Klaipėdoje planuojami neregėto masto infrastruktūros darbai
www.DELFI.lt
2011 liepos mėn. 5 d. 07:29
Klaipėdoje parengtas daugiau kaip 30 hektarų teritorijos perdavimo uosto veiklai planas, pagal kurį miesto centrinėje dalyje numatyti dar neregėto masto transporto infrastruktūros darbai, rašo „Lietuvos žinios”.
Uostas jau ne pirmą kartą bus didinamas rezervinių teritorijų plotais, bet pirmą kartą - visų institucijų sutartinai palaimintu buldozeriniu principu.
Naujos geografinės ribos pasiglemš dalį Nemuno gatvės su namais, moksleivių technikos namus, darželį, pareikalaus viso kvartalo nuo Baltijos prospekto pabaigos iki Senosios Smiltelės gatvės rekonstrukcijos ir beveik hektaro privačios žemės, kuri bus perimta valstybės poreikiams. Atsiras naujos gatvės ir estakados virš geležinkelio trasų.
Pagrindinis šio detaliojo plano derintojų argumentas tas, kad rajonas visą laiką buvo pramoninis ir iki šiol mažiausiai ekonomiškai naudingas. Pažymima, kad perdavus jį uosto reikmėms ateis investicijos, padaugės darbo vietų. Esą infrastruktūros permainos bus stimulas porai dešimčių greta įsikūrusių įmonių plėtoti logistikos veiklą - jos statys sandėlius ir dar labiau suartės su jūros pramone. To nesugebančios privalės užleisti vietą kitoms - su jomis bus nutrauktos žemės nuomos sutartys.
Mažesnio investicinio masto darbus numatoma atlikti iki 2015 metų, brangesnius, pavyzdžiui, nutiesti kelių estakadas, - kiek vėliau.
Kelis dešimtmečius chaotiškai statyto tarybinių laikų Žvejybos uosto pramonės komplekso greitai neliks nė pėdsako. Šiuo metu griaunamas žuvų konservų fabriko cechas, kurį bendrovė "Klaipėdos Smeltė" su savininku išmainė į sklypą buvusios taros įmonės "Progresas" teritorijoje, įtrauktoje į naujas uosto ribas. Čia kursis logistikos centras, prie kurio privalės derintis keliolika gretimų įmonių.
„DELFI” („Lietuvos žinios”)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
2011-06-22, 05:00
Kelias į Klaipėdos pajūrį – per tvoras
Kliūtis: prie įprasto tako jūros link, kuriuo buvo vaikščiojama dešimtmečius, šiuo metu atėję žmonės atsiremia į tvorą.
Klaipėdiečiai jau penkerius metus eidami jūros link trumpesniu keliu yra priversti landžioti pro tvoras ir įveikti geležinkelio bėgius, ant kurių kiekvieną akimirką gali įvykti nelaimė. Tokios situacijos kaltininkė – Klaipėdos valdžia, kuri demonstravo, jog siekia priversti uostą pastatyti tiltą per geležinkelį, tačiau pati išties nesugebėjo tinkamai panaudoti uosto siūlomų pinigų.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Daugiaaukštis garažas laukia valdžios palaiminimo
Klaipėdos naujojo turgaus vadovai dar pernai rudenį nusprendė pagelbėti automobilių aikštelių stokojančiam miestui. Šalia paviljono planuojama pastatyti daugiaaukštį garažą, kuriuo galėtų naudotis tiek į turgų atvažiuojantys žmonės, tiek aplinkinių namų gyventojai.
Komentuoti:
-
-
Pėsčiųjų – dviračių alėja per Taikos pr. ir Dubysos g.
http://www.architektams.lt/fotobanka...-ir-dubysos-g/
Galit prabalsuot...
Komentuoti:
-
Turgus nusprendė padėti aplinkiniams gyventojams
Klaipėdos naujosios turgavietės vadovybei kilo idėja palengvinti gyvenimą ratuotiems aplinkinių namų gyventojams - šalia naujo paviljono ketinama pastatyti daugiaaukštį garažą, kuriuo galėtų naudotis ne tik į turgų atvažiuojantys žmonės. Šią idėją palaiko ir miesto meras.
Komentuoti:
-
Parašė Chixx Rodyti pranešimą
Sankryžą su Minijos gatve jau kelis mėnesius kasinėja vangiai (o galėtų padaryti ir pašalinti dulkių šaltinį, bei tęsti pačios gatvės rekonstrukciją, bet kam tai rūpi).
Beje čia bus dar vienas šviesoforas, kad neprarasti šviesoforų ir įsmegusių šulinių dangčių karalystės satuso.
Nuo Minijos gatvės
Nukasta senoji danga
Arenos infrastruktūros darbai
Toliau
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia bus pervaža sujungsianti Perkėlos ir kairių gatves.
Pasisukus link Jūrininkų prospekto, pervaža, geležinkelis į Malkų įlankos terminalą.
Pervaža, geležinkelis į VLG grupės įmones
Bukagalviai, mažų mažiausiai
Dešinėja jau pradėta įsisavinti iki tol nenaudojama uosto teritorija, čia įsikurs Mabre LPC (ex. Lietuviškų durpių krova).
Vilkikas jau netoli sankryžos su Jūrininkų prospektu.
Pabaiga.Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 13:34.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąpagaliau prasidėjo ilgai laukta perkėlos gatvės rekonstrukcija. Kadangi, tai vienintelė į klaipėdos konteinerių, bei malkų įlankos terminalus vedanti gatvė, todėl šita rekonstrukcija buvo labai reikalinga. Pradžiai šioks toks rekonstruojamo ruožo pavaizdavimas žemėlapyje, geresniam orientavimuisi.
Fotografuota nuo Klaipėdos konteinerių terminalo link Jūrininkų prospekto.
Už nugaros terminalas
Darbavosi šeštadienį
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGera žinia, tik labai jau ilgas terminas rekonstrukcijos-trys metai.
Į Minijos gatvę atkeliaus civilizacija
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...zacija-483962/
Komentuoti:
-
Gera žinia, tik labai jau ilgas terminas rekonstrukcijos-trys metai.
Į Minijos gatvę atkeliaus civilizacija
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...zacija-483962/
Komentuoti:
-
Kretinga: rudeninės liūtys apnuogino gatvių problemas
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...483761/,page.1
Garsėja jie blogais keliais, ir matytumėte kaip atlieka remonto darbus...neduoti nei lito jiems reikia.
Komentuoti:
-
2010-09-23, 15:10
Ekspertai: Girulių miške suplanuota gatvė - nebūtina
Girulių gyvenvietės planavimo dokumentų sprendinių: ar būtina juose numatyta gatvė, dėl kurios reikėtų iškirsti šimtus brandžių medžių.
Sklypo Šlaito g. 18a detaliojo plano projektą parengusi bendrovė „A405” į jį turėjo įtraukti ir dabar galiojančio Girulių detaliojo plano sprendinį, numatantį naują gatvę. Ji turėtų sujungti dabartinę Šlaito gatvę su dar tik planuose esančiu keliu iš Labrenciškių gyvenvietės. Gatvė turėtų būtų nutiesta per mišką. Projekto rengėjai suskaičiavo, jog šiai idėjai įgyvendinti reikėtų paaukoti daugiau nei 900 brandžių medžių, trečdalis jų – ąžuolai.
„Pajūrio“ plėtrą planuojantys architektai teigė, jog šiam kompleksui tokia gatvių jungtis nėra būtina. Numatomo SPA ir poilsio centro klientams esą pakaktų ir vieno įvažiavimo iš Šlaito gatvės pusės (jį planuojama įrengti greta dabartinio keliuko į „Pajūrį“). Kuo vietos gyventojams, ar poilsiautojams galėtų būti naudingas planuojamas kelio pratęsimas per mišką, Ekspertų tarybos nariai argumentų neišgirdo, todėl pasisakė prieš tokią miesto planavimo dokumentuose įtvirtintą idėją.
Komentuoti:
-
Į Melnragę pumpuojami milijonai litų
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...i-litu-473951/
Komentuoti:
-
2010-08-17, 10:11
Naujuose keliuose iš Klaipėdos uosto nenumatyta vietos nestandartiniams kroviniams
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...viniams-294021
Komentuoti:
-
Dubysos g. gi tik iš vienos pusės riboja Areną. Dar lieka įvažiavimai iš Taikos pr. pro buv. Skaičiavimo Centrą (ar kaip jis ten...) ir iš Baltijos pr. pro PC Arena galą tiesiai į statomos Arenos aikštelę.
Komentuoti:
Komentuoti: