Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    Sukilėlių gatvė jau grindžiama akmenimis

    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ama-akmenimis/

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Pranešimo kopija su numatomos Taikos pr. ir kitų gatvių rekonstrukcijos brėžiniais iš Klaipėdo VT temos:
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kadangi Citify šių gatvių rekonstrukcijos PP kažkodėl nebuvo (gal Creatium galėtų pridėti), tai po neilgo gūglinimo Klaipėdos savivaldybės puslapyje pavyko surasti brėžinius: https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...isuomenei:2598

    Printscreeninau ne viską, o tik įdomiausias mano požiūriu vietas:
    Taikos g. pradžia (sankryža su Smiltelės g.):
    Click image for larger version Name:	taikos pradzia.png Views:	0 Size:	661,5 kB ID:	1956056
    Taikos pr. žiedinė sankryža su Statybininkų pr.:
    Click image for larger version Name:	taikos_statybininku.png Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1956057
    Apsisukimų organizavimas:

    Click image for larger version Name:	apsisukimai.png Views:	0 Size:	639,0 kB ID:	1956058

    Žiedukas prie Klaipėdos Senamiesčio:

    Click image for larger version Name:	senamiestis.png Views:	0 Size:	791,2 kB ID:	1956059

    H. Manto gatvė Klaipėdos Naujamiestyje - atkreipkite dėmėsį kaip dviračių takas apeina stotelę:

    Click image for larger version Name:	naujamiestis.png Views:	0 Size:	748,7 kB ID:	1956060

    Juostos gatvės viduryje numatomos tik Taikos prospekte ir H. Manto gatvės dalyje tarp Lietuvininkų aikštės ir geležinkelio viaduko. Visur kitur bus įprastos A juostos gatvės šone, 90% atvejų nieko neplatinant (tokių pavyzdžių nedėjau), o miesto centre - išimtinai VT ir dviratininkams skirtos gatvės.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Jei vis nuspręsta iš Liepojos gatvės daryti miesto autostradą, tuomet vienpusio eismo keliukas su dviračių taku logiškas sprendimas. Tačiau ką tada daryti su gatvėje esančiomis vieno lygio nereguliuojamom perėjom, kuriuose periodiškai numušinėjami žmonės? Taip pat, jei jau planuojam Liepojos gatvėje autostradą, tokiu atveju Kretingos gatvė turi tapti ramaus eismo gatve. O kad savivaldybėje visiška betvarkė su projektų rengimui įrodo Sakurų ir Ąžuolyno parkų projektai.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Dar viena teritorija ištrinama iš miesto. A†A

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied

    Gatvę ties per neteisėtai užgrobtą miesto žemę?



    Labai įdomūs būsimos gatvės parametrai. Savivaldybė, panašu, vis dar naudojasi 80-ųjų metų GOST'ais ir SNiP'ais. Pagal šiuo metu Lietuvos Respublikoje galiojantį STR 2.06.04:2014, nėra nei tokios kategorijos, nei tokių parametrų gatvių.

    <...>Klaipėdos savivaldybė čia planuoja nutiesti D2 kategorijos gatvę. Važiuojamosios dalies plotis sieks 5,5 metro, ilgis – 800 metrų, bus trys sankryžos, 2,75 m pločio šaligatvis.

    Bus įrengiamos dvi eismo juostos skirtingomis kryptimis, kiekvienos eismo juostos plotis – 2,75 m. Čia numatomas leistinas 50 km/h greitis.
    Šioje situacijoje puikiai tiktų olandiškas variantas: vienos krypties eismo jungiamasis keliukas, kuris tuo pačiu tarnautų kaip dviračių ir pėsčiųjų takas (nuotraukos dešinėje).
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Dar vienas prieštaringas projektas stumiasi į priekį:

    Bus tiesiama prieštaringai vertinama gatvė
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rtinama-gatve/
    „Klaipėdos mieste šiuo metu yra per 20 kilometrų žvyruotų kelių, jiems asfaltuoti planus rengiantys politikai šiais metais yra numatę skirti tik 100 tūkst. eurų, kitąmet – 200 tūkst. eurų, o 2024 metais – 600 tūkst. eurų. Tuo pat metu Liepojos gatvę dubliuojančios gatvės tiesimui, kuri tikrai nėra prioritetinė ir nėra tokia skausminga problema kaip žvyrkeliai mieste, Strateginiame plane 2022–2023 metais numatyta skirti per 1 milijoną 300 tūkst. eurų”, – rašė jis.
    Tačiau procesas nestoja – Savivaldybės administracija jau paskelbė konkursą šiam sumanymui, vadinamam „dubliuojanti Liepojos gatvė – privažiuojamasis kelias nuo Šiltnamių g. iki Klaipėdos gatvės” įgyvendinti per 19 mėnesių. Nors dviratininkai seniai prašė miesto valdžios čia nutiesti dviračių taką, tačiau projekte daugiausia erdvės skiriama automobiliams.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Žvejų gatvėje – kapitalinis remontas
    Klaipėdos savivaldybė informavo, kad darbai prasidės jau šią savaitę ir veikiausiai truks iki gruodžio 15 d. Šioje gatvėje remonto metu eismas bus uždarytas.
    Darbai Žvejų g. prasidės nuo Pasiuntinių g. ir tęsis iki Tiltų g. Tai bus pirmasis jų etapas. Rangos sutartis su Šilutės statybos bendrove „Kavesta“ buvo pasirašyta praėjusių metų gegužės pabaigoje.
    Iš dalies bus pakeista akmeninė Žvejų gatvės danga, bus įrengta lietaus nuotekų sistema ir naujas apšvietimas, šaligatviai bus iškloti nauja granito plytelių danga.
    Žvejų g. kapitalinio remonto sutarties vertė siekia per 940 tūkst. eurų.
    Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...montas-1064932

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    2017-10-26
    Į spąstus patekęs klaipėdietis negalėjo patikėti tuo, kas vyksta: pasiteisinimas – dar keistesnis

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tesnis-3229518
    Šitas atvejis buvo geras - panašiai kaip ta idiotiška gatvės rekonstrukcija Pagėgiuose su stulpais vidury gatvės.

    15 min.lt 2011.11.11
    Seni stulpai vidury renovuotos gatvės: neaišku, kas turėjo bent aptverti
    www.15min.lt/naujiena/aktualu...erti-56-179170

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    Nieko ner amzino kaip susiaurino taip ir isplatins.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Na ką. Bene pirmas važiuojamosios dalies siaurinimas Klaipėdoje?
    Pirmasis buvo... toje pačioje Kretingos gatvėje
    2017-10-26
    Į spąstus patekęs klaipėdietis negalėjo patikėti tuo, kas vyksta: pasiteisinimas – dar keistesnis
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tesnis-3229518

    Stebiuosi, kad saugaus eismo komisija "tik su keliomis nedidelėmis pastabomis" pritarė gatvės siaurinimui. Tobulėjam

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Kaip suprantu bus siaurinama tik gatvės dalis prie mokyklos, bet tai jau yra labai geras postūmis į gerą pusę. Reikia tikėtis, kad tokie siaurinimas prasidės ir kitose gatvėse, pavyzdžiui Debreceno gatvėje.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Laukiant naujos mokyklos – Kretingos gatvės revizija

    Klaipėdos savivaldybės Eismo saugumo komisijai ketvirtadienį pristatyti pasiūlymai dėl eismo saugumo priemonių Kretingos gatvėje, susijusių su naujai statoma mokykla.
    Komisijai ataskaitą apie situaciją šioje gatvėje pateikė VšĮ „Transporto kompetencijų agentūra”. Konstatuota, kad naujajai mokyklai pradėjus veikti, ženkliai pailgės transporto priemonių gaišties laikas.
    Dėl eismo saugumo projektuotojai numato „perteklinio” šios gatvės pločio mažinimus, naikinant po vieną eismo juostą ties sankryžomis. Pasak jų, sumažintas gatvės plotis iki dviejų eismo juostų mažins leistino važiavimo greičio nesilaikymo atvejų kiekį, gerins pėsčiųjų matomumą pėsčiųjų perėjose ir jų prieigose, sumažins persirikiavimų ir skubotų išvažiavimų iš šalutinių gatvių kiekį.

    Teigiama, kad santykinai gali mažėti gatvės pralaidumas transporto eismui, kai pagrindinėje Kretingos gatvės vairuotojai norės atlikti kairiuosius posūkius, tačiau pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų matomumas, sumažės perteklinių persirikiavimų skaičius sankryžose.

    Bus įrengtos trys trišalės iškiliosios sankryžos (Kretingos – Šiltnamių gatvių ir Kretingos – Senvagės gatvių bei ties Kretingos g. 185 pastatu). Visos esamos ir planuojamos naujos pėsčiųjų perėjos taip pat bus iškiliosios, su kryptiniu apšvietimu.

    Teigiama, kad šiandien šioje gatvėje matomumas yra geras, todėl vairuotojai yra linkę nesilaikyti leidžiamo 50 km/val greičio, o esamas greičio matuoklis esą nėra pakankama priemonė užtikrinti tinkamą važiavimo greičio laikymąsi visoje Kretingos gatvėje. Konstatuota, kad trūksta inžinerinių greičio mažinimo ir valdymo priemonių (iškiliųjų kalnelių, gatvės važiuojamosios dalies siaurinimų, važiavimo trajektorijos iškreivinimų).

    2017-2020 m. čia užfiksuoti trys įskaitiniai eismo įvykiai, 4 žmonės buvo sužeisti. Ties statoma mokykla planuojama įrengti trišalę sankryžą, reguliuojama eismo pirmumo ženklais, sankryžoje numatoma įrengti kairiojo posūkio juostą Kretingos gatvėje.

    Komisija visiems šiems pasiūlymams pritarė tik su keliomis nedidelėmis pastabomis.
    Na ką. Bene pirmas važiuojamosios dalies siaurinimas Klaipėdoje?

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Man tai neaišku. Yra daug klausimų: kokie ten bus dviračių takai; ką darys su ten esančiais „gulinčiais policininkais“; kokie bus daromi išvažiavimai iš šalutinių gatvių; kas bus daroma prie Paryžiaus Komunos g. 25 ir 25A, nes ten dabar parkingas išplėstas iki pat gatvės ir nėra jokio šaligatvio; kiek kur kirs medžių; kiek kur jų sodins; ar sodins krūmų; kokio pločio ir dangos šaligatviai ir dviračių takai ir t. t. VT irgi norėčiau, kad atsirastų, bet kažkaip abejoju. Tie, kas atvažiuos VT, turbūt turės tiesiog eiti tuos >500 m nuo Šilutės pl. ar Taikos pr.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.24, 12:17.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

    Komentarai puikiai atskleidžia, kaip klaipėdiečiams rūpi esminiai gatvės tvarkymo klausimai. Reikšmingiausias ir aktualiausias visiems klausimas – gatvės pavadinimo keitimas.
    Tai, kad viskas kaip ir aišku su gatvės rekonstrukcija - gatvė liks tokia pati tik nauja. Tiesa norėčiau, kad dėl futbolo mokyklos ir planuojamo sporto centro ten atsirastu bent kažkoks VT.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Rengiamasi kapitaliai remontuoti Paryžiaus Komuną
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...yziaus-komuna/
    Komentarai puikiai atskleidžia, kaip klaipėdiečiams rūpi esminiai gatvės tvarkymo klausimai. Reikšmingiausias ir aktualiausias visiems klausimas – gatvės pavadinimo keitimas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Rengiamasi kapitaliai remontuoti Paryžiaus Komuną
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...yziaus-komuna/
    Numatoma, kad ji ir po kapitalinio remonto liks C kategorijos, dviejų eismo juostų gatve. Tačiau šaligatviai pasikeis iš esmės, bus nutiesti ir dviračių takai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Klapėdos m. savivaldybė / Diena. lt 2021.12.20
    Klaipėda: atsinaujinanti, jaukesnė ir gražesnė
    Svarbūs pokyčiai eismo organizavimo srityje: užbaigta Tilžės g. nuo Šilutės pl. iki geležinkelio pervažos rekonstrukcija, pertvarkant žiedinę Mokyklos g. ir Šilutės pl. sankryžą, Šilutės plento ruožo nuo Tilžės g. iki geležinkelio pervažos (iki Kauno g.) rekonstrukcija, įsibėgėjo Baltijos pr. estakados statyba.
    Jos metu, siekiant palengvinti vairuotojų, važiuojančių į miestą ir iš jo per šią svarbią transporto arteriją, dalią, nutiestas alternatyvus kelias – Lypkių gatvė.

    Šiemet baigta valstybinės reikšmės kelio – pagrindinės Tauralaukio gatvės – Pajūrio – rekonstrukcija, iš esmės pagerinusi susisiekimo su centrine miesto dalimi sąlygas.
    Vienas naujausių eismo gerinimo projektų – naujos šviesoforinės sankryžos Liepų g. – Jaunystės g. – Arimų g. įrengimas. Sankryža tapo saugesnė visiems eismo dalyviams: ir automobilių vairuotojams, ir pėstiesiems, ir dviratininkams, kurie intensyviai juda palei Liepų gatvę nutiestais takais.

    klaipeda.diena.lt/naujienos/...azesne-1056286
    Jei kartais nuvažiavus į Klaipėdą nereikėtų stovėti kamščiuose ar važinėti per firminius klaipėdietiškus karterių braukytuvus (ypač sutemus), tai pagalvotum, kad Klaipėdoje su gatvių infrastruktūra viskas yra tiesiog puiku.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Rožynas Klaipėdos centre taps mašinų aikštele
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...kstele-1040213
    Šalia J.Karoso muzikos mokyklos ilgus metus praeivius džiuginęs vešlus rožynas iškeltas kitur, nes pritrūko vietos baigiamo renovuoti „Viktorijos“ viešbučio automobilių aikštelei. Esą taip buvo numatyta ir aplinkos sutvarkymo projekte.
    <...>
    Iš pradžių tikėtasi, kad rožes pavyks toje vietoje išsaugoti, bet esą ten yra požeminės elektros komunikacijos ir rožės nebegalėjo likti.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Nevisai į niekur - parvažiuojant nuo Šilutės labai sunku įsukti į LEZ. Kelias tarp Jakų ir Rimkų irgi tragiškos būklės ir labai apkrautas, tai bent dalis šio kelio bus sutvarkyta. Akivaizdu, kad pirma reikėjo padaryti normalią pervažą Lypkių gatvėje. Plungėje tokia kainavo 5.5 mln. eurų. Sudėjus su dabar planuojamais darbais gautųsi 15.5 mln. eurų. Kai Baltijos žiedo rekonstrukcija kainuoja 30.5 mln. eurų.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    2025 m. Lypkių gatvės uždarymo proga galės kirpt juostelę ant naujo viaduko, vedančio į niekur

    Komentuoti:

Working...
X