Aptarė kelio į Klaipėdos LEZ įrengimą: kliūčių nemato, atsirasti gali jau po dviejų metų
Dešinėje pusėje siūloma įrengti nuovažą ir greta Vilniaus pl. tiesti papildomą dviejų juostų kelią, kuris už kelių šimtų metrų suktų į kairę, eitų po numatomu rekonstruoti geležinkelio viaduku šalia geležinkelio bėgių ir susijungtų su teritorija greta kitos Vilniaus pl. pusės. Čia taip pat tęstųsi naujas dviejų juostų kelias, kuris įsilietų į dabartinį įvažiavimą į LEZ.
Įgyvendinti siekiama tik rekonstravus geležinkelio viaduką, tai reiškia geriausiu atveju tik 2022 metais.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/klaiped....d?id=85897863
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
LRT.lt 2020.11.29
Prieš Kalėdas turėję dingti eismo ribojimai greta Baltijos pr.-Šilutės pl. sankryžoje gali užsibūti
Baltijos prospekte rudens pradžioje atsiradusius eismo ribojimus prieš Kalėdas buvo planuota pašalinti, tačiau dėl oro sąlygų ribojimai gali išlikti.

Klaipėdiečių išbandymas spūstimis ir eismo ribojimais dėl Baltijos prospekto estakados statybos darbų prasidėjo rugsėjo 18 dienos vakarą ir turėjo trukti iki lapkričio pabaigos ar gruodžio vidurio. Tokiais planais dar spalio viduryje dalijosi Klaipėdos miesto savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas.
„Manome, kad priimtas sprendimas dėl keturių eismo juostų yra racionalesnis, nes sprendimas dėl trijų eismo juostų būtų pabloginęs situaciją vairuotojų atžvilgiu. Preliminariai ši darbų schema bus iki lapkričio pabaigos–gruodžio 15 dienos (darbų eiga priklausys nuo oro sąlygų)“, – informavo savivaldybės specialistas.
Buvo planuota prieš šventes atidaryti dabar eismui uždarytą ruožą, o kitą ruožą tvarkyti pavasarį.
„Tačiau dabar niekas nesiryžta pasakyti, ar nepalankūs orai leis baigti planuotus darbus, dėl lietaus rangovas negali vykdyti šiame objekte suplanuotų darbų“, – Klaipėdos savivaldybės komentare.
Jitas darbų etapas numatomas nuo 2021 m. kovo 15 dienos, – bus analogiškai uždaryta kita Baltijos prospekto pusė, o eismas vyks šiuo metu uždarytu kelio ruožu. Kaip teigė V. Švedas, jei nebus didelių šalčių, statybos darbai visai nesustos ir vyks kitose projekto zonose, bet, tikėtina, didesnių eismo ribojimų bus išvengta iki pavasario.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-kilo-sunkumu
Komentuoti:
-
Kritika ir pyktis liejasi toliau
Dėl keistos sankryžos Klaipėdoje – painiava: kelias baigiasi be jokių įspėjimų
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...spejimu-998539
Ką tik rekonstruotą Mokyklos ir Tilžės gatvių sankryžą vairuotojai vadina metų nesusipratimu. Milijonus kainavęs transporto mazgas klaipėdiečiams ne pirmą kartą sukelia klausimų. Trečiąja juosta kirtus šią sankryžą, vairuotojai atsiduria aklavietėje – kelias baigiasi be jokių įspėjimų.
Vienas gyventojas dėl šios sankryžos ženklinimo nusprendė kreiptis į Klaipėdos savivaldybę.
Vairuotojas skunde konstatuoja, kad trečiąja juosta važiuojantys vairuotojai yra priversti pažeisti Kelių eismo taisykles – kirsti ištisinę juostą, nes kitu būdu jiems nepavyksta persirikiuoti.
Klaipėdietis siūlo keisti kelio ženklus ir prieš šviesoforu reguliuojamą sankryžą nurodyti, kad trečiąja juosta įmanoma tik pasukti kairėn, taip užblokuojant eismą juosta, kuri už sankryžos baigiasi.

Komentuoti:
-
Vasario mėnesį rašė, kad planuoja atnaujinti 7 gatves: Žvejų, Teatro, Sukilėlių, Daržų, Aukštajai, Didžiajai Vandens ir Vežėjų.
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...indinys-951818
Rugsėjį rašė, kad 5: Žvejų g. (nuo Tiltų iki Pilies g.), Daržų g. (nuo Pilies iki Aukštosios g.), Aukštojoje g. (nuo Daržų iki Didžiosios vandens g.), Didžiojo vandens g. (nuo Aukštosios g iki Tiltų g.), Vežėjų g. (nuo Turgaus iki Daržų g.).
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...na-euru-987189
Dabar jau tik 2?
Komentuoti:
-
Lrt.lt 2020.11.19
Klaipėdos senamiesčio gatvės sulauks rekonstrukcijos
Klaipėdoje planuojama rekonstruoti Klaipėdos senamiesčio Sukilėlių gatvės atkarpą nuo sankryžos su Daržų iki sankryžos su Turgaus gatve ir Teatro gatvę nuo Žvejų iki Turgaus gatvės.
Uostamiestyje atlikus rekonstrukcijos darbus bus įrengta kokybiška danga, paklotos senamiesčio grindiniui keliamus reikalavimus atitinkančios dangos (dalyje vietų ketinama panaudoti esamus akmenis), rekonstruota lietaus nuotekų sistema, įrengtas apšvietimas.
Bendra projekto vertė 1 085 941,66 Eur, Europos regioninės plėtros fondo lėšos 500 000,00 Eur.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...dar-3-miestams
Komentuoti:
-
Tai tegul pirmąją juostą, kuri dabar yra tik posūkiams į dešinę pratesia ir užsankryžos iki dabartinės stotelės kišenės. Taip pirma juosta gautusi ir važiavimui tiesei ir posūkiui į dešine. Dabartinė A juosta, tarnautu posūkiui į kairę ir baigtusi užsankryžos į jos vietą tilptu peronas. Dabartinė automobilių juosta taptu BRT juosta.
Komentuoti:
-
Kaip turėtų atrodyt BRT šitoj vietoj? Iškėlus autobusus į gatvės vidurį reikėtų daryti saleles dėl peronų, tai dar labiau viskas platintųsi.
Komentuoti:
-
Geriausias variantas būtu BRT juostų + juostų posukiams į kairę + šviesoforo sureguliavimas sukuriant galimybę kirsti sąnkryžą pėstiesiems įstrižai, kaip Vilinaus Dariaus ir Girėno ir Šaltkalvių gatvių sąnkryžoje. Toks variantas bent dalinai patenkintu visų pusių interesus.
Komentuoti:
-

Gaila kad neleidžia savo atsakymo įrašyti. Prabalsavau už šviesoforų perreguliavimą, bet ir tai nėra geriausias sprendimas. Pasisakyčiau už platinimą sankryžos zonoje, išskiriant atskiras juostas sukantiems kairėn iš Taikos pr. ir šviesoforų ciklo pakeitimą, nustatant fazes pagal Pilies ir Daržų gatvių sankryžos analogiją.
Komentuoti:
-
Prašau prabalsuokit prieš Taikos pr. platinima prie Vėtrungės. Atsakymų variantai durni žinau, bet jau geriau pažymėti nieko nedaryti, nei sutikti su gatvės platinimu.
ttps://www.klaipedaassutavim.lt/naujienos/eismas/klausia-miestieciu-nuomones-ka-daryti-su-problemine-vetrunges-sankryza?fbclid=IwAR1hxcv5jek10Qxp5NGZTVSbKilDnYBZ H-pqftX0yMSrtk0bTGTWojGuXLc
Komentuoti:
-
Prie Banginio žiedo panaikintos 3 perėjos, pridėta viena pralaidumą labai didinati juosta. Prie Akropolio labai platinta, bet perėjų lygtais nepanaikinta. Visiškai bereikalo išplatintos iki 4 juostų Dubysos ir Agluonos gatvės.Panaikinta perėjos per Taikos pr. prie Naujakiemio gatvės ir prie Žardės žiedo.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIdomu butu paskaiciuoti kiek panaikinta pereju Klaipedoje per pastaruosius kelis metus, kiek yra vietu kur pridaryta nauju juostu ir padidintas greitis
Komentuoti:
-
Kiek teko važiuoti pro ten kamščių nebuvo, bet kol yra karantinas ir nuotolinis mokymas sunku pasakyt. Šiaip kas pralaidumą tikrai galėjo sumažinti tai panaikintas apsisukimai Mokyklos gatvėje ir Šilutės pl. prie Paryžiaus Komunos gatvės, dėl kurių dabar turi važiuoti iki Tilžės ar Kauno gatvės šviesoforų. Tarp kitko Šilutės pl. nuo Tilžės gatvės iki Kauno gatvės dabar išesmės bus 8 juostų!Parašė Romas Rodyti pranešimąVien kritika girdisi dėl Tilžės -Mokyklos žiedinės sankryžos panaikinimo. Ar bent padidėjo sankryžos pralaidumas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Idomu butu paskaiciuoti kiek panaikinta pereju Klaipedoje per pastaruosius kelis metus, kiek yra vietu kur pridaryta nauju juostu ir padidintas greitis
Komentuoti:
-
Vien kritika girdisi dėl Tilžės -Mokyklos žiedinės sankryžos panaikinimo. Ar bent padidėjo sankryžos pralaidumas?
Komentuoti:
-
Nei apsisukimo, nei perėjos
Gyventojai piktinasi: kur dingo perėja Mokyklos gatvėje?
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...gatveje-995309
Mokyklos gatvės rajono gyventojai kelia klausimą: kaip jiems kirsti judrią gatvę, nes po Sendvario žiedo rekonstrukcijos nebeliko perėjos, vedusios į Malūno parką.
<...>
Dėl to, kad Mokyklos gatvėje atsirado papildomų juostų, panaikintas apsisukimas ties "Volkswagen" centru. Aiškinama, kad tokio sprendimo reikėjo dėl saugumo reikalavimų. Gatvei išplatėjus ir atsiradus papildomų nuovažų, nesaugu ne tik palikti keturias juostas kertančią perėją, bet ir apsisukimo salelę.
Komentuoti:
-
Į užmarštį grimztančio gigantiško Bastionų tilto kaina – daugiau nei 600 tūkst. eurų
Penkerius metus trukusioje Bastionų tilto projektavimo istorijoje padėtas galutinis taškas – Klaipėdos savivaldybė su projektuotojais jau nutraukė sutartį. Ir nors pripažįstama, kad naujas tiltas per Dangę yra reikalingas, bet artimiausius trejus metus naujas statinys nebus projektuojamas.
Komentuoti:
-
Jaučiasi nuotraukų deficitas iš Klaipėdos statybų.
Rekonstruojama Pajūrio gatvė važiuojant užmiesčio link. Nuotraukų kokybė šiaip sau, bet turbūt jau geriau tokios nei visai nieko.
Žiedas. Dešiniau - Klaipėdos gatvė, kairiau - Pajūrio gatvė. Važiuojame kairiau.

Sankryža su Akmenų (kairėn) ir Lazdynų (dešinėn) gatvėmis.

Remontas dar nesibaigė, o pirma juosta jau naudojama parkingo tikslaisParašė acetonas Rodyti pranešimąPirmos juostos nebus užstatytos, ten vien nuosavi namai.

Aukščiausia gatvės vieta. Priekyje matomi padangių šviesoforai - sankryža su Debesų (kairėn) ir Virkučių (dešinėn) gatvėmis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Čia irgi panašiai kaip Tauralaukyje - 3 vienos krypties juostos už sankryžos susiaurėja į 2.Parašė Romas Rodyti pranešimąDiena.lt 2020.10.29
Po sankryžos rekonstrukcijos – nepatogumai: nebeleis pasukti į kairę
Brėžinius galima parsisiųsti čia: http://liepa.klaipeda.lt/files/Darbo_projektas.zip
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Diena.lt 2020.10.29
Po sankryžos rekonstrukcijos – nepatogumai: nebeleis pasukti į kairę
Rekonstravus Mokyklos ir Tilžės gatvių sankryžą, Mokyklos gatvės rajono gyventojai piktinasi, kad nebeliko daugybę metų čia buvusios salelės, leidžiančios pasukti į kairę.

Dėl kelių tvarkymo Mokyklos rajone, šalia "Volkswagen" centro, buvo panaikintas posūkis į kairę. Dabar visi mūsų rajono gyventojai ir "Saulėtekio" mokyklos mokinių tėvai turi vienintelę įvažą ir išvažą į Mokyklos gatvę – tik iš Verpėjų gatvės. Čia susidaro nuolatinės spūstys ir avarinės situacijos. Prašome grąžinti posūkį į kairę šalia "Volkswagen" centro", – apie problemą Klaipėdos savivaldybei rašė gyventojai.
https://www.diena.lt/naujienos/klaip...i-kaire-993445
Komentuoti:
-
Dėl hakerių atakos buvo dingę rugsėjo mėnesio visos savaitės pranešimai.Parašė Briedis Rodyti pranešimąSavivaldybė feisbuke pasidalino Pajūrio gatvės brėžiniais:
http://liepa.klaipeda.lt/files/Pajurio_gatve.zip
(...)
Vietoj 4 juostų puikiausiai tiktų olandiškas variantas su 2 juostom ir jungiamaisiais keliukais iš abiejų kelio pusių, kurie tuo pačiu būtų naudojami kaip dviračių takai. Taip būtų išspręsta nuovažų kas 10-20 metrų problema, nereikėtų statyti 3 šviesoforų.
Kaip tik tuo metu teko važiuoti Klaipėdos Pamario gatve. Keistai atrodo ta niekur neinanti, tiksliau staiga susiaurėjanti 4 juostų magistralė
Įdomu būtų matyti, kaip ta vieta dabar atrodo, ar rekonstrukcija eina į pabaigą.
Komentuoti:
Komentuoti: