Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ångstrom
    replied
    Dar viena teritorija ištrinama iš miesto. A†A

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied

    Gatvę ties per neteisėtai užgrobtą miesto žemę?



    Labai įdomūs būsimos gatvės parametrai. Savivaldybė, panašu, vis dar naudojasi 80-ųjų metų GOST'ais ir SNiP'ais. Pagal šiuo metu Lietuvos Respublikoje galiojantį STR 2.06.04:2014, nėra nei tokios kategorijos, nei tokių parametrų gatvių.

    <...>Klaipėdos savivaldybė čia planuoja nutiesti D2 kategorijos gatvę. Važiuojamosios dalies plotis sieks 5,5 metro, ilgis – 800 metrų, bus trys sankryžos, 2,75 m pločio šaligatvis.

    Bus įrengiamos dvi eismo juostos skirtingomis kryptimis, kiekvienos eismo juostos plotis – 2,75 m. Čia numatomas leistinas 50 km/h greitis.
    Šioje situacijoje puikiai tiktų olandiškas variantas: vienos krypties eismo jungiamasis keliukas, kuris tuo pačiu tarnautų kaip dviračių ir pėsčiųjų takas (nuotraukos dešinėje).
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Dar vienas prieštaringas projektas stumiasi į priekį:

    Bus tiesiama prieštaringai vertinama gatvė
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rtinama-gatve/
    „Klaipėdos mieste šiuo metu yra per 20 kilometrų žvyruotų kelių, jiems asfaltuoti planus rengiantys politikai šiais metais yra numatę skirti tik 100 tūkst. eurų, kitąmet – 200 tūkst. eurų, o 2024 metais – 600 tūkst. eurų. Tuo pat metu Liepojos gatvę dubliuojančios gatvės tiesimui, kuri tikrai nėra prioritetinė ir nėra tokia skausminga problema kaip žvyrkeliai mieste, Strateginiame plane 2022–2023 metais numatyta skirti per 1 milijoną 300 tūkst. eurų”, – rašė jis.
    Tačiau procesas nestoja – Savivaldybės administracija jau paskelbė konkursą šiam sumanymui, vadinamam „dubliuojanti Liepojos gatvė – privažiuojamasis kelias nuo Šiltnamių g. iki Klaipėdos gatvės” įgyvendinti per 19 mėnesių. Nors dviratininkai seniai prašė miesto valdžios čia nutiesti dviračių taką, tačiau projekte daugiausia erdvės skiriama automobiliams.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Žvejų gatvėje – kapitalinis remontas
    Klaipėdos savivaldybė informavo, kad darbai prasidės jau šią savaitę ir veikiausiai truks iki gruodžio 15 d. Šioje gatvėje remonto metu eismas bus uždarytas.
    Darbai Žvejų g. prasidės nuo Pasiuntinių g. ir tęsis iki Tiltų g. Tai bus pirmasis jų etapas. Rangos sutartis su Šilutės statybos bendrove „Kavesta“ buvo pasirašyta praėjusių metų gegužės pabaigoje.
    Iš dalies bus pakeista akmeninė Žvejų gatvės danga, bus įrengta lietaus nuotekų sistema ir naujas apšvietimas, šaligatviai bus iškloti nauja granito plytelių danga.
    Žvejų g. kapitalinio remonto sutarties vertė siekia per 940 tūkst. eurų.
    Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...montas-1064932

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    2017-10-26
    Į spąstus patekęs klaipėdietis negalėjo patikėti tuo, kas vyksta: pasiteisinimas – dar keistesnis

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tesnis-3229518
    Šitas atvejis buvo geras - panašiai kaip ta idiotiška gatvės rekonstrukcija Pagėgiuose su stulpais vidury gatvės.

    15 min.lt 2011.11.11
    Seni stulpai vidury renovuotos gatvės: neaišku, kas turėjo bent aptverti
    www.15min.lt/naujiena/aktualu...erti-56-179170

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    Nieko ner amzino kaip susiaurino taip ir isplatins.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Na ką. Bene pirmas važiuojamosios dalies siaurinimas Klaipėdoje?
    Pirmasis buvo... toje pačioje Kretingos gatvėje
    2017-10-26
    Į spąstus patekęs klaipėdietis negalėjo patikėti tuo, kas vyksta: pasiteisinimas – dar keistesnis
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tesnis-3229518

    Stebiuosi, kad saugaus eismo komisija "tik su keliomis nedidelėmis pastabomis" pritarė gatvės siaurinimui. Tobulėjam

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Kaip suprantu bus siaurinama tik gatvės dalis prie mokyklos, bet tai jau yra labai geras postūmis į gerą pusę. Reikia tikėtis, kad tokie siaurinimas prasidės ir kitose gatvėse, pavyzdžiui Debreceno gatvėje.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Laukiant naujos mokyklos – Kretingos gatvės revizija

    Klaipėdos savivaldybės Eismo saugumo komisijai ketvirtadienį pristatyti pasiūlymai dėl eismo saugumo priemonių Kretingos gatvėje, susijusių su naujai statoma mokykla.
    Komisijai ataskaitą apie situaciją šioje gatvėje pateikė VšĮ „Transporto kompetencijų agentūra”. Konstatuota, kad naujajai mokyklai pradėjus veikti, ženkliai pailgės transporto priemonių gaišties laikas.
    Dėl eismo saugumo projektuotojai numato „perteklinio” šios gatvės pločio mažinimus, naikinant po vieną eismo juostą ties sankryžomis. Pasak jų, sumažintas gatvės plotis iki dviejų eismo juostų mažins leistino važiavimo greičio nesilaikymo atvejų kiekį, gerins pėsčiųjų matomumą pėsčiųjų perėjose ir jų prieigose, sumažins persirikiavimų ir skubotų išvažiavimų iš šalutinių gatvių kiekį.

    Teigiama, kad santykinai gali mažėti gatvės pralaidumas transporto eismui, kai pagrindinėje Kretingos gatvės vairuotojai norės atlikti kairiuosius posūkius, tačiau pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų matomumas, sumažės perteklinių persirikiavimų skaičius sankryžose.

    Bus įrengtos trys trišalės iškiliosios sankryžos (Kretingos – Šiltnamių gatvių ir Kretingos – Senvagės gatvių bei ties Kretingos g. 185 pastatu). Visos esamos ir planuojamos naujos pėsčiųjų perėjos taip pat bus iškiliosios, su kryptiniu apšvietimu.

    Teigiama, kad šiandien šioje gatvėje matomumas yra geras, todėl vairuotojai yra linkę nesilaikyti leidžiamo 50 km/val greičio, o esamas greičio matuoklis esą nėra pakankama priemonė užtikrinti tinkamą važiavimo greičio laikymąsi visoje Kretingos gatvėje. Konstatuota, kad trūksta inžinerinių greičio mažinimo ir valdymo priemonių (iškiliųjų kalnelių, gatvės važiuojamosios dalies siaurinimų, važiavimo trajektorijos iškreivinimų).

    2017-2020 m. čia užfiksuoti trys įskaitiniai eismo įvykiai, 4 žmonės buvo sužeisti. Ties statoma mokykla planuojama įrengti trišalę sankryžą, reguliuojama eismo pirmumo ženklais, sankryžoje numatoma įrengti kairiojo posūkio juostą Kretingos gatvėje.

    Komisija visiems šiems pasiūlymams pritarė tik su keliomis nedidelėmis pastabomis.
    Na ką. Bene pirmas važiuojamosios dalies siaurinimas Klaipėdoje?

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Man tai neaišku. Yra daug klausimų: kokie ten bus dviračių takai; ką darys su ten esančiais „gulinčiais policininkais“; kokie bus daromi išvažiavimai iš šalutinių gatvių; kas bus daroma prie Paryžiaus Komunos g. 25 ir 25A, nes ten dabar parkingas išplėstas iki pat gatvės ir nėra jokio šaligatvio; kiek kur kirs medžių; kiek kur jų sodins; ar sodins krūmų; kokio pločio ir dangos šaligatviai ir dviračių takai ir t. t. VT irgi norėčiau, kad atsirastų, bet kažkaip abejoju. Tie, kas atvažiuos VT, turbūt turės tiesiog eiti tuos >500 m nuo Šilutės pl. ar Taikos pr.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.24, 12:17.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

    Komentarai puikiai atskleidžia, kaip klaipėdiečiams rūpi esminiai gatvės tvarkymo klausimai. Reikšmingiausias ir aktualiausias visiems klausimas – gatvės pavadinimo keitimas.
    Tai, kad viskas kaip ir aišku su gatvės rekonstrukcija - gatvė liks tokia pati tik nauja. Tiesa norėčiau, kad dėl futbolo mokyklos ir planuojamo sporto centro ten atsirastu bent kažkoks VT.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Rengiamasi kapitaliai remontuoti Paryžiaus Komuną
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...yziaus-komuna/
    Komentarai puikiai atskleidžia, kaip klaipėdiečiams rūpi esminiai gatvės tvarkymo klausimai. Reikšmingiausias ir aktualiausias visiems klausimas – gatvės pavadinimo keitimas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Rengiamasi kapitaliai remontuoti Paryžiaus Komuną
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...yziaus-komuna/
    Numatoma, kad ji ir po kapitalinio remonto liks C kategorijos, dviejų eismo juostų gatve. Tačiau šaligatviai pasikeis iš esmės, bus nutiesti ir dviračių takai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Klapėdos m. savivaldybė / Diena. lt 2021.12.20
    Klaipėda: atsinaujinanti, jaukesnė ir gražesnė
    Svarbūs pokyčiai eismo organizavimo srityje: užbaigta Tilžės g. nuo Šilutės pl. iki geležinkelio pervažos rekonstrukcija, pertvarkant žiedinę Mokyklos g. ir Šilutės pl. sankryžą, Šilutės plento ruožo nuo Tilžės g. iki geležinkelio pervažos (iki Kauno g.) rekonstrukcija, įsibėgėjo Baltijos pr. estakados statyba.
    Jos metu, siekiant palengvinti vairuotojų, važiuojančių į miestą ir iš jo per šią svarbią transporto arteriją, dalią, nutiestas alternatyvus kelias – Lypkių gatvė.

    Šiemet baigta valstybinės reikšmės kelio – pagrindinės Tauralaukio gatvės – Pajūrio – rekonstrukcija, iš esmės pagerinusi susisiekimo su centrine miesto dalimi sąlygas.
    Vienas naujausių eismo gerinimo projektų – naujos šviesoforinės sankryžos Liepų g. – Jaunystės g. – Arimų g. įrengimas. Sankryža tapo saugesnė visiems eismo dalyviams: ir automobilių vairuotojams, ir pėstiesiems, ir dviratininkams, kurie intensyviai juda palei Liepų gatvę nutiestais takais.

    klaipeda.diena.lt/naujienos/...azesne-1056286
    Jei kartais nuvažiavus į Klaipėdą nereikėtų stovėti kamščiuose ar važinėti per firminius klaipėdietiškus karterių braukytuvus (ypač sutemus), tai pagalvotum, kad Klaipėdoje su gatvių infrastruktūra viskas yra tiesiog puiku.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Rožynas Klaipėdos centre taps mašinų aikštele
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...kstele-1040213
    Šalia J.Karoso muzikos mokyklos ilgus metus praeivius džiuginęs vešlus rožynas iškeltas kitur, nes pritrūko vietos baigiamo renovuoti „Viktorijos“ viešbučio automobilių aikštelei. Esą taip buvo numatyta ir aplinkos sutvarkymo projekte.
    <...>
    Iš pradžių tikėtasi, kad rožes pavyks toje vietoje išsaugoti, bet esą ten yra požeminės elektros komunikacijos ir rožės nebegalėjo likti.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Nevisai į niekur - parvažiuojant nuo Šilutės labai sunku įsukti į LEZ. Kelias tarp Jakų ir Rimkų irgi tragiškos būklės ir labai apkrautas, tai bent dalis šio kelio bus sutvarkyta. Akivaizdu, kad pirma reikėjo padaryti normalią pervažą Lypkių gatvėje. Plungėje tokia kainavo 5.5 mln. eurų. Sudėjus su dabar planuojamais darbais gautųsi 15.5 mln. eurų. Kai Baltijos žiedo rekonstrukcija kainuoja 30.5 mln. eurų.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    2025 m. Lypkių gatvės uždarymo proga galės kirpt juostelę ant naujo viaduko, vedančio į niekur

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Ties Klaipėdos LEZ – nauja sankryža

    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...-sankryza:1831
    Geros žinios klaipėdiečiams – atvertas kelias Lypkių gatvės ir kelio Klaipėda-Šilutė sankryžos rekonstrukcijai. Čia bus įrengta dviejų lygių sankryža su patogiu nuvažiavimu į Klaipėdos laisvosios ekonominės (LEZ) zonos teritoriją. Įvažiuoti į LEZ bus patogu tiek vykstant nuo Klaipėdos, tiek nuo Šilutės. Šiems pokyčiams galimybę atvėrė Ekonomikos ir inovacijų ministerijos sprendimas projektui „Centrinio įvažiavimo į Klaipėdos LEZ teritoriją iš krašto kelio 141 nauja statyba“ skirti 914 tūkst. eurų. Lėšos skiriamos pagal ekonomikos plėtros ir konkurencingumo didinimo programą.

    Taip pat ketinama rekonstruoti kelio atkarpą nuo Jakų žiedo iki šios sankryžos – čia bus įrengta po dvi eismo juostas į abi puses, lėšas darbams 141 kelyje numato skirti ir Susisiekimo ministerija.

    Iš viso iki 2023 metų šiam tikslui įgyvendinti tikimės gauti apie 9 mln. eurų finansavimą.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdos dešimties metų ambicijų kaina – 640 mln. eurų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...-640-mln-euru/
    Miesto politikai trapia balsų persvara patvirtino naują uostamiesčio strateginį planą, kuriame numatyta, kad iki 2030 metų Klaipėda turi tapti veržli, sumani ir įtrauki.

    Klaipėdos savivaldybės strateginį planą, anot Klaipėdos savivaldybės Strateginio planavimo skyriaus vedėjos Indrės Butenienės, beveik pusantrų metų rengė 150 žmonių komanda.
    Infrastruktūros projektai, kuriuos į 10 metų miesto strateginį planą įtraukė 150 žmonių komanda. Įdomesnius paryškinau.
    Įrengti vaizdo stebėjimo kameras, greičio matuoklius ir kitas saugumo sistemas;

    Įrengti pėsčiųjų ir dviračių takus Minijos g. nuo Baltijos pr., Pilies g., Naujojoje Uosto g., kartu užtikrinant jungtis su Naująja Smiltynės perkėla;

    Įrengti dviračių ir pėsčiųjų taką Danės upės slėnio teritorijoje nuo Klaipėdos g. tilto iki miesto ribos (palei Danės upę nuo Klaipėdos g. iki Klaipėdos miesto teritorijos ribos – Liepojos g.) (bendradarbiaujant su Klaipėdos rajono savivaldybe);

    Išplėtoti trūkstamas dviračių takų jungtis miesto teritorijoje (tarp Tilžės g. ir Malūno parko, palei P. Lideikio g. nuo Liepojos g. iki Molo g.);

    Įrengti/atnaujinti dviračių taką palei Smiltelės g. nuo Šilutės pl. iki Minijos g.;

    Įrengti/atnaujinti dviračių taką palei Šilutės pl. nuo Smiltelės g. iki Baltijos pr.;

    Įrengti dviračių taką palei Šilutės pl./Tilžės g. nuo P. Komunos g. iki sankryžos su Sausio 15-osios g., toliau palei Sausio 15-osios g. nuo sankryžos su Tilžės g. iki Pilies g.;

    Įrengti dviračių taką palei Mokyklos g. (įskaitant viaduką) – Priestočio g. nuo Tilžės g. iki Šaulių g.;

    Įrengti dviračių juostas Tiltų g. atkarpoje nuo Turgaus g. iki Taikos pr., Turgaus g. nuo Jono kalnelio iki Teatro aikštės ir pačioje Teatro aikštėje;

    Įrengti dviračių taką palei Liepojos g. – P. Lideikio g. (nuo miesto ligoninių pastatų komplekso palei Liepojos g., įrengti jungtį su Miško kvartalu);

    Suformuoti pėsčiųjų ir dviračių takų jungtį nuo Klaipėdos g. tilto iki naujosios mokyklos šiaurinėje miesto dalyje (Senvagės g.);

    Įrengti trūkstamas Žaliakelio jungtis (tarp Jūrininkų pr. ir Sąjūdžio parko; tarp Sąjūdžio parko ir Smiltelės g. (palei Varpų g.); tarp Baltijos pr. ir Dubysos g.; nuo „DEPO“ parduotuvės iki geležinkelio pervažos prie AB „Klaipėdos energija“, tarp Dubysos g. ir Kauno g.);

    Rekonstruoti magistralinį dviračių taką palei Taikos pr. –Tiltų g. – Manto g. – Lietuvininkų a.- Šaulių g. – Kretingos g. nuo Jūrininkų pr. iki Klaipėdos g.);

    Sutvarkyti takus palei Draugystės ir Žardės tvenkinius;

    Įrengti (pastatyti) dviračių ir pėsčiųjų tiltą per Danės upę, jungiantį naująją mokyklą šiaurinėje miesto dalyje (Senvagės g.) su Tauralaukio kvartalu;

    Įrengti dviračių taką susisiekimui su priemiestinėmis teritorijomis palei Liepų g. (bendradarbiaujant su Klaipėdos rajono savivaldybe);

    Sutvarkyti ir įrengti parkų, dviračių ir pėsčiųjų takus Giruliuose ir Melnragėje;

    Įrengti daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę Bangų g.;

    Įrengti automobilių stovėjimo aikštelę teritorijoje prie Pilies g. 2A;

    Įrengti daugiaaukštę stovėjimo aikštelę Pilies g. 6A;

    Įdiegti naują viešojo transporto rūšį (BRT linijos ir susijusios infrastruktūros įrengimas, elektra varomų autobusų įsigijimas);

    Suprojektuoti ir įrengti keleivinio transporto stoteles su įvažomis;

    Rekonstruoti Baltijos pr. etapais: 1) Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinės sankryžos rekonstravimas ir Statybininkų pr. ir Lypkių g. Klaipėdoje, įrengiant geležinkelio pervažą, rekonstravimas, 2) Rekonstruoti Baltijos pr. (Baltijos pr. ir Taikos pr. rekonstrukcija (2 lygių sankryžos statyba, 3) Rekonstruoti Baltijos pr. (Baltijos pr. ir Minijos g. rekonstrukcija (II etapas);

    Pratęsti Statybininkų pr. per LEZ teritoriją iki 141 kelio (su estakada);

    Rekonstruoti Šiaurinį įvažiavimą į uostą (įskaitant sankryžas);

    Paplatinti 141 kelią, sujungiant su LEZ teritorija (vykdytojas – LAKD);

    Įrengti Pietinį aplinkkelį;

    Rekonstruoti Nemuno g.–Kalnupės g. koridorių;

    Rekonstruoti Senosios Smiltelės g., įrengiant viaduką per geležinkelį;

    Įrengti autotransporto aikštelę Klaipėdos miesto prieigose (Klaipėdos uoste esant ekstremaliai situacijai (dėl nepalankių oro sąlygų ar kitų priežasčių) būtų sukaupiami į uostą kelių transportu gabenami kroviniai, taip išvengiant papildomų spūsčių Klaipėdos mieste);

    Užbaigti Jakų žiedinės sankryžos įrengimą;

    Įdiegti transporto (eismo) valdymo sistemą (Minijos g.–Pilies g.–Naujoji Uosto g., Taikos pr.–Tiltų g.–H. Manto g.–Liepojos g., Priestočio g.–Mokyklos g.–Šilutės pl. koridoriuose);

    Rekonstruoti Tauralaukio gyvenvietės gatves;

    Atlikti Sodininkų bendrijose esančių žvyruotų gatvių asfaltavimą;

    Atlikti kitų žvyruotų gatvių asfaltavimą;

    Atlikti Liepų, Jaunystės ir Arimų gatvių sankryžos (įrengiant šviesoforus ir apšvietimą) kapitalinį remontą;

    Atlikti Jaunystės g. ir privažiuojamojo kelio sankryžos, Rūko g. kapitalinį remontą;

    Rekonstruoti Danės g.;

    Pastatyti (įrengti) Arimų g.;

    Rekonstruoti Klemiškės g.;

    Įrengti dubliuojančią gatvę nuo Šiltnamių g. iki Klaipėdos g. (su pėsčiųjų ir dviračių taku ir įvažomis į Liepojos g.);

    Atlikti Šilutės pl. senojo ruožo rekonstrukciją;

    Atlikti S. Daukanto g. nuo Šaulių g. iki J. Zauerveino g. kapitalinį remontą;

    Rekonstruoti Savanorių g. ir nutiesti E. Simonaičio g.;

    Rekonstruoti Paryžiaus Komunos gatvę (nuo Šilutės pl. iki Taikos pr.);

    Įrengti trūkstamą kelio atkarpą (jungtį) nuo Tauralaukio iki miesto ribos ties Aukštkiemių kaimu (su dviračių taku) (bendradarbiaujant su Klaipėdos rajono savivaldybe);

    Įrengiant trūkstamą atkarpą, užtikrinti dviračio tako jungtį palei Vėjo g. iki Pajūrio g. dviračio tako;

    Rekonstruoti Puodžių g.;

    Nutiesti naują kelią tarp Klemiškės g. ir Tilžės g.;

    Rekonstruoti Kūlių Vartų g. ir Bangų g., Tiltų g., Galinio Pylimo g., Taikos pr. sankryžą;

    Įrengti naują jungtį per Danės upę;

    Įrengti privažiuojamąjį kelią prie pastato adresu Debreceno g. 48 ir sutvarkyti pastato aplinką;

    Rekonstruoti Teatro ir Sukilėlių g.

    Įrengti sąšlavų, susidarančių gatvių valymo veikloje, laikino saugojimo aikštelę.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Gal to 2 etapo ir nereikės, nes kol kas gatvė su srautais susitvarko. Galėtų tik stop ženklą nuimt, bereikalingai stabdomas eismas.
    O ten ne dėl geležinkelio probelmos buvo? Kiek atsimenu geležinkelis nenorėjo dar vienos pervažos ar dėl to, kad per arti Rimkų pervaža ar dėl kažko kito tiksliai neatsimenu.

    Komentuoti:

Working...
X