Metro projektas siūlomas ir Klaipėdai
http://sa.lt/metro-projektas-siulomas-ir-klaipedai/
Lyg ir nemaciau, jog kur nors kas sia nuoroda butu ikeles.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Požeminės perėjos: o jų vis dėlto yra
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...o-yra-1248416/Klaipėdoje prabilta apie galimybę atnaujinti dvi požemines pėsčiųjų perėjas. Gal kam ir naujiena, bet jos yra Šilutės plente.
Jų vietas išduoda plento skiriamojoje juostoje iškilusios masyvios betoninės konstrukcijos, skirtos tunelių ventiliacijai. Ties buvusia ledo arena vieną iš perėjų galima pamatyti plika akimi, pro nedidelę angą. Tačiau ir jos užteko, kad tunelyje klaipėdiečiai atsikratytų įvairiausių atliekų.
Komentuoti:
-
Aš galvojau neatnaujintoje dalyje tik kapstosi, o čia man nesivaidena ir perkasė naują (?).
Visą savivaldybės investicijų skyrių ar kas ten į gatvę...
Komentuoti:
-
2014-09-02
Klaipėdos gatvės: 2020-aisiais važinėsime patogiau
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...ogiau-1229899/
-----
2014-09-09
Intelektas Klaipėdos gatvėse: trys scenarijai
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...rijai-1233601/
Klaipėda žengė dar vieną žingsnį intelektinės transporto sistemos įdiegimo mieste link - pagaliau pristatyta metus rengta galimybių studija. Tiesa, iki realaus vadinamosios žaliosios bangos principo įgyvendinimo tų žingsnių teks žengti dar nemažai. Kainuos jie irgi nemažai.
Komentuoti:
-
Estakada per Nemuno gatvę
Planas

Didelis: http://foto.terpe.lt/inkelti/2014082...planasfull.jpg
Fasadai

Didelis: http://foto.terpe.lt/inkelti/2014082...asadaifull.jpg
Visi dokumentai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=184108
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNaujos Lypkių g. nuotraukos.
Lypkių ir Pramonės g. sankryža. Bus šviesoforas.
Pervaža panaikinta minimum 8-10 metų
Komentuoti:
-
Lyg ir ne, o vertėtų?Parašė P`q Rodyti pranešimąEimantas, tu niekada nenorėjai būti internetines informacijos skleidėjų apžvalgininku?
Daržų gatvei – švediški akmenys
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...5#.U6YNtG34Kj4
Šitie neištrupės.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąĮ Daržų gatvę grįš automobiliai
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz33kOYiPUW
Eimantas, tu niekada nenorėjai būti internetines informacijos skleidėjų apžvalgininku?
Komentuoti:
-
Į Daržų gatvę grįš automobiliai
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz33kOYiPUWGatvę siekiama atkurti kuo autentiškiau, todėl grindiniui tinkamų akmenų žvalgomasi Vokietijoje ir Kaliningrade.
Komentuoti:
-
Dėl grotelių, tai jas iškelti nepažeidžiant hidroizoliacijos turbūt nebuvo galimybės. Čia jau būtų reikėję vandens nutekėjimo šulinėlius keisti, o tokie darbai projekte akivaizdžiai nebuvo numatyti.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąViadukas per Draugystės stoties kelius nebuvo remontuojamas, tik asfaltas ant viršaus, ir neatkreipiau dėmesio į siūles, ar apskritai tokias paliko. Pavasarį mačiau, kad laša per konstrukcijas vanduo, ar tai per deformacines siūles, ar visam izoliaciniam sluoksniui jau galas. Tai didelė tikimybė, kas nauju afaltu papudravo "negyvėlį".
Atvaizdas
Kažkodėl groteles paliko giliose duobėse.
Atvaizdas
Dėl deformacinių pjūvių, tai jeigu padarė taip kaip sakai gamta ištaisys šią darbininkų klaidą ir galės kitais metais vėl remontuoti
Komentuoti:
-
Išasfaltuotas Taikos prospekto galas nuo Jūrininkų prospekto iki Kairių gatvės.
Čia buvo ir dar lieka net ne Klaipėdos, o Lietuvos gėda visus nepriklausomybės metus. Įvažiavimas į šalį iš Tarptautinės jūrų perkėlos. Nuolat atsirasdavo gilios duobės, apšvietimas nežinau kada veikė (kol galiausiai prieš kelis metus visai nupjaustė stulpus), šaligatvių nebuvo, apsauginiai trosai išvogti.
Bet užuot atnaujinus kapitaliai kaip priklauso, buvo sumerktas milijonas ar daugiau asfaltui atnaujinti. Uždėjo vieną naują sluoksnį ir viskas. Horizontalus žymėjimas dar bus.
Nuo Jūrininkų pr. sankryžos
Prie automobilių sankryža su Žardupės gatve (dar viena graži kaip tankas).
Trosinių atitvarų stulpeliai.
Viadukas per Draugystės stoties kelius nebuvo remontuojamas, tik asfaltas ant viršaus, ir neatkreipiau dėmesio į siūles, ar apskritai tokias paliko. Pavasarį mačiau, kad laša per konstrukcijas vanduo, ar tai per deformacines siūles, ar visam izoliaciniam sluoksniui jau galas. Tai didelė tikimybė, kas nauju afaltu papudravo "negyvėlį".
Kažkodėl groteles paliko giliose duobėse.
Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 22:50.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lypkių gatvė nuo Kretainio gatvės link Šilutės plento (spėju buvęs kelias tarp Lypkių ir Gedminų dvarų).
XIX a. geležinkelio prižiūrėtojo sodyba prie buv. pervažos. Įdomu kada panaikinta ji.
Nukastos sąnašos nuo bortelių ir užlopyta (vietomis po perkasimo net nebuvo atstatyta danga). Turbūt pirmas valymas ir tvarkymas po šios gatvės asfaltavimo. Rajonas pramoninis.
Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 22:48.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Naujos Lypkių g. nuotraukos.
Lypkių ir Pramonės g. sankryža. Bus šviesoforas.
Vaizdas link minėtos sankryžos nuo sankryžos su Kretainio gatve.
Senoji Lypkių gatvė buvo tiesiai kur išlygintos žemės ir dešiniau kirto naują Pramonės gatvę. Dabar nuo miesto pusės senoji atkarpa susijungia su šalutinia Kretainio gatve ir naujoji Lypkių gatvė kitoje ašyje prasideda nuo Kretainio gatvės. (Kretainis yra dešinysis Smeltalės intakas, dalyje tėkmės, urbanizuotoje miesto dalyje, drenuotas).
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: