprendžia dėl sprendinių... Atrodo viskas nuėjo Via Baltikai ir Vilniaus gatvių perasfaltavimams.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Gal neturiu tinkamo išprusimo, bet truputį susipažinęs neutraliai vertinu Paryžiaus Komunos g. pavadinimą. Beje ten kažkokie darbai vyksta? Pravažiavau Šilutės pl. autobusu, stebėjau dešinę kelio pusę, tai nepamenu ar ten mačiau kažkokius darbus vykdant. Darbus mačiau tik Kauno g. kiemų įvažose.
    Paryžiaus Komunos g. darbai jau vyksta, uždaryta pusė gatvės nuo Malūno Tvenkinio g. sankryžos iki Šilutės plento. Kauno g. kiemuose vyksta kvartalinė renovacija.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Beje, Klaipėdoje lyg apmažėjo infrastruktūros darbų šiemet? Pvz. Kaune ir Vilniuje beveik visur pakeisti šviestuvai į LED, kai Klaipėdoje procesas lyg prasidėjo, bet netenka matyt, kad kažkas judėtų į priekį, pvz. nemačiau naujai pakeistų šviestuvų Naujamiesčio zonoje, Priestočio gatvė ar H. Manto gatvė. Apie šviesoforus kaip suprantu pati valdžia kol kas jų nenori keisti, nors yra planai po truputį jos keisti. Ar Klaipėdoje nusimato stagnacija, kas liečia darbus, ar čia tik mano įspūdis kol kas?
    Darbų jaučiasi kad apmažėjo.

    Prieš mėnesį pakeitė šviestuvus ant Mokyklos g. viaduko. Naujamiestyje daugumoje gatvių šviestuvai per pastarąjį dešimtmetį pakeisti į klasikinio stiliaus, kaip jie atrodo galima pasižiūrėti per google street view, kaip tik šiomis dienomis sukėlė naujausius birželio vaizdus.

    Kas liečia Herkaus Manto gatvę, joje reikalinga rimta rekonstrukcija ir "humanizavimas", bet pokyčių tikrai greitai nebus nes savivaldybė bijo ir nėra apsisprendusi kaip gatvė turėtų atrodyti.

    Didžioji dalis miesto šviesoforų atnaujinta pagal naująsias taisykles, jei neklystu šiuo metu projektuojama Taikos pr. šviesoforinių sankryžų rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdoje pradedami Žardininkų gatvės atnaujinimo darbai
    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...o-darbai:5423/
    Pietinėje Klaipėdos miesto dalyje esanti Žardininkų gatvė sulauks pokyčių. Čia jau prasidėjo atnaujinimo darbai. Visame gatvės ruože bus įrengta nauja asfalto danga, pakeisti kelio bortai, susidėvėję šulinių ir lietaus surinkimo šulinėlių liukai, naujomis betoninėmis trinkelėmis iškloti šaligatviai.


    Klaipėdoje šiuo metu taip pat pradėta Paryžiaus Komunos gatvės rekonstrukcija. Čia numatomi didelio masto atnaujinimo darbai, kuriems prireiks daugiau laiko, darbai bus baigti ateinančiais metais. Gatvėje bus įrengiami nauji pagrindai, sutvarkyta lietaus nuotekų sistema, įrengti šaligatviai, dviračių takas. Taip pat tęsiamas Liepojos g. dubliuojančios gatvės įrengimas, numatoma, kad eismas naujuoju keliu galės vykti jau rudenį. Asfaltuojami ir žvyrkeliai – darbai vyksta Paupių gyvenamajame mikrorajone, „Švyturio“ sodų bendrijoje, artimiausiu metu prasidės įvažiuojamojo kelio į Tilžės g. 115 kapitalinio remonto darbai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gal neturiu tinkamo išprusimo, bet truputį susipažinęs neutraliai vertinu Paryžiaus Komunos g. pavadinimą. Beje ten kažkokie darbai vyksta? Pravažiavau Šilutės pl. autobusu, stebėjau dešinę kelio pusę, tai nepamenu ar ten mačiau kažkokius darbus vykdant. Darbus mačiau tik Kauno g. kiemų įvažose.

    Beje, Klaipėdoje lyg apmažėjo infrastruktūros darbų šiemet? Pvz. Kaune ir Vilniuje beveik visur pakeisti šviestuvai į LED, kai Klaipėdoje procesas lyg prasidėjo, bet netenka matyt, kad kažkas judėtų į priekį, pvz. nemačiau naujai pakeistų šviestuvų Naujamiesčio zonoje, Priestočio gatvė ar H. Manto gatvė. Apie šviesoforus kaip suprantu pati valdžia kol kas jų nenori keisti, nors yra planai po truputį jos keisti. Ar Klaipėdoje nusimato stagnacija, kas liečia darbus, ar čia tik mano įspūdis kol kas?
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.07.12, 22:38.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Ta proga galėtų atnaujinti ir komunistinį gatvės pavadinimą.
    Ne per seniausiai savivaldybėje vyko svarstymai dėl gatvės pavadinimo, kol kas nuspręsta palikti tokį, koks yra. Tačiau Komunarų gatvė buvo pervadinta Malūno tvenkinio vardu. Beje, sankryža su šia gatve bus perdaryta į žiedą.


    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdoje startuos Paryžiaus Komunos gatvės atnaujinimas
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...inimas-1172002
    Savivaldybė pasirašė sutartį dėl Paryžiaus Komunos gatvės atnaujinimo, tad artėjant vasarai čia jau startuos kapitalinio remonto darbai.

    Pagal projektą iš pagrindų bus atnaujinta ne tik važiuojamoji dalis, bet ir abiejose gatvės pusėse įrengti nauji, 2–2,5 m pločio šaligatviai iš betoninių trinkelių. Dešinėje, pietinėje, gatvės pusėje numatoma įrengti ir atskirą 2,5–3 m pločio raudono asfalto dviračių taką, suprojektuotas sklandus susiejimas su esamais pėsčiųjų ir dviračių takais. Taip pat bus atnaujinta lietaus nuotekų sistema, įrengtas naujas apšvietimas

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Taip, Klaipėda yra galimai automaroziškiausias miestas automaroziškiausioje ES šalyje.
    Puiki vieta daryti radarų direkcijos nekentėjų meetus. Lietuvoje tilpsim visi

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Man Klaipėda yra puikiausias pavyzdys kaip miestą su giliom teisingos urbanistikos tradicijom barbarai (iš pradžių sovietai, dabar lietuviai) gali labai lengvai paversti rusišku/baltarusišku/ukrainietišku šūdmiesčiu, kuriuo gali keliauti tik su mašina. Pvz prisimenu prieš porą metų forume pamačiau postą apie šią vietą, tada labai nustebino, nes net Rusijoj sunku rasti panašų po##uistiškumą iš miesto pusės:

    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1423
Size:	1,46 MB
ID:	2123921

    Kadangi Klaipėdoje lankaus gan dažnai, apsidžiaugiau, kai pamačiau, kad šią vietą pertvarko kartu su šalia daromu dvirtakiu. Galvojau na va, padarys normaliai, kaip ir turi būti, juk iš esmės praktiškai miesto centras... Ką jie padarė? Teisingai - pilnai nugriovė viską, kas matosi nuotraukoje ir pilnai tai atstatė iš naujo, viską kaip ir buvo
    Taip, Klaipėda yra galimai automaroziškiausias miestas automaroziškiausioje ES šalyje.

    Komentuoti:

Working...
X