Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Paskelbtas pirkimas Pamario gatvės rekonstrukcijos 1 etapui. Susikirtime su Lideikio ir Audros gatvėmis bus įrengiama žiedinė sankryža.
    Pirkimas: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
    Techninis projektas: http://liepa.klaipeda.lt/files/Pamario-gatve.zip

    1 etapo brėžinys:

    Didelis: http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-001.jpg

    Visos gatvės eismo organizavimo brėžiniai (jpg. dideli!):
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-001.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-002.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-003.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-004.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-005.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-006.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-007.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-008.jpg
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-009.jpg

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Šalinamos kliūtys didiesiems objektams
    Jau juda nacionalizavimo procedūros, būtinos norint statyti Bastionų tiltą ir tiesti Bastionų gatvę bei Statybininkų prospekto tęsinį.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ktams-1524194/

    Nutiesus Statybininkų prospekto tęsinį ir rekonstravus Šilutės kelią į 2+2 kiek pralaisvės Baltijos pr. - Šilutės pl. žiedas. Dar kurį laiką bus galima kentėti be rekonstrukcijos

    Be abejo, labai svarbu bus tinkamai sureguliuoti Šilutės - Statybininkų šviesoforą. Kad nebūtų padaryta nesąmonė kaip Minijos - Baltijos sankryžoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK Nr. 2215 (0,067 - 2,116 km)

    Bus rekonstruojamas Tilžės gatvės tęsinys - senasis išvažiavimas iš Klaipėdos į Jakų žiedą

    Pirkimas 320334. Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2215 Privažiuojamasis kelias prie Klaipėdos nuo kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 0,067 iki 2,116 km rekonstravimas.Techninių specifikacijų projektas


    Esama padėtis
    Trasa prasideda nuo sankryžos su magistraliniu keliu A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda („Jakų žiedas“). Numatomo rekonstruoti kelio trasa baigiasi 2,116 km ties pervaža per geležinkelio kelią.


    Esamas kelio plotis kinta nuo 9,5 m iki 20,8 m, asfaltbetonio dangos plotis – 6,3…10,7 m pločio. (...) . Per daug metų, greideriuojant kelkraščius, kelio sankasa yra išplatėjusi ir dabar atskiruose ruožuose sie-kia iki 20,8 m, tačiau daugumoje svyruoja tarp 10,5 m ir 12,0 m, o asfaltbetonio dangos plotis yra 6,3…7,0 m, vyraujantis – 6,7 m.

    VMPEI projektuojamo kelio ruožo atkarpose


    Rekonstruojamas kelias pagal III kelių kategorijos parametrus:
    - kelio plotis – 10,0 (16,0) m;
    - važiuojamosios dalies plotis – 7,0 m;
    - kelkraščių plotis - 2x1,0 m;
    - kelio dangos plotis (važiuojamoji dalis ir saugos juostos) – 8,0 (14,0) m;
    - eismo juostų skaičius – 2 vnt.;
    - vienos eismo juostos plotis – 3,5 m;
    - kraštinės saugos juostos plotis – 2x0,50 m.

    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=320334

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Baigta Rokiškio gatvės rekonstrukcija

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...a-zinia-781831

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Lyg ir nelabai reikalinga, bet gal žiūri į perspektyvą kai dar daugiau gyventojų atsiras.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    O šiaip, ar tikrai reikalinga ten 2+2? Kiek važiuoju, eismas nebūna intensyvus. Tik vienoj vietoj baisu kai reikia su kokiu autobusu prasilenkti, vos ne kelkraščiu tenka važiuoti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gatvės rekonstrukcija: ilgai laukę dar palaukit

    Kol grandiozinis Pajūrio gatvės rekonstrukcijos projektas klimpsta biurokratijos pinklėse, gyventojai rizikuoja savo gyvybe ir sveikata naudodamiesi šios gatvės kelkraščiais ir autobusų stotelėmis. Ir nėra kam net skalda užpilti duobių, kuriose telkšo didžiulės balos.
    Žinia, jog per Tauralaukį einančią Klaipėdos ir Pajūrio gatvę planuojama rekonstruoti į keturių juostų kelią. Šiais metais rengiamas rekonstrukcijos techninis projektas, pasak Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo, užsitęsė.
    "Klaipėdos gatvėje, ties sankirta su Pajūrio gatve, šalia naujojo prekybos centro, turėtų atsirasti keturšalė sankryža, tačiau prie kelio toje vietoje auga seni medžiai, menantys dar Tauralaukio dvaro laikus. Kultūros paveldo departamento specialistų teigimu, šie medžiai yra vertingi ir kirsti jų negalima. Todėl, kad gautume leidimą medžius nukirsti, įrengti sankryžą ir atsodinti medžių alėją šalia praplatėjusio kelio, teko pirkti papildomas paslaugas - dvaro vertingųjų savybių vertinimą", - sakė V. Švedas.
    Kita problema, anot pašnekovo, iškilo dėl Pajūrio g. 7 šalia posūkio į Akmenų gatvę esančio pastato.
    "Pagal techninį projektą tas objektas atsidurtų viduryje sankryžos, todėl jį reikia paimti visuomenės poreikiams. O tai - ilgai trunkanti procedūra", - sakė V. Švedas.
    Anot Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo, dėl šių priežasčių techninio projekto rengimas gali nusitęsti iki Naujųjų metų, tačiau garantijos, kad ateinančiais metais prasidės realūs darbai, taip pat nėra.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...aukit-1499877/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Dėl autobusų juostos – nesusipratimai
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ratimai-774507

    Ne tam gale problemą rado. Kamščiai būna tarp Sausio 15-osios ir Kauno g.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Įdomu jei palyginti techninius parametrus ir kainos santykį lyginant su Jakų žiedo estakadomis.

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    Klaipėdoje, Nemuno gatvėje, baigti 4,1 mln. Eur vertės estakados statybos darbai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Įdomu kokias gatves Statybininkų prospekte remontuos ir kiek jų yra.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Statybininkų prospekte – gatvių remontas
    Žurnalistė buvo kažkur kitoj dimensijoj kai kūrė straipsnio pavadinimą.
    Uostamiestyje vėl remontuojamos gatvės. Darbai vyksta Statybininkų prospekto ir Šilutės plento dalyse. Suremontuotas bus ir Minijos gatvės ruožas. Tačiau dėl darbų vairuotojams tenka kęsti eismo apribojimus.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...emontas-753956

    Nauja ištisinė danga bus paklota ir Šilutės plento dalyje nuo Dubysos gatvės iki Baltijos prospekto.
    N.Vedeikienės teigimu, čia bus atliekami rimtesni darbai – bus remontuojamos ir provėžos.
    100 metrų išasfaltuos... Geriau jau patylėtų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tiesiant naują dviračių ties Pakrantės sodais išasfaltuota ir Baltijos 7-oji g.













    Ir kažkuri link Kretingos g. esančių

    Paskutinis taisė digital; 2022.08.09, 19:58. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tokiais mažais akmenukais iki gatvės galo tikrai ne, bet atkarpoje iki H. Manto gatvės greičiausiai, kad taip, tik įdomu kaip toje atkarpoje priešais savivaldybę, kur gatvės viduryje anksčiau buvo sala.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Liepų gatvėje kelias taps lygesnis
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ygesnis-751537

    Liepų gatvėje, ties K.Donelaičio skveru, remontuojami akmenimis grįstos ir asfalto dangos sujungimai. Tikimasi, kad vairuotojams važiuoti taps patogiau.
    Įdomu, ar po Liepų gatvės asfaltu yra išlikę ir daugiau grindinio, ne tik ties Donelaičio aikšte? Gal vertėtų atidengti? Tokiais mažais akmenukais Klaipėdoje grįstų gatvių daugiau lyg ir nėra.

    L.Dūda teigė, kad rūpesčių kyla ir dėl Bangų gatvės, į kurią atsirems planuojamas Bastionų tiltas.

    „Visuomenės sveikatos centro specialistai sako, kad kyla per didelis triukšmas. Gatvę reikėtų išasfaltuoti. Kultūros paveldo departamentas tvirtina, kad turime palikti grindinį. Bandysime įgyvendinti tarpinį variantą. Užtaisysime siūles“, – teigė direktorius.
    Žvyro užpylimas, kaip Tiltų gatvėje, čia nepadės. Daugumą autobusų reikia išgrūsti į Mokyklos ir Pilies gatves.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ygesnis-751537

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Stadiono gatvei uostamiestyje – asfaltas

    Vadovas atkreipė dėmesį, kad iš pradžių buvo parengtas Stadiono gatvės atnaujinimo projektas, kurio įgyvendinimas buvo labai brangus. Pasak jo, arterijos, kuri driekiasi greta geležinkelio, neapsimokėjo taip rekonstruoti. Pasirinktas paprastesnis variantas. Nuspręsta ant esamos žvyruotos dangos, sutvirtinus pagrindus, pakloti asfaltą. Atsisakyta šaligatvių.

    "Niekas nevaikščios gatvės, esančios palei geležinkelį, šaligatviais", – teigė vadovas.


    Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz47dC6XMgZ

    Dūda ir toliau trykšta išminties perliukais

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Paskelbtas pirkimas Statybininkų pr. nuo Taikos pr. iki Šilutės pl. remontui. Bus remontuojama tik pietinė pusė. Jei pirkimas bus sėkmingas, remontas turėtų būti užbaigtas dar šiemet
    Iš pirkimo:
    1. Preliminarus remontuojamo ruožo ilgis ~ 1250 m. Remontuojamo ruožo ribos – nuo Šilutės pl. iki susijungimo su Taikos pr./Statybininkų pr. žiedu, pietinė pusė, susikirtimuose su kitomis gatvėmis ir įvažiavimuose į teritorijas – po 5 m asfaltuoto kelio ruožo, visi apsisukimai per skiriamąją juostą (pridedama darbų zonos schema).
    2. Reikalavimai darbams:
    2.1. Parengti paprastojo remonto aprašą vadovaujantis Statybos techniniu reglamentu STR 1.05.06:2010 „Statinio projektavimas“.
    2.2. 4 cm storio dangos sluoksnio įrengimas iš asfalto mišinio SMA 11 S (30% mišinio numatant nelygumams išlyginti).
    2.3. Kelio bortai keičiami visu ruožo ilgiu ties įrengiama nauja asfalto danga.
    2.4. Seni šulinių liukai ir lietaus surinkimo grotelės pakeičiami į naujo tipo („plaukiojančio“), nauji liukai pakeliami iki naujos dangos ilgio. Pakeistus senus liukus ir groteles perduoti AB „Klaipėdos vanduo“.
    2.5. Ties pakeistais kelio bortais keičiamos šaligatvių plytelės (techniniai šaligatviai visu pločiu, pakeičiant ir vejos bortus), kitose vietose – 0,5-1 m pločiu, sankryžose su I. Simonaitytės ir Žardininkų g. ties perėjomis šaligatvių danga remontuojama visu esamu pločiu.
    2.6. Ties pakeistais bortais ~ 1 m atstumu atnaujinama žalia veja.
    2.7. Horizontalus ženklinimas atnaujinamas, inžinerinių saugaus eismo priemonių (kelio ženklų) atstatymas, laikantis visų galiojančių taisyklių, schemą prieš darbų atlikimą derinti su Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Transporto skyriumi.
    2.8. Atstatomi 2 asfaltiniai greičio slopinimo kalneliai.
    2.9. Baigus darbus, parengti išpildomąją statinio nuotrauką ir suderinti su Klaipėdos miesto savivaldybės Geodezijos ir GIS skyriumi.
    Žinant, kad jau dabar šis prospektas yra vienas iš pagrindinių fūrų kelių į uostą, o ateityje taps nauju įvažiavimu į miestą, reikėjo pamąstyti apie platinimą iki 3 juostų. Arba galima uždrausti automobilių stovėjimą, bet tam pirmiausiai reikėtų įrengti naujų aikštelių. Taip pat abejotinas "kablių" reikalingumas kiekvienam kiemui, pirmąjį nuo Taikos pr. "kablį" galima naikinti.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Uostamiesčio gatvėms skyrė pinigų
    Susumavus skaičius, Klaipėdai tektų panaši suma kaip ir pernai – 3,8 mln. eurų.

    Iš šių lėšų uostamiesčio gatvių rekonstrukcijai ir tiesimui šiemet planuojama skirti per 2 mln. eurų.
    Už šiuos pinigus numatoma rekonstruoti Joniškės, Rokiškio, Pamario, Pajūrio, Tilžės ir kai kurias kitas gatves.

    Iš skiriamų lėšų ketinama tiesti ir naujų arterijų – Bastionų gatvę, naują įvažiuojamąjį kelią į piliavietę ir Kruizinių laivų terminalą, kelią nuo Martyno Jankaus iki Pamario gatvės ir Statybininkų prospekto tęsinį nuo Šilutės plento per LEZ teritoriją iki 141 kelio.

    Pinigų numatoma ir nenaudojamų požeminių perėjų Šilutės plente rekonstrukcijai.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz43F4Fn9Tj

    Ta Bastionų gatvė mažiausiai reikalinga.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Uostamiesčio gatvėse pieš naujas linijas
    Planuojama, kad pirmiausia darbai prasidės miesto centre: Liepų, Tiltų gatvėse. Pastarojoje arterijoje numatoma atnaujinti liniją, kuri skiria važiuojamąją dalį ir dviračių taką. Tada ketinama persikelti į Taikos prospektą.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...linijas-738870

    Toliau senamiesčio akys nemato

    O nuotraukoje matomoje Smiltelės gatvėje net nepraėjus metams po rekonstrukcijos linijos jau baigia nusitrinti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Į Girulius - per "turbožiedą"

    Tylioji kelio danga nebetrikdys jautrių Girulių gyventojų miego, o visi vairuotojai, važiuojantys šios kurortinės zonos kryptimi, galės išbandyti Vakaruose sparčiai populiarėjančios eismo organizavimo naujovės - "turbožiedo" - pranašumus.
    Tą žada svarbios miesto magistralės - nuo Melnragės iki pat Klaipėdos rajono ribos vedančios Pamario gatvės - rekonstrukcijos techninį projektą rengiančios bendrovės "Kelprojektas" Klaipėdos padalinio vadovas Edmundas Kolakauskas.
    Vakar pristatydamas naujoves miesto Saugaus eismo komisijos nariams projektuotojas teigė, kad Melnragėje esančioje P. Lideikio, Pamario ir Audros gatvių sankryžoje anksčiau planuotų statyti šviesoforų įrengti neapsimoka.
    "Žiedinė sankryža čia būtų ir daug pigesnė, ir funkcionalesnė. Tačiau mes siūlome ne paprastą, o "turbožiedą". Jis būtų ir ženkliai pralaidesnis už tradicinę žiedinę sankryžą, ir saugesnis. Pagrindinis "turbožiedo" skirtumas - į jį įvažiuojama ne viena, o dviem eismo juostomis", - teigė E. Kolakauskas.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...zieda-1439425/

    Komentuoti:

Working...
X