Kelios problemos: dviračių takai atsiranda ir nutrūksta. Tos dalies palei Centrinę g. šaligatvį ir trinkelinį "dvirtakį" galėjo ir perdaryt normaliai, jei vis tiek naują šaligatvį šalia tiesė. O Rokantiškių gatvė be šaligatvių išvis. Kažkiek nepatogu persėsti iš 119 į 18, nes stotelės gana toli viena nuo kitos.
Galima buvo ir geriau padaryti, bet džiugu, kad bent tiek sutvarkyta.
Neradau vilniaus rajono infrastruktūros temos tai keliu čia.
Nauja rokantiškiu, mokyklos, centrinės ir šiaurės gatviu žiedinė sankryža Galgiuose.
Nuotrauka iš made in vilnius.
Tikiuosi kai bus užbaiginėjama statyti kvartalai, taps prioritetu. Kitu atveju tai bus dar vienas nesuprantamas savivaldybės sprendimas, ypač tuomet kai jie vis svaigsta (kaip kitaip pavadinti kai tik deklaruojama, bet nedaroma?) apie darnų susisiekimą ir panašiai.
Šaligatvių temoje šiuo ir kitais komentarais parodžiau kaip svarbu užbaigti tiesti šią trūkstamą atkarpą dėl elementarios susisiekimo infros trūkumo, ypač žinant kaip išaugs susisiekimo poreikis kai bus baigti vystyti kvartalai. Taip pat šios trūkstamos atkarpos įrengimas susijęs ir su Drujos-Manufaktūrų sankryžos optimizavimu.
Prieš pusantrų metų šia tema susirašinėjau su "Merko" - pagal projektą jie buvo numatė įvažiavimą į "Vilnelės skverai" 4 etapo daugiabučius (kažkodėl šiuo metu nepradėjo šio etapo statybų) būtent iš šios pusės (čia pradžioje skaitosi Medininkų gatvė), tai gavau tokį atsakymą:
"Tai Medininkų gatvės projektas savivaldybės apimtyje, tad laukiame jo spendinių ir tik tuomet galėsime spręstia apie jų įrengimo datas iki malonaus."
Rašiau kažkada ir savivaldybei, tai atrašė, kad ši atkarpa nėra prioritetas. Šiaip kažkiek kvaila, kad taip pat vietoje normalios gatvės prieš kokius 7 metus buvo projektuojamas gaisriniai privažiavimas prie Drujos g. 2 sklypo nuo Subačiaus g.
Šaligatvių temoje šiuo ir kitais komentarais parodžiau kaip svarbu užbaigti tiesti šią trūkstamą atkarpą dėl elementarios susisiekimo infros trūkumo, ypač žinant kaip išaugs susisiekimo poreikis kai bus baigti vystyti kvartalai. Taip pat šios trūkstamos atkarpos įrengimas susijęs ir su Drujos-Manufaktūrų sankryžos optimizavimu.
Subačiaus trūkstama nenutiesta atkarpa ties Manufaktūrų kvartalu:
Jau kelintas mėnuo kai pardavinėjamas Subačiaus 104 sklypas trukdantis baigti tiesti trūkstamą atkarpą:
Išsiunčiau tokį prašymą tiek pet tvarkaumiesta, tiek savivaldybei įvairiems skyriams (vicemerui, administracijos direktoriui, įvairiems susijusiems specialistams):
,,Laba diena. Siekiant užbaigti tiesti trūkstamą Subačiaus g. dalį, pastebėjau, kad šiuo metu kaip tik parduodamas Subačiaus 104 sklypas, kuris trukdo nutiesti trūkstamą atkarpą. Matau tris variantus: 1. nupirkti sklypą, 2. nacionalizuoti, 3. suformuoti kitą sklypą šalia ir jį iškeisti į esamą. Labai prašau nepraleiskite progos ir inicijuokite sklypo perėmimą. Iš anksto dėkoju. Pagarbiai. https://t.ly/lAP9s ''
Jei kas žinote kur konkrečiai kreiptis, prašau perduokite žodį. Gal kaip nors pavyks savivaldybę įkalbėti perimti šį sklypą.
Šioje kadencijoje pinigai skiriami visų klaidų įprasminimi iš naujo. Net ir visai nesenai tvakytose vietose keičiami geros būklės elementai ir dangos.
Iki kokio bukumo lygio gali nusileisti infrastruktūros savininkas ir rangovas atliekantis tokius darbus?
Nebus jokių dviračių juostų. Ant prikolo, būtų gerai, jei kas vėl pasiūlytumėt panaikinti dviračių juostas Kęstučio g. ir padaryti A juostą iš cenro. Ats. dėl Liubarto g.:
Atsiprašome, dėl labai didelių fizinių ir juridinių asmenų prašymų, pasiūlymų ir nusiskundimų kiekio, žmogiškųjų resursų trūkumo, dėl atliekamų apžiūrų ir eismo analizės, kartais atsakymai pareiškėjus pasiekia pavėluotai. Dėkojame Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto problemas ir pasiūlymą. Primename, kad norint rekonstruoti gatvę keičiant jos parametrus, reikia ja ne tik iš naujo suprojektuoti, bet ir suderinti bei gauti leidimą jos pertvarkai. Informuojame, kad šiuo vyksta Liubarto g., dalyje Jasinskio g. gatvės tik dangos remonto darbai, nekeičiant gatvės parametrų. Dviračių trasų planavime dviračių judėjimas bendrame sraute su automobiliais numatytas tik A. Mickevičiaus g., nuoroda: https://maps.vilnius.lt/transportas, kitomis gatvėmis dviratininkai gali taip pat naudotis bet privalu laikytis KET reikalavimų. Papildomai informuojame, kad Liubarto g., Jasinskio g., tilte per upę, Jasinskio g., iki V. Kudirkos g., naujo dviračio tako įrengimas ar juostos pažymėjimas šiuo metu nėra numatytas.
Kosčiuskos g. dabar uždaryta pirma juosta nuo žiedo link centro. Well well well, eismo atžvilgiu nieks net nepasijautė. Net ir dabar po eksvaldavimo laisvai galėtų juostas sužymėti 1 juostą link centro ir 2 + A link žiedo.
Garantija galioja tai ne iki pavasario. Jei pataisys pusmečiui, tai po jo vėl turės taisyti. Kitas klausimas, ar rangovas negalės nurašyti projektavimo klaidai.
Net neabejoju, kad taip ir bus. Projekte gi buvo parašyta kokia asfalbetonio markė ir kokiu storiu klojama. Jeigu storis paklotas, o laboratorijoje bus nustatyta, kad mišinys toks, koks ir numatyta - rangovas viską padarė teisingai.
Lygiai tas pats ir su tais visais perasfaltavimais. Pirkimai buvo asfaltbetonio, pagal nurodytas markes klojimui. Kokią nurodė gatvės savininkas, tokią ir klojo.
Garantija galioja tai ne iki pavasario. Jei pataisys pusmečiui, tai po jo vėl turės taisyti. Kitas klausimas, ar rangovas negalės nurašyti projektavimo klaidai.
„Viešojo transporto stotelės iš esmės yra jautriausia gatvių važiuojamosios dalies vieta, nes patiria nuolatinę sunkiasvorio transporto (autobusų ir troleibusų) stabdymo, sustojimo ir greitėjimo apkrovą”, – pakomentavo Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.
Paiimta citata is straipsnio. Tai patys VMS debilai zino kad cia reikia daugiau demesio kokybiskos medziagos pasirinkimui ir vistiek elini asfalta lieja vietoj to kad padarytu normaliai ir naudotu betona.
Komentuoti: