Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nelabai supratau tų ženklų. Perėjos kažkur iš žvyro krūvos į krūmus ir į tvorą už jų. Dviračių tako ženklas priešais pastato sieną ir tvorą. WTF?
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąŠiemet sutvarkyta Garažų g.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąŠiemet sutvarkyta Garažų g.Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.12, 12:47.
Komentuoti:
-
Dėl senamiesčio grindinio – galvosūkiai
Neįgaliesiems ir tėvams, stumiantiems vežimėlius, sunkiai įveikiamos Klaipėdos senamiesčio gatvės taps patogesnės. Tiesa, kol kas šis klausimas sprendžiamas tik kalbų ir svarstymų lygmeniu...
...Kaip teigė projektą rengiančios bendrovės "Projektai ir Co" atstovas Gedas Janulis, norima kuo daugiau vietos palikti pėstiesiems, įrengti granitines plokštes saugiu paviršiumi. Pastarosios – patogios tiek bėgikams, tiek žmonėms, turintiems negalią.
"Iš esmės visose gatvėse siauriname važiuojamąją dalį", – akcentavo projektų vadovas.
Žmonės domėjosi, ar būtų galima suvienodinti gatvių ir šaligatvių aukštį.
Juolab kad uostamiesčio valdininkai vis kalba apie "darnų judumą", kurio esmė – užtikrinti patrauklią susisiekimo infrastruktūrą dviratininkams, pėstiesiems, ekologiško transporto vairuotojams.
Pasak G.Janulio, jei gatvė susilygintų su taku, nukentėtų saugumas, nes ir dabar, esant 10–15 cm bortams, automobiliai ant jų važiuoja...
...Siūlymui suvienodinti gatves su šaligatviais pritarė ir Kultūros paveldo departamento Klaipėdos skyriaus vedėja Audronė Puzonienė.
"Mes tam neprieštarautume. Žinoma, vizualinėmis priemonėmis ir skirtingomis medžiagomis atskiriant tas dangas. Kad būtų patogu ir vaikščioti, ir žiopsoti, kad nekiltų pavojus užkliūti už nelygaus paviršiaus", – pridėjo vedėja...
Komentuoti:
-
Tilžės gatvės rekonstrukciją aptemdė nežinia
Tilžės gatvės rekonstrukcija tapo tikru galvos skausmu tiek klaipėdiečiams, tiek ir miesto valdžiai. Rangos darbus atliekanti bendrovė gerokai prasilenkia su terminais, o darbų pabaigos ir su žiburiu nematyti.
Žmonės baiminasi, jog išrausta miesto arterija dar ilgai bjauros miestą ir ribos automobilių eismą.
Projektu buvo numatyta rekonstruoti gatvę ir inžinerinius tinklus, įrengti apšvietimą, nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takus, pertvarkyti žiedinę Mokyklos gatvės ir Šilutės plento sankryžą į šviesoforinę.
Pagal pasirašytą sutartį, šie darbai turėtų būti įvykdyti iki kitų metų balandžio...
..."Pažadėta, kad Tilžės gatvė netrukus bus pradėta asfaltuoti. Išklausėme rangovų poziciją, tarėmės, kaip paspartinti darbus, taip pat kalbėjome apie galimybę Šilutės plente pašalinti apylanką. Rangovui buvo pasiūlyta įvertinti savo pajėgumą ir, esant būtinybei, ieškoti subrangovų, kurie išasfaltuotų Tilžės gatvę", – po susitikimo kalbėjo mero pavaduotojas...
Komentuoti:
-
Video apie šiemet numatomų gatvių remontą
Ruošiamasi pavasariniam gatvių remontui
https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...tviu-remontui/
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąNEleiskit jiems daryti jokiu pozeminiu praejimu! Vilniuje ta pati situacija - utopinese vizualizacijose paisomi zmogiski nusileidimai, o realybeje atsiranda liftai. Kurie aisku dazniau neveikia nei veikia. 10 pereju su liftais prieziura i mietus vien liftu kainavo 200k euru. Tiesiog kad jie veiktu. Tai totalus nonsensas.
Bus toks nostabusis ziedas kaip cia: https://www.google.com/maps/@54.6689.../data=!3m1!1e3 Skirtumas tik kad sitas ziedas darytas sovietmeciu, o pas jus nori toki pat daryti dabar.
Kur sutemus nei vienas sveiko proto zmogus i tuos apmyztus vamzdzius savo noru nelis. Pamatyti pesciaji cia apskritai retenybe. Tokios vietos padaro istisas miesto dalis psichologiskai neprieinamomis be automobilio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąBus toks nostabusis ziedas kaip cia: https://www.google.com/maps/@54.6689.../data=!3m1!1e3 Skirtumas tik kad sitas ziedas darytas sovietmeciu, o pas jus nori toki pat daryti dabar.
Kur sutemus nei vienas sveiko proto zmogus i tuos apmyztus vamzdzius savo noru nelis. Pamatyti pesciaji cia apskritai retenybe. Tokios vietos padaro istisas miesto dalis psichologiskai neprieinamomis be automobilio.
O kalbant apie planuojamą Šilutės pl. žiedą, tai arba nemoku skaityti brėžinių, arba tikrai norint pereiti į kitą gatvės pusę teks du kartus leistis laiptais žemyn ir du kartus lipti aukštyn. Arba 4 kartus važiuoti liftu (žr. išilginį pjūvį).
Paskutinis taisė Briedis; 2018.12.18, 13:26.
Komentuoti:
-
NEleiskit jiems daryti jokiu pozeminiu praejimu! Vilniuje ta pati situacija - utopinese vizualizacijose paisomi zmogiski nusileidimai, o realybeje atsiranda liftai. Kurie aisku dazniau neveikia nei veikia. 10 pereju su liftais prieziura i mietus vien liftu kainavo 200k euru. Tiesiog kad jie veiktu. Tai totalus nonsensas.
Bus toks nostabusis ziedas kaip cia: https://www.google.com/maps/@54.6689.../data=!3m1!1e3 Skirtumas tik kad sitas ziedas darytas sovietmeciu, o pas jus nori toki pat daryti dabar.
Kur sutemus nei vienas sveiko proto zmogus i tuos apmyztus vamzdzius savo noru nelis. Pamatyti pesciaji cia apskritai retenybe. Tokios vietos padaro istisas miesto dalis psichologiskai neprieinamomis be automobilio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDėl platinamos gatvės, tai OK, manau. VT berods galės sklandžiau vešti. Dėl požeminių tai sutinku. Bent jau laiptų nedarytų.
Žiedo vizualizacijose jokių liftų ir laiptų nebuvo pavaizduota, tik nuovažos, kurios patogios tiek neįgaliesiems, tiek dviratininkams, tiek pensininkams, tiek visiems kitiems. Dabar jau kalbama apie laiptus ir liftus...
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPasiūlė receptą svarbiai sankryžai
https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...iai-sankryzai/
Nenumatytos kliūtys brangina estakadą
https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...gina-estakada/
Darnus judumas - platinamos sankryžos, statomos sovietinės požeminės perėjos pėstiesiems.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pasiūlė receptą svarbiai sankryžai
https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...iai-sankryzai/
Tad KTTI siūlo įrengti atlanką nuo P. Lideikio gatvės, kuria galėtų važiuoti į Herkaus Manto gatvę norintis patekti transportas. Dėl jos reikėtų griauti dabar netoli sankryžos stovintį dviaukštį pastatą Herkaus Manto g. 83. Tačiau tai, anot Savivaldybės specialistų, problemų nesudarytų, nes jis priklauso miestui.
Kad tokia atlanka tinkamai funkcionuotų, anot B. Urbelio, dar reikia įrengti ir apie 100-150 metrų ilgio greitėjimo juostą Herkaus Manto gatvėje. Jai žemės užtektų. Taip pat visose gatvėse ties sankryža reikėtų įrengti papildomas juostas bei naujus, kitokiais ciklais veikiančius šviesoforus.
https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...gina-estakada/
Pėsčiųjų susisiekimui numatytos keturios požeminės pėsčiųjų perėjos po Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedo važiuojamąja dalimi. Perėjų laikančios konstrukcijos–gelžbetoninės. Patekimui į požemines perėjas numatyti laiptai ir vertikalūs keltuvai žmonėms su negalia išorinėje žiedo dalyje bei pandusai vidinėje žiedo dalyje.
Komentuoti:
-
Šimtametis medis paaukotas ant sankryžos kryžiaus
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ziaus-1665260/
Trečiadienį nupjautas žinomiausias Klaipėdos medis - guoba, augusi viduryje Sendvario žiedo. Šimtametis senolis, buvusio Sendvario dvaro parko palikuonis, bene vienintelis medis Lietuvoje, augęs žiedinėje sankryžoje, paaukotas dėl geresnio ratuotųjų susisiekimo. Žiedinė sankryža rekonstruojama į paprastą kryžinę, reguliuojamą šviesoforais.
Medį pjovę darbininkai pasiguodė, jog ir jiems širdį sopa dėl senosios guobos, kuri, pasirodo buvo visiškai sveika. Į medį buvo įkelti keturi inkilai. Tad pavasarį į juos sugrįžę paukščiai bus priversti ieškoti naujų namų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Klaipėdoje pertvarkys dar vieną sankryžą
Šilutės plento ruožo nuo Paryžiaus Komunos gatvės iki geležinkelio pervažos laukia rekonstrukcija. Pertvarkyta bus ir šios, vienos iš pagrindinių miesto arterijų, sankryža su Kauno gatve...
Komentuoti:
-
„Neatlaikė“ ir Pušyno gatvės asfaltas
Pastaruoju metu įvairiose Klaipėdos miesto vietose viena po kitos atsiverinėja smegduobės. Prieš porą dienų asfaltas įtrūko ir Pušyno gatvėje...
Komentuoti:
-
Problemiškoji sankryža: ar nenuplauks žadami pinigai?
https://www.atviraklaipeda.lt/2018/0...za-pinigu-bus/
Komentuoti:
-
Diena.lt 2018.06.13
Klaipėdos planuose – naujos gatvės tiesimas
Klaipėdoje žadama tiesti naują gatvę. Tam privačios žemės sklypus reikės paimti visuomenės poreikiams. Miesto tarybos bus prašoma leidimo pradėti procedūras. (...)Praėjusių metų sausį buvo patvirtintas teritorijos tarp Tilžės gatvės geležinkelio, Klemiškės gatvės ir vadinamojo Palangos plento detalusis planas. Pagal jį tarp Tilžės ir Klemiškės gatvės numatyta tiesti C1 kategorijos gatvę. Ši buvo numatyta miesto bendrojo plano sprendiniuose
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...a-gatve-868166
Teritorijos tarp Tilžės gatvės, geležinkelio, Klemiškės gatvės ir kelio A13, Klaipėdoje, detalusis planas
Žemėlapis iš www.mapy.cz
Teritorijos tarp Tilžės gatvės, geležinkelio, Klemiškės gatvės ir kelio A13, Klaipėdoje, detalusis planas
https://www.klaipeda.lt/lt/teritorij...is-planas/2617
Sprendiniai
Planuojamoje teritorijoje formuojami sklypai gatvių koridoriams (3 pav.):
• apie 1,0 km ilgio Klaipėdos miesto bendrojo plano sprendiniuose numatytai B2 kategorijos gatvei t.y. Kauno g. tęsinio atkarpai. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 50 m; keturios eismo juostos su skiriamąja juosta; vienos eismo juostos plotis – 3,25 m. \
B2 kategorijos gatvės atkarpoje planuojamos 3 sankryžos. Tikslus sankryžų išdėstymas turi būti numatytas techninio projekto rengimo metu
- Sankryžos su Barškių gatve (Nr. 1) tipo parinkimas ir tikslus jos išdėstymas bus sprendžiamas techninio projekto rengimo metu, paliekant žemės plotą perspektyvoje įrengiant žiedinę sankryžą.
- Sankryža su planuojama C1 kategorijos gatve (sankryža Nr. 2) bus valdoma šviesoforais.
Sankryža su kelio A13 dubliu (sankryža Nr. 3) numatoma žiedinė sankryža.
• apie 1,6 km ilgio Klaipėdos miesto bendrojo plano sprendiniuose numatytai C1 kategorijos gatvei, jungiančiai Klemiškės gatvę su Tilžės gatve (rajoniniu keliu Nr. 2215). Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 40 m; keturios eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,5 m;
• apie 1,1 km D1 kategorijos gatvės įrengimui, atkarpai nuo C1 kategorijos iki B2 kategorijos gatvės žiedo (kelio A13 dublis). Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 18-30 m; keturios eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m;
• apie 0,54 km D1 kategorijos gatvės įrengimui, atkarpai nuo B2 kategorijos gatvės žiedo iki pietinėje dalyje esančios nuovažos į kelią A13. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 24-30 m; dvi eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m;
• apie 0,86 km ilgio Barškių (D1 kategorijos) gatvės įrengimui/rekonstravimui. Gatvė jungia Klemiškės gatvę su numatoma B2 kategorijos gatve. Atstumas tarp raudonųjų linijų – 15 m; dviejų eismo juostų; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m;
• apie 2,3 km D1-2 kategorijos gatvių įrengimui. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 12-15 m; dviejų eismo juostų; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m.
• apie 0,5 km ilgio Klaipėdos miesto bendrojo plano sprendiniuose numatytai C2 kategorijos gatvei, einančiai nuo Tilžės gatvės (rajoninio kelio Nr. 2215) šalia geležinkelio. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 20 m; dvi eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m).
https://www.klaipeda.lt/data/wfiles/file27995.pdf
Komentuoti:
-
Dėl Švyturio gatvės tęsinio – diskusijos
Miesto valdžia neatsisako idėjos ateityje tiesti Švyturio gatvės tęsinį. Manoma, kad ši arterija pagerintų susisiekimą Klaipėdoje, padėtų išvengti transporto spūsčių...
Komentuoti:
Komentuoti: