Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Joniškės gatvės rekonstrukcija. Nuotraukose atkarpa nuo Klaipėdos baldų link geležinkelio tilto per Dangę

    2013 04









    Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 21:29. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Uostininkai mokės kompensaciją miestui

    Klaipėdos savivaldybė ir bendrovė "Klaipėdos Smeltė" ketina pasirašyti partnerystės sutartį, pagal kurią bendrovė įsipareigos skirti 1,4 mln. litų miestui apželdinti ir infrastruktūrai gerinti.
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...iestui-962483/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Įvažiuoti į Klaipėdą nebebus gėda

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...s-geda-945806/

    Kol Tilžės gatvėje bus paprasta pervaža, tai nieko gero iš to įvažiavimo nebus ir rekonstravus.

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Projekto „Daržų gatvės nuo Aukštosios iki Tiltų gatvės rekonstrukcija (restauravimas)“ galimybių studijos techninė užduotis
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=127473

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    J. Janonio gatvės rekonstrukcija - įšale

    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...-isale-933046/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    J. Janonio gatvės remontą atnaujins pavasarį

    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...vasari-907898/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Miestas nebežino, ar nori naujos sankryžos

    Tam, kad miesto Taryba patvirtintų AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) detalųjį planą, Uosto direkcija ir krovos kompanija turėjo įsipareigoti prisidėti lėšomis prie miesto infrastruktūros gerinimo. Tačiau naujai sankryžai įrengti numatytas lėšas savivaldybė jau norėtų panaudoti kitiems objektams.
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/mies...kryzos-892761/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Baigti Jurbarko gatvės remonto darbai

    Rekonstruota Šiaurės prospekto – Kretingos gatvės sankryža

    http://www.klaipeda.lt/go.php/lit/Kl...projektai/1400

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Turgaus a. rekonstrukcijos pasiūlymai

    Klaipėdos senamiesčio centrinės dalies ir turgavietės detaliojo plano koncepcija




    3.Ieškoti racionalesnių esamos žiedinės sankryžos rekonstrukcijos sprendinių. Rengiant naujus transporto planavimo pasiūlymus analizuoti ir aplinkinių teritorijų transporto sistemą bei jos ryšius su senamiesčiu. Teikti tolesniam svarstymui kelis galimus šios sankryžos rekonstrukcijos sprendinius;
    4.Nagrinėti Klaipėdos bendrojo plano sprendinį dėl tramvajaus linijos įrengimo galimybių Tiltų g.;
    5.ET pritaria siūlomiems sprendiniams dėl Šaltkalvių ir Sinagogų g. tęsinių atkūrimo, tačiau sprendžiant visų turgavietės teritoriją ribojančių gatvių perspektyvą, numatyti galimybę jas naudoti tik aptarnaujančio transporto eismui;
    6.Esamos automobilių stovėjimo aikštelės vietoje (prie turgavietės žiedinės sankryžos) neprojektuoti antžeminės ar daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės;
    7.Analizuoti galimybes planuojamoje teritorijoje projektuoti požemines automobilių stovėjimo aikšteles

    http://www.architektams.lt/ekspertu-...no-koncepcija/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dėl Klaipėdos senamiesčio koncepcijos - kritinės pastabos

    Klaipėdos senamiesčio centrinės dalies ir turgavietės detaliojo plano koncepcijos projekto rengėjai - UAB „Statybos strategija" - iš Ekspertų tarybos posėdžio išsivežė ilgą pastabų ir kolegiškų rekomendacijų sąrašą. (...)

    Planuotojų idėja - dabartinę Turgaus a., kuri yra tapusi automobilių stovėjimo aikštele, išlaisvinti nuo šios misijos, sugrąžinti jos visuomeninę paskirtį. Šiam sumanymui pritarta. Ekspertų taryba siūlė koncepcijos projekte fiksuoti ne tik architektūrinio konkurso dėl turgavietės teritorijos ateities idėją, bet ir būtinybę patrauklioje senamiesčio teritorijoje išsaugoti turgavietės funkciją.

    Esminis svarstymui pateikto koncepcijos projekto eismo organizavimo sprendinys - esamos ovalo formos žiedinės sankryžos rekonstrukcija į keturšalę sankryžą. Projekto autoriai teigė šį pasiūlymą grindę Vilniaus Gedimino technikos universiteto eismo specialistų studijomis, tačiau tokia idėja buvo įvertinta kritiškai, kaip nesprendžianti problemų, o tik dar labiau komplikuojanti esamą būklę. Tobulinant koncepcijos projektą autoriams pasiūlyta atidžiau panagrinėti aplinkinių teritorijų transporto eismo sistemą ir ryšius su senamiesčio centrine dalimi. Taip, Ekspertų tarybos narių nuomone, pasimatytų daugiau ir racionalesnių eismo organizavimo galimybių. Planuojant žiedinės sankryžos rekonstrukciją pasiūlyta rengti ir svarstymams teikti keletą galimų šio transporto mazgo pertvarkos variantų.

    Teigiamai įvertinti plano rengėjų siūlymai atkurti senamiesčio teritorijoje Šaltkalvių ir Sinagogų gatvių tęsinius, net jei jos vėliau ir nebūtų naudojamos transporto eismui.

    Kritikos susilaukė galimi sprendiniai dėl daugiaaukščių automobilių aikštelių planuojamoje teritorijoje statybos. Koncepcijos rengėjų nuomone, šie statiniai galėtų atsirasti esamoje taksi stovėjimo aikštelėje prie žiedinės sankryžos, Galinio Pylimo g. ir Bangų bei Kulių Vartų gatvių sankirtoje. Pirmąjį variantą, kaip visiškai netinkantį senamiesčio prieigoms, ekspertai įvertino neigiamai, dėl kitų taip pat kilo abejonių. Išvadose autoriams rekomenduota ieškoti galimybių ankštoje senamiesčio teritorijoje įkurdinti požemines automobilių stovėjimo aikšteles.

    Ekspertų taryba dokumento rengėjams, tobulinsiantiems koncepcijos projektą, rekomendavo atlikti išsamią planuojamos teritorijos vietos istorinę-urbanistinę analizę. Jos išvados, anot vertintojų, padiktuotų racionalesnius, istoriškai pagrįstus sprendinius, tiek apibrėžiant planuojamų teritorijų perspektyvą, tiek teikiant eismo organizavimo schemas. Rengėjams priminta Klaipėdos bendrojo plano nuostata dėl galimos tramvajaus linijos uostamiestyje įrengimo - galimybę tokią liniją nutiesti Tiltų gatvėje rekomenduota analizuoti ir naujame planavimo dokumente.

    http://lt.lt.allconstructions.com/po...o-planuotojams
    Reikėtų internete paieškoti Turgaus aikštės projektinių pasiūlymų brėžinių

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Rangovas. Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) Lypkių gatvės dalį už 7,095 mln. litų turėtų tiesti Klaipėdos bendrovė „Warff“. Centriniame viešųjų pirkimų portale skelbiama, jog įmonė paskelbta konkurso, kurį organizavo Klaipėdos savivaldybė, laimėtoja. Lypkių gatvė yra siaura, jos asfalto danga – nusidėvėjusi ir nebetinka Klaipėdos LEZ reikmėms. Bendras rekonstruojamo ruožo ilgis siekia apie 600 metrų.
    http://klaipeda.diena.lt/dienrastis/...#axzz2A1RNAmox

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Joniškės gatvėje po asfaltu rastais akmenimis grįs kitas gatves

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz28JTLTKP9

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kodėl susiaurėjo rekonstruojama gatvė?

    Klaipėdoje rekonstruojama J. Janonio gatvė susiaurėjo. Tai matyti ir nepatyrusia akimi. Rangovai teisinasi darbus atliekantys tiksliai pagal projektą, o miesto valdžia tiems, kam rodosi, siūlo žegnotis.
    Užtat V. Kamarauskas neakivaizdžiai pripažino, kad važiuojamoji dalis šiek tiek siauresnė. "Jūs prisiminkit, kokia ta gatvė buvo. Juk tik vietomis buvo akmenys, o vietomis - asfaltas", - aiškino rangovų atstovas.
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...-gatve-818723/

    Dar viena afera? Asfalto ten keli lopinėliai buvo, tegul kitų idiotais nelaiko.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    J. Janonio gatvėje akmeninį grindinį klos tik pavasarį

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz28JTLTKP9

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Atnaujinimas iš LEZ'o.

    Pramonės gatvės tęsinys turbūt.
    Kartams toks žiedas?


    Ten kairiau turbūt bus kažkokia pervažėlė, nes tiesiamas privažiuojamasis geležinkelio kelias į Haidelberg cement Klaipėda.




    Švepelių gatvė link pietinių miesto rajonų


    Link A-141


    Sankryža su Pramonės gatve


    Taigi bus dar vienas alternatyvus išlindimas iš/į miestą, ne iki galo asfaltuotas.
    Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 21:07. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    J.Janonio gatvėje – išskirtinės detalės

    Rekonstruojama J.Janonio gatvė pretenduoja tapti nauju miestiečių ir turistų traukos centru. Praeiviai jau gali grožėtis įspūdingais žibintais, kurie kol kas puošia tik dalį gatvės.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz25gmFDh67

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kelininkai po Joniškės gatvės asfaltu rado akmeninį grindinį

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz25LFE8rOi

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pradėtas kloti J.Janonio gatvės grindinys

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz24Y3fn6Yf

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tema pervardinta iš Pajūrio infrastruktūros projektai į Klaipėdos. Pranešimai apie Pajūrio infrastruktūros projektus perkelti į naują temą senu pavadinimu: Pajūrio infrastruktūros projektai. Taip pat perkelti pranešimai į naujas temas Klaipėdos tiltai ir viadukai ir [KLP] Minijos gatvės rekonstrukcija .

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Švepelių gatvės rekonstrukcija pietiniame LEZ'o pakraštyje. Toks kaimo keliukas ir buvo.




    2012 07 26









    Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 21:04. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:

Working...
X