Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Statybų naujienos 2025.06.16
    Klaipėdos Paryžiaus Komunos gatvėje – kapitalinio remonto darbai: jau įrengta viena žiedinė sankryža
    Viena svarbiausių uostamiesčio jungčių tarp Šilutės plento ir Taikos prospekto netrukus pasikeis neatpažįstamai – tvarkoma ne tik važiuojamoji dalis, bet ir pėsčiųjų bei dviračių takai. Šiandien, Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus lankėsi Paryžiaus Komunos gatvėje, kur intensyviai atliekamas kapitalinis remontas.(...)
    "Dažnai sulaukiu klausimų, kodėl taip ilgai trunka darbai, tačiau daugiausia laiko atima lietaus nuotekų ir požeminių komunikacijų įrengimas. Gera žinia tai, kad šiandien su rangovu sutarėme darbus užbaigti anksčiau – iki rudens pabaigos, nors pagal sutartį darbus turėtų užbaigti iki kitų metų pavasario“, – kalbėjo Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.

    Šiuo metu jau yra įrengta Paryžiaus Komunos ir Malūno Tvenkinio gatvių žiedinė sankryža, paklotas asfalto pagrindo sluoksnis atkarpoje nuo Šilutės plento iki Rumpiškės gatvės. Artimiausiomis dienomis bus įrengtas ir apatinis asfalto sluoksnis, o atnaujintoje dalyje užtikrintas dvipusis eismas Paryžiaus Komunos gatvės atkarpoje nuo Šilutės pl. iki Rumšiškės g., įskaitant ir žiedinę sankryžą su Malūno Tvenkinio g.
    Tuo tarpu ruože nuo Rumpiškės gatvės iki Taikos prospekto vykdomas vienpusis eismas, čia jau nufrezuota seno asfalto danga ir ruošiamasi lietaus nuotekų, inžinerinių tinklų bei kelio sankasos įrengimo darbams

    https://www.statybunaujienos.lt/nauj...sankryza/24588
    P.S .Apie gatvės pavadinimą galima diskutuoti temoje [KLP] Gatvių pavadinimai Klaipėdoje

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Remontuos dalį Šilutės plento
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...ilutes-plento/
    Klaipėdos savivaldybė praneša, jog planuojamas Šilutės plento atkarpos nuo Rimkų geležinkelio iki Smiltelės g. kapitalinis remontas. Šiuo metu baigiami rengti dokumentai, būtini rangos darbų pirkimo procedūros pradžiai.Numatyta įrengti dvi eismo juostas po 3,25 m, o atkarpoje, kur vyksta dvipusis eismas (nuo Jūrininkų pr. iki geležinkelio) – tris eismo juostas. Prieš sankryžas ir nuovažas į gretimas teritorijas suprojektuotos papildomos juostos posūkiams.
    Moderni infrastruktūra bus pritaikyta ir pėstiesiems bei dviratininkams. Bus įrengti nauji takai su skirtingomis dangomis ir nužemintais bortais, nuo važiuojamosios dalies atskirti veja. Pėsčiųjų tako plotis 1,5 m, dviračių tako – 2,5 m. Numatyta įrengti dvi viešojo transporto stoteles, o sankryžoje ties Jūrininkų pr. eismas bus reguliuojamas naujai įrengtais šviesoforais
    Siekdama vientisumo, Klaipėdos savivaldybė papildomai planuoja vykdyti paprastąjį remontą Šilutės plento atkarpose nuo Debreceno g. iki Smiltelės g. (abi eismo juostos) bei nuo Smiltelės g. iki Jūrininkų pr. (vakarinė atšaka).
    Kas bus remontuojama nuo Debreceno g. iki Smiltelės g.? Gal norėta pasakyti abi eismo puses? Ko ten labai reikia.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Iki požeminės perėjos trumpiausia trajektorija atstumas 110 m, tad antžeminė perėja gali likti. Lieka atviras klausimas, nuo kur iki kur greitis bus padidintas iki 70 km/val.
    Lieku prie nuomonės, kad perėja ten negalima.

    Apskritai - yra vandensbusas - traukos objektas. Turi būti modernizuota požeminė perėja. Arba šviesoforas.

    Nusileidi nuo Kolegijos ir staiga posūkis B kategorijos gatvėje ir - eee - perėja per 2+2. Mažinkime tuomet gatvės kategoriją... Vilniuje B kategorijos gatvės perėjos yra pavojingos. Pvz. S. Batoro "žudikės"...

    5.-klaipedos-bp-gatviu-tinklo-ir-kategoriju-bei-infrastrukturos-pletros-brezinys.pdf

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Turi tobulinti požeminę ŽYMĖTĄ perėją. Antžeminės būti nebegali.

    3-487 Dėl Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių patvirtinimo
    Iki požeminės perėjos trumpiausia trajektorija atstumas 110 m, tad antžeminė perėja gali likti. Lieka atviras klausimas, nuo kur iki kur greitis bus padidintas iki 70 km/val.

    Komentuoti:


  • nnm
    replied
    O kaip tobulinti? Ten ją nuo nulio reikia kurt (kasti), nes jei ratais kvadratais reikia eiti po tiltu 300 metrų, tai čia joks pakaitalas antžeminei perėjai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė nnm Rodyti pranešimą

    Ir, aišku, ta perėja eina ilga kilpa po tiltu, sudarančią 280 metrų atstumą. Bet čia tik kitoj upės pusėj yra tokia perėja, nes dešiniajame krante perėja yra tik su laiptukais ir po tiltu praeiti galima ant betono blokų, kur net nepanašu, kad būtų normalus takas, skirtas vaikščiojimui – tiesiog apleistos, užžėlusios betoninio tilto konstrukcijos ir tiek.

    Ta perėja yra reikalinga jau vien dėlto, kad ji sudaro jungtį link „Klaipėdos medienos", turinčios 500 darbuotojų, o ateityje bus dar labiau reikalinga, kai apleistas sklypas Liepų g. 74 bus užstatytas. Bet truputį piktina, kad perėjų egzistavimui pagrįsti reikia tokių didelių argumentų, kai atimant iš pėsčiųjų ar dviratininkų gabalus šaligatvio net siaurose vietose užtenka vieno kito vairuotojo, kuriam sunku paeiti 100-200 metrų nuo parkingo iki durų.
    Turi tobulinti požeminę ŽYMĖTĄ perėją. Antžeminės būti nebegali.

    V SKYRIUS
    PĖSČIŲJŲ PERĖJOS



    PIRMASIS SKIRSNIS
    ESAMOS PĖSČIŲJŲ PERĖJOS



    21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
    21.1. pėsčiųjų perėja yra už gyvenvietės, kurios pradžia pažymėta nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pradžia“, o pabaiga – „Gyvenvietės pabaiga“ (toliau – gyvenvietė), ribų;
    21.2. gatvės ruože, kuriame įrengta pėsčiųjų perėja, leistinas važiavimo greitis yra didesnis kaip 50 km/h; dirbtinai mažinti leistiną važiavimo greitį kelio ženklais prieš pėsčiųjų perėją tik tam, kad būtų išvengta šio punkto sąlygos, draudžiama;
    21.3. pėsčiųjų perėja yra A kategorijos gatvėje arba B kategorijos gatvėje, kurioje organizuojamas nepertraukiamas eismas (sankryžos skirtingų lygių);
    21.4. pėstiesiems iki kitos gatvės pusės, iškiliosios saugos salelės ar skiriamosios juostos reikia pereiti daugiau kaip dvi eismo juostas (įskaitant posūkių, lėtėjimo, greitėjimo ir maršrutiniam transportui skirtas eismo juostas);
    21.5. pėsčiųjų perėja yra 100 m ir mažesniu atstumu iki toje pačioje gatvėje esančios šviesoforais reguliuojamos perėjos, požeminės pėsčiųjų perėjos ar pėsčiųjų perėjos virš kelio;
    21.6. pėsčiųjų perėja nėra apšviesta bendruoju gatvės ar kryptiniu pėsčiųjų perėjos apšvietimu;
    21.7. pėsčiųjų perėja yra gatvės ruože, kuriame yra koordinuoto veikimo šviesoforų postai („žalioji banga“);
    21.8. pėsčiųjų perėja yra šviesoforais reguliuojamoje sankryžoje. Šis reikalavimas negalioja dešiniojo posūkio eismo juostai, nuo kitų eismo juostų atskirtai trikampe ar kitos formos iškiliąja saugos salele.




    .
    3-487 Dėl Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių patvirtinimo

    Komentuoti:


  • nnm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Greta yra požeminė perėja 99 m atstumu.
    Ir, aišku, ta perėja eina ilga kilpa po tiltu, sudarančią 280 metrų atstumą. Bet čia tik kitoj upės pusėj yra tokia perėja, nes dešiniajame krante perėja yra tik su laiptukais ir po tiltu praeiti galima ant betono blokų, kur net nepanašu, kad būtų normalus takas, skirtas vaikščiojimui – tiesiog apleistos, užžėlusios betoninio tilto konstrukcijos ir tiek.

    Ta perėja yra reikalinga jau vien dėlto, kad ji sudaro jungtį link „Klaipėdos medienos", turinčios 500 darbuotojų, o ateityje bus dar labiau reikalinga, kai apleistas sklypas Liepų g. 74 bus užstatytas. Bet truputį piktina, kad perėjų egzistavimui pagrįsti reikia tokių didelių argumentų, kai atimant iš pėsčiųjų ar dviratininkų gabalus šaligatvio net siaurose vietose užtenka vieno kito vairuotojo, kuriam sunku paeiti 100-200 metrų nuo parkingo iki durų.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Bet juk dėl šviesoforo mažės pralaidumas​. Panašu, kad ties sąnkryža ir keisis leistinas greitis. Reiškia dauguma per sąnkryžą lėks 70+ km/val greičiu.
    Greta yra požeminė perėja 99 m atstumu.
    Atitinkamai antžeminė turi būti:
    a) panaikinta
    b) pakeista į nežymėtają.

    Vieta:
    https://maps.app.goo.gl/cVLsKmJy5vdnmLqS8

    Tik pas mus nesilaiko Pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklių nei Vilniaus, nei Klaipėdos m. administracijos.

    Esama antžeminė perėja nėra nei greta stotelės, nei šalia kolektyvinių sodų, nei šalia garažų. Nereikalinga ji ten apskritai greta aklinos tvoros.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visa Liepų gatvė už Danės tilto yra 2 * 2 juostų, konfliktinių zonų sumažinta. Beto, ten tik vietomis užstatyta teritorija.
    Pasaulis nesugrius jei greitam esimui pritaikytoje užmiesčio gatvėje bus leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h.

    Ten turbūt nėra ar labai mažai būna avarijų, kad Klaipėdos valdžia nutarė legalizuoti 70 km/ h greitį.
    Tik prie technikumo (Klaipėdos kolegijos) yra šviesoforinė sankryža, kur būtina riboti greitį iki 50 km/h
    Beveik visose pateiktose screenshot'uose nesimato pastatų arti gatvės, kurie ir generuoja pėsčiųjų judėjimą, kuria papildomas konfliktines zonas su visokiais įvažiavimais į teritorijas, dėl kurių reikia mažinti greitį iki 50 km/h ar net 30 km/h.

    ir taip aišku kad Liepų gatvės nesiaurins, gatvė nebus greitai užstatyta arba tai ir liks priemiestinė zona, pasaulis turbūt nesugrius padarius 70 km/h, gal tik savivaldybės atstovo retorika pučia neviltį tiems, kurie nori daugiau VT/dviračių takų politikos kaip tokios.

    Kaune Jonavos g., Šiaurės pr. ir Taikos pr. dalis atkarpų turi 60 km/h, bet tai kompromisas tarp 50 km/h ir 70 km/h greičių nes pilna nereguliuojamų U formos apsisukimų ir netgi nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų (Kauno Taikos pr. atveju).
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.13, 17:05.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą


    Šviesoforas išspręstų abi problemas Čia liks 50 km/val. greitis.
    Bet juk dėl šviesoforo mažės pralaidumas. Panašu, kad ties sąnkryža ir keisis leistinas greitis. Reiškia dauguma per sąnkryžą lėks 70+ km/val greičiu.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Iki čia tęsiasi "miestas", kur šiuo metu ribojamas greitis iki 50 km/h
    Patikslinu. Neseniai miesto ribą perkėlė čia, iškart už naujos sankryžos su Dienovidžio gatve.
    https://maps.app.goo.gl/otF9YZQaN4Rr77AT9

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Probleminė yra šita perėja ir prieš tiltą esanti nereguliuojama sąnkryža.
    https://www.google.com/maps/@55.7248...M0SAFQAw%3D%3D
    Šviesoforas išspręstų abi problemas Čia liks 50 km/val. greitis.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visa Liepų gatvė už Danės tilto yra 2 * 2 juostų, konfliktinių zonų sumažinta. Beto, ten tik vietomis užstatyta teritorija.
    Pasaulis nesugrius jei greitam esimui pritaikytoje užmiesčio gatvėje bus leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h.

    Ten turbūt nėra ar labai mažai būna avarijų, kad Klaipėdos valdžia nutarė legalizuoti 70 km/ h greitį.
    Tik prie technikumo (Klaipėdos kolegijos) yra šviesoforinė sankryža, kur būtina riboti greitį iki 50 km/h
    Probleminė yra šita perėja ir prieš tiltą esanti nereguliuojama sąnkryža.
    https://www.google.com/maps/@55.7248...M0SAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    70 km/h gatvė gali būti, bet reikia minimizuoti konfliktinių zonų skaičių..
    Visa Liepų gatvė už Danės tilto yra 2 * 2 juostų, konfliktinių zonų sumažinta. Beto, ten tik vietomis užstatyta teritorija.
    Pasaulis nesugrius jei greitam esimui pritaikytoje užmiesčio gatvėje bus leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h.

    Ten turbūt nėra ar labai mažai būna avarijų, kad Klaipėdos valdžia nutarė legalizuoti 70 km/ h greitį.
    Tik prie technikumo (Klaipėdos kolegijos) yra šviesoforinė sankryža, kur būtina riboti greitį iki 50 km/h

    Google gatvių vaizdai 2024.06
    Ant Danės tilto




    Sankryža prie technikumo


    Iki čia tęsiasi "miestas", kur šiuo metu ribojamas greitis iki 50 km/h


    Sankryža su A13 Klaipėdos aplinkkeliu

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Valstybė turi visiems bx po BMW išdalinti, kad neliktu sekso problemos.
    Valstybė turi išdalint visiems po kokį Fiat'ą, kad bachūrai iš tolo matytų varguolius lochus ir galėtų juos paniekinamai apsilenkt.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Valstybė turi visiems bx po BMW išdalinti, kad neliktu sekso problemos.

    Komentuoti:


  • nnm
    replied
    Iš žurnalisto Tomo Gukausko interviu su Kastyčiu Macijausku, ilgamečiu Klaipėdos savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktoriumi (Vakarų ekspresas, 2016-12-03):

    Grįžkime į šių dienų realybę. Kodėl mūsų šalyje yra tokia didelė priešprieša tarp visų eismo dalyvių grupių - pėsčiųjų, dviratininkų, automobilininkų, motociklininkų?

    Sekso trūkumas. Labai ryškus sekso trūkumas. Normalaus, gero sekso. Pažiūrėkite karikatūristo Herlufo Bidstrupo piešinius, ten viskas pasakyta. Ten - atsakymai, kodėl ryte atsikėlęs vyras pyst, ir įspiria šuniui. Bet su civilizacija ta agresija mažėja. Na, čia bent ne Rusija, kur nepraleidus gatvėje šoka tave mušti.
    Dėl Naujosios Uosto g. 5 namo (Atvira Klaipėda, 2018-01-05):

    „Pastatas stovi gatvėje, reikia spręsti problemą. Nevyniojant į vatą, jis turėtų būti griaunamas, nereikia bijoti, kad čia kažkada kažkoks kapitonas gyveno. Daug tų kapitonų turėjome ir turime“, – tada pareiškė Savivaldybės administracijos Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas.

    <...>

    „Tai būtų Lietuvos atminties naikinimas. Šis pastatas geriausiai įprasmina ir liudija pagrindinį akstiną, lėmusį Lietuvos apsisprendimą bandyti prisijungti Klaipėdos kraštą – norą turėti uostą. Būtent šiame pastate veikė pirmoji lietuviškoji uosto valdyba, dirbo uosto kapitonai, tarp jų ir bene labiausiai žinomas Liudvikas Stulpinas, inžinieriai, tarp kurių buvo ir daugelio inovacijų autorius Jonas Šimoliūnas”, – pasakojo D. Elertas.
    Paskutinis taisė nnm; 2025.01.12, 13:25.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    70 km/h gatvė gali būti, bet reikia minimizuoti konfliktinių zonų skaičių. Negali būti nereguliuojamų perėjų ir būtų dar geriau jei neliktų nereguliuojamų U formos apsisukimų. Pėstiesiems ir dviratininkams bus sunku, bet pvz. Liepų g. ar Šiaurės pr. vis tiek tokie užkampiai. Biškį baisiau dėl pėsčiųjų situacijos Šilutės plente kokiam ar netgi Taikos pr., kur tikrai didelis judėjimas, arti pastatai ir ten 70 km/h daryt būtų truputį perspaudimas.

    "Automarozų" era dar drąsiai Lietuvoje tęsis apie 20 metų, nes miestai po 1950 m. statyti grynai kaip JAV miestai, o posovietinėj erdvėj tas buvo užturbinta su itin dideliais plotais tarp namų, itin plačiomis eismo justomis. Tai realiai Lietuvos urbanistikos raida priklausys 60-70% nuo JAV madų ir 30-40% nuo likusios Europos.
    Pačioje JAV vis dar labai konfliktiškai žiūrima į visokias geras Vakarų Europos praktikas, šalis kuri šiuo metu ekonomiškai (BVP dydis ir BVP augimas) šluosto nosį Europai, kas ten bus su urbanistika sunku ir numatyt.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.11, 10:57.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kai už miestų urbanistiką atsakingi grynaveisliai automarozai, tai kokios urbanistines aplinkos galima tikėtis miestuose?
    Paskutinis taisė sleader; 2025.01.11, 09:34.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied


    <..>

    Komisijos pirmininkas, vicemeras Algirdas Kamrauskas sutiko, kad saugumo priemonių čia jau yra pankamai, o ir dabar esą čia nemažai vairuotojų važiuoja greičiau nei 50 km/h. Anot jo, didesnis greitis šioje vietoje būtų viena iš priemonių sumažinti gatvės apkrovą. Tam pritarė ir Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus viršininkas Aurelijus Jankauskas. Anot jo, anksčiau minėta sankryža buvo labai avaringa, arti juodosios dėmės statuso, o įrengus šviesoforus saugumas čia pagerėjo ir per ketverius metus šioje vietoje fiksuoti tik du įskaitiniai eismo įvykiai, nesusiję su greičio viršijimu – viename dalyvavo dviratininkas, o kitame – nuvirtęs motociklininkas.

    Pasak viršininko, greičio kontrolės rezultatai šioje vietoje rodo, kad vairuotojai dažniausiai važiuoja 70-80 km/h greičiu.

    „Su džiaugsmu pritariame“, – vienbalsį sprendimą palydėjo Kastytis Macijauskas, Savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktorius ir pareiškė, jog mieste reikėtų daugiau tokių ruožų, nes „kemšasi katalizatoriai, nėra kur jų prapūsti“.

    <..>

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atvira Klaipėda 2025.01.09
    Magistralinėse Klaipėdos gatvėse laukia ženklūs pokyčiai
    Ketvirtadienį posėdžiavusi Klaipėdos savivaldybės Eismo saugumo komisija priėmė sprendimus dėl eismo sąlygų kai kuriose magistralinėse miesto gatvėse. Dalyje Liepų gatvės jau artimiausiu metu bus galima važiuoti 70 km/h, o Šiaurės prospekte, Liepojos gatvėje atsiras žiedinės sankryžos. (...)
    Įrengus Liepų – Jaunystės – Arimų gatvėje šviesoforinę sankryžą jau būtų galima padidinti maksimalų leistiną automobilių greitį Liepų gatvės atkarpoje tarp Klaipėdos miesto ribos ir tilto per Dangę iki 70 km/h.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...klus-pokyciai/

    Komentuoti:

Working...
X