Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vidma
    replied
    Klaipėdoje planuojami neregėto masto infrastruktūros darbai
    www.DELFI.lt
    2011 liepos mėn. 5 d. 07:29


    Klaipėdoje parengtas daugiau kaip 30 hektarų teritorijos perdavimo uosto veiklai planas, pagal kurį miesto centrinėje dalyje numatyti dar neregėto masto transporto infrastruktūros darbai, rašo „Lietuvos žinios”.

    Uostas jau ne pirmą kartą bus didinamas rezervinių teritorijų plotais, bet pirmą kartą - visų institucijų sutartinai palaimintu buldozeriniu principu.

    Naujos geografinės ribos pasiglemš dalį Nemuno gatvės su namais, moksleivių technikos namus, darželį, pareikalaus viso kvartalo nuo Baltijos prospekto pabaigos iki Senosios Smiltelės gatvės rekonstrukcijos ir beveik hektaro privačios žemės, kuri bus perimta valstybės poreikiams. Atsiras naujos gatvės ir estakados virš geležinkelio trasų.

    Pagrindinis šio detaliojo plano derintojų argumentas tas, kad rajonas visą laiką buvo pramoninis ir iki šiol mažiausiai ekonomiškai naudingas. Pažymima, kad perdavus jį uosto reikmėms ateis investicijos, padaugės darbo vietų. Esą infrastruktūros permainos bus stimulas porai dešimčių greta įsikūrusių įmonių plėtoti logistikos veiklą - jos statys sandėlius ir dar labiau suartės su jūros pramone. To nesugebančios privalės užleisti vietą kitoms - su jomis bus nutrauktos žemės nuomos sutartys.

    Mažesnio investicinio masto darbus numatoma atlikti iki 2015 metų, brangesnius, pavyzdžiui, nutiesti kelių estakadas, - kiek vėliau.

    Kelis dešimtmečius chaotiškai statyto tarybinių laikų Žvejybos uosto pramonės komplekso greitai neliks nė pėdsako. Šiuo metu griaunamas žuvų konservų fabriko cechas, kurį bendrovė "Klaipėdos Smeltė" su savininku išmainė į sklypą buvusios taros įmonės "Progresas" teritorijoje, įtrauktoje į naujas uosto ribas. Čia kursis logistikos centras, prie kurio privalės derintis keliolika gretimų įmonių.

    „DELFI” („Lietuvos žinios”)

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2011-06-22, 05:00
    Kelias į Klaipėdos pajūrį – per tvoras

    Kliūtis: prie įprasto tako jūros link, kuriuo buvo vaikščiojama dešimtmečius, šiuo metu atėję žmonės atsiremia į tvorą.

    Klaipėdiečiai jau penkerius metus eidami jūros link trumpesniu keliu yra priversti landžioti pro tvoras ir įveikti geležinkelio bėgius, ant kurių kiekvieną akimirką gali įvykti nelaimė. Tokios situacijos kaltininkė – Klaipėdos valdžia, kuri demonstravo, jog siekia priversti uostą pastatyti tiltą per geležinkelį, tačiau pati išties nesugebėjo tinkamai panaudoti uosto siūlomų pinigų.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...s-360009/psl-1

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dar žaidžia toje Dubysos gatvėje
    Vakare:




    Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 20:21. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dubysos gatve - prasidedant vasarai

    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...asarai-567111/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Daugiaaukštis garažas laukia valdžios palaiminimo
    Klaipėdos naujojo turgaus vadovai dar pernai rudenį nusprendė pagelbėti automobilių aikštelių stokojančiam miestui. Šalia paviljono planuojama pastatyti daugiaaukštį garažą, kuriuo galėtų naudotis tiek į turgų atvažiuojantys žmonės, tiek aplinkinių namų gyventojai.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...minimo-564545/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pramonės gatvės nauja atkarpa:
    http://www.miestai.net/forumas/showt...778#post504778

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Pėsčiųjų – dviračių alėja per Taikos pr. ir Dubysos g.

    http://www.architektams.lt/fotobanka...-ir-dubysos-g/

    Galit prabalsuot...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Turgus nusprendė padėti aplinkiniams gyventojams
    Klaipėdos naujosios turgavietės vadovybei kilo idėja palengvinti gyvenimą ratuotiems aplinkinių namų gyventojams - šalia naujo paviljono ketinama pastatyti daugiaaukštį garažą, kuriuo galėtų naudotis ne tik į turgų atvažiuojantys žmonės. Šią idėją palaiko ir miesto meras.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tojams-487843/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied


    Šita šaligatvio atkarpa matyt bus palikta




    Sankryža su Taikos prospektu


    Pabaiga.
    Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 13:43.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dubysos gatvės atkarpos nuo Minijos gatvės iki taikos prospekto rekonstrukcija. Gatvė nuo dvejų eismo juostų bus išplatinta iki keturių, taip pat sutvarkyti ir įrengti šaligatviai (iš pietinės pusės jo visai nebuvo).


    Sankryžą su Minijos gatve jau kelis mėnesius kasinėja vangiai (o galėtų padaryti ir pašalinti dulkių šaltinį, bei tęsti pačios gatvės rekonstrukciją, bet kam tai rūpi).
    Beje čia bus dar vienas šviesoforas, kad neprarasti šviesoforų ir įsmegusių šulinių dangčių karalystės satuso.


    Nuo Minijos gatvės


    Nukasta senoji danga


    Arenos infrastruktūros darbai


    Toliau
    Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 13:41. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied




    Čia bus pervaža sujungsianti Perkėlos ir kairių gatves.


    Pasisukus link Jūrininkų prospekto, pervaža, geležinkelis į Malkų įlankos terminalą.


    Pervaža, geležinkelis į VLG grupės įmones




    Bukagalviai, mažų mažiausiai


    Dešinėja jau pradėta įsisavinti iki tol nenaudojama uosto teritorija, čia įsikurs Mabre LPC (ex. Lietuviškų durpių krova).


    Vilkikas jau netoli sankryžos su Jūrininkų prospektu.


    Pabaiga.
    Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 13:34.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Atnaujintas tiltas per Vilhelmo kanalą




    Greta geležinkelio tiltas ir vandenvietės užtvaras




    Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 13:32.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
    pagaliau prasidėjo ilgai laukta perkėlos gatvės rekonstrukcija. Kadangi, tai vienintelė į klaipėdos konteinerių, bei malkų įlankos terminalus vedanti gatvė, todėl šita rekonstrukcija buvo labai reikalinga. Pradžiai šioks toks rekonstruojamo ruožo pavaizdavimas žemėlapyje, geresniam orientavimuisi.
    2010 09 25

    Fotografuota nuo Klaipėdos konteinerių terminalo link Jūrininkų prospekto.
    Už nugaros terminalas


    Darbavosi šeštadienį




    Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 13:31. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Gera žinia, tik labai jau ilgas terminas rekonstrukcijos-trys metai.

    Į Minijos gatvę atkeliaus civilizacija
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...zacija-483962/
    Puiku. Bus sutvarkyta, ko gero labiausiai susidėvėjusi magistralinė gatvė Klaipėdoje. Šaunu, kad bus sutvarkytas ir pėsčiųjų takas. Nes dabartinė jo būklė apgailėtina. Medžių šaknų iškilnotas asfaltas, bei didžiuliai jo plyšiai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gera žinia, tik labai jau ilgas terminas rekonstrukcijos-trys metai.

    Į Minijos gatvę atkeliaus civilizacija
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...zacija-483962/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kretinga: rudeninės liūtys apnuogino gatvių problemas
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...483761/,page.1

    Garsėja jie blogais keliais, ir matytumėte kaip atlieka remonto darbus...neduoti nei lito jiems reikia.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2010-09-23, 15:10
    Ekspertai: Girulių miške suplanuota gatvė - nebūtina
    Girulių gyvenvietės planavimo dokumentų sprendinių: ar būtina juose numatyta gatvė, dėl kurios reikėtų iškirsti šimtus brandžių medžių.

    Sklypo Šlaito g. 18a detaliojo plano projektą parengusi bendrovė „A405” į jį turėjo įtraukti ir dabar galiojančio Girulių detaliojo plano sprendinį, numatantį naują gatvę. Ji turėtų sujungti dabartinę Šlaito gatvę su dar tik planuose esančiu keliu iš Labrenciškių gyvenvietės. Gatvė turėtų būtų nutiesta per mišką. Projekto rengėjai suskaičiavo, jog šiai idėjai įgyvendinti reikėtų paaukoti daugiau nei 900 brandžių medžių, trečdalis jų – ąžuolai.

    „Pajūrio“ plėtrą planuojantys architektai teigė, jog šiam kompleksui tokia gatvių jungtis nėra būtina. Numatomo SPA ir poilsio centro klientams esą pakaktų ir vieno įvažiavimo iš Šlaito gatvės pusės (jį planuojama įrengti greta dabartinio keliuko į „Pajūrį“). Kuo vietos gyventojams, ar poilsiautojams galėtų būti naudingas planuojamas kelio pratęsimas per mišką, Ekspertų tarybos nariai argumentų neišgirdo, todėl pasisakė prieš tokią miesto planavimo dokumentuose įtvirtintą idėją.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...ebutina-300827

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Į Melnragę pumpuojami milijonai litų
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...i-litu-473951/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2010-08-17, 10:11
    Naujuose keliuose iš Klaipėdos uosto nenumatyta vietos nestandartiniams kroviniams
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...viniams-294021

    Komentuoti:


  • Kovilas
    replied
    Dubysos g. gi tik iš vienos pusės riboja Areną. Dar lieka įvažiavimai iš Taikos pr. pro buv. Skaičiavimo Centrą (ar kaip jis ten...) ir iš Baltijos pr. pro PC Arena galą tiesiai į statomos Arenos aikštelę.

    Komentuoti:

Working...
X