Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Papildant
Viešasis pirkimas
Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2215 Privažiuojamasis kelias prie Klaipėdos nuo kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 0,067 iki 2,116 km rekonstravimas
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
Eismo organizavimo planai. Nuo pervažos link Jakų žiedo:
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017022...4-page-001.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017022...9-page-006.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017022...9-page-005.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017022...9-page-004.jpg
-
Į Klaipėdą - atnaujintais keliais
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...liais-1533930/
2,1 km ilgio kelio rekonstravimo darbų viešojo pirkimo konkursą LAKD paskelbė vasario 6 dieną, vokai su pasiūlymais atplėšiami kovo 1-ąją.
<...>
Kelio rekonstrukciją baigti LAKD planuoja dar šiais metais.
Komentuoti:
-
Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/
Komentuoti:
-
Nematau jokio reikalo naikinti Tilžės žiedą. Didžiausio piko metu prie jo praleidžiama max. 5 minutės, kitu laiku įprastai ne daugiau minutės, o savaitgaliais dažniausiai net nereikia sustoti prieš įvažiuojant į jį. Kai bus šviesoforai reikia nereikia, pikas ne pikas, reikės atstovėti kažkiek laiko. Kai kuriais atvejais net daugiau, nei reikia dabar.
https://www.youtube.com/watch?v=FR5TE9zQQ84
Kodėl einama pigiausiu, blogiausiu keliu? Sugadino Taikos pr., Minijos gatvę, dabar atėjo eilė Šilutės plentui (priešaky dar sankryžos su Kauno gatve rekonstrukcija)
Komentuoti:
-
Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...tamet-1530127/
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai va ir neaišku kodėl toks datos rėžis ir ką ten daro tiek laiko
O apie Jakų žiedą išvis jokių žinių, dar neseniai žadėjo, kad iki 2020 baigs III etapą (http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=790), bet dabar viskas nutilo. Svarbu pasidarė sau kelią į Palangą, išsidalino premijas ir apdovanojimus, o klaipėdiečiai lai stovi kamščiuose. Nors ne faktas, kad ir pastačius likusias estakadas situacija pagerės...: https://www.youtube.com/watch?v=7lijiCWmNoE Iki tobulumo trūktų dar poros estakadų kryptimis Šilutė - Kaunas ir Palanga - Klaipėda. Tada problemų kaip ir neliktų.
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąO ar yra planuojamas Jūrininkų pr. pratęsimas į LEZ? Jis man atrodo būtų žymiai logiškesnis. Ten realiai tik viaduką per geležinkelį reikėtų padaryti.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
O ar yra planuojamas Jūrininkų pr. pratęsimas į LEZ? Jis man atrodo būtų žymiai logiškesnis. Ten realiai tik viaduką per geležinkelį reikėtų padaryti.
Komentuoti:
-
http://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/16/
Vykdomi darbai (linijiniai objektai): Kelio Nr. 141
Darbo pavadinimas Projektavimo darbai Kelio Nr. 141
Ruožo pradžia, km 222,52
Ruožo pabaiga, km 226,04
Objektas Kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda ruožo nuo 222,52 iki 228,92km rekonstravimo teritorijų planavimo dokumentų ir techninio darbo projekto parengimas su poveikio aplinkai vertinimu
Sutarties Nr. 2010-0192/1
Sutarties pradžia balandžio 29, 2010
Sutarties pabaiga sausio 2, 2017
Duomenų importo data sausio 18, 2017
Komentuoti:
-
Klaipėda turės naują išvažiavimą iš miesto
2020 metų pradžioje iš Statybininkų prospekto bus galima patekti tiesiai į kelią „Klaipėda – Šilutė“, o šiuo – į Jakų žiedą, jungiantį Klaipėdą su svarbiomis šalies magistralėmis. Statybininkų prospekto tęsinys drieksis per Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos teritoriją.
Kokiame stovyje Jakų žiedo III etapas ir Šilutės kelio rekonstrukcija? Pabaigus ir juos ryškiai sumažėtų Baltijos pr. - Šilutės pl. žiedo apkrova.
Komentuoti:
-
Ieško, kas įrengs sankryžą
Pamario gatvės rekonstrukcijos pirmojo etapo konkursas sulaukė didelio susidomėjimo. Darbus norinčios atlikti įmonės teikia įvairius paklausimus.
Straipsnyje daug esamos situacijos nuotraukų.
Komentuoti:
-
Paskelbtas pirkimas Pamario gatvės rekonstrukcijos 1 etapui. Susikirtime su Lideikio ir Audros gatvėmis bus įrengiama žiedinė sankryža.
Pirkimas: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
Techninis projektas: http://liepa.klaipeda.lt/files/Pamario-gatve.zip
1 etapo brėžinys:
Didelis: http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-001.jpg
Visos gatvės eismo organizavimo brėžiniai (jpg. dideli!):
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-001.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-002.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-003.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-004.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-005.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-006.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-007.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-008.jpg
http://foto.terpe.lt/inkelti/2017012...6-page-009.jpg
Komentuoti:
-
Šalinamos kliūtys didiesiems objektams
Jau juda nacionalizavimo procedūros, būtinos norint statyti Bastionų tiltą ir tiesti Bastionų gatvę bei Statybininkų prospekto tęsinį.
Nutiesus Statybininkų prospekto tęsinį ir rekonstravus Šilutės kelią į 2+2 kiek pralaisvės Baltijos pr. - Šilutės pl. žiedas. Dar kurį laiką bus galima kentėti be rekonstrukcijos
Be abejo, labai svarbu bus tinkamai sureguliuoti Šilutės - Statybininkų šviesoforą. Kad nebūtų padaryta nesąmonė kaip Minijos - Baltijos sankryžoje.
Komentuoti:
-
RK Nr. 2215 (0,067 - 2,116 km)
Bus rekonstruojamas Tilžės gatvės tęsinys - senasis išvažiavimas iš Klaipėdos į Jakų žiedą
Pirkimas 320334. Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2215 Privažiuojamasis kelias prie Klaipėdos nuo kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 0,067 iki 2,116 km rekonstravimas.Techninių specifikacijų projektas
Esama padėtis
Trasa prasideda nuo sankryžos su magistraliniu keliu A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda („Jakų žiedas“). Numatomo rekonstruoti kelio trasa baigiasi 2,116 km ties pervaža per geležinkelio kelią.
Esamas kelio plotis kinta nuo 9,5 m iki 20,8 m, asfaltbetonio dangos plotis – 6,3…10,7 m pločio. (...) . Per daug metų, greideriuojant kelkraščius, kelio sankasa yra išplatėjusi ir dabar atskiruose ruožuose sie-kia iki 20,8 m, tačiau daugumoje svyruoja tarp 10,5 m ir 12,0 m, o asfaltbetonio dangos plotis yra 6,3…7,0 m, vyraujantis – 6,7 m.
VMPEI projektuojamo kelio ruožo atkarpose
Rekonstruojamas kelias pagal III kelių kategorijos parametrus:
- kelio plotis – 10,0 (16,0) m;
- važiuojamosios dalies plotis – 7,0 m;
- kelkraščių plotis - 2x1,0 m;
- kelio dangos plotis (važiuojamoji dalis ir saugos juostos) – 8,0 (14,0) m;
- eismo juostų skaičius – 2 vnt.;
- vienos eismo juostos plotis – 3,5 m;
- kraštinės saugos juostos plotis – 2x0,50 m.
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=320334
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Ramiojoje gatvėje yra ruoželis. Kažkaip galvojau, kad jų gausu Smilties Pylimo gatvėje, bet ne. Dar Janonio gatvėje buvo iki rekonstrukcijos.
Reikės kada prasivaikščioti ir paieškoti.
Komentuoti:
-
Dar kažkur kitose gatvėse liko tokių ar panašių plytelių? Lyg ir nebe, arba neprisimenu. Arba nebeliko per pastaruosius 20 metų.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąViena iš kelių miesto gatvių, kur likusios prieškarinės šaligatvių plytelės. Šitiek metų laikė. Nesutrupėjusiomis galėtų perkloti dalį šaligatvių, pavyzdžiui ties jūreivystės mokykla.
Beje, dalis I. Kanto gatvėje esančių šaligatvio plytelių pripažintos vertingomis paveldosaugos atžvilgiu, tad žadama jas išsaugoti. Planuojama, kad didžioji dalis šių plytelių guls prie Lietuvos aukštosios jūreivystės mokyklos pastato.
--
Požeminėse uostamiesčio perėjose – remontas
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...emontas-781178
Puikios naujienos. O jeigu dar mygtukus pėstiesiems įrengtų šviesoforinėse perėjose...
Komentuoti:
-
I. Kanto gatvėje bus persodinami medžiai ir remontuojami šaligatviai
Vienos iš seniausių miesto gatvių šaligatvių danga yra blogos būklės: plytelės senos, sutrupėjusios, iškilnotos medžių šaknų. Šiuo metu gatvės šaligatvių zonoje auga 100 senų medžių, kurių daugumą sudaro liepos, auga keletas klevų ir uosių. Visų medžių amžius – per 50 metų. Visi gatvės medžiai yra patenkinamos arba blogos būklės: pasvirę kamienai, medžių kamienų šerdys ir priekelminės dalys yra pažeistos puvinių, gausu kamieno žaizdų įvairiose lajų vietose, pačios lajos dėl genėjimo klaidų yra deformuotos. Medžių šaknys stipriai iškilnojusios šaligatvio plyteles. Todėl rekonstruojant I. Kanto gatvę bus keičiami ne tik šaligatviai, bet ir atnaujinti želdiniai.
Viena iš kelių miesto gatvių, kur likusios prieškarinės šaligatvių plytelės. Šitiek metų laikė. Nesutrupėjusiomis galėtų perkloti dalį šaligatvių, pavyzdžiui ties jūreivystės mokykla.
Šaunu, kad miestas tvarkomas. Neseniai iškirto senus medžius dalyje Daukanto gatvės. Dabar taip erdvu, šviesu
Komentuoti:
-
Lyg ir nelabai reikalinga, bet gal žiūri į perspektyvą kai dar daugiau gyventojų atsiras.
Komentuoti:
-
O šiaip, ar tikrai reikalinga ten 2+2? Kiek važiuoju, eismas nebūna intensyvus. Tik vienoj vietoj baisu kai reikia su kokiu autobusu prasilenkti, vos ne kelkraščiu tenka važiuoti.
Komentuoti:
Komentuoti: