Parašė LuDux
Rodyti pranešimą
Įvažiavimas į LEZ’ą pabrango 630 tūkst. eurų
„Atvirai Klaipėda“ neseniai pranešė, jog susisiekimo viceministras Julijus Glebovas patvirtino prieš keletą mėnesių savivaldybei išdėstytą poziciją, jog Lypkių pervaža per geležinkelį jau gana greitai negalės būti eksploatuojama ir turės būti uždaryta. Pasirodo, kad dar rengiant Baltijos pr./Šilutės plento sankryžos rekonstrukcijos projektą, buvo suderinta, jog pervaža Lypkių gatvėje bus tik laikina – iki bus užbaigta Baltijos žiedo rekonstrukcija ir „neliks laikinos autotransporto eismo apylankos poreikio“. Užbaigus minėtąją rekonstrukciją, Klaipėdos savivaldybė įsipareigojo per 3 mėnesius savo lėšomis ją išardyti.

https://www.atviraklaipeda.lt/2025/1...30-tukst-euru/

https://www.atviraklaipeda.lt/2025/1...30-tukst-euru/
Lypkių sankryžos jungiamųjų kelių rekonstrukcijai – finansinė injekcija
Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIMIN) paskirstė papildomus 2,4 mln. eurų savivaldybių infrastruktūros plėtros projektams. Finansavimas skirtas savivaldybėms, kurios plėtoja inžinerinę infrastruktūrą investicinėse teritorijose, pramonės parkuose ir laisvosiose ekonominėse zonose (LEZ). (...)
Klaipėdos miesto savivaldybei finansavimas skirtas Lypkių sankryžos jungiamųjų kelių rekonstrukcijai ir Kretainio gatvės statybai LEZ.
https://www.atviraklaipeda.lt/2025/1...konstrukcijai/
Klaipėdos miesto savivaldybei finansavimas skirtas Lypkių sankryžos jungiamųjų kelių rekonstrukcijai ir Kretainio gatvės statybai LEZ.
https://www.atviraklaipeda.lt/2025/1...konstrukcijai/
Ar baigus Baltijos - Šilutės pl mazgo rekonstrukciją sumažėjo kamščiai užkimštame Jakų žiede, kad reikia uždaryti tą pervažą ir iš LEZ į Pietinį rajoną važiuoti aplinkui?

Komentuoti: