Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Informacija apie Rasytės g. tęsinio, Klaipėdos m., projekto projektinius pasiūlymus bei viešą svarstymą su visuomene
    Projektuotojas: UAB „Kelprojektas“, I. Kanto g. 25, Kaunas; el p. info@kelprojektas.lt ; tel. (8 37)223186; projekto vadovas Anastasija Potapova, tel. 8 640 18608
    Statytojas: Klaipėdos miesto savivaldybė, Liepų g. 11, Klaipėda; tel. (8 46)396066, el. p. info@klaipeda.lt
    Susipažindinimas su projektiniais pasiūlymais: iki 2020-01-28 adresu Minijos g. 19, Klaipėda, darbo dienomis I-IV nuo 8 val. iki 17 val., V nuo 8 val. iki 16 val.; tel. (8 46)383477, mob. (8640)18608 arba internetinėje svetainėje www.klaipeda.lt Pasiūlymus teikti: iki 2020-01-28 raštu UAB „Kelprojektas“, adresu Minijos g. 19, Klaipėda, arba el. p. anastasija.potapova@kelprojektas.lt

    Viešas susirinkimas įvyks 2020 m. sausio mėn. 28 d. 17.15 val. adresu Liepų g. 11, Klaipėdoje
    https://www.klaipeda.lt/lt/informuoj...visuomene/7414

    Projektiniai pasiūlymai: https://www.klaipeda.lt/data/public/...ulymai-1-4.pdf

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2020.01.21
    Lypkių gatvėje – laikinas kelias: kainuos 1,5 milijono eurų
    Klaipėdos savivaldybė ruošiasi Baltijos prospekto–Šilutės plento sankryžos rekonstrukcijai. Būtent tam ketinama Lypkių gatvėje įrengti laikiną kelią, leisiantį padidinti transporto priemonių
    pralaidumą, kai prasidės sankryžos pertvarkos darbai.
    Kliūčių laikinam kelio įrengimui neliko, kai Klaipėdos miesto savivaldybei po ilgų derybų pavyko gauti akcinės bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ leidimą įrengti laikiną geležinkelio pervažą.
    Šios pervažos įrengimas miestui kainuos apie 600 tūkst. eurų, dar 900 tūkst. eurų reikės 1 km 200 m ilgio laikinajam Lypkių gatvės keliui.

    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...no-euru-949200

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Būsiu susimaišęs. O dėl laikinumo pažiurėsim. Šiaip ten gal ir užtektu 2+1 gatvės nutiesus pietinį aplinkelį ir įrengus tunelį po geležinkelį (būtu galima nukopijuoti Plungės tunelį). Beje butu gerai įrengus pervažą iki Pramonės gatvės pratesti 4 maršrutą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Projektas atrodo gerai ir reikalingas. Deja dėl Baltijos pr.-Šilutės plento žiedo rekonstrukcijos šis projektas nusikels minimum 5 metus į ateitį.
    Tai tas laikinas (pažiūrėsim koks jis laikinas bus) projektas ir daromas, kad kuo mažiau paralyžiuoti eismą mieste.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Projektas atrodo gerai ir reikalingas. Deja dėl Baltijos pr.-Šilutės plento žiedo rekonstrukcijos šis projektas nusikels minimum 5 metus į ateitį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dabar naujos gatvės projektas nuo Klaipėdos LEZ iki Šilutės pl.- Statybininkų g. sankryžos kur kas kuklesnis


    Neaišku, apie kurio viaduko atisakymą rašoma - Nuo Baltijos prospekto ar nuo Statybininkų gatvės į LEZ

    Vakarų ekspresas 2019.10.26
    Artėjant Baltijos prospekto Klaipėdoje rekonstrukcijos pradžiai paskelbta: viaduko kol kas nebus
    „Lietuvos geležinkeliai“ leido įrengti laikiną kelią per Lypkių gatvę ir Statybininkų prospektą. Dabar ruošiamas techninis projektas, kad būtų suprojektuota laikinoji pervaža.
    G. Neniškio teigimu, kol kas atsisakyta viaduko idėjos, nes artimiausius keletą metų jam bus sunku rasti lėšų – jis gali kainuoti apie 26 mln. eurų. Vietoje to bus padarytas laikinas kelias su dviračių taku, kad būtų užtikrintas bent šioks toks pralaidumas.

    https://www.alfa.lt/straipsnis/50404...-kol-kas-nebus
    UAB "Kelprojektas" 2019.10 . projektiniai pasiūlymai
    Labai keista, kad bus sukurta nauja gatvė tiesiai, o kai bus baigti darbai Baltijos prospekte, laikina pervaža vėl bus uždaryta.








    Brėžiniai. Numatomas 2*1 juostų 7 m pločio kelias su pėsčiųjų-dviračių taku


    Pervaža

    https://www.klaipeda.lt/data/public/...siulymai-1.pdf

    Kol kas nepavyko surasti informacijos apie šio projekto vykdymą ar pirkimus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkada buvusi proejkto vizija

    Klaipėdos m. savivaldybė. Informavimas apie projektą
    Statybininkų prospekto tęsinio tiesimas nuo Šilutės pl. per LEZ teritoriją iki 141 kelio:
    II etapas – Lypkių gatvės tiesimas nuo Šilutės pl. ir Statybininkų pr. sankryžos iki Lypkių ir Kretainio gatvių sankryžos
    Projektuotojas UAB "Plentprojektas"
    2018.01.24
    https://www.klaipeda.lt/lt/informuoj...asiulymai/3706


    UAB "Plentprojektas" priešprojektiniai pasiūlymai 2018.01







    Sankryža su Šilutės plentu


    Pervaža


    Didesnis vaizdas


    Sankryža su Keetainio gatve LEZ teritorijoje




    https://www.klaipeda.lt/data/public/...._klaipeda.pdf

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Herkaus Manto gatvės viadukams – 40
    https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...-viadukams-40/
    Šeštadienį sukanka lygiai 40 metų, kai valstybinė komisija leido naudoti naujus geležinkelio ir automobilio viadukus virš Herkaus Manto gatvės.

    Paskutinis Klaipėdos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis iš dalies finansuojamo „Atviros Klaipėdos” projekto „Klaipėda: unikali urbanistinė istorija“ rašinys skirtas būtent šiam labai svarbiu miestui buvusiam, tačiau iki realybės daugiau nei du dešimtmečius keliavusiam objektui.
    Labai įdomus straipsnis su dar nematytomis nuotraukomis.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    V. Grubliauskas: sudėtingos sankryžos rekonstrukcija bus didelis iššūkis miestui
    ...Baltijos pr., Šilutės ir Vilniaus pl. sankryžos rekonstrukcijos projektas jau baigiamas, tad planuojame, kad gruodį galėsime pradėti viešųjų pirkimų procedūras darbus vykdysiančiam rangovui parinkti, o darbai sankryžoje, realu, kad prasidės artėjančių metų vasarą...

    ...Didžiausias iššūkis kalbant apie transporto srautų suvaldymą – pačios žiedinės sankryžos [Jakų] pertvarkymas, kurį planuojame jau 2021-aisiais, tačiau tikimės, kad iki to laiko turėsime papildomą jungtį su keliu Klaipėda–Šilutė. Išvažiuoti į šį kelią bus galima iš Statybininkų prospekto per LEZ teritoriją, kur bus įrengta laikina geležinkelio pervaža...

    ...Tilžės gatvės rekonstrukcija gali būti atnaujinta dar šį mėnesį – sutartis su rangovu jau pasirašyta...

    ...Kitos svarbios miesto susisiekimo sistemos arterijos – Joniškės gatvės rekonstrukcija jau vyksta, projektas apima ir Šienpjovių gatvelės rekonstravimą, ties šia vieta dabar ir dirba kelininkai. Pabaigus darbus čia, bus keliamasi į pačią Joniškės gatvę, tada transportas galės judėti per Šienpjovių gatvelę arba Jaunystės gatvę. Vėliau bus rekonstruojama ir Joniškės bei Liepų g. sankryža, sieksime, kad čia darbai būtų atlikti iki kitų metų rugsėjo 1 d.

    Artėjančiais metais numatoma ir Pajūrio gatvės rekonstrukcija. Darbų pradžia planuojama pavasarį, o trukmė – apie pusantrų metų, tačiau ir čia sieksime, kad didžioji darbų dalis būtų atlikta iki pradedant rekonstruoti Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinę sankryžą...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/klaip...miestui-937820

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Sudėtingoje Klaipėdos sankryžoje užvirs darbai, meras tikisi adekvačios injekcijos
    Sėkmingai kirtę Jakų žiedą, rekonstruotą prieš kone dešimt metų, uostamiesčio vairuotojai ir svečiai keiksnoja kitą pakeliui į uostamiestį jų laukiantį žiedą ties Šilutės plentu. Nuolat užsikimšęs žiedas yra tikras iššūkis vairuotojams. Jau kitąmet turėtų prasidėti šios sankryžos rekonstrukcija. Miesto taryba ketvirtadienį pritarė Klaipėdos savivaldybės ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos bendradarbiavimo sutarties projektui. Skaičiuojama, jog iš kelių etapų susidedančiai rekonstrukcijai prireiks 36 mln. eurų...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na ir bortai perėjoje, aišku, nėra nuleisti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nelabai supratau tų ženklų. Perėjos kažkur iš žvyro krūvos į krūmus ir į tvorą už jų. Dviračių tako ženklas priešais pastato sieną ir tvorą. WTF?
    Spėju norėjo padaryt kažką panašaus kaip išilginė perėja, bet geriau tada gyvenamosios zonos ženklą tegul uždeda toj trumpoj atkarpoj. Tas dviračių ženklas, spėju, reiškia, kad pirmumo ženklas dviračiams negalioja, nes ir taip prasilenkti įmanoma

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Šiemet sutvarkyta Garažų g.
    Nelabai supratau tų ženklų. Perėjos kažkur iš žvyro krūvos į krūmus ir į tvorą už jų. Dviračių tako ženklas priešais pastato sieną ir tvorą. WTF?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Šiemet sutvarkyta Garažų g.
    Neblogai, tik keletą ženklų reik nuimti (aišku, ne tą pirmumą rodantį ženklą) ir nuvalyti kelią.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.12, 13:47.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Šiemet sutvarkyta Garažų g.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Dėl senamiesčio grindinio – galvosūkiai
    Neįgaliesiems ir tėvams, stumiantiems vežimėlius, sunkiai įveikiamos Klaipėdos senamiesčio gatvės taps patogesnės. Tiesa, kol kas šis klausimas sprendžiamas tik kalbų ir svarstymų lygmeniu...

    ...Kaip teigė projektą rengiančios bendrovės "Projektai ir Co" atstovas Gedas Janulis, norima kuo daugiau vietos palikti pėstiesiems, įrengti granitines plokštes saugiu paviršiumi. Pastarosios – patogios tiek bėgikams, tiek žmonėms, turintiems negalią.

    "Iš esmės visose gatvėse siauriname važiuojamąją dalį", – akcentavo projektų vadovas.

    Žmonės domėjosi, ar būtų galima suvienodinti gatvių ir šaligatvių aukštį.

    Juolab kad uostamiesčio valdininkai vis kalba apie "darnų judumą", kurio esmė – užtikrinti patrauklią susisiekimo infrastruktūrą dviratininkams, pėstiesiems, ekologiško transporto vairuotojams.

    Pasak G.Janulio, jei gatvė susilygintų su taku, nukentėtų saugumas, nes ir dabar, esant 10–15 cm bortams, automobiliai ant jų važiuoja...

    ...Siūlymui suvienodinti gatves su šaligatviais pritarė ir Kultūros paveldo departamento Klaipėdos skyriaus vedėja Audronė Puzonienė.

    "Mes tam neprieštarautume. Žinoma, vizualinėmis priemonėmis ir skirtingomis medžiagomis atskiriant tas dangas. Kad būtų patogu ir vaikščioti, ir žiopsoti, kad nekiltų pavojus užkliūti už nelygaus paviršiaus", – pridėjo vedėja...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/klaip...osukiai-915662

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Tilžės gatvės rekonstrukciją aptemdė nežinia
    Tilžės gatvės rekonstrukcija tapo tikru galvos skausmu tiek klaipėdiečiams, tiek ir miesto valdžiai. Rangos darbus atliekanti bendrovė gerokai prasilenkia su terminais, o darbų pabaigos ir su žiburiu nematyti.

    Žmonės baiminasi, jog išrausta miesto arterija dar ilgai bjauros miestą ir ribos automobilių eismą.

    Projektu buvo numatyta rekonstruoti gatvę ir inžinerinius tinklus, įrengti apšvietimą, nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takus, pertvarkyti žiedinę Mokyklos gatvės ir Šilutės plento sankryžą į šviesoforinę.

    Pagal pasirašytą sutartį, šie darbai turėtų būti įvykdyti iki kitų metų balandžio...

    ..."Pažadėta, kad Tilžės gatvė netrukus bus pradėta asfaltuoti. Išklausėme rangovų poziciją, tarėmės, kaip paspartinti darbus, taip pat kalbėjome apie galimybę Šilutės plente pašalinti apylanką. Rangovui buvo pasiūlyta įvertinti savo pajėgumą ir, esant būtinybei, ieškoti subrangovų, kurie išasfaltuotų Tilžės gatvę", – po susitikimo kalbėjo mero pavaduotojas...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/klaip...nezinia-914422

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Video apie šiemet numatomų gatvių remontą
    Ruošiamasi pavasariniam gatvių remontui

    https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...tviu-remontui/

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    NEleiskit jiems daryti jokiu pozeminiu praejimu! Vilniuje ta pati situacija - utopinese vizualizacijose paisomi zmogiski nusileidimai, o realybeje atsiranda liftai. Kurie aisku dazniau neveikia nei veikia. 10 pereju su liftais prieziura i mietus vien liftu kainavo 200k euru. Tiesiog kad jie veiktu. Tai totalus nonsensas.

    Bus toks nostabusis ziedas kaip cia: https://www.google.com/maps/@54.6689.../data=!3m1!1e3 Skirtumas tik kad sitas ziedas darytas sovietmeciu, o pas jus nori toki pat daryti dabar.
    Kur sutemus nei vienas sveiko proto zmogus i tuos apmyztus vamzdzius savo noru nelis. Pamatyti pesciaji cia apskritai retenybe. Tokios vietos padaro istisas miesto dalis psichologiskai neprieinamomis be automobilio.
    Kita vertus, kur eit per Gerosios vilties žiedą? Nėra traukos objektų - nėra ir žmonių.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Bus toks nostabusis ziedas kaip cia: https://www.google.com/maps/@54.6689.../data=!3m1!1e3 Skirtumas tik kad sitas ziedas darytas sovietmeciu, o pas jus nori toki pat daryti dabar.
    Kur sutemus nei vienas sveiko proto zmogus i tuos apmyztus vamzdzius savo noru nelis. Pamatyti pesciaji cia apskritai retenybe. Tokios vietos padaro istisas miesto dalis psichologiskai neprieinamomis be automobilio.
    Yra ir pas mus toks žiedas, gaudykle vadinamas. https://goo.gl/maps/oz9X14U82VF2 Kai sutvarkė apšvietimą, nuardė ištrupėjusias plyteles ir išbetonavo "lovius" dviračiams užsistumti, tuneliai tapo visai pakenčiami. Jei dar bent dviejose pusėse nugriautų laiptus, kaip pvz. https://goo.gl/maps/XS3K3xYg3PA2, praėjimas pėstiesiems ir dviratininkams būtų tobulas. Vietos tam yra.

    O kalbant apie planuojamą Šilutės pl. žiedą, tai arba nemoku skaityti brėžinių, arba tikrai norint pereiti į kitą gatvės pusę teks du kartus leistis laiptais žemyn ir du kartus lipti aukštyn. Arba 4 kartus važiuoti liftu (žr. išilginį pjūvį).
    Paskutinis taisė Briedis; 2018.12.18, 14:26.

    Komentuoti:

Working...
X