Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ttttt
    replied
    Man Klaipėda yra puikiausias pavyzdys kaip miestą su giliom teisingos urbanistikos tradicijom barbarai (iš pradžių sovietai, dabar lietuviai) gali labai lengvai paversti rusišku/baltarusišku/ukrainietišku šūdmiesčiu, kuriuo gali keliauti tik su mašina. Pvz prisimenu prieš porą metų forume pamačiau postą apie šią vietą, tada labai nustebino, nes net Rusijoj sunku rasti panašų po##uistiškumą iš miesto pusės:

    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1423
Size:	1,46 MB
ID:	2123921

    Kadangi Klaipėdoje lankaus gan dažnai, apsidžiaugiau, kai pamačiau, kad šią vietą pertvarko kartu su šalia daromu dvirtakiu. Galvojau na va, padarys normaliai, kaip ir turi būti, juk iš esmės praktiškai miesto centras... Ką jie padarė? Teisingai - pilnai nugriovė viską, kas matosi nuotraukoje ir pilnai tai atstatė iš naujo, viską kaip ir buvo

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Šaligatviai palauks.

    Vardan atvažiuojančių iš Melnragės savivaldybė nori griauti namą
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...-griauti-nama/
    Klaipėdos meras siūlo nurašyti ir nugriauti savivaldybei nuosavybės teise priklausantį nereikalingą bei netinkamą naudoti nekilnojamąjį turtą – administracinį pastatą, esantį Herkaus Manto g. 83. Nugriovus šį pastatą rastųsi galimybė įrengti papildomą nuovažą Prano Lideikio gatve nuo Melnragės atvažiuojantiems vairuotojams pasukti į uostamiesčio centrą.
    <...>
    Saugaus eismo komisija pernai vasarą netenkino prašymo leisti važiuojant Prano Lideikio gatvę, nuo Melnragės pusės, sukti į dešinę, į Herkaus Manto gatvę, dvejomis eismo juostomis. Tai esą trukdytų kitiems eismo dalyviams. Komisijoje kalbėta, kad pajamos, gaunamos už minėto pastato nuomą, nėra ženklios, tad esą atėjo laikas nuomos sutartį nutraukti ir pravalyti kelią minėtos sankryžos plėtojimui.

    Prisiminta tada ir tai, kad prieš dešimtmetį, kuomet buvo prabilta apie išorinio uosto Melnragėje statybą, vėliau – apie suskystintų dujų transportavimo infrastruktūros plėtrą AB „Klaipėdos nafta” teritorijoje, kai kurie specialistai siūlė planuoti čia dviejų lygių sankryžą. Nors tokios sankryžos projektavimas ir įrengimas truktų ilgai, kainuotų brangiai, ji padėtų spręsti eismo problemas šioje vietoje iš esmės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakarų ekspresas 2024.03.13
    Prasidėjo Tiltų gatvės remontas
    Trečiadienį pradėti Tiltų gatvės remonto darbai. Tvarkomi labiausiai pažeisti ruožai ir įdubos. Remonto metu bus ribojamas eismas viena juosta. (...)
    Tiltų gatvės grindinys buvo atnaujintas 2008 metais. Tuomet darbai kainavo 7 milijonus litų. Tačiau jau 2012 metais prireikė grindinį remontuoti, nes atsirado žymūs įdubimai. 2020 metais atskiros Tiltų gatvės atkarpos taip pat buvo remontuojamos.
    Praėjusiais metais remonto darbai Titų gatvėje nevyko. Ne karą buvo svarstoma, kad automobilių eismas Tiltų gatve galėtų būti uždarytas ir gatvė atiduota pėstiesiems.
    Tačiau tokiam sprendimui įgyvendinti reikia ne tik politinės valios, bet ir pastatyti naują tiltą per Dangę. (...)

    https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-p...atves-remontas

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Tragiškos būklės gatvė? Ta gatvė geresnės būklės nei 98% Klaipėdos šaligatvių. Va Paryžiaus Komunos g. šaligatviai tikrai verti tokio epiteto.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2024.02.28
    Tragiškos būklės Paryžiaus Komunos gatvės remonto tikimasi šiemet
    Klaipėdos valdžia iki vasario pabaigos tikisi gauti pasiūlymų, kas galėtų suremontuoti itin prastos būklės Paryžiaus Komunos gatvę. Planuojama, kad darbai turėtų kainuoti iki 3,4 mln. eurų, o visas tvarkymo procesas užtruktų ilgiau nei dvejus metus.
    Dvi svarbias miesto eismo arterijas – Šilutės plentą ir Taikos prospektą – jungianti maždaug kilometro ilgio gatvė šiuo metu yra tokia, kad iš vairuotojų nusipelno prasčiausių epitetų. (...) Maždaug prieš pusšimtį metų nutiesta gatvė iki šiol kapitaliai neremontuota, ir taip bloga jos danga po žiemos šalčių dar labiau suprastėjo.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...dziai-30689288

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Ką turi omenyje "turi būti siaurinama"?
    Link Melnragės palikti vieną eismo juosta. Link miesto viena juosta automobiliams kita A juosta (geriausiai fiziškai atskirta). Būtu gerai kažkur per vidurį tarp viaduko ir Studlendo sankryžos įrengti nereguliuojamą perėją. Nuo tos perėjos link Studlendo gali būti ir dvi juostos automobiliams + A juosta. Atlaisvinta juosta būtu skirta dviračiams. Taip ir automobilių pralaidumas nepablogėtu ir pati gatvė taptu gerokai draugiškesnė VT, dviračiams ir pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    . Visoje gatvėje iki pat Melnragės eismas turi būti siaurinama.
    Ką turi omenyje "turi būti siaurinama"?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Šitie sąnkryžos planai tik įrodo, kaip stipriai KMS yra užstrigusi 2000s. Gerai, kad bent ir VT stovės mažesniane kamštyje. Visoje gatvėje iki pat Melnragės eismas turi būti siaurinama.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Ragina jau kitąmet rekonstruoti svarbią sankryžą
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rbia-sankryza/
    Meras jau skuba įgyvendinti rinkiminius pažadus:
    Sankryžai reikia permainų: turėtų kristi savivaldybės pastatas
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...ybes-pastatas/
    Saugaus eismo komisija netenkino prašymo leisti važiuojant Prano Lideikio gatvę, nuo Melnragės pusės, sukti į dešinę, į Herkaus Manto gatvę, dvejomis eismo juostomis. Tai esą trukdytų kitiems eismo dalyviams.


    Savivaldybės tarnautojų ir politikų akys krypsta į dviejų aukštų pastatą bei automobilių plovyklą prie Prano Lideikio ir Herkaus Manto gatvių sankryžos – šie objektai trukdo plėtoti sankryžą.

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Danės ir Artojo gatvių jungties projektas – visuomenės teismui
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...menes-teismui/


    Dar daugiau šviesoforų
    Spėju, ir pėsčiųjų mygtukai bus su 60-120 s laikais.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Danės ir Artojo gatvių jungties projektas – visuomenės teismui
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...menes-teismui/
    Nors Eismo saugumo komisija jau pritarė Danės ir Artojo gatvių ruožų rekonstravimo ir dviračio tako, nuo Danės iki Liepų gatvės, įrengimo projektui, jam dar reikės atlaikyti ir visuomenės poziciją: viešai svarstyti pateikti projektiniai pasiūlymai.
    Dar daugiau šviesoforų

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Geras pastebėjimas. Gal projektavimo metu atsisakys atskiro dviračio tako? Greiti ten kažkaip reikės fiziškai riboti. Gatvė ten tiesi ir dažniausiai tuščia - lengva įsibėgėti.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Jei planuojami dviračių takai, vadinasi, „dviračių gatvę“ naikins? Įdomu, koks bus šios gatvės projektinis greitis.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Imsis rekonstruoti gatvę į Jūrų muziejų ir tvirtinti marių krantą - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
    Savivaldybė mano, kad vien šių objektų projektavimo ir rekonstrukcijos vykdymo priežiūros paslaugos gali kaštuoti iki 245 tūkstančių eurų. O visas rekonstrukcijos procesas tęsis daugiau nei trejus metus. Projektuotojų paieška užsiima savivaldybė, tačiau ji bus tik Smiltynės gatvės rekonstrukcijos užsakovė ir finansuotoja. Marių kranto įtvirtinimų rekonstrukcija užsakovas – Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Darbai bus atliekami jos lėšomis.

    Gatvės ilgis – beveik du kilometrai. Pėsčiųjų takai kai kuriose jos atkarpose yra abiejose gatvės pusėse. Rekonstruoti numatoma ne tik gatvę, bet ir pėsčiųjų bei dviračių takus, automobilių statymo aikšteles. Dviračių takams numatyta raudonos spalvos asfalto danga. Norima suprojektuoti ir gatvės, pėsčiųjų bei dviračių takų lauko apšvietimo tinklų įrangą.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Jei visiškai panaikintų parkavimą senamiestyje, parkavimo laukai prie piliavietės būtų visai geras kompromisas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Vaje vaje... Tai kam skirti tie asfalto laukai aplink piliavietę, jei vis tiek galima visur parkuotis pačiame senamiestyje?
    Trinkelių, ne asfalto. Ir net su granitinių trinkelių intarpais. Senamiestis vis tik

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Teatro gatvėje automobilius įpratę parkuoti gyventojai turės pasirūpinti nauja jų stovėjimo vieta. Nusimatyti kitas vietas pastatyti automobiliams turės ir atvykstantieji į senamiestį tvarkyti reikalų ar papietauti.
    Vaje vaje... Tai kam skirti tie asfalto laukai aplink piliavietę, jei vis tiek galima visur parkuotis pačiame senamiestyje?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Tęsiamas senamiesčio gatvių atnaujinimas – prasidės Teatro g. rekonstrukcija (klaipeda.lt)

    Jau kitą savaitę, spalio 3 d., Klaipėdoje prasidės vienos judriausių senamiesčio gatvių – Teatro g. – rekonstrukcijos darbai. Darbus tikimasi pabaigti iki kitų metų vasaros.

    Rangovas – viešųjų pirkimų konkursą laimėjusi UAB „VVARFF“. Darbų kaina – 436 798 Eur. Teatro gatvės rekonstravimo rangos darbai bus atliekami pagal 2020 m. UAB „Projekto ir Co“ parengtą techninį darbo projektą.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Tiesa. Degalinių šioje sankryžoje niekada nebus per daug.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tas kampas važiuojant į centro pusę labai gera vieta degalinei.

    Komentuoti:

Working...
X