Vaizdas į Merkio gatvę nuo sankryžos su "salotine" gatvele link Minijos gatvės. Namas tolumoje (už Minijos g.) greit bus nugriautas dėl Keleivių ir krovinių terminalo statybos.
Eimantai, nelabai supratau kuris tas "namas tolumoj"
"Žalioji" gatvelė ir arenos stovėjimo aikštelė. Vaizdas nuo "salotinės" link "rudosios gatvelės
Vaizdas į Merkio gatvę nuo sankryžos su "salotine" gatvele link Minijos gatvės. Namas tolumoje (už Minijos g.) greit bus nugriautas dėl Keleivių ir krovinių terminalo statybos.
Merkio g (turbūt ir tesinys iki "rudosios" gatvelės tokiu pavadinimu bus), dešinėje matosi Tekintojų gatvelė.
Tekintojų gatvelė tarp Merkio gatvių ir Baltijos prospekto.
"Mėlynoji" gatvelė tarp Dubysos gatvės ir "žaliosios" gatvelės
"Rudoji" gatvelė tarp Dubysos gatvės ir Baltijos prspekto
"Geltonoji gatvelė tarp "rudosios" ir Taikos prospekto
Iškirsti šabakštynai ir užversta pelkėta vieta.
Tarp "mėlynosios" ir "salotinės" gatvelių sklypas su neišvaizdžiomis įvairių automobilių saugojimo ir pardavimo aikštelėmis.
Žydrai užbrūkšniuotos stovėjimo aikštelės.
Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 21:30.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
Klaipėdoje parengtas daugiau kaip 30 hektarų teritorijos perdavimo uosto veiklai planas, pagal kurį miesto centrinėje dalyje numatyti dar neregėto masto transporto infrastruktūros darbai, rašo „Lietuvos žinios”.
Uostas jau ne pirmą kartą bus didinamas rezervinių teritorijų plotais, bet pirmą kartą - visų institucijų sutartinai palaimintu buldozeriniu principu.
Naujos geografinės ribos pasiglemš dalį Nemuno gatvės su namais, moksleivių technikos namus, darželį, pareikalaus viso kvartalo nuo Baltijos prospekto pabaigos iki Senosios Smiltelės gatvės rekonstrukcijos ir beveik hektaro privačios žemės, kuri bus perimta valstybės poreikiams. Atsiras naujos gatvės ir estakados virš geležinkelio trasų.
Pagrindinis šio detaliojo plano derintojų argumentas tas, kad rajonas visą laiką buvo pramoninis ir iki šiol mažiausiai ekonomiškai naudingas. Pažymima, kad perdavus jį uosto reikmėms ateis investicijos, padaugės darbo vietų. Esą infrastruktūros permainos bus stimulas porai dešimčių greta įsikūrusių įmonių plėtoti logistikos veiklą - jos statys sandėlius ir dar labiau suartės su jūros pramone. To nesugebančios privalės užleisti vietą kitoms - su jomis bus nutrauktos žemės nuomos sutartys.
Mažesnio investicinio masto darbus numatoma atlikti iki 2015 metų, brangesnius, pavyzdžiui, nutiesti kelių estakadas, - kiek vėliau.
Kelis dešimtmečius chaotiškai statyto tarybinių laikų Žvejybos uosto pramonės komplekso greitai neliks nė pėdsako. Šiuo metu griaunamas žuvų konservų fabriko cechas, kurį bendrovė "Klaipėdos Smeltė" su savininku išmainė į sklypą buvusios taros įmonės "Progresas" teritorijoje, įtrauktoje į naujas uosto ribas. Čia kursis logistikos centras, prie kurio privalės derintis keliolika gretimų įmonių.
2011-06-22, 05:00 Kelias į Klaipėdos pajūrį – per tvoras Kliūtis: prie įprasto tako jūros link, kuriuo buvo vaikščiojama dešimtmečius, šiuo metu atėję žmonės atsiremia į tvorą.
Klaipėdiečiai jau penkerius metus eidami jūros link trumpesniu keliu yra priversti landžioti pro tvoras ir įveikti geležinkelio bėgius, ant kurių kiekvieną akimirką gali įvykti nelaimė. Tokios situacijos kaltininkė – Klaipėdos valdžia, kuri demonstravo, jog siekia priversti uostą pastatyti tiltą per geležinkelį, tačiau pati išties nesugebėjo tinkamai panaudoti uosto siūlomų pinigų.
Klaipėdos naujojo turgaus vadovai dar pernai rudenį nusprendė pagelbėti automobilių aikštelių stokojančiam miestui. Šalia paviljono planuojama pastatyti daugiaaukštį garažą, kuriuo galėtų naudotis tiek į turgų atvažiuojantys žmonės, tiek aplinkinių namų gyventojai.
Klaipėdos naujosios turgavietės vadovybei kilo idėja palengvinti gyvenimą ratuotiems aplinkinių namų gyventojams - šalia naujo paviljono ketinama pastatyti daugiaaukštį garažą, kuriuo galėtų naudotis ne tik į turgų atvažiuojantys žmonės. Šią idėją palaiko ir miesto meras.
Dubysos gatvės atkarpos nuo Minijos gatvės iki taikos prospekto rekonstrukcija. Gatvė nuo dvejų eismo juostų bus išplatinta iki keturių, taip pat sutvarkyti ir įrengti šaligatviai (iš pietinės pusės jo visai nebuvo).
Sankryžą su Minijos gatve jau kelis mėnesius kasinėja vangiai (o galėtų padaryti ir pašalinti dulkių šaltinį, bei tęsti pačios gatvės rekonstrukciją, bet kam tai rūpi).
Beje čia bus dar vienas šviesoforas, kad neprarasti šviesoforų ir įsmegusių šulinių dangčių karalystės satuso.
Nuo Minijos gatvės
Nukasta senoji danga
Arenos infrastruktūros darbai
Toliau
Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 14:41.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
pagaliau prasidėjo ilgai laukta perkėlos gatvės rekonstrukcija. Kadangi, tai vienintelė į klaipėdos konteinerių, bei malkų įlankos terminalus vedanti gatvė, todėl šita rekonstrukcija buvo labai reikalinga. Pradžiai šioks toks rekonstruojamo ruožo pavaizdavimas žemėlapyje, geresniam orientavimuisi.
2010 09 25
Fotografuota nuo Klaipėdos konteinerių terminalo link Jūrininkų prospekto.
Už nugaros terminalas
Darbavosi šeštadienį
Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 14:31.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
Puiku. Bus sutvarkyta, ko gero labiausiai susidėvėjusi magistralinė gatvė Klaipėdoje. Šaunu, kad bus sutvarkytas ir pėsčiųjų takas. Nes dabartinė jo būklė apgailėtina. Medžių šaknų iškilnotas asfaltas, bei didžiuliai jo plyšiai.
Komentuoti: