Tas pats konsorciumas, kuris Vilniuje statė statė viaduką ir šiaip ne taip pabaigė, prieš tai dar pasiprašę papildomo finansavimo. Ar nebus taip ir čia?
Latvijos bendrovės "Latvijas tilti" ir UAB "Kauno keliai" konsorciumas, laimėjęs konkursą, Klaipėdoje statys dviejų lygių sankryžą per geležinkelio kelius ir Nemuno gatvę
Uosto ir miesto vadovai "susikibo" dėl Nevėžio gatvės
Penktadienį vykusioje Klaipėdos valstybinio jūrų uosto tarybos posėdyje aptartos Nevėžio gatvės rekonstrukcijos galimybės siekiant nukreipti transporto srautus iš pietinėje uosto dalyje dirbančių kompanijų į pietinį išvažiavimą iš Klaipėdos miesto, idant jie nejudėtų tomis gatvėmis, kuriose yra daug gyvenamųjų namų.
Planuojama rekonstruoti Nevėžio, Senąją Minijos g. etc. Siūloma Nevėžio gatvėje formuoti dvi eismo juostos per pirmą etapą, o vėliau esant būtinybei per antrą etapą – tris eismo juostas. Pagal Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos planus, kadangi tos gatvės yra miesto turtas, Nevėžio ir Senosios Minijos gatvių rekonstrukcijos projektą turėtų rengti Klaipėdos miesto savivaldybės administracija ir turėtų tai padaryti iki 2016 metų pabaigos. Projektas galėtų būti įgyvendintas jau iki 2018 metų pradžios. Toks variantas, kai iniciatyvos imasi pats turto savininkas, yra kur kas greičiau įgyvendinamas.
Svarbiausi klausimai šioje teritorijoje, esančioje tarp Tilžės gatvės, geležinkelio Kretinga-Klaipėda-Pagėgiai, Klemiškės gatvės ir Palangos plento - dujų paskirstymo stoties iškėlimas, Kauno gatvės tęsinio ir dviejų lygių sankryžos statyba.
Daržų gatvės remontui koją vėl pakišo akmenys. Apie mėnesį buvo sutrikęs jų tiekimas, todėl rangovui teko pristabdyti darbus. Dėl šių nesklandumų gatvės rekonstrukcija užsitęs.
Klaipėdoje prabilta apie galimybę atnaujinti dvi požemines pėsčiųjų perėjas. Gal kam ir naujiena, bet jos yra Šilutės plente.
Jų vietas išduoda plento skiriamojoje juostoje iškilusios masyvios betoninės konstrukcijos, skirtos tunelių ventiliacijai. Ties buvusia ledo arena vieną iš perėjų galima pamatyti plika akimi, pro nedidelę angą. Tačiau ir jos užteko, kad tunelyje klaipėdiečiai atsikratytų įvairiausių atliekų.
Klaipėda žengė dar vieną žingsnį intelektinės transporto sistemos įdiegimo mieste link - pagaliau pristatyta metus rengta galimybių studija. Tiesa, iki realaus vadinamosios žaliosios bangos principo įgyvendinimo tų žingsnių teks žengti dar nemažai. Kainuos jie irgi nemažai.
Komentuoti: