Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Ragina jau kitąmet rekonstruoti svarbią sankryžą
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rbia-sankryza/Politikas [Klaipėdos miesto tarybos narys, kandidatas į Klaipėdos merus, Arvydas Vaitkus] ragina savivaldybę kuo greičiau griauti ties šia sankryža esantį savivaldybei priklausantį pastatą, kaip ir yra numatyta detaliajame plane. Nugriovus šį pastatą būtų įrengtas papildoma išvažiavimo juosta į Herkaus Manto gatvę.
„Analogiškais sprendimais eismo srauto pralaidumo problemos buvo išspręstos važiuojant nuo miesto centro Herkaus Manto gatve ir sukant į Šiaurės prospektą bei važiuojant nuo Kretingos gatvės ir sukant į Liepojos gatvę. Šie pavyzdžiai, kaip rodo praktika, buvo prasmingi, leido greičiau išsiskirstyti transporto srautams, buvo taupomas eismo dalyvių laikas, gerinama ekologija. Šis vasaros sezonas parodė, kad praėjusiais metais prailginus posūkio juostą iš Lideikio gatvės į Herkaus Manto gatvę miesto centro link, eismo situacija šioje sankryžoje pagerėjo, tačiau problema iš esmės neišsisprendė, automobilių kamščiai, ypač piko valandomis, liko“, – pranešime cituojamas miesto Tarybos narys.
Ligšiolinė P. Lideikio gatvės progreso istorija (2012-2021 m.):
Komentuoti:
-
Dviračių tako jungtis po viaduku: teks palaukti ilgiau (2022-09-08)
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...laukti-ilgiau/Klaipėdos savivaldybei nepavyko nusipirkti dviračių ir pėsčiųjų takų po Herkaus Manto gatvės viaduku projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų. Šį projektą ji tikėjosi įgyvendinti per dvejus metus.
Savivaldybė pravažiavimui dviračiais po viaduku rytinėje gatvės pusėje projektuoti ir vykdyti statybos priežiūrą buvo numačiusi 21 tūkst. eurų ir 16 mėnesių terminą su galimybe jį pratęsti. Panašu, kad dviratininkams patogumų čia laukti teks gerokai ilgiau.
Remontuos Herkaus Manto gatvės ruožą (2022-09-14)
https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...ves-ruoza:3212Vairuotojų, įvažiuojančių į miestą ir išvykstančių iš jo Herkaus Manto gatve, laukia laikini nepatogumai – nuo š. m. rugsėjo 16 d. vyks kelio remonto darbai.
Bus suremontuotas H. Manto gatvės ruožas tarp sankryžos su J. Janonio gatve ir „Universiteto“ stotelės (apimant stotelių įvažas), kelio atšaka į Dariaus ir Girėno gatvę bei nuvažiavimas iš Priestočio gatvės.
Rangovas – AB „Eurovia Lietuva“.
Darbų atlikimo terminas iki 2022-12-31, kaina – beveik 550 tūkst. Eur.
Atsiprašome eismo dalyvių už būsimus nepatogumus.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.14, 17:53.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įspėja klaipėdiečius: keturiose sankryžose klos asfaltą
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...sfalta-1089869
Darbus numatoma atlikti naktį.
Ketinama pradėti nuo Minijos ir Agluonos su Varnėnų gatve sankryžos. Toliau darbai kelsis į Minijos ir Lakštučių gatvių sankryžą, vėliau – į sankryžas su Rūtų ir Bijūnų gatvėmis. Darbus pagal pasirašytą sutartį su savivaldybe vykdo įmonė "YIT Lietuva"
Komentuoti:
-
Jau statys.Parašė acetonas Rodyti pranešimąDar vienas prieštaringas projektas stumiasi į priekį:
Bus tiesiama prieštaringai vertinama gatvė
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rtinama-gatve/
Pradės tiesti prieštaringai vertinamą gatvę
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rtinama-gatve/
Vistik turtinga mūsų savivaldybė, jei leidžia sau kišt milijoną į 5u8inęNepaisydama visuomenės ir kai kurių politikų abejonių bei pasipiktinimo Klaipėdos savivaldybės administracija pasirašė 947,3 tūkstančių eurų vertės sutartį su UAB „Kavesta” dėl dubliuojančios Liepojos gatvės tiesimo.
Komentuoti:
-
Klaipėdos savivaldybė: įsibėgėja gatvių atnaujinimo darbai
https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/kl...ujinimo-darbai
Šiuo metu darbai vyksta Žvejų, Sukilėlių ir Vežėjų gatvėse. Visas šias gatves numatoma sutvarkyti per šiuos metus, greičiausiai – vidurvasarį – pabaigtuvės planuojamos Sukilėlių gatvėje, kiek vėliau, rudenį – Vežėjų g. Vasarą taip pat planuojama pradėti Didžiosios Vandens g. kapitalinį remontą, o rudenį – Teatro ir Daržų g. rekonstrukciją, šios gatvės bus baigtos tvarkyti 2023 m.
Bendra senamiesčio gatvių rekonstrukcijos projektų vertė – 3,3 mln. eurų.Ištisinė asfalto danga šiemet bus naujai įrengiama Raudonės g., čia kartu bus atnaujinti ir šaligatviai, įrengtas dviračių takas. Naują ištisinę asfalto dangą taip pat numatoma tiesti Herkaus Manto gatvės ruože nuo Lietuvininkų aikštės iki Universiteto stotelės bei Bangų gatvės ruože nuo Baltikalnio gatvės iki Mokyklos g. tilto.
Naujos ištisinės dangos tiesimui bei remonto ir priežiūros darbams šiemet skirta 2,8 mln. eurų.Per šiuos metus čia bus išasfaltuotas Vėjo gatvės ruožas (nuo Pajūrio g. iki Slengių g.), Žvaigždžių, Vaivorykštės, Griaustinio, Lietaus, Slengių gatvės, įvažiuojamasis kelias į Žvaigždžių g. 17, 21, Arimų gatvės ruožas (nuo Tuopų g. iki Slengių g.), privažiuojamojo kelio tarp Uosių g. ir Virkučių g. akligatvis. Vykdant darbus taip pat bus įrengtas apšvietimas, lietaus nuotekų tinklai.
Sodų teritorijose darbai bus baigti Baltijos 1-ojoje bei Dianos gatvėse, taip pat bus išasfaltuotos Baltijos 13-oji ir Tylos gatvės. Taip pat bus įrengtas apšvietimas, lietaus nuotekų tinklai.Šiemet jau pabaigti Arimų g. asfaltavimo darbai, prisidedant privačiomis lėšomis bus išasfaltuota ir Vikingų g. bei Dailės g.
Komentuoti:
-
Klemiškės gatvę rekonstruos „YIT Lietuva“
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...s-yit-lietuva/
Bendrovė „YIT Lietuva“ skelbia, kad laimėjo Klaipėdos savivaldybės konkursą rekonstruoti uostamiestį su magistraliniu keliu Klaipėda-Liepoja jungiančią Klemiškės gatvę. Jos pasiūlyta kaina – 2,5 mln. eurų.
Atliekant rekonstrukcijos darbus bus atnaujinta gatvės kelio danga, įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, autobusų stotelės, apšvietimas, paviršinių nuotėkų surinkimo tinklai ir kelio ženklinimas. Rekonstrukcijos darbus planuojama užbaigti iki kitų metų gegužės.Įgyvendinant Klemiškės gatvės rekonstrukcijos projektą iš viso bus įrengta 12 tūkst. kv. m asfalto dangos, 3,8 tūkst. kv. m raudonos dviračių tako asfalto dangos ir paklota 3,8 tūkst. kv. m trinkelių pėsčiųjų takams. Kairėje gatvės pusėje bus įrengtas 1,5 m pločio pėsčiųjų takas, nuo važiuojamosios dalies atskirtas 1 m pločio technine veja. Dešinėje pusėje bus įrengtas 2,5 m pločio dviračių takas ir 1,5 m pločio pėsčiųjų takas, kurie nuo važiuojamosios dalies taip pat bus atskirti 1 m pločio technine veja.
Gatvės rekonstrukcijos projekte taip pat numatyta dviračių tako jungtis su šalia esančia Joniškės gatve. Pėsčiųjų ir dviratininkų eismo saugumui užtikrinti ties nuovažomis ir pėsčiųjų perėjomis takų danga bus nuleista iki važiuojamosios dalies lygio. Gatvėje pagal galiojančius reikalavimus bus pasirūpinta tinkamu ženklinimu, įrengti greitį mažinantys kalniukai, o pėsčiųjų perėjose – LED apšvietimas.
Komentuoti:
-
Na va Klaipedieciai elgiasi kaip tikri EUROPIECIAI... Be jokiu RUSIŠKU lauko rieduliu grindiniu kaip Kaune ar Vilniuje...jokiu MINSKO lygio asfalto ar betoniniu trinkeliu kaip Vilniuje...tik ---TASYTO AKMENS GRINDINIAI....TAI EUROPA.......vienintelis europietiskas Lietuvos miestas !!!!!!!! šaunuoliai Klaipediečiai. Žaviuosi !!!!!Paskutinis taisė KUBILISTANAS; 2022.04.27, 23:09.
Komentuoti:
-
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pranešimo kopija su numatomos Taikos pr. ir kitų gatvių rekonstrukcijos brėžiniais iš Klaipėdo VT temos:
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKadangi Citify šių gatvių rekonstrukcijos PP kažkodėl nebuvo (gal Creatium galėtų pridėti), tai po neilgo gūglinimo Klaipėdos savivaldybės puslapyje pavyko surasti brėžinius: https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...isuomenei:2598
Printscreeninau ne viską, o tik įdomiausias mano požiūriu vietas:
Taikos g. pradžia (sankryža su Smiltelės g.):
Taikos pr. žiedinė sankryža su Statybininkų pr.:
Apsisukimų organizavimas:
Žiedukas prie Klaipėdos Senamiesčio:
H. Manto gatvė Klaipėdos Naujamiestyje - atkreipkite dėmėsį kaip dviračių takas apeina stotelę:
Juostos gatvės viduryje numatomos tik Taikos prospekte ir H. Manto gatvės dalyje tarp Lietuvininkų aikštės ir geležinkelio viaduko. Visur kitur bus įprastos A juostos gatvės šone, 90% atvejų nieko neplatinant (tokių pavyzdžių nedėjau), o miesto centre - išimtinai VT ir dviratininkams skirtos gatvės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jei vis nuspręsta iš Liepojos gatvės daryti miesto autostradą, tuomet vienpusio eismo keliukas su dviračių taku logiškas sprendimas. Tačiau ką tada daryti su gatvėje esančiomis vieno lygio nereguliuojamom perėjom, kuriuose periodiškai numušinėjami žmonės? Taip pat, jei jau planuojam Liepojos gatvėje autostradą, tokiu atveju Kretingos gatvė turi tapti ramaus eismo gatve. O kad savivaldybėje visiška betvarkė su projektų rengimui įrodo Sakurų ir Ąžuolyno parkų projektai.
Komentuoti:
-

Gatvę ties per neteisėtai užgrobtą miesto žemę?

Labai įdomūs būsimos gatvės parametrai. Savivaldybė, panašu, vis dar naudojasi 80-ųjų metų GOST'ais ir SNiP'ais. Pagal šiuo metu Lietuvos Respublikoje galiojantį STR 2.06.04:2014, nėra nei tokios kategorijos, nei tokių parametrų gatvių.
Šioje situacijoje puikiai tiktų olandiškas variantas: vienos krypties eismo jungiamasis keliukas, kuris tuo pačiu tarnautų kaip dviračių ir pėsčiųjų takas (nuotraukos dešinėje).<...>Klaipėdos savivaldybė čia planuoja nutiesti D2 kategorijos gatvę. Važiuojamosios dalies plotis sieks 5,5 metro, ilgis – 800 metrų, bus trys sankryžos, 2,75 m pločio šaligatvis.
Bus įrengiamos dvi eismo juostos skirtingomis kryptimis, kiekvienos eismo juostos plotis – 2,75 m. Čia numatomas leistinas 50 km/h greitis.
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dar vienas prieštaringas projektas stumiasi į priekį:
Bus tiesiama prieštaringai vertinama gatvė
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rtinama-gatve/
„Klaipėdos mieste šiuo metu yra per 20 kilometrų žvyruotų kelių, jiems asfaltuoti planus rengiantys politikai šiais metais yra numatę skirti tik 100 tūkst. eurų, kitąmet – 200 tūkst. eurų, o 2024 metais – 600 tūkst. eurų. Tuo pat metu Liepojos gatvę dubliuojančios gatvės tiesimui, kuri tikrai nėra prioritetinė ir nėra tokia skausminga problema kaip žvyrkeliai mieste, Strateginiame plane 2022–2023 metais numatyta skirti per 1 milijoną 300 tūkst. eurų”, – rašė jis.Tačiau procesas nestoja – Savivaldybės administracija jau paskelbė konkursą šiam sumanymui, vadinamam „dubliuojanti Liepojos gatvė – privažiuojamasis kelias nuo Šiltnamių g. iki Klaipėdos gatvės” įgyvendinti per 19 mėnesių. Nors dviratininkai seniai prašė miesto valdžios čia nutiesti dviračių taką, tačiau projekte daugiausia erdvės skiriama automobiliams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žvejų gatvėje – kapitalinis remontas
Klaipėdos savivaldybė informavo, kad darbai prasidės jau šią savaitę ir veikiausiai truks iki gruodžio 15 d. Šioje gatvėje remonto metu eismas bus uždarytas.
Darbai Žvejų g. prasidės nuo Pasiuntinių g. ir tęsis iki Tiltų g. Tai bus pirmasis jų etapas. Rangos sutartis su Šilutės statybos bendrove „Kavesta“ buvo pasirašyta praėjusių metų gegužės pabaigoje.Iš dalies bus pakeista akmeninė Žvejų gatvės danga, bus įrengta lietaus nuotekų sistema ir naujas apšvietimas, šaligatviai bus iškloti nauja granito plytelių danga.Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...montas-1064932Žvejų g. kapitalinio remonto sutarties vertė siekia per 940 tūkst. eurų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šitas atvejis buvo geras - panašiai kaip ta idiotiška gatvės rekonstrukcija Pagėgiuose su stulpais vidury gatvės.Parašė Briedis Rodyti pranešimą2017-10-26
Į spąstus patekęs klaipėdietis negalėjo patikėti tuo, kas vyksta: pasiteisinimas – dar keistesnis

https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tesnis-3229518
15 min.lt 2011.11.11
Seni stulpai vidury renovuotos gatvės: neaišku, kas turėjo bent aptverti
www.15min.lt/naujiena/aktualu...erti-56-179170
Komentuoti:
-
Pirmasis buvo... toje pačioje Kretingos gatvėjeParašė Ångstrom Rodyti pranešimąNa ką. Bene pirmas važiuojamosios dalies siaurinimas Klaipėdoje?
2017-10-26
Į spąstus patekęs klaipėdietis negalėjo patikėti tuo, kas vyksta: pasiteisinimas – dar keistesnis
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tesnis-3229518
Stebiuosi, kad saugaus eismo komisija "tik su keliomis nedidelėmis pastabomis" pritarė gatvės siaurinimui. Tobulėjam
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip suprantu bus siaurinama tik gatvės dalis prie mokyklos, bet tai jau yra labai geras postūmis į gerą pusę. Reikia tikėtis, kad tokie siaurinimas prasidės ir kitose gatvėse, pavyzdžiui Debreceno gatvėje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Laukiant naujos mokyklos – Kretingos gatvės revizija
Na ką. Bene pirmas važiuojamosios dalies siaurinimas Klaipėdoje?Klaipėdos savivaldybės Eismo saugumo komisijai ketvirtadienį pristatyti pasiūlymai dėl eismo saugumo priemonių Kretingos gatvėje, susijusių su naujai statoma mokykla.
Komisijai ataskaitą apie situaciją šioje gatvėje pateikė VšĮ „Transporto kompetencijų agentūra”. Konstatuota, kad naujajai mokyklai pradėjus veikti, ženkliai pailgės transporto priemonių gaišties laikas.
Dėl eismo saugumo projektuotojai numato „perteklinio” šios gatvės pločio mažinimus, naikinant po vieną eismo juostą ties sankryžomis. Pasak jų, sumažintas gatvės plotis iki dviejų eismo juostų mažins leistino važiavimo greičio nesilaikymo atvejų kiekį, gerins pėsčiųjų matomumą pėsčiųjų perėjose ir jų prieigose, sumažins persirikiavimų ir skubotų išvažiavimų iš šalutinių gatvių kiekį.
Teigiama, kad santykinai gali mažėti gatvės pralaidumas transporto eismui, kai pagrindinėje Kretingos gatvės vairuotojai norės atlikti kairiuosius posūkius, tačiau pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų matomumas, sumažės perteklinių persirikiavimų skaičius sankryžose.
Bus įrengtos trys trišalės iškiliosios sankryžos (Kretingos – Šiltnamių gatvių ir Kretingos – Senvagės gatvių bei ties Kretingos g. 185 pastatu). Visos esamos ir planuojamos naujos pėsčiųjų perėjos taip pat bus iškiliosios, su kryptiniu apšvietimu.
Teigiama, kad šiandien šioje gatvėje matomumas yra geras, todėl vairuotojai yra linkę nesilaikyti leidžiamo 50 km/val greičio, o esamas greičio matuoklis esą nėra pakankama priemonė užtikrinti tinkamą važiavimo greičio laikymąsi visoje Kretingos gatvėje. Konstatuota, kad trūksta inžinerinių greičio mažinimo ir valdymo priemonių (iškiliųjų kalnelių, gatvės važiuojamosios dalies siaurinimų, važiavimo trajektorijos iškreivinimų).

2017-2020 m. čia užfiksuoti trys įskaitiniai eismo įvykiai, 4 žmonės buvo sužeisti. Ties statoma mokykla planuojama įrengti trišalę sankryžą, reguliuojama eismo pirmumo ženklais, sankryžoje numatoma įrengti kairiojo posūkio juostą Kretingos gatvėje.
Komisija visiems šiems pasiūlymams pritarė tik su keliomis nedidelėmis pastabomis.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: