Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • c2h5oh
    replied
    Parašė Deus Rodyti pranešimą

    Aš panaudojau vokiečių standartą, kuriame, jie naudoja pvz. Warschau, o ne Warszawa, ir taipogi, nenaudoja Warschau / Warszawa tuo pačiu metu, kas padėda ženklui būti paprastam ir neprikištam su dublikuota informacija. Galima naudoti ir lenkų standartą, kuriame jie jau rašo ne kaimus, kaip Budzisko prie pasieno, bet miestus, su originaliais pavadimas, kaip Vilnius, o ne Wilno. Mūsų lietuviški pavadinimai užsienio miestams yra gan panašus į originalius pavadinimus, todėl, aš nemanau kad vien lietuviški arba originalus pavadinimai būtu problema užsienio arba Lietuvos vairuotojams. Jeigu mūsų kalba būtų kaip graikų, kuriame naudojamas ne lotynų šriftas, tai būtų visiškai kitas reikalas.

    Taipogi, panaudojant vokiečių arba lenkų sistemą + mažasias raides, mažiau skardos yra panaudojama ženklui, nes ženklę nėra dublikuojama informacija/pavadinmai dukart, kas yra pigiau ir daugiau patiktu valstybei, nes tai duotu geresnius resultatus (pagerintų ženklinimo standartus)), ir švaresnį dizainą, su mažesnę kaina.
    Kelyje A12 tikrai ant ženklų esu matęs ir "Warszawa" (nuotraukos, deja, neturiu).

    Bet kokiu atveju, šiuose žymėjimuose svarbiausia tikslumas ir greitas suvokimas - todėl nerašyti užsienio valstybės miesto pavadinimo originalo kalba yra paprasčiausias chuliganizmas vairuotojų atžvilgiu.


    Komentuoti:


  • Deus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kodėl tik Karaliaučius, o ne Kaliningrad/Karaliaučius? Šiaip esu patenkintas dabartine tvarka žymėjimui užsienio miestams: aišku ir užsieniečiui, ir vietiniui Kad išlaikyti tą patį dizainą, nelietuviškas pavadinimas Kaliningrad galėtų prasidėti iš naujos eilutės, o RU būtų žymimas šalia abejų eilučių Karaliaučius ir Kaliningrad.
    Aš panaudojau vokiečių standartą, kuriame, jie naudoja pvz. Warschau, o ne Warszawa, ir taipogi, nenaudoja Warschau / Warszawa tuo pačiu metu, kas padėda ženklui būti paprastam ir neprikištam su dublikuota informacija. Galima naudoti ir lenkų standartą, kuriame jie jau rašo ne kaimus, kaip Budzisko prie pasieno, bet miestus, su originaliais pavadimas, kaip Vilnius, o ne Wilno. Mūsų lietuviški pavadinimai užsienio miestams yra gan panašus į originalius pavadinimus, todėl, aš nemanau kad vien lietuviški arba originalus pavadinimai būtu problema užsienio arba Lietuvos vairuotojams. Jeigu mūsų kalba būtų kaip graikų, kuriame naudojamas ne lotynų šriftas, tai būtų visiškai kitas reikalas.

    Taipogi, panaudojant vokiečių arba lenkų sistemą + mažasias raides, mažiau skardos yra panaudojama ženklui, nes ženklę nėra dublikuojama informacija/pavadinmai dukart, kas yra pigiau ir daugiau patiktu valstybei, nes tai duotu geresnius resultatus (pagerintų ženklinimo standartus)), ir švaresnį dizainą, su mažesnę kaina.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kodėl tik Karaliaučius, o ne Kaliningrad/Karaliaučius? Šiaip esu patenkintas dabartine tvarka žymėjimui užsienio miestams: aišku ir užsieniečiui, ir vietiniui Kad išlaikyti tą patį dizainą, nelietuviškas pavadinimas Kaliningrad galėtų prasidėti iš naujos eilutės, o RU būtų žymimas šalia abejų eilučių Karaliaučius ir Kaliningrad.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.18, 00:09.

    Komentuoti:


  • Deus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Matau pateikėte Lenkijos "eksperimentinio" standarto įtakotą dėstymo variantą

    Virš žodžio "Kryžkalnis" esantis simbolis taip pat turėtų būti toks pat kaip ir likusių ženklų, nes kryžiaus formos simbolis yra naudojamas toms sankryžoms, kuriose susikerta automagistralės/greitkeliai.

    P. S. O iš kur šriftą gavote?
    Ačiū už pastabas, todėl aš pataisiau klaidas, kurias jūs pertvarkėte.

    1. Aš naudoju vokiečių, bet ir lenkų stilius, nes jie yra žymiai geresnį, nei dabartiniai standartai.
    2. Pataisiau šia klaidą su simbolių kuris rodo susikirtimą dvieju automagistralių, kaip yra matoma naujoje nuotraukoje.
    3. Šriftas yra privatus.

    Taipogi, padariau daugiau dizainų Kryžkanio sankryžai - viršuje, yra ženklai kuriuos aš jau rodžiau, bet apačioje, yra nauji ženklai, kurie yra perdaryti iš dabartinių ženklų, su mano dizainų, ir geresniu standartų, kaip distancija, ir visa kita. Pabaigai, aš sukuriau astumų ženklą kuriame yra nurodomį Kaunas ir Vilnius, bet taipogi, kita sankryža.


    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    Vasarą važiuojantys link jūros tikriausiai pastebėjo 190 - ajame A1 kilometre, sankryžoje su 3508 keliu, pasikeitusį krypties pavadinimą, nuoroda "VIDUKLĖS gelež. st." buvo pervadinta į "VIRGAINIAI".

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Deus Rodyti pranešimą

    Ar jūs galvojate apie šituos variantus kurie galėtų egzistuoti Lietuvos keliuose?
    Tai yra, su paskirtais sankryžų numeriais, sankryžų/mazgų pavadinimais, kurie egzistuotu, ir ant pirmojo varianto, bet taipogi, antrojo ir trečiojo?
    Matau pateikėte Lenkijos "eksperimentinio" standarto įtakotą dėstymo variantą

    Virš žodžio "Kryžkalnis" esantis simbolis taip pat turėtų būti toks pat kaip ir likusių ženklų, nes kryžiaus formos simbolis yra naudojamas toms sankryžoms, kuriose susikerta automagistralės/greitkeliai, o A12 nėra nei automagistralė, nei greitkelis.

    Vis tik man patiktų Vertikaliojo ženklinimo taisyklėse rekomenduojamas variantas, kai išankstinė rodyklė būtų pakartojama ne vieną kartą, o du kartus. Sankryžos pavadinimas ir numeris visais atvejais būtų 1500 m prieš sankryžą.

    Kryptis virš kelio būtų įrengiama tik virš lėtėjimo juostos, išskyrus atvejus, kai kryptis tiesiai yra tikrai svarbi (pvz. automagistralių sankryžose)

    Išankstinės rodyklės dėstymo tvarka:
    Krašto ir magistraliniai keliai - 1000 m ir 500 m.
    Vietiniai keliai - 800 m

    P. S. O iš kur šriftą gavote?
    Attached Files
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.17, 10:46.

    Komentuoti:


  • Deus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    -----
    Ar jūs galvojate apie šituos variantus kurie galėtų egzistuoti Lietuvos keliuose?
    Tai yra, su paskirtais sankryžų numeriais, sankryžų/mazgų pavadinimais, kurie egzistuotu, ir ant pirmojo varianto, bet taipogi, antrojo ir trečiojo?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    Man visai patinka UK ir Airijos pavyzdys, kur aiškiai bei detaliai rašomos ir kryptys (miestai), ir išvažiavimų numeriai. Reikalui esant, prirašoma ir North/South, East/West, bet prie to per daug neprisirišama ir naudojama ten, kur kitu atveju galima susipainioti. Žemiau pavyzdys man patinkančio formato:
    https://www.google.lt/maps/@53.48373...=lt&authuser=0
    Tokio formato ženklai yra planuojami kelyje Vilnius-Kaunas. Tik tiek, kad vietinės reikšmės išvažiavimai neturės išankstinio ženklinimo bei (bent jau kol kas) išvažiavimo numerio. Labiau tranzitinės sankryžos galbūt turės 1000 m ir 500 m išankstinį pakartojimą pagal vertikaliojo ženklininimo taisyklių rekomendacijas. Formatas panašus į airių (kryptis tiesiai ir į išvažiavimą), tik, pakartosiu, (kol kas) trūks išvažiavimo numerio. Kaišiadorių sankryžai toks krypčių pažymėjimas jau numatytas tech. projekte, įdomu ar kažkas numatyta kitoms sankryžoms, kai kurie išankstiniai krypčių ženklai jau susidėvėję

    Dar vienas pavyzdys iš Airijos, kur tikrai aiškiai sužymimos kryptys:
    https://www.google.lt/maps/@53.38991...=lt&authuser=0
    Visų pirma, matome, kad tai yra 6-tas išvažiavimas. Pirma juosta nuvažiuosime į N3 kelią, kuris ves į Blanchardstown (artimiausias rajonas prie išvažiavimo), o toliau į Cavan (praktiškai paskutinis miestas tame kelyje). Likusiomis juostomos apskritai bus važiuojama Dublino aplinkeliu M50 į pietus (southbound), per kur galima patekti į Dun Laoghaire (žinoma Dublino dalis) ir galų gale į Wexford (tolimiausias miestas). Papildomo aiškumo prideda horizontalus ženklinimas ant kelio. Informacijos daug, bet lenta tikrai neperkrauta, juolab turint galvoje, kad užrašai dvikalbiai. Lietuvoje būtų dar mažiau to teksto.
    Galiu pasakyt, kad Lietuvoje nebūtų žymima pasaulio šalis ir turbūt išvažiavimo numeris. Šiaip neesu didelis airiško dizaino fanas, jei laikom jį pavyzdiniu dizainu, kas nepatinka, tai aiškiai neišskiriami maršrutų numeriai (kaip Vokietijoj ar net toj pačioj Lietuvoj), informacija iš toli gali truputį susimalti, ypač kai didelės raidės malasi su mažosiomis raidėmis. Turbūt labiausiai patinkantys dvikalbiai (šiuo atveju - dvejų rašto sistemų) užrašai yra Graikijoje: geltona spalva pažymimas graikų rašto užrašai, o balta spalva lotynų rašto užrašai.

    Apskritai visi išvažiavimai Airijoje žymimi griežta eilės tvarka, ir palei tuos numerius jie tikrai ir būna įvardijami. Kita vertus, dažnai pagrindiniai nuvažiavimai žinomi ir senais pavadinimais (pvz., M50 išvažiavimas į N7 vadinamas „Red cow“). Analogiškai ir Lietuvoje tam pačiam Kryžkalniui būtų galima skirti numerį, tarkim, 20, ir tai tik priduotų papildomo aiškumo. Niekas nedraustų tos sankryžos toliau vadinti Kryžkalniu.

    Kur kyla problema, taikant Airijos pavyzdį – Lietuvoje pilna „nereglamentuotų“ nuvažiavimų, visokiausių posūkių į lauko keliukus, apsisukimų ir t.t. Jeigu po naują numerį būtų skiriama kiekvienai šitai smulkmenai, turėtume veikiausiai kone triženklį skaičių per visą A1. Dėl to visai logiškas variantas yra žymėti išvažiavimus pagal kilometražą, nes ar taip ar taip jau bus tų didelių skaičių. Tiesiog reikėtų aiškiai paskaičiuoti, kiek yra visokių išvažiavimų, pamodeliuoti ir pažiūrėti, kas priimtiniau akiai.
    Numerius turėtų tik skirtingų lygių sankryžas, o nuovažos tik į dešinę galėtų turėti nuosavą numeraciją. Airijos atveju pastebiu, kad tokios nuovažėlės netgi neturi jokios savo numeracijos, o numeruojamos tik skirtingų lygių sankryžos. Nereglamentuotų nuovažų iš vis nereikėtų žymėti, nes visų pirma jos nereglamentuotos Tokia nuovaža turi turėti bent jau lėtėjimo/greitėjimo juostas ir autostrados ar greitkelio pabaigos ženklą už išvažiavimo. Sankryžų su apsisukimais taip pat nesiūlyčiau žymėti, kaip ir šviesoforinių bei žiedinių sankryžų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.16, 21:55.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Man visai patinka UK ir Airijos pavyzdys, kur aiškiai bei detaliai rašomos ir kryptys (miestai), ir išvažiavimų numeriai. Reikalui esant, prirašoma ir North/South, East/West, bet prie to per daug neprisirišama ir naudojama ten, kur kitu atveju galima susipainioti. Žemiau pavyzdys man patinkančio formato:
    https://www.google.lt/maps/@53.48373...=lt&authuser=0

    Dar vienas pavyzdys iš Airijos, kur tikrai aiškiai sužymimos kryptys:
    https://www.google.lt/maps/@53.38991...=lt&authuser=0
    Visų pirma, matome, kad tai yra 6-tas išvažiavimas. Pirma juosta nuvažiuosime į N3 kelią, kuris ves į Blanchardstown (artimiausias rajonas prie išvažiavimo), o toliau į Cavan (praktiškai paskutinis miestas tame kelyje). Likusiomis juostomos apskritai bus važiuojama Dublino aplinkeliu M50 į pietus (southbound), per kur galima patekti į Dun Laoghaire (žinoma Dublino dalis) ir galų gale į Wexford (tolimiausias miestas). Papildomo aiškumo prideda horizontalus ženklinimas ant kelio. Informacijos daug, bet lenta tikrai neperkrauta, juolab turint galvoje, kad užrašai dvikalbiai. Lietuvoje būtų dar mažiau to teksto.

    Apskritai visi išvažiavimai Airijoje žymimi griežta eilės tvarka, ir palei tuos numerius jie tikrai ir būna įvardijami. Kita vertus, dažnai pagrindiniai nuvažiavimai žinomi ir senais pavadinimais (pvz., M50 išvažiavimas į N7 vadinamas „Red cow“). Analogiškai ir Lietuvoje tam pačiam Kryžkalniui būtų galima skirti numerį, tarkim, 20, ir tai tik priduotų papildomo aiškumo. Niekas nedraustų tos sankryžos toliau vadinti Kryžkalniu.

    Kur kyla problema, taikant Airijos pavyzdį – Lietuvoje pilna „nereglamentuotų“ nuvažiavimų, visokiausių posūkių į lauko keliukus, apsisukimų ir t.t. Jeigu po naują numerį būtų skiriama kiekvienai šitai smulkmenai, turėtume veikiausiai kone triženklį skaičių per visą A1. Dėl to visai logiškas variantas yra žymėti išvažiavimus pagal kilometražą, nes ar taip ar taip jau bus tų didelių skaičių. Tiesiog reikėtų aiškiai paskaičiuoti, kiek yra visokių išvažiavimų, pamodeliuoti ir pažiūrėti, kas priimtiniau akiai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Štai ką buvau kažkada radęs... bet tik senoj versijoj užmačiau. old.eismoinfo.lt
    Click image for larger version  Name:	tai_va.jpg Views:	1 Size:	191,4 kB ID:	1748173

    Ne visos sankryžos turi tokius pavadinimus, nors pvz. visos sankryžos tarp Kauno ir Vilniaus turi tokius pavadinimus. Kurios neturi, tai pavadintos tiesiog "A2 ir 174 kelių sankryža" ir pan.

    Spėju, kad tai gali būti ir oficialūs pavadinimai, tiesiog KET nėra numatę jų dėstymo kelio ženkluose.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Tuo pačiu būtų galima suteikti oficialius pavadinimus ir dideliems mazgams miestuose. Pvz koks Pedagoginio žiedas. Nebelikus pedagoginio teko išgirsti tiek pavadinimų, kad kartais sunku susigaudyti apie ką kalbama. Saltoniškų, Žvėryno, Konstitucijos, Panoramos, GV, Narbuto, Narbuto-GV-Ukmergės-Konstitucijos...

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Šalia tų keletos krypčių (nuo 1 iki 3 ar daugiau) kai kuriuose šalyse (į kurias emigruoja dauguma emigruojančių lietuvių: UK, Norvegija ir pan.) papildomai yra įrengtas išvažiavimo numeris bei sankryžos pavadinimas. "Šilalė Laukuva Telšiai" manau būtų nemažoje dalyje šalių. Blogiau būtų daugiau krypčių.
    Kalbame ne apie tai, kad ant ženklo 3 kryptys", o apie tai, kad nėra jokio kito būdo tiksliai identifikuoti tą sankryžą (sankryžos numeriu, pavadinimu ar kitaip).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

    Tose, kur autostradose taikomas normalus žymėjimas - tikrai ne. Paprasčiau nurodyti išvažiavimo numerį, sankryžos pavadinimą, arba vieną kryptį (kuri yra unikali ir teisinga).
    Šalia tų keletos krypčių (nuo 1 iki 3 ar daugiau) kai kuriuose šalyse (į kurias emigruoja dauguma emigruojančių lietuvių: UK, Norvegija ir pan.) papildomai yra įrengtas išvažiavimo numeris bei sankryžos pavadinimas. "Šilalė Laukuva Telšiai" manau būtų nemažoje dalyje šalių. Blogiau būtų daugiau krypčių.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.16, 09:31.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    De facto tas yra turbūt visose pasaulio šalyse.
    Tose, kur autostradose taikomas normalus žymėjimas - tikrai ne. Paprasčiau nurodyti išvažiavimo numerį, sankryžos pavadinimą, arba vieną kryptį (kuri yra unikali ir teisinga).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

    De facto Lietuvoje jau dabar taip ir dabar yra (tik per antrą galą ). Norint tiksliai nurodyti, kurioje vietoje išsukti iš kelio, dabar paprasčiausias būdas - išvadinti viską, kas parašyta ant ženklo (pvz. išsukti ties ženklu "Lazdėnai Rykantai", "Klaipėda Mozūriškiai", "Giedraičiai Dubingiai', "Telšiai Laukuva Kvėdarna"ir t.t.).
    De facto tas yra turbūt visose pasaulio šalyse.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Formaliai netgi nuovažų numerius Išvažiavimas yra ko gero ilgiausias man žinomas žodis exit'ui vietine kalba pažymėti

    Beje esu matęs Čekijoje, Austrijoje ir berods Slovakijoje ženklų, kur išvažiavimo numeriui pažymėti naudojamas žodis EXIT. Matyt naudotas kol nepasirodė dabartiniai šiose šalyse nuovažų simboliai
    na to trumpiausias žodis, žymintis išvažiavimą, tikriausiai Nyderlanduose: jie rašo paprasčiausiai "UIT" (lietuviškai būtų "IŠ")

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Palaikyčiau vokišką-lenkišką praktiką naudoti žodžius mazgams. Kas yra Kryžkalnis turbūt žino praktiškai visi. Mazgas #204... Nelabai. Ypač kai šalia yra (apytiksliai) #190 ir #220 mazgai. Be to, su numeruotais gautųsi tie patys mazgų numeriai skirtinguose keliuose. Būtų daug aiškiau "Kaunas-Kleboniškis" ir 'Kaunas-Lampėdžiai" nei #103 kelyje A1 ir #15 kelyje A5.
    De facto Lietuvoje jau dabar taip ir dabar yra (tik per antrą galą ). Norint tiksliai nurodyti, kurioje vietoje išsukti iš kelio, dabar paprasčiausias būdas - išvadinti viską, kas parašyta ant ženklo (pvz. išsukti ties ženklu "Lazdėnai Rykantai", "Klaipėda Mozūriškiai", "Giedraičiai Dubingiai', "Telšiai Laukuva Kvėdarna"ir t.t.).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV

    Kol kas ne, bet kol kas kaupiu mintis kaip efektyviausiu esamu būdu pagerinti esamą tvarką, bandant spėti koks sprendimas sukeltų mažiausiai ginčų ministerijoj (nors ir nežinau kokios ten pas juos nuotaikos) Kol vyksta didelės rekonstrukcijos autostradose, tų geltonų numerių galim ir palaukt, bet kai bus baigti A1, A5 bei ypač lenkų S61 ruožas, tokius ženklus bandysiu siūlyti ir duodu 40% tikimybę, kad gali ir pasisekti, ypač matant S61 pavyzdį Toks ženklas ypač padėtų degalinių ženklinimui tam planuojame kelyje, kuriame degalinės nori tiesioginių išvažiavimų. Žinant, kad visos degalinės bus pasiekiamos tik per #21, #22, #23, #24 išvažiavimus, degalinės radimas turėtų būti (gerokai) palengvintas Tuos geltonus ženklus taip pat turėtų ir paslaugų išankstiniai ženklai Taip nuo Via Baltica kelio šitie išvažiavimų numeriai galėtų paplisti po visą Lietuvą ir ne tik greitkeliuose ir automagistralėse, bet ir visose keliuose, kuriuose pagrindinis susisiekimas eina per skirtingų lygių sankryžas ar visas kitas sankryžas, kurios eina tik per dešinį posūkį.

    Galbūt tik dešinį posūkį turinčios sankryžos, nesudarančios skirtingų lygių sankryžos, galėtų turėti savo nuosavą numeraciją, pvz #D20, #D21 (dešinėje pusėje nuo Vilniaus) arba #K16, #K15 (kairėje pusėje nuo Vilniaus), kas bus neaktualu Via Balticai, bet aktualu seniesiems 2x2 ruožams, kurie tokias nuovažas turi. Jei numeracija eina atgal, tai ir tie numeriai kartu eina atgal, kad būtų sudaromas aiškus įspūdis, kad numeracija eina atgal
    Tai nesuprantu, ar jau numatyti kažkokiam projekte šitie nuovažų numeriai Nes ženklai yra įrengiami pagal Kelio ženklų ir vertikaliojojo ženklinimo taisykles. O šiose to nėra, nes tokių kelio ženklų nėra KET. Reikia pirma juos įteisinti

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Jei gerai supratau, lenkai užrezervavo daug numerių kol kas neegzistuojantiems mazgams tikėtinose vietose. Tą patį turbūt reiktų daryti ir su tais "tik į dešinę" - gali būti, kad ateityje bus rekonstruoti į pilnus mazgus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Mhm. Kažkodėl galvojau, kad biški kitokia numeravimo tvarka.

    Kita vertus tokia turbūt ir yra logiškiausia. Jei ieškai pvz 21 išvažiavimo, įvažiavęs bet kurioje atkarpoje gali lengvai sekti savo padėtį ir stebėti kiek atskaitos taškų dar liko. Rašant numerius pagal kilometražą - sudėtinga sekti kada artės reikiamas išvažiavimas.
    Dabar pagalvojus, gal ir tiesa. Tokia tvarka Lietuvos sąlygoms būtų net ir geresnė, jei reiktų pigiausiu būdu tik papildomai prikabinti papildomai numerį, kai neretu atveju net nėra normalaus išankstinio ženklinimo prieš lėtėjimo juostą ir nerodoma didelio noro kokybiškiau ženklint prieš lėtėjimo juostą, bet iš kitos pusės tektų karts nuo karto atsiradus naujai sankryžą tuos numerius pernumeruoti, tačiau kainuotų tik perkabinimas, o gamint reiktų tik pačiam gale esančius ženklus. Naujos sankryžos taip pat neatsiranda taip greitai, gali praeiti ir dešimtmetis kol nauja sankryža atsiras, tai gal užtektų tų pinigų tokių ženklų priežiūrai Jei ženklint pagal kilometrus, seni ženklai gali stovėti dešimtmečiams ir devėtis kol iš jų dar kas nors matosi Tikėčiausi tų išvažiavimo numerių tik kai bus jau normaliai nutiestas S61 kelias. Galbūt net numeravimą būtų galima pratęsti nuo Lietuvos sienos iki Kauno, pradedant #21, tik reiktų sekti padėtį Lenkijoje ar neatsiranda kokia nauja sankryža Lietuvoje esančiose A1 ir A2 magistralėse žymėti nuo Vilniaus, o A8 ir A10 nuo Panevėžio (kaip dabar jau žymimi tech. kilometrai).
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Gal siūlei ministerijai?
    Kol kas ne, bet kol kas kaupiu mintis kaip efektyviausiu esamu būdu pagerinti esamą tvarką, bandant spėti koks sprendimas sukeltų mažiausiai ginčų ministerijoj (nors ir nežinau kokios ten pas juos nuotaikos) Kol vyksta didelės rekonstrukcijos autostradose, tų geltonų numerių galim ir palaukt, bet kai bus baigti A1, A5 bei ypač lenkų S61 ruožas, tokius ženklus bandysiu siūlyti ir duodu 40% tikimybę, kad gali ir pasisekti, ypač matant S61 pavyzdį Toks ženklas ypač padėtų degalinių ženklinimui tam planuojame kelyje, kuriame degalinės nori tiesioginių išvažiavimų. Žinant, kad visos degalinės bus pasiekiamos tik per #21, #22, #23, #24 išvažiavimus, degalinės radimas turėtų būti (gerokai) palengvintas Tuos geltonus ženklus taip pat turėtų ir paslaugų išankstiniai ženklai Taip nuo Via Baltica kelio šitie išvažiavimų numeriai galėtų paplisti po visą Lietuvą ir ne tik greitkeliuose ir automagistralėse, bet ir visose keliuose, kuriuose pagrindinis susisiekimas eina per skirtingų lygių sankryžas ar visas kitas sankryžas, kurios eina tik per dešinį posūkį.

    Galbūt tik dešinį posūkį turinčios sankryžos, nesudarančios skirtingų lygių sankryžos, galėtų turėti savo nuosavą numeraciją, pvz #D20, #D21 (dešinėje pusėje nuo Vilniaus) arba #K16, #K15 (kairėje pusėje nuo Vilniaus), kas bus neaktualu Via Balticai, bet aktualu seniesiems 2x2 ruožams, kurie tokias nuovažas turi. Jei numeracija eina atgal, tai ir tie numeriai kartu eina atgal, kad būtų sudaromas aiškus įspūdis, kad numeracija eina atgal
    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.28, 00:19. Priežastis: Sujungti 2 atsakymai iš eilės

    Komentuoti:

Working...
X