Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Klos naujus tinklus

    NERINGA MACIŪTĖ

    Miesto pakraščiuose bus nutiesti kilometrai vandentiekio ir nuotekų tinklų.

    Pirmiausia jie bus tiesiami Melnragės gyventojams, vėliau - Smeltės ir Tauralaukio gyvenvietėse.

    Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ direktorius Leonas Makūnas teigė, kad Melnragės gyventojams vandens ir nuotekų tinklai bus pradėti tiesti dar šį rudenį ir baigti kitų metų vasarą.

    Tuo pačiu metu Klaipėdos miesto savivaldybė ketina tiesti lietaus nuotekų tinklus ir sutvarkyti gatves. Taip bus sutaupyta pinigų, nes išraustų gatvių sutvarkymas paprastai kainuoja trečdalį visų darbų vertės.

    Tauralaukyje tinklus ketinama perkloti iš naujo.

    Nutiesus tinklus šioje gyvenvietėje bus sudarytos galimybės prie jų jungtis kitų gyvenamųjų namų kvartalų gyventojams.

    Bus tiesiami ir magistraliniai vandens tiekimo bei nuotekų šalinimo tinklai palei Danės upės pakraštį greta Mažojo Kaimelio sodų. Tačiau šiam projektui nei savivaldybė, nei Aplinkos ministerija dar nėra pažadėjusi skirti pinigų.

    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kiemuose - naujos vietos automobiliams

    Livija Grajauskienė

    Pietinėje miesto dalyje ateityje atsiras papildomų vietų automobiliams laikyti.

    Savivaldybė įpareigojo finansuoti ir parengti naują 10 hektarų užimančio kvartalo tarp Jūrininkų prospekto, Vingio bei Laukininkų gatvių detalųjį planą.

    Jame turi būti nurodyta, kur galima įrengti papildomas vietas aplinkinių namų gyventojų automobiliams, poilsio zonas, žaliuosius plotus.

    Architektų ekspertų tarybai detaliojo plano sprendinius pristatęs bendrovės „Andrijauskas ir partneriai“ architektas Rolandas Rakevičius priminė, jog statant šį kvartalą buvo vadovaujamasi „sovietinėmis“ normomis – 100 butų tada buvo planuojamos 15 vietų automobiliams statyti.

    Dabartiniai reikalavimai – 100 butų 120 vietų automobiliams.

    Plane vietoj buvusios 291 vietos automobiliams numatyta 807. Visų daugiabučių kiemuose suplanuotos vaikų žaidimų, poilsio aikštelės, plotai želdiniams.

    Arčiau paskirtį keisiančios automobilių stovėjimo aikštelės numatytos kelios vietos, kur galėtų būti įrengtas aikštynas judriems žaidimams – krepšiniui, tinkliniui.

    Planuojamo statyti naujojo daugiabučio aukščiausioji dalis, projektuojama prie Jūrininkų pr. ir Vingio g. sankryžos, kiltų iki 20 aukštų. Du žemesni jo sparnai – iki 8-9 aukštų. Pirmajame aukšte planuojama 1 000 kv. m skirti komercinėms patalpoms.

    Daugiaaukštyje bus apie 250 butų. Požeminiame garaže tilptų iki 300 automobilių, vietos jiems būtų ir prie daugiabučio.

    Architektų ekspertų tarybos nariai detaliojo plano sprendiniams pritarė, tik jiems kilo klausimas – o kas įrengs suplanuotąsias aikšteles prie daugiabučių šiame kvartale.

    Su lygiai tokiu pat klausimu susidūrė ir savivaldybės užsakymu panašų detalųjį planą teritorijoje tarp Taikos ir Baltijos prospektų, Šilutės plento ir Debreceno gatvės seniau nei prieš metus parengęs architektas A.Sviderskas.

    Plano sprendinius pristačius Teritorijų planavimo komitete, pastarojo nariai pasidžiaugė, jog detaliojo plano rengėjai įrodė - šioje miesto dalyje galima perplanuoti kiemus taip, kad užtektų vietos ir žmonėms, ir želdiniams, ir automobiliams.

    O pats kiemų pertvarkymo finansavimas esąs „derybų objektas“.

    Dalį detaliojo plano sprendinių galbūt įgyvendintų naujo daugiaaukščio statytojai.

    Tačiau pertvarkyti visų 10 hektarų plote esančių daugiabučių kiemus jie tiesiog neįstengtų.

    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vieta automobiliui - deficitas

    Planai statyti naujas mašinų aikšteles jau dešimtmetį dūla stalčiuose


    Senamiestyje mašinų savininkams nebegalioja jokios taisyklės. Automobiliai statomi nepaisant draudžiančių stovėti ženklų. Nerijaus JANKAUSKO nuotraukos


    VIGANTAS DANILAVIČIUS

    Miesto valdžia paruošė kalnus dokumentų naujoms mašinų aikštelėms įrengti, tačiau jau antrą dešimtmetį tokių planų neįgyvendina.

    Ypač stinga automobilių aikštelių senamiestyje.

    Blogiausia, kad nėra laisvų plotų, kur galima būtų įrengti stovėjimo vietas.

    Statyti požeminius garažus - labai brangu. Įrengti vieną automobilio vietą po žeme gali kainuoti beveik 100 tūkst. litų.

    Planai - stalčiuose

    Statistikos valdybos duomenimis, per trejus metus vien lengvųjų automobilių Klaipėdoje padaugėjo nuo 77 tūkst. iki 84 tūkst.

    Tačiau mašinoms laikyti vietų Klaipėdoje beveik nedaugėja. Aikšteles automobiliams šalia naujų gyvenamųjų ir komercinių pastatų paprastai įrengia tik verslininkai.

    Bendrovės „Andrijauskas ir partneriai“ vadovas architektas Edmundas Andrijauskas sakė, kad miesto valdžia jau daugiau nei 10 metų rengia įvairius dokumentus mašinų aikštelėms statyti, tačiau planai dūla stalčiuose, o konkrečių darbų nematyti.

    „Žymiai paprasčiau lopyti gatves, kloti naujas asfalto dangas nei statyti automobilių stovėjimo vietas. Žinoma, be to neapsieisi, bet tai nesprendžia esminių transporto problemų“, - sakė E.Andrijauskas.

    Jis priminė, kad mašinų stovėjimo aikštelių buvo numatyta statyti dar 1995-1996 metais, kai buvo rengiamas Klaipėdos bendrasis planas, patvirtintas 1997-aisiais.

    Jau šiame plane numatytos ir požeminės, ir daugiaaukštės stovėjimo aikštelės.

    1998-aisiais buvo parengta didelių mašinų stovėjimo aikštelių išdėstymo schema.

    „Buvo planuojamos aikštelės, pavyzdžiui, po M.Mažvydo alėja, prie „Baltijos“ laivų statyklos, dalyje Karlskronos aikštės. 2001-aisiais tai numatyta ir Klaipėdos miesto strateginiame plane“, - priminė E.Andrijauskas.

    Anot jo, po dvejų metų buvo parengta Klaipėdos transporto sektoriaus vystymo galimybių studija, kur vėl priplanuota aikštelių mašinoms. Buvo numatytas automobilių aikštelių žiedas aplink senamiestį.

    Vėliau parengti net detalieji planai.

    Žemažiūrė valdžia

    „Ne sykį sakiau, kad reikia po M.Mažvydo alėja įrengti požeminę aikštelę, tačiau man buvo aiškinama, jog tai per brangu, dar neatėjo laikas. Tas „ne laikas“ jau pradėjo antrą dešimtmetį, o aikštelių kaip nėra, taip nėra“, - pasakojo E.Andrijauskas.

    Pasak jo, iki šiol miestas neturi nė vienos daugiaaukštės mašinų aikštelės, kurioje tilptų 300 ir daugiau automobilių. Tik tokie statiniai iš esmės spręstų susidariusią problemą.

    „Prieš 13 metų buvo rekonstruojama Pilies gatvė. Siūlėme ją platinti, kad būtų lėtėjimo juostos, vietos sukantiems į kairę. Miesto tvarkymo skyriuje mums buvo atsakyta, kad mašinų mažės, nes benzinas brangs: „Todėl jokių platinimų nereikia, ir jūs mums nekvaršinkite galvos“, - prisiminė architektas tuometinių miesto valdininkų požiūrį į transporto ateitį.

    Pasak jo, šiandien vyksta kažkas panašaus. Skirtumas tik tas, kad žadama: „Kada nors padarysime“.

    „Tai valdžios žemažiūriškumas. Miestas - per daug sudėtingas mechanizmas, kad jame būtų galima tvarkytis kaip savo kolektyviniame sode. Mintis, jog ateityje bėda kaip nors išsispręs, kas nors iš dangaus nukris - neveiksni“, - rėžė E.Andrijauskas.

    Diskusija - per ilga

    Per dešimtmetį valdžios požiūris nepasikeitė.

    Lygiai kaip ir senojoje miesto dalyje, taip ir pietiniuose kvartaluose naujos mašinų stovėjimo vietos dygsta tik popieriuose.

    E.Andrijauskas priminė, kad pernai buvo suplanuota gyvenamoji teritorija tarp Baltijos ir Taikos prospekto ir tarp Šilutės plento bei Debreceno gatvės, kur numatyta įrengti naujų stovėjimo vietų automobiliams.

    Dokumentas nerealizuojamas, tačiau jau parengtas kito kvartalo detalusis planas prie Jūrininkų prospekto ir Vingio gatvės, kur taip pat numatyta naujų vietų automobiliams.

    Meras Rimantas Taraškevičius pripažino, kad savivaldybėje diskusija dėl automobilių stovėjimo vietų užsitęsė per ilgai.

    „Reikės peržiūrėti uostamiesčio transporto politiką ir imtis konkrečių žygių aikštelėms įrengti“, - teigė Klaipėdos vadovas.

    Tačiau jis sakė, kad mieste yra svarbesnių dalykų nei mašinų aikštelės.

    „Melnragėje, Tauralaukyje, Rimkuose ir dar kai kur mieste yra neasfaltuotų gatvių. Mašinos dulka žvyrkeliais“, - priminė R.Taraškevičius.

    Prabanga - po žeme
    Meras nesutiko, kad Klaipėdos savivaldybė gali įrengti požemines aikšteles.

    „Vilniuje - kas kita. Gedimino prospekto aikštelei po žeme prie Vyriausybės atsirado ir valstybės investicijų, ir Automobilių kelių direkcijos pinigų. Ten vieta mašinai statyti kainavo 96 tūkstančius litų“, - sakė meras.

    Jo teigimu, po Klaipėdos M.Mažvydo alėja reikėtų pakeisti visas komunikacijas, tvirtinti visų alėjos namų pamatus. Tai gali kainuoti dar brangiau nei sostinėje.

    Mašinų aikštelė po M.Mažvydo alėja, pasak E.Andrijausko, kainuotų 25 mln. litų.

    Joje numatyta apie 260 vietų mašinoms statyti. Vienai vietai, kaip ir sostinės Gedimino prospekte, reikėtų apie 96 tūkst. litų.

    „Į remontuojamą M.Mažvydo alėjos dangą sukiš 6,5 milijono litų. Jei nuspręs rengti požeminę mašinų aikštelę, teks viską išardyti“, - tvirtino architektas E.Andrijauskas.

    Vakarinė alėjos dalis jau tvarkoma verslininkų. Čia išdygs gyvenamieji ir komerciniai pastatai.

    „Čia - ne „Lego“ konstruktorius: „mes gražiai nuimsime ir atgal sudėsime“. Taip galima pasakoti vaikų darželyje. Išmesime 6,5 milijono litų ir viskas“, - prieštaravo architektas.

    Jis įsitikinęs, kad miesto valdžiai trūksta politinės valios.

    Drausminamoji priemonė

    Nuo kitų metų liepos senamiestyje ir naujamiestyje už mašinų stovėjimą teks mokėti. Tačiau naujų automobilių stovėjimo aikštelių greitai neatsiras.

    Ketinama apmokestinti teritoriją, kurią riboja Sausio 15-osios, Pilies, Naujosios Uosto, J.Janonio, S.Dariaus ir S.Girėno, Priestočio, Mokyklos, Tilžės gatvės.

    „Tai bus drausminamoji priemonė vairuotojams. Jie pagalvos, ar verta palikti visai dienai automobilį mokamoje vietoje ir tvarkyti asmeninius reikalus“, - sakė meras.

    Rugpjūčio viduryje bus skelbiamas konkursas parinkti rangovą, kuris sudarys schemą stovos skaitikliams išdėstyti. Iki metų pabaigos užduotis turi būti atlikta.

    Kitąmet vyks konkursas stovos skaitikliams pirkti ir statyti.

    Viešosios įmonės „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis sakė, kad senamiestyje sunku įrengti stacionarius elektra maitinamus stovos skaitiklius - ne visur bus galima kasti tranšėjas.

    Anot direktoriaus, tik rekonstruojant Turgaus gatvę buvo įrengti tinklai stovos skaitikliams.

    Kitose senamiesčio vietose teks įrengti skaitiklius su akumuliatoriais arba saulės baterijomis.

    Pinigai, surinkti už automobilių stovėjimą, bus skirti stovos skaitiklių eksploatavimo kaštams dengti, naujoms aikštelėms įrengti ir viešojo transporto plėtrai.

    Stovėti mašinai miesto centre kainuos nuo 1 iki 3 litų už valandą. Centras bus suskirstytas į tris zonas, kiekvienoje zonoje - skirtingas mokestis.

    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Adomux
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Platina nuo Naikupės iki Nevėžio (tik klausimas ar geležinkeliui neatiduos dabartinės juostos), o grindinį nuardė pačiame gale, iki pat Smiltelės.
    Kelias bus skirtas privažiuoti "fūroms" prie naujo Smeltės šaldytuvo. Bus įrengti dveji automobiliniai vartai ir nemaža aikštelė.
    Paskutinis taisė Adomux; 2007.07.20, 13:13.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Platina nuo Naikupės iki Nevėžio (tik klausimas ar geležinkeliui neatiduos dabartinės juostos), o grindinį nuardė pačiame gale, iki pat Smiltelės.

    Komentuoti:


  • zilviz
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    http://foto.terpe.lt/inkelti/20070711/LG070711%20009.jpg

    http://foto.terpe.lt/inkelti/2007071...0711%20010.jpg

    http://foto.terpe.lt/inkelti/2007071...0711%20011.jpg

    Kur grindinys? Mačiau tik krūvelę (nuotraukoje matosi).
    aha, Eimantai, užgriebei Nemuno g. rekonstrukciją nuo Naikupės g. iki Nevėžio g.?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nemuno g.







    Kur grindinys? Mačiau tik krūvelę (nuotraukoje matosi).

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Darbai eismo nebetrikdys

    GIEDRĖ BALČIŪTĖ

    Taikos prospekto ruožo nuo Smiltelės iki Debreceno gatvės remontas pagaliau baigsis.

    Prospektą remontuojančios bendrovės „Klaipėdos keliai“ gamybos direktorius Algirdas Paulauskas vylėsi, kad baigti perkloti vienos pusės važiuojamąją dalį nauja danga pavyks jau šiandien.

    „Liko sutvarkyti autobusų stotelių kišenes prie „Žardės IKI“, „Eglės IKI“ ir „Vaikų pasaulio“. Tai tikimės padaryti šią savaitę. Jeigu nelis. Dėl lietaus darbai vieną dieną užtruktų“, - sakė A.Paulauskas.

    Miesto centro link vedanti Taikos prospekto dalis nuo Smiltelės iki Debreceno gatvės buvo pradėta rekonstruoti gegužės pradžioje.

    Rekonstrukciją planuota užbaigti iki rugsėjo, bet A.Paulauskas mano, jog darbai bus baigti anksčiau.

    Direktorius sakė, kad labiausiai remontuoti prospektą trukdė pirmoje juostoje sustatyti automobiliai.

    Savo transporto priemones vairuotojai čia statė nepaisydami statybininkų iškabinėtų draudžiamųjų ženklų. Teko netgi kviesti policiją, kad, kol vyks remontas, paliktos mašinos būtų nuvilktos.

    Darbus sunkino ir nedrausmingi vairuotojai, kurie, nepaisydami užtvarų, lenkdavo kitas mašinas ir važiuodavo tuo metu remontuojamomis juostomis.

    Kad remonto darbai labai netrikdytų eismo vienoje pagrindinių Klaipėdos gatvių, darbininkai darbus stengdavosi pradėti tik nuo 8.30 valandos, kai jau būdavo pasibaigęs rytinis pikas.

    Darbai vykdyti dviem etapais. Iš pradžių buvo paklota nauja danga nuo Smiltelės gatvės iki Statybininkų prospekto. Vėliau tvarkytas ruožas nuo Statybininkų prospekto iki Debreceno gatvės.

    Naujoji prospekto danga bus maždaug 5 centimetrais aukštesnė už buvusiąją.

    Pabaigus kloti dangą, darbininkams liks nubraižyti skiriamąsias gatvės juostas.

    Iškart po Joninių bus braižomos juostos nuo sankryžos su Smiltelės gatve iki Statybininkų prospekto žiedo. Liepos antroje pusėje juostos bus nubraižytos likusioje prospekto dalyje.

    Vėliau greta suremontuotos prospekto dalies bus klojamas ir naujas šaligatvis bei raudonų trinkelių dviračių takas.

    Neskaitant šiaurinio išvažiavimo kelio tiesimo, 2 milijonus 268 tūkstančius litų kainuosianti Taikos prospekto rekonstrukcija šiemet yra didžiausias bendrovės „Klaipėdos keliai“ atliekamas darbas.

    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gatvėse padaugės šviestuvų

    GIEDRĖ BALČIŪTĖ

    Klaipėdoje turėtų likti mažiau neapšviestų gatvių.

    Per trejus metus, Klaipėdos savivaldybei vykdant gatvių apšvietimo gerinimo programą, skirtinguose uostamiesčio rajonuose naujai pastatyta arba pakeista per 1000 gatvių šviestuvų.

    Šiuo metu anksčiau tamsoje skendėjusiame Liepojos gatvės ruože ties Klaipėdos universitetine ir Jūrininkų ligoninėmis baigiami statyti paskutiniai šviestuvai.

    Čia pastatyta apie 60 šviestuvų, kurie pradės šviesti jau birželį.

    Kiek anksčiau buvo pakeisti arba naujai pastatyti šviestuvai prie Trinyčių tvenkinio, Ąžuolų gatvės rajone, taip pat Baltijos prospekte, Debreceno, Naikupės, Skinijos, Mechanizacijos, Bandužių, Rokiškio, Utenos ir Vaivorykštės gatvėse.

    Sutvarkyti uostamiesčio apšvietimą patikėta klaipėdiečių bendrovei „Gatvių apšvietimas“ ir Panevėžio bendrovei „Virgula“.

    Prasidėjus projektui, gatvių apšvietimui buvo skirta per 3 milijonus litų.
    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Girulių keliu - be duobių

    JANINA ZVONKUVIENĖ

    Vis gausėjantys turistai ir poilsiautojai mažiau pyks dėl prastų pajūrio ruožo kelių ir duobėtų aikštelių automobiliams.

    Giruliuose sunkioji technika lygina kelią automobilininkams ir dviratininkams. Vytauto LIAUDANSKIO nuotrauka

    Važiuoti Girulių link bus geriau, nebereikės laviruoti tarp duobių ir asfalto plyšių, nes bendrovės „Klaipėdos keliai“ technika ir darbininkai baigia suremontuoti visą kelio ruožą, vedantį per mišką.

    Oranžinė kelininkų technika neaplenkė ir automobilių aikštelių, esančių arčiau jūros, - karštu asfaltu užlopė duobes.

    Tvarkingesni keliai bus ir ant vadinamojo Girulių kalno bei visame ruože iki miesto ribos prie Karklininkų.

    Bendrovės „Klaipėdos keliai“ generalinis direktorius Juozas Rukšėnas sakė, kad savivaldybė nemažina dėmesio ir lėšų kelių ir gatvių būklei: kiekvienais metais atnaujinama po nemenką atkarpą ir miesto centro, ir pakraščių kelio dangos, kelkraščių, lopomos duobės. Šiuo metu bendrovės brigados dirba ne tik Girulių kelyje, bet ir M. Mažvydo alėjoje, Tiltų gatvėje, Taikos prospekte. Vien gatvių dangai atnaujinti skirta daugiau kaip 4 milijonai litų, o miesto kelių bei gatvių duobėms užlopyti - 778 tūkstančiai litų. Lėšos - iš miesto biudžeto ir vadinamojo kelių fondo.

    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Yra atskira tema Tiltų gatvės remontui:
    http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=4357

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gatvėse eismą trikdys remontas

    VIGANTAS DANILAVIČIUS

    Šiemet Klaipėdoje už milijonus litų bus tiesiamos naujos gatvės, remontuojami tiltai, restauruoti ir rekonstruoti kai kurių kelių ruožai.

    Pabaigus Biržos tilto restauraciją, po Jūros šventės, bus kapitališkai remontuojamas viadukas per Danę Mokyklos gatvėje. Darbai turi būti užbaigti kitąmet.

    Savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo pavaduotojas Romualdas Stasiulis sakė, kad bus pakeista viaduko danga, sutvarkyta hidroizoliacija.

    „Darbai kainuos penkis milijonus litų. Du milijonus litų bus galima įsisavinti šiemet - kitus per ateinančius metus“, - sakė vedėjo pavaduotojas.

    Anot jo, viadukas nebus visiškai uždarytas. „Remontuos vieną Mokyklos gatvės tilto pusę, o eismas vyks kita puse“, - paaiškino R.Stasiulis.

    Šiemet naujoje vietoje bus pradėta tiesti Pievų gatvė.

    Ji atsiras lygiagrečiai senajam keliui. Numatytos pora jungčių su senąja Pievų gatvės dalimi. Šiemet naujai gatvei bus skirta apie 900 tūkst. litų.

    Iki rudens uosto direkcijos lėšomis bus rekonstruota Nemuno gatvės 400 metrų ruožas nuo Šešupės gatvės iki Smiltelės gatvės.

    „Iki rudens turi būti nuardytas ir perduotas saugoti senamiesčio reikalams Nemuno gatvės grindinys. Gatvės važiuojamoji dalis išasfaltuota, padaryti šaligatviai, dešimties vietų mašinų stovėjimo aikštelė, pasodinti medžiai, nutiesti dviračių takai“, - pasakojo R.Stasiulis.

    Už pusę milijono numatoma perkloti Bokštų gatvę, Nidos gatvės kiemai šiemet sulauks 300 tūkst. litų asfalto dangoms remontuoti.

    Bus perklota kelio danga Taikos prospekte - nuo Smiltelės iki Debreceno gatvės.

    Kelių remontininkai darbuosis ir Klaipėdos pakraščiuose.

    Prasidės Rimkų gatvės rekonstrukcija. Šiais metais bus perklotas ruožas nuo geležinkelio pervažos iki autoserviso.

    Melnragėje trejus metus bus asfaltuojama šio gyvenamojo kvartalo 2,5 kilometrų gatvių.

    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Atnaujins prospektą

    Vincas Grigas

    Beveik pusė Taikos prospekto šiemet virs statybų aikštele.

    Bus remontuojama viena prasčiausių kelio atkarpų mieste – nuo Smiltelės iki Debreceno gatvės.

    Ketinama ne tik lieti naują asfalto dangą, bet ir pakloti naują šaligatvį bei dviračių taką, persodinti vejas. Taikos prospektas nebus platinamas.

    Remontuoti ketinama etapais. Pirmasis bus nuo Smiltelės iki Statybininkų prospekto. Nauja asfalto danga turėtų atsirasti iki birželio vidurio, o šaligatviai - iki liepos vidurio.

    Antrasis etapas nuo Statybininkų prospekto iki Debreceno gatvės turėtų būti užbaigtas iki rugsėjo.

    Visa rekonstrukcija kainuos 2 milijonus ir 268 tūkstančius litų.

    Kolkas dar nėra skirta pakankamai pinigų Taikos prospekto atkarpai nuo Debreceno iki Smiltelės gatvės.

    Šiuo metu turima vos 160 tūkstančių litų, o trūksta dar daugiau nei pusantro milijono litų.

    Lygiagrečiai bus asfaltuojamos ir Nidos bei Bokštų gatvės.

    „Vos pradėję darbus susidūrėme su nemenka problema. Pirmoje Taikos prospekto juostoje nuolatos stovi automobiliai ir trukdo dirbti“, - sakė Taikos prospektą rekonstruojančios bendrovės „Klaipėdos keliai“ gamybos direktorius Algirdas Paulauskas.

    Anot jo, dar gegužės antrąją buvo pastatytas ženklas, draudžiantis palikti automobilius, bet tokia priemonė pasirodė visiškai neveiksminga.

    A.Paulauskas perspėjo vairuotojus, kad dirbti trukdantys automobiliai gali būti su policijos pagalba nuvilkti į saugojimo aikšteles. Tokiu atveju už stovėjimą teks pakratyti piniginę.
    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vakar

    Dariaus ir Girėno g.
    Link stoties


    Atgal.


    Link stoties...




    Viadukas per Manto gatvę.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vyriausybei - Klaipėdos norų sąrašas


    Gegužės viduryje Klaipėdoje suplanuotas išvažiuojamasis Vyriausybės posėdis.

    Pasak mero pavaduotojos Juditos Simonavičiūtės, Savivaldybės administracija jau parengė šiame posėdyje svarstytinų temų sąrašą. Atrenkant Klaipėdai aktualiausias problemas, vadovautasi ne per seniausiai patvirtintu naujuoju Klaipėdos miesto bendruoju planu bei jame įvardytais prioritetais, todėl neatsitiktinai jame dominuoja Klaipėdai svarbiausi transporto infrastruktūros plėtros bei jos gerinimo projektai.

    Pasak vicemerės, Klaipėdoje sėkmingai tęsiami šiaurinio išvažiavimo kelio iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto tiesimo darbai. Projektą tikimasi užbaigti iki 2008 metų pradžios, tačiau tam trūksta 8 mln. litų. Jie reikalingi Lietuvos automobilių kelių direkcijos projekto daliai finansuoti.

    Kita problema, sakė J. Simonavičiūtė, - vadinamasis Jakų žiedas. Pastaraisiais metais smarkiai padidėjus transporto srautams Vilniaus-Klaipėdos magistralėje, Jakų sankryžoje nuolat susidaro didžiulės spūstys. Tai ypač jaučiama vasaros sezono metu. Šią sankryžą valstybė įsipareigojo rekonstruoti savo lėšomis, ir Klaipėdos savivaldybė suinteresuota, kad tai būtų padaryta kuo greičiau. Kartu turėtų būti pertvarkyta ir dar viena įvaža į miestą Tilžės gatve.

    Pasak J. Simonavičiūtės, sparčiai plečiantis gyvenamųjų kvartalų statybai Klaipėdos rajone, eismo srautams sureguliuoti būtina tęsti kelio Klaipėda-Liepoja rekonstrukciją, kartu įrengiant įvažiavimo kelią į uostamiestį per Tauralaukį. Tam būtina pertvarkyti Pajūrio gatvę. Dar vienas kelias pajūrio link suplanuotas per Labrenciškes.

    Pasak J. Simonavičiūtės, dar kartą ketinama atkreipti Vyriausybės narių dėmesį į du ne tik Klaipėdai, bet ir visai šaliai svarbius projektus. Tai Baltijos prospekto su visomis jo žiedinėmis sankryžomis rekonstrukcija ir pietinės jungties tarp Klaipėdos uosto ir vadinamojo IXB transporto koridoriaus tiesimas. Preliminariais apskaičiavimais, abiem šiems projektams įgyvendinti prireiks po 100 mln. litų. "Akivaizdu, kad viena Klaipėda šios problemos neišspręs", - sakė J. Simonavičiūtė.

    Lėšų ketinama prašyti ir keliui per LEZ teritoriją į Šilutės plentą nutiesti, Taikos prospektui nuo Smiltelės gatvės iki Jūrininkų prospekto, Minijos gatvės atkarpai tarp Baltijos ir Jūrininkų prospektui rekonstruoti bei Taikos prospektui nuo Jūrininkų prospekto iki Kairių gatvės sutvarkyti.

    Pasak J. Simonavičiūtės, Vyriausybės nariams ketinama priminti ir senas skolas. Tai iki šiol niekaip iš mirties taško nepajudantys viaduko per geležinkelį nuo Šaulių iki Kretingos gatvės statybos reikalai. Pėsčiųjų tiltą yra pažadėjusi pastatyti AB "Lietuvos geležinkeliai", tačiau jokių ženklų, kad šį pažadą ketinama įgyvendinti, kol kas nėra.

    Turima pretenzijų ir Uosto direkcijai, nevykdančiai įsipareigojimo įrengti pėsčiųjų viaduką per geležinkelį Burių gatvėje bei taką nuo Švyturio gatvės iki Melnragės.

    www.ve.lt

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Melnragės infrastruktūrai - papildomi milijonai

    Šiais metais į Melnragės vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos bei gatvių dangų rekonstrukcijos darbus ketinama investuoti per du milijonus litų.

    Savivaldybės užsakymu jau parengtas šios gyvenvietės lietaus ir ūkio nuotekų tinklų, taip pat gatvių dangų bei apšvietimo sistemos atnaujinimo projektas. Jis bus įgyvendinamas etapais. Šiais metais jame numatytiems darbams iš miesto biudžeto skirta 1,5 mln. litų. Bendra projekto vertė - per 8,6 mln. litų.

    AB "Klaipėdos vanduo", įvertinusi blogą Melnragės buitinių nuotekų ir vandentiekio tinklų būklę, savo ruožtu parengė jų rekonstrukcijos bei naujų atkarpų tiesimo projektą.

    Kadangi šie projektai tampriai susiję - daugumoje atkarpų lietaus ir nuotekų tinklai turi būti klojami vienoje tranšėjoje, taip pat siekiant taupyti lėšas apsispręsta, kad juos būtina įgyvendinti kartu.

    Apskaičiuota, kad "Klaipėdos vandens" parengtame projekte numatyti darbai atsieis beveik 3 mln. litų.

    Kadenciją baigusi Klaipėdos miesto savivaldybės taryba savaip išsprendė šio projekto finansavimo problemą - nutarė 2,9 mln. litų padidinti AB "Klaipėdos vanduo" įstatinį kapitalą. Šie pinigai kaip tik ir bus skirti projektui "Klaipėdos miesto Melnragės individualaus kvartalo vandentiekio ir nuotekų tinklų statyba" įgyvendinti.

    Pradinis įnašas - 725 tūkst. litų - bus skirtas dar šiais metais. Likusi sumos dalis - 2 mln. 175 tūkst. litų - 2008-aisiais.

    Vilija ŠILINIENĖ
    www.ve.lt

    Komentuoti:


  • zadox
    replied
    Tą seną aš žinau. Labiau geležinkelio barjerai rūpi šiuo atveju, bet nujaučiu eilinį kartą skardas sudėjo kokias nors ir "tipo" triukšmas nugalėtas!

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė zadox Rodyti pranešimą
    Buvo pasklidęs gandas jog ten planavo triukšmo barjerus montuoti, netoli viaduko... Nežinau kiek tiesos tame..
    O iš kurios pusės? Ten netoli yra barjerai prieš kokius penkis metus sumontuoti (Priestoties ir Šaulių gatvių sankryža).

    Prie Dariaus ir Girėno ir Sportininkų g kampo mačiau sienelę iš raudonų plytų darė (panašią į viadukų sieneles), turbūt , kad sandėliukus paslėpti. Kitoje pusėje (už geleinkelio) yra sienelė nuo geležinkelio triukšmo turbūt.

    Komentuoti:


  • zadox
    replied
    Buvo pasklidęs gandas jog ten planavo triukšmo barjerus montuoti, netoli viaduko... Nežinau kiek tiesos tame..

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė zadox Rodyti pranešimą
    O kaip su Dariaus ir Girėno gatve? Ar ten jau baigėsi kelio renovacijos darbai? Eimantai, gal atrastum nuotraukų?
    Atrodo baigėsi. Nuotraukų neturiu, gal už kokio mėnesio.

    Komentuoti:

Working...
X